http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Monday, April 11, 2011

လမ္းခြဲခဲ႕ၿပီးသည့္ေနာက္

တစ္ကယ္တမ္း လမ္းခြဲၾက တယ္ဆိုတာ အယူအဆ အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ခံယူခ်က္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ သေဘာ ထားေတြ မတိုက္ဆိုင္တဲ႕ အခါ လမ္းခြဲ ၾကဖို႕ ဆံုးၿဖတ္ ၿဖစ္ၾကတာ မွန္ေပမယ့္ သူနဲ႕ကၽြန္မ ကေတာ့ ဘာအတြက္ရယ္ လုိ႕မွ မေသခ်ာ မေရရာ မွဳေတြနဲ႕ ေက်ာခိုင္း လမ္းခြဲဖို႕ ဥိးတည္ခဲ႕ရတာကေတာ့........။။။

#####################

အဲဒီေန႕က တစ္ကယ္တမ္းလည္း ၾကည္လင္ သာဟာေနတဲ႕ ၿပာလဲ႕လဲ႕ ေကာင္းကင္ရယ္၊ ေႏြဦးမို႕ ေလတၿဖဴးၿဖဴးနဲ႕ ရာသီဥတု အပါအဝင္ အရာအားလံုးက လွပေနခဲ႕တာ။ ၾကည္နဴးခြင့္ ရတဲ႕ နွစ္ကိုယ္တူ အခ်ိန္ေလးက တန္ဖိုးထားစရာ ေလးနက္မွဳ ေတြနဲ႕ ၿပည့္နွပ္ေနတဲ႕ အခါသမယ။ ေလတိုးသံေၾကာင့္ လွပတဲ႕ ေၿမခေနတဲ႕ ရြက္ေၾကြေတြကလည္း တစ္ခၽြင္ခၽြင္နဲ႕ စည္းခ်က္က်က် လွပေန လိုက္တာ။

" မ ကိုခ်စ္လား ဟင္ "

ရိုးရိုး ရွင္းရွင္းနဲ႕ အလကၤာမပါ ရုတ္တရက္ ေမးလိုက္တဲ႕ အေမးစကား တစ္ခြန္းက ရင္ထဲကေန ၾကားခ်င္ေနတဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာ တစ္ခုေၾကာင့္ပါပဲ။ ရုတ္တရက္ အံ႕ၾသ သလို အမူအယာနဲ႕ သူက ကၽြန္မကို ၿပန္လည္ ေမာ့ၾကည့္ရင္းမွ

" မ ကေရာ ကၽြန္ေတာ္ကို ခ်စ္လား "

လို႕ ၿပန္လည္ေမးခြန္း ၿပန္ထုတ္တဲ႕ သူကို ၾကည့္ၿပိး ကၽြန္မ ၿပံဳးမိရင္းမွ သေဘာတက် ရယ္ေမာ လိုက္မိသည္။


" မရပါဘူးေနာ္ မ ကအရင္ေမးတာေလ မ ေမးတာအရင္ ေၿဖေပါ့ "

တစ္ကယ့္ကို ရင္ထဲက အၿဖဴစင္ဆံုး ဘယ္လို သေဘာတရားမွ ပါဝင္ေနၿခင္း မရွိတဲ႕ အၿဖဴထည္ စိတ္သန္႕သန္႕နဲ႕ ကၽြန္မ ေၿပာမိလိုက္ တဲ႕ စကားတစ္ခြန္းပါ။ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ သူဘက္က ရုတ္တရက္ တိတ္ဆိတ္ သြားလိုက္တာ ကၽြန္မ အံ႕ၾသ ေနမိရင္း ေတာ္ေတာ္ ၾကာေတာ့မွ သူဘက္က

" အဲဒါ မ ကကၽြန္ေတာ္ကို အခုထဲက နိဳင္ခ်င္ေနတာပဲ ကၽြန္ေတာ္က နိဳင္တာမၾကိဳက္ဘူးေလ "

လို႕ ရုတ္တရက္ အေၿပာေၾကာင့္ ကၽြန္မ တစ္ခ်က္ ေတြေဝ သြားရတယ္။ ကၽြန္မေၿပာ လိုက္တဲ႕ အဓိပၸါယ္ တစ္ခုထည္းက ၿဖဴစင္စြာ ရိုးရိုး သားသား ေမးလိုက္တဲ႕ အေမးစကား တစ္ခြန္းေပၚမွာ သူရဲ႕အၿမင္ သူ႕ရဲ႕ ခံယူခ်က္ေတြက အဲေလာက္ နက္ရိုင္း ေနမွန္း ကၽြန္မ သတိမထား မိလိုက္တာ ကၽြန္မက ေတာ္ေတာ္ တံုးတဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္ ၿဖစ္ခဲ႕တာလား သူကပဲ အေတြးနက္တဲ႕ ေယာက္်ား တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ခဲ႕ေလသလား မေရရာခဲ႕ဘူးေလ။
" အင္း အနိဳင္ယူ ခ်င္တယ္လို႕ ေၿပာရင္လဲ ေၿပာလို႕ ရပါတယ္ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ အထူးသၿဖင့္ ကိုယ္ခ်စ္သူက အေလွ်ာ့ေပး အလိုလိုက္တာ မ်ိဳးေတာ့ လိုခ်င္တာေပါ့ေနာ္ "

" ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ကို အနိဳင္ယူ တာမ်ိဳး မၾကိဳက္ဘူးေလ၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း အနိဳင္မယူဘူး "

" ဘယ္သူမဆို ခ်စ္သူက အလိုလိုက္ ခ်စ္တာမ်ိဳးေတာ့ လိုခ်င္တာပဲေလ "

" မ မွာအဲလို အနိဳင္ယူခ်င္ တဲ႕စိတ္မ်ိဳး ရွိေနမယ္ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ၿပန္စဥ္းစား ရအံုးမယ္ ေလးေလး နက္နက္ေပါ့ "

ရုတ္တရက္ ေၿပာလာတဲ႕ သူ႕အေၿပာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ေခါင္းၾကီး သြားသလိုပါပဲ။ သူ႕မ်က္နွာ အရိပ္အကဲ ခတ္ေတာ့လည္း ေနာက္ေၿပာင္ ေနတဲ႕ အမူအရာ မရွိသလို ေတြးေတြးဆဆ ေၿပာတာ အေသအခ်ာပါပဲ။ လိွဳက္ခနဲ ၿဖစ္သြားတဲ႕ ရင္ထဲက ေၾကကြဲမွဳ၊ ရုတ္တရက္ နာက်င္လာတဲ႕ ခံစားခ်က္ တစ္ခ်ိဳ႕က စူးစူး နင့္နင့္ နွလံုးအိမ္ကို ရိုက္ခတ္လို႕ ေအးစက္လာတဲ႕ လက္ဖ်ားေတြ၊ ေၿခာက္ေသြ႕ခဲ့တဲ့ လည္ေခ်ာင္း တစ္ေလွ်ာက္မွ အသံတစ္ခု ၿဖစ္ေပၚဖို႕ ၾကိဳးစားရတာ အဲဒီ တဒဂၤ ေတာ္ေတာ္ေလးပဲ ခက္ခဲလွပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလး အားယူလိုက္ၿပိးမွ

" အင္းေလ ၿပန္စဥ္းစားဖို႕ လိုတယ္လို႕ ယူဆရင္ ၿပန္စဥ္းစားပါ သေဘာပဲေလ "

လို႕ ၾကိဳးစားၿပိး ေၿပာလိုက္ေတာ့

" ဟုတ္တယ္ေလ ဘယ္ေလာက္ပဲ ေလွ်ာက္ခ်င္တဲ႕ လမ္းၿဖစ္ပါေစ မေလွ်ာက္သင့္တဲ႕ လမ္းမွန္းသိရင္ ေရွ႕ဆက္ မေလွ်ာက္ဖို႕ ၿပင္ဆင္ ရမွာပဲ မဟုတ္လား "

လို႕ ေတြးေတြး ဆဆ ေၿပာေနတဲ႕ သူ႕ကိုၾကည့္ၿပိး ကၽြန္မမွာ စကားေတြ ဆြံ႕အခဲ႕ရတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ အေၿပာေတြမွာ တစ္စံု တစ္ရာမ်ား မွားယြင္းခဲ႕တယ္လို႕ ကၽြန္မ မထင္မိ သလို၊ အမွားေတြလဲ မပါခဲ႕ဘူးလို႕ ကၽြန္မ ယံုၾကည္ေနမိဆဲ။

" ေကာင္းပါတယ္ ဘယ္အရာမဆို အၿမဲ ဆင္ၿခင္ နိဳင္ခဲ႕မယ္ ဆိုရင္ အေကာင္းဆံုးေပါ့ "

လို႕ ကၽြန္မ သူ႕ကို ၿပန္လည္ ေၿပာၿဖစ္ခဲ႕ ေပမယ့္ အခ်ိန္ေတာ္ ေတာ္ၾကာ သူ႕ဘက္က အေတြးေတြနဲ႕ နွဳတ္ဆိတ္ ေနခဲ႕တယ္။

သူ႕ရဲ႕ အေတြးေတြကို ကၽြန္မဝင္ၾကည့္ နိဳင္စြမ္း မရွိခဲ႕သလို၊ သူရဲ႕ ယူဆခ်က္ေတြကိုလဲ ကၽြန္မ နားမလည္ နိဳင္ခဲ႕ဘူးေလ။ ကၽြန္မ သိလိုက္တာက သူ႕ကို အဆံုးရွံဳး မခံနိဳင္ေအာင္ ခ်စ္ေနမိတယ္ ဆိုတာ တစ္ခုေတာ့ ေသခ်ာသြားခဲ႕တယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီခ်စ္ၿခင္းေတြ ကို သူလက္ခံသည္ ၿဖစ္ေစ၊ လက္မခံသည္ ၿဖစ္ေစ ကၽြန္မရင္မွာ တည္ေနမဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြ ပါပဲ။ တစ္စံု တစ္ရာၿဖင့္ ခ်ည္ေနွာင္ တားၿမစ္ၿခင္း မၿပဳပဲ သူ႕ရဲ႕ သေဘာအတိဳင္း ကၽြန္မ လိုက္နာဖို႕ အသင့္ ၿဖစ္ေနခဲ႕ တယ္ေလ။ တစ္ကယ္တမ္း စကားအၿဖစ္ ေၿပာေၾကး ဆိုရင္ေတာင္ ခ်စ္မိၿပီ ဆိုတာနဲ႕တင္ အနိဳင္ဆိုတာ မရွိပဲ သူ႕ကို ခ်စ္မိသြားတာ တစ္ခုနဲ႕ တင္ရံွဳးနွိမ့္ ေနခဲ႕တာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ထပ္ဘယ္သူကမ်ား သိမွာ ပါလိမ္႕ေနာ္။

ကၽြန္မက ေယာက္်ား တစ္ေယာက္ရဲ႕ အေရြးခ်ယ္ခံ ဘဝကို အေသအလဲ မုန္းသူတစ္ေယာက္ ၿဖစ္သလို ကၽြန္မကို အေရြးခ်ယ္ခံ မိန္းမသား အၿဖစ္ သတ္မွတ္မွာလဲ ေသေလာက္ေအာင္ ေၾကာက္သူ တစ္ေယာက္။ ကၽြန္မရဲ႕ အရည္အခ်င္း ကေယာက္်ား တစ္ေယာက္ အတြက္ စိတ္ၾကိဳက္ အေရြး ခ်ယ္ခံ ၿဖစ္ရေလာက္ေအာင္ ရွိေကာင္း ရွိေနမွာ မွန္ေပမယ့္ သူက ကၽြန္မကို ေရြးခ်ယ္ၿခင္း မဟုတ္ပဲ ကၽြန္မကသာ ေရြးခ်ယ္တဲ႕သူ ၿဖစ္ေစ ခ်င္ခဲ႕မိတာ ကၽြန္မရဲ႕ ဆႏၵတစ္ခုပါ။ ကၽြန္မေရြးခ်ယ္ လိုက္တဲ႕ ေယာက္်ား တစ္ေယာက္ဟာ အရည္ အခ်င္းေတြ ၿပိးၿပည့္ စံုခ်င္ေနမွ ၿပည့္စံုမယ္ ကၽြန္မ ရင္ခုန္ရေသာ ရင္ခုန္ဘက္ တစ္ဦးပဲ ၿဖစ္ေစခ်င္ တာေလ။

ခုေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြ အၿပည့္အဝ ရရွိတဲ႕ ေယာက္်ား တစ္ေယာက္က ကၽြန္မကို ၿပန္လည္ စဥ္းစားရ ေလာက္ေအာင္ ပဲကၽြန္မရဲ႕ အရည္ အခ်င္းေတြ က ညံ႕ဖ်င္း ေနသတဲ႕ေလ။ မာနေၾကာင့္ပဲ ထင့္ပါရဲ႕ သူ႕ရဲ႕ ဆႏၵအတိဳင္းပဲ ခြင့္ၿပဳလိုက္ဖို႕ ဆံုၿဖတ္ မိေပမယ့္ နာက်င္ေနမဲ႕ ရင္ထဲက ဒဏ္ရာ အေၾကာင္းေတာ့ သူသိေအာင္ ေၿပာၿပဖို႕ မၾကိဳးစား ေတာ့ပါဘူး။ တစ္ကယ္ဆို သူကၽြန္မကို မခ်စ္ခဲ႕လို႕ပါ။ ခ်စ္ၿခင္းေတြသာ ရွိခဲ႕မယ္ဆိုရင္ ခြင့္လြတ္ နားလည္းမွဳေတြနဲ႕ အရာမထင္ေလာက္ တဲ႕ၿပသနာ ေသေးသးေလးက အခုေတာ့ အက္ေၾကာင္းတစ္ခုလို အရာထင္ ၾကိးမားခဲ႕တာ မၿပည့္စံုတဲ႕ ခ်စ္ၿခင္း တစ္ခုေၾကာင့္ လိုပဲ ကၽြန္မ သံုးသပ္လိုက္ မိရင္း စိတ္ေရာ ကိုယ္ပါ အၾကိမ္ၾကိမ္ က်ရွံုးခဲ႕ရတယ္။ ဘယ္အတြက္ရယ္ လို႕မေသခ်ာ ေပမယ့္ ေက်ာခိုင္းၿပီ ဆိုတဲ႕ အသိက ရင္ကို မြမြ ေၾကေစတယ္ေလ။

ၾကည္လင္ေနတဲ႕ သဘာဝအလွနဲ႕ ဆန္႕က်င္စြာ သူနဲ႕ကၽြန္မ နွစ္ဦးသား နွဳတ္ဆိတ္စြာ ေက်ာခိုင္း ၿဖစ္ခဲ႕ၾကတယ္။ သူ႕ရင္မွာ ဘယ္လုိေန တယ္မသိ၊ ဝင္ၾကည့္လို႕ မရလို႕လား မေသခ်ာ ေသခ်ာတာ ကၽြန္မ ရုတ္တရက္ လမ္းေပ်ာက္ သြားခဲ႕ရသလို ပါပဲ။ မက္ခဲ႕ဘူးတဲ႕ အိမ္မက္ ရုတ္တရက္ ေပ်ာ္ကြယ္ ခဲ႕ရတဲ႕အၿဖစ္။ ေက်ာခိုင္းၿပီးမွ ေဝဝါးလာတဲ႕ အၿမင္အာရံုက မ်က္ရည္စေတြ ကို ေယာင္ယမ္းၿပီး စမ္းၾကည့္မိမွ ေၾသာ္ မ်က္ရည္ဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ ေတာ္ေတာ္ေလး စိမ္းသက္တဲ႕ အရာတစ္ခု ကအခုေတာ့ အရင္းနွီးဆံုး မိတ္ေဆြ ၿဖစ္ေနရ ၿပီေလ။ အမုန္းမရွိ သလို နားက်ည္းမွဳလည္း သူ႕အေပၚမွာ စိုးစဥ္မွ် မရွိေအာင္ပဲ ကၽြန္မရဲ႕ သေဘာထားေတြ ၿဖဴစင္ ေနမိဆဲ။

########################

ကၽြန္မ နွစ္သက္စြဲလမ္း ခဲ႕ရတဲ႕ ၾသရွရွနဲ႕ နားေထာင္လို႕ ေကာင္းတဲ႕ အသံပိုင္ရွင္ေလး။ ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္ကူးေတြကို အပိုင္ယူ စိုးမိုးလို႕ ေက်ာခိုင္းသြားသည့္ တိုင္ေအာင္ ရင္မွာ အခ်ိန္ၿပည့္ အရိပ္တစ္ခုအေနနဲ႕ စိုးမိုးလို႕ ေနရာယူေနဆဲ။ သူထားခဲ႕တဲ႕ အတိတ္မွာ ေနသားတက် ေနထိုင္ရင္း အေတြးထဲက အရိပ္ေလးနဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ ေန႕ရက္ေတြ ၿဖတ္သန္း ခဲ႕သလို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ သူနဲ႕ ဆံုေတြ႕ ခ်ိန္မွာ ကၽြန္မရဲ႕ အမွတ္မရွိ တဲ႕ရင္ခုန္သံ ေတြက အမွတ္မရွိ ၿမန္ေနခဲ႕တယ္ေလ။

" အဆင္ေၿပလား ေနေကာင္းတယ္ မလား "

ေလာကရဲ႕ ဝတၱရားအရ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ယဥ္ေက်းမွဳ အရေသာ္ လည္းေကာင္း၊ အဲဒါေတြနဲ႕ ၿခားနားစြာပဲ ကၽြန္မရင္ထဲက အမုန္းမရွိတဲ႕ အခ်စ္ေၾကာင့္ပဲ လားမသိ ကၽြန္မ သူ႕ကို နွဳတ္ဆက္ေတာ့ သူက ေယာင္ေယာင္အအ ၿဖင့္

" ဟုတ္ကဲ႕ "

လို႕ ၿပန္ေၿဖတယ္။ သူနဲ႕ ၿပန္လည္ဆံုေတြ႕ ခ်ိန္မွာ ဟိုးအရင္ ကလိုပဲ ရင္ခုန္ေနတာ တစ္ခုကလြဲရင္ စကားေတြ ေပ်ာက္ဆံုးလို႕ ဘာေၿပာ ရမွန္း မသိေအာင္ နွစ္ဦးသား နွဳတ္ဆိတ္ ေနမိၾကတယ္။ မေတြ႕ ၿဖစ္ခဲ႕တဲ႕ ရက္ေတြမွာ ဒီအခ်ိန္ဆို ေတြ႕ေနၾက ဆိုတဲ႕ အသိမ်ိဳး၊ ရခဲ႕ဘူးတဲ႕ အတိတ္နယ္ ပါးပါးေလး တစ္ခ်ပ္ကို ခဏခဏ လွန္ၾကည့္မိရင္း တမ္းတ လြမ္းဆြတ္ ေၾကကြဲ ေနခဲ႕ ဖူးတာေတာ့ အေသအခ်ာပဲ။ ဟိုတစ္ခ်ိန္က ကၽြန္မက စကားနည္းသူ အၿဖစ္ရပ္တည္ၿပီး သူကေတာ့ ကၽြန္မကို စေနာက္လွ်က္ သူ႕ရဲ႕ အေတြ႕အၾကံဳေတြ သူ႕ရင္ထဲက ခံယူခ်က္ေတြကို ဖြင့္ဟ ေၿပာဆိုၿခင္းၿဖင့္ ကၽြန္မက နားေထာင္သူ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ခဲ႕တယ္ေလ။ ခုေတာ့ စကားေတြ ရွာၾကံ ေၿပာသူက ကၽြန္မ ၿဖစ္ေနၿပိး သူကေတာ့ နွဳတ္ဆိတ္ၿပီး " ဟုတ္ကဲ႕ ၊အင္း " ဆုိတဲ႕ အေၿဖ နွစ္ခုၾကားမွာ ခ်ာခ်ာ လည္ေနခဲ႕တယ္။

" ကၽြန္ေတာ္ ဒီလမ္းေတြကို ေနာက္ဆို ေရာက္ၿဖစ္ေတာ့မယ္ မထင္ဘူး၊ ေရာက္စရာလည္း အေၾကာင္းမရွိ ေတာ့ဘူးေလ "

လို႕ ေတြးေတြးဆဆ ေၿပာလိုက္တဲ႕ သူ႕အေၿပာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ရင္တစ္ခု လံုး ဟာဆင္း သြားခဲ႕ရတာ သူကေတာ့ သိမယ္ မထင္ပါဘူး။ ဟုတ္တာေပါ့ေလ ဒီလမ္းေတြ ဒီေနရာေတြ ဆိုတာ သူနဲ႕ ကၽြန္မ အတြက္ အတိတ္ရဲ႕ ေၿခရာေတြ အမ်ားၾကိး တည္ရွိခဲ႕တဲ႕ အမွတ္တရေတြ ဖံုးလြမ္းေနတဲ႕ တစ္စိတ္ တစ္ေဒသပဲေလ။ ထားခဲ႕သူနဲ႕ က်န္ခဲ႕သူ ဘယ္သူက ပိုလို႕ခံသာ မလဲမသိ ေပမယ့္ ေနရစ္ခဲ႕ရတဲ႕ ကၽြန္မကေတာ့ ဒီသံသရာ ထဲမွာပဲ ေန႕စဥ္ရက္စက္ အခ်ိန္ေပါင္း မ်ားစြာ က်င္လည္ေနရင္း ၿပန္မရနိဳင္တဲ႕ ဟိုးတစ္ခ်ိန္က ရက္ေတြကို တမ္းတလို႕ လြမ္းလို႕ ေနဆဲပဲ။

" ေပ်ာ္ေနတယ္ ထင္တယ္ေနာ္ "

ေတြးေတြး ဆဆေလး သူကကၽြန္မကို ၾကည့္ၿပီးေမးေတာ့

" မေပ်ာ္ပါဘူး ဘာကိစၥ ေပ်ာ္ရမွာလဲ "

လို႕ ၿပန္ေၿဖေတာ့ ေၿခာက္ကပ္ကပ္နဲ႕ သူက ရယ္ေနလွ်က္မွ

" အနိဳင္လိုခ်င္တာ အနိဳင္ရလို႕ ေပ်ာ္တယ္မလား "

တဲ႕ေလ။ သူ႕အေၿပာကို ခ်ိဳသည္ ခါးသည္ ၿပန္မေၿဖပဲ ကၽြန္မ နွဳတ္ဆိတ္ ေနခဲ႕လိုက္ၿပီး ရင္ထဲမွေတာ့ တိတ္တဆိတ္ ၿပန္လည္ ေခ်ပမိတာ ကေတာ့ အနိဳင္အရွံဳး စကားေၿပာေၾကး ဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္မက မာနေၾကာင့္ နွစ္ခါ ရွံဳးရပါလို႕ ေလ။ သူ႕အေပၚ နက္နက္နဲနဲ ခ်စ္မိသြားလို႕ ရွံဳးရတာက တစ္မ်ိဳး၊ သူရဲ႕ ေရြးခ်ယ္မွဳမွ ပယ္ခ်ခံရတဲ႕ အတြက္ မာနေၾကာင့္ ရွံဳးရတာ တစ္မ်ိဳး။ အဲဒီလို နာက်င္ရတဲ႕ ခံစားမွဳ ေတြကို ခြန္းတုန္႕ၿပန္ ေခ်ပလိုက္ ေတာ့ေရာ ကၽြန္မအတြက္ ဘယ္အရာကမ်ား ပိုမို ထူးၿခားလာ မွာလဲလို႕ေလ။ သက္ပ်င္းသဲ႕သဲ႕ ခ်လို႕ တိတ္ဆိတ္ ေနလိုက္တာကိုပဲ သူကေတာ့ ကၽြန္မအနိဳင္ ရေနတယ္ လို႕မ်ား ထင္ေလမလားပဲ။

" ဒီရက္ေတြ စိတ္နည္းနည္း ညစ္စရာေလးေတြ ရွိတယ္ေလ အဲဒါေၾကာင့္ စိတ္ညစ္ေနတာ "

လို႕ ကၽြန္မက ေၿပာေတာ့ သူက

" စိတ္ညစ္စရာ ဆိုတာ လူတိုင္းမွာ ရွိပါတယ္ စိတ္ညစ္တာကိုပဲ ေတြးေနရင္ ပိုစိတ္ညစ္ေန ရမွာေပါ့ မေတြးနဲ႕ေလ ဘယ္သူကေရာ စိတ္ညစ္စရာနဲ႕ မၾကံဳပဲ ေနမွာလဲ အဲဒီအေပၚမွာပဲ အေတြးေတြ ေရာက္ေနရင္ ပိုၿပိး စိတ္ညစ္ေနရမွာေပါ့ "

လို႕ ဟိုအရင္ခ်ိန္ ကလိုပဲ ကၽြန္မကို သူက စကားေတြ အရွည္ၾကိး ေၿပာၿပန္ပါတယ္။ ကၽြန္မ နွစ္သက္တဲ႕ မၾကားရၿပီ ၿဖစ္တဲ႕ ၾသရွရွ အသံေလး တစ္ခုမွာ ၿပဳစားခံ ရသူအလား ကၽြန္မ မိန္းေမာ ေနမိရင္းမွ

" ခက္တယ္ေလ လူဆိုတာ သိတဲ႕အတိုင္း မလုပ္နိဳင္တဲ႕ အရာေတြ အမ်ားၾကိးပဲေလ၊ အသိက အသိပဲ ၊အသိအတိုင္း လိုက္မလုပ္ နိဳင္တာလည္း ရွိတာပဲေလ ၊ သိသလိုသာ လုပ္နိဳင္တဲ႕ သူေတြ ဆိုတာလည္း မရွိသေလာက္ ရွားပါတယ္ မ ကေတာ့ သိတဲ႕အတိုင္း လုပ္နိဳင္တဲ႕ သူထဲမွာ မပါေသးပါဘူး "

သူ႕ကို ၿပန္လည္ေၿဖ ရွင္းေနမိရင္း လမ္းခြဲ ၿပီးမွ ေတြ႕ဆံုရတဲ႕ ပထမအၾကိမ္ကို ေကာင္းမြန္စြာပဲ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ ၿဖတ္ေက်ာ္ ခဲ႕ၾကတယ္ေလ။ ကၽြန္မနဲ႕ ပတ္သက္လို႕ သူ႕ရင္မွာ ဘယ္လိုရွီေနမလဲ ကၽြန္မမသိဘူး ေသခ်ာတာ ကၽြန္မသူ႕ကို မမုန္းေနဘူး ဆိုတာ တစ္ခုပဲ။ နာက်ည္း မေနသလို သူရဲ႕ ခြဲခြာၿခင္း အေပၚမွာ စိုးစဥ္မွ် အၿပစ္ တင္လိုစိတ္ ရွိမေနခဲ႕ တာေတာ့ အေသခ်ာ ပါပဲ။ ကၽြန္မရဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြက သူ႕အေပၚမွာ ခ်စ္ၿခင္း သက္သက္နဲ႕ ဘယ္လိုေပတံ ဘယ္လို ေဘာင္ေတြနဲ႕မွ စံခ်ိန္ စံညြန္းနဲ႕ ကိုက္ညီလို႕ ခ်စ္ခဲ႕တာမ်ိဳး မဟုတ္ပဲ ခ်စ္လို႕ ခ်စ္ခဲ႕တဲ႕ ၿဖဴစင္တဲ႕ ရင္ခုန္ ၿခင္းေတြနဲ႕ ဖြဲ႕တည္ခဲ႕တဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေၾကာင့္ မို႕ ထင္ပါရဲ႕ေလ။

######################

ရိုးရွင္းတဲ႕ ကိုယ္ေန ဟန္နဲ႕ အသားလတ္လတ္ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္၊ ၿပံဳးလိုက္ရင္ ပါးခ်ိဳင့္လို႕ သတ္မွတ္လို႕ မရတဲ႕ ပါးနွစ္ဖက္မွာ မသိ မသာေလး ရွိေနတက္တဲ႕ ပါးခ်ိဳင့္ ေလးနဲ႕ ေကာင္ေလး။ ကၽြန္မထပ္ နွစ္နွစ္ေလာက္ ငယ္တာေလးကို အေၾကာင္းၿပၿပီး တစ္ခါ တစ္ေလ ကေလး တစ္ေယာက္ လိုေၿပာေန တက္ၿပိး တစ္ခါ တစ္ေလ လူၾကိးေလး ဆန္ဆန္ ဘဝအတြက္ ခံယူခ်က္ေတြ က်င့္သံုးေနတာ ေတြကို ခိုင္ခုိင္မာမာ နဲ႕ တည္တည္ ၿငိမ္ၿငိမ္ ေၿပာတက္တဲ႕ ကေလး လူၾကိး ေလးတစ္ေယာက္။ ပေဟဠိ လိုလို အတည္ လိုလိုနဲ႕ ကၽြန္မကိုလည္း အတည္ေပါက္နဲ႕ အရူးလုပ္တက္တဲ႕ ေကာင္ေလး။ ၿပိးေတာ့ ကၽြန္မ စြဲလမ္းရဆံုး အသံၾသၾသ ေလးနဲ႕ ရယ္ေမာတဲ႕အခါ ဘယ္လို ခ်စ္မွန္းမသိ ေအာင္ပါပဲ။ သူရယ္ေမာ ေနတာ ၿမင္ရရင္ ကၽြန္မ အရမ္း ၾကည္နူးမိတဲ႕ စိတ္ေလး ၿဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ နိဳင္တဲ႕ ေကာင္ေလး။

ကၽြန္မရဲ႕ အေဝးဆံုး တစ္ေနရာကို သူထြက္သြားခဲ႕ ေပမယ့္ ကၽြန္မမွာေတာ့ အေတြးေတြနဲ႕ ရပ္တည္လို႕ ေနမိဆဲ။ တစ္ခါတစ္ရံ သူသိထားတဲ႕ ဗဟုသုတ ေလးေတြ ကၽြန္မ မသိသလုိ လုပ္ၿ႔ပီးေမး တဲ႕အခါ တစ္ကယ္႕ ကေလးငယ္ တစ္ေယာက္ကို စာရွင္းၿပ သလိုပါပဲ ေသေသခ်ာခ်ာ ရွင္းၿပ တက္ၿပိး ၿပိးသြားတဲ႕ အခါက်ရင္ေတာ့

" မ ကေတာ့ေနာ္ သိၿပိးသားေတြကို မသိခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ ဟန္လုပ္ နားေထာင္ၿပီး စိတ္ထဲကေန ေလွာင္ေနတာေပါ့ ေလ ဟုတ္လား "

လို႕မေက် မခ်မ္း ေရရြတ္ တက္ပံုေလးေတြ။

" မဟုတ္ ပါဘူး အဲလို သေဘာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူးေလ ကေလးေလးက စာေတြအမ်ား ၾကိးဖတ္ ထားတာပဲ အဲဒါေၾကာင့္ အေၾကာင္း အရာ တစ္ခုခု ကိုခုလို ပိုင္ပိုင္ နိဳင္နိဳင္ ေၿပာၿပ တက္တာေပါ့ မဟုတ္ ဘူးလား စိတ္ထဲက သိၿပီးသား ဆိုေပမယ့္ စာေတြ အမ်ားၾကိး ဖတ္ထား တယ္ဆို တဲ႕ အသိနဲ႕ အသိမွတ္ၿပဳတဲ႕ အေနနဲ႕ နားေထာင္ေနတာ ပါေနာ္.. ေလွာင္ခ်င္တဲ႕ စိတ္မ်ိဳး မရွိပါဘူး "

လို႕ အၾကိမ္ၾကိမ္ ရွင္းၿပခဲ႕ရတဲ႕ လြမ္းေမာဖြယ္ အခ်ိန္ေလးေတြက မေန႕ တစ္ေန႕ ကလိုပါပဲ။

" အသက္ ငယ္တဲ႕ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ဆိုၿပီး အေရးမလုပ္မွာ ဆိုးပါတယ္ "

လို႕ ေတြးေတြး ဆဆ ခ်င့္ခ်င့္ ခ်ိန္ခ်ိန္ ေၿပာၿပိး ခုေတာ့ သူက ၿပန္လည္ စဥ္းစားရမယ္ ဆိုတဲ႕ အေတြး တစ္ခုနဲ႕ ေက်ာခိုင္း သြားရက္ ၿပန္တယ္။ တစ္ကယ္ဆို ခ်စ္ၿခင္း တစ္ခုသာ အၿပည့္အဝ ရွိခဲ႕မယ္ မေၿပာပ ေလာက္တဲ႕ အၿပစ္ ေတြအတြက္ စာတင္စရာ ရာဇဝင္တည္ဖို႕ အေၾကာင္း မရွိတာ သူမွ မသိေလတာ။ ထမင္းဟင္း မခ်က္တက္တဲ႕ မိန္းမ တစ္ေယာက္ဆီက ထမင္းဟင္း အရသာ ရွိမရွိ ဆိုတာထပ္ သူ႕အတြက္ ဖြယ္ဖြယ္ ၿပင္ဆင္ေပးမယ့္ ထမင္းပြဲ ၿဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစား ခ်က္ၿပဳတ္ ေကၽြးမယ့္ ကၽြန္မ ရင္ထဲက ေမတၱာကို သူနားမလည္ နိဳင္ခဲ႕ဘူး။ ဘယ္သူမွ စင္းလံုးေခ်ာ ၿပိးၿပည့္စံုမွဳ ဆိုတာ မရွိနိဳင္ ပါဘူး၊ ေသခ်ာတယ္ တစ္ခုခု ေတာ့လိုအပ္ ခ်က္ေတြ ရွိေနၾကတဲ႕ လူသားေတြ ပါပဲ။ ခ်စ္ၿခင္း ေမတၱာနဲ႕သာ တစ္ေယာက္ေပၚ တစ္ေယာက္ နားလည္လို႕ ေဖးမလက္တြဲ ၾကမယ္သာဆို ေၾကကြဲ စရာ ဇတ္လမ္းေတြ ရွိလာ ခဲ႕မွာ မဟုတ္ဘူးေလ။

အၿမဲတမ္း အေတြး နယ္မွာပဲ ေနသားက် ေနထိုင္ရင္း ပိုင္ရွင္ လက္မခံတဲ႕ ရင္ခုန္သံ တိုးတိုး ေလးေတြ ကိုအေဖာ္ၿပဳရင္း ရာသီ စက္ဝန္း လည္ေနဆဲ၊ အခ်ိန္ ကာလေတြ ေၿပာင္း၊ ၿပကၡိန္ ေတြေဟာင္းလို႕ နွစ္ေပါင္းလဲ ၾကာခဲ႕ၿပီ။ သတိရတိုင္း ၿပန္ၾကည့္ မိတဲ႕ အတိတ္နယ္ ပါးပါး ေလးကသာ မပ်က္မစီး ဟိုးယခင္ အတိုင္းတည္ ရွိေနၿမဲ။ တစ္ခါတစ္ ေလေတာ့လည္း ၿပတ္သား တက္တဲ႕ သူေတြရဲ႕ အသည္း နွလံုး ေတြကို အားက်တယ္။ ကိုယ္ကို တိုင္လည္း " ဟင္ " ဆိုရင္ လွည့္မၾကည့္ တက္တဲ႕ သူမ်ိဳး ၿဖစ္ခ်င္ ခဲ႕တယ္။ မာနေတြနဲ႕ အထပ္ထပ္ ဖံုးလို႕ ဟန္ေဆာင္ ေကာင္းတဲ႕ သူတစ္ေယာက္ ၿဖစ္ခ်င္ ခဲ႕တယ္။ ၿဖစ္ခ်င္ရာ ၿဖစ္ဇြတ္တိုး လုပ္နိဳင္တဲ႕ သူရဲေကာင္း မဟုတ္၊ လူမိုက္ မဟုတ္တဲ႕ ခပ္ဆိုးဆိုး ဥာဥ္ေတြ ပိုင္ဆိုင္ တဲ႕သူ ၿဖစ္ခ်င္တယ္။

မရည္ရြယ္ပဲ ခဏ ခဏ က်ဆင္း တက္တဲ႕ မ်က္ရည္ လြယ္တဲ႕ ကိုယ္႕အၿဖစ္ကို ပိုမုန္းမိတယ္။ မရွိသင့္တဲ႕ အတိတ္ နယ္ထဲမွာ က်င္လည္ ေနရတဲ႕ ဘဝကို နွစ္သက္ေနတဲ႕ စိတ္ေတြကို ရိုက္ခ်ိဳး ၿပစ္လိုက္ ခ်င္တယ္။ မာနနဲ႕ တင္းခံ ၿပိးသူမ်ား ေတြလို ၿဖစ္သင့္ တာေတြ လုပ္သင့္ တာေတြ ေခါင္းထဲမွာ ထည့္ၿပီး ပိုင္ပိုင္ နိဳင္နိဳင္ မလုပ္နိဳင္တဲ႕ ကိုယ္႕အၿဖစ္ကို စိတ္နာတယ္။ ေမ႕မသြားတဲ႕ အသိဥာဏ္ ထဲမွာ သူ႕ၾကိဳက္ တက္တဲ႕ အရာေလးေတြ အစီအရီ မွတ္မိ ေနတက္တာ။ တစ္ခါ တစ္ေလ အာရံုေတြ ေဝေဝ ဝါးဝါးနဲ႕ သူ႕ရယ္သံ ေတြၾကားေယာင္ ခဲ႕ရတဲ႕ ညေတြလဲ အသေခ်ၤ။ မၾကာ ခဏေရာက္ ၿဖစ္တဲ႕ အတူ ရွိခဲ႕ဘူးတဲ႕ ေနရာေတြ။ အေတြး ေတြထဲ ဒီအခ်ိန္ ဘယ္သူ နဲ႕မ်ား ရွိေနမလဲ ဆိုတဲ႕ အေတြးေတြနဲ႕ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေၾကကြဲ ေနမိတဲ႕ အၿဖစ္ေတြ။ အိပ္ပ်က္ ညေတြရဲ႕ ခပ္တိုးတိုး ညည္းသံ ေအာက္မွာ မေမ႕ မေလွ်ာ့ ေရရြတ္ေနတဲ႕ အလြတ္ ရေနတဲ႕ အမည္နာမ တစ္ခု ဖြဖြေလး ေရရြတ္မိ ခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ပါးၿပင္မွာ မ်က္ရည္ စီးေခ်ာင္းေတြ တားက်ိဳးခဲ႕ ရတယ္ေလ။

############################

စာဖတ္သူမ်ားကို
အစဥ္အၿမဲ ေလးစားလွ်က္ အၿမဲ ၾကိဳးစားေနမယ့္
##### Angelhlaing #####

10 comments:

မိုက္တယ္အမေရ...
ပို႕စ္ထဲက ဇာတ္ေကာင္ ေကာင္ေလးရဲ႕စရိုက္ကိုၾကိဳက္တယ္..
ခ်စ္တာနဲ႕အႏိုင္ယူလိုတာနဲ႕မတူတာမို႕ ခြဲျခားျပီးမထားႏိုင္တဲ့မိန္းကေလး
ခ်စ္သူကို လမ္းခြဲတာ ဝမ္းနည္းစရာေတာ့မဟုတ္ဘူးေပါ့ေနာ..
"ဟင္"ဆိုရင္ လွည့္ၾကည့္ရတာ ဇက္ေညာင္းတယ္လို႕ယူဆထားတာ
လည္းၾကိဳက္တယ္..ဒီပို႕စ္ထဲမွာ ဇာတ္ေကာင္ ၂ ေယာက္လံုး တစ္ခုခု
မွားေနတယ္..ေသခ်ာတယ္ ..တစ္ခုခုမွားေနတယ္...ဟိဟိ

ဇတ္ေကာင္ 'မ' ရဲ႕ အခ်စ္ေတြကို ေတြ႔လိုက္ရသလိုပဲ..၊ 'ေကာင္ေလး' ရဲ႕ အေတြးတခ်ိဳ႕က တမ်ိဳးေလး ဆိုေပမယ့္ ဒါေတြဟာလည္း အခ်စ္မွာ တကယ့္ကို ႐ွိေနတာပါပဲ၊ ဖတ္ရတာ ႀကိဳက္ပါတယ္၊ အဆင္ေျပရင္ ဆက္ေရးပါဦးဗ်ာ...။

အင္း .. ေကာင္ေလး စိတ္သေဘာထားကို သေဘာမက်ဘူး .. အင္း တလံုးေျဖရံုနဲ႕ လံုေလာက္ေနတဲ့ ကိစၥကို .. :-\

မိန္းကေလးဘက္ လုိက္တယ္ေတာ့ မထင္ပါနဲ႕ .. ေကာင္မေလး တံု႕ျပန္ပံုကို ၾကိဳက္တယ္ .. :D

ညီမ ေရ

အလြမ္းစာေလးကို ဖတ္သြားပါတယ္

ခင္တဲ႕
အမေရႊစင္

အခ်စ္ဆိုတာ တစ္ဦးနဲ့တစ္ဦး အနိုင္ယူတာေတြ၊
မာနေတြ မရွိဘဲအျပန္အလွန္နားလည္မွဳနဲ့ ေဖးမ
ကူညီျခင္းေတြနဲ႔သာ တည္ေဆာက္ထားရင္ အလြမ္း
ဆုိတဲ့ ဇတ္လမ္းေလးေတြ ျဖစ္ေပၚလာမွာ မဟုတ္
ပါဘူး။ဇတ္လမ္းေလးက ဖတ္ရတာေကာင္းပါတယ္။
ေနာက္လည္းအားေပးေနပါဦးမယ္။

ေတာ္ေတာ္ပူေလာင္တာပဲ၊ အင္း...ပူပူေလးနဲ႔ေကာင္းတယ္ဆုိတာ ဒါမ်ဳိးျဖစ္မယ္ထင္တယ္ေနာ္။ အေၾကာင္းခ်က္က လုံး၀မခိုင္လုံဘူး။ အေပ်ာ္သေဘာကုိ အဆုံးသတ္ခ်င္တာျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္၊ မျဖစ္ရင္ေတာ့ စိတ္ကုန္တာျဖစ္မယ္။ ေအာင္ျမင္ပါေစ။

ေတာ္ေတာ္ အ တ့ဲ ေကာင္ေလးဘဲ။ ဒီေလာက္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ မိန္းခေလးကုိ ထားခဲ့ရက္တယ္။ း)))အမွန္ဆို အခုေလာက္ဆုိ သူ ေနာင္တရေနေလာက္ၿပီ။ ေကာင္ေလး ေကာင္ေလး မင္း အတြားေမွး အေတြးမွားသြားတာဘဲ ျဖစ္ရမယ္။

ခင္မင္လ်က္
ကုိကုိေမာင္(ပန္းရနံ႔)

အမည္ကုိသေဘာက်မိတယ္
လမ္းခြဲခဲ႔ၿပိးသည္႔ေနာက္...ဆုိတာ
ခံစားသြားပါတယ္။

Woww ! အေတာ္ေလး ဖတ္လို႔ေကာင္းတဲ့ ၀တၳဳေလးတစ္ပုဒ္ပါ
၀တၱဳဇာတ္ေကာင္ထဲက ေကာင္မေလးထက္ ပိုၿပီးခံစားသြားရပါတယ္

ဆြတ္ပ်႕ံစရာ ဇာတ္လမ္းေလးကို ဖတ္ရႈခံစားသြားပါတယ္ ညီမေလး...

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More