http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Sunday, November 10, 2013

အေရာင္မဲ႕ခဲ႕ေသာ






၁။

နိုဝင္ဘာဟာ အရင္လိုပဲ ကိုယ့္အေပၚ ေအးစက္စက္ဆက္ဆံတယ္။ သူ႕ေၾကာင့္ပဲ အပင္တိုင္းလိုလိုက အရြက္ေတြက ဝါတာကတစ္မ်ိဳး နီေစတာကတသြယ္နဲ႕ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ေၾကြဖို႕ဆီကိုပဲ ဦးတည္ၾကရတယ္ေလ။ နိုဝင္ဘာကေတာ့ သူ႕ဘဘာဝ မထီမဲ႕ျမင္ ပံုစံအတိုင္း ေအးစက္စက္နဲ႕ သူ မဟုတ္သလို ခပ္တည္တည္ ရယ္သာ။ တစ္ခါတရံလည္း တစ္ေန႕လံုးကို ျမဴေတြနဲ႕ အုပ္ဆိုင္းေနေစသလို၊ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း ေအးစက္စက္ မိုးေရစက္ေတြနဲ႕ ခိုက္ခိုက္တုန္ေစျပန္တယ္။ ေနရာတိုင္းမွာ ဟိုဒီ ေျပးလႊားေနတဲ႕ ရြက္ေၾကြေတြဟာ ေလအေဝွ႕မွာ ယိမ္းလို႕ တိမ္းလို႕။ လြင့္ခ်င္ရာ လြင့္ေနၾကဆဲ။ ရြက္ေၾကြဘဝကို နာက်င္ဖို႕ေတာင္မွ သတိမရနိုင္ေအာင္ပဲ ေျပးလႊားေနၾကျပန္တယ္။

“ေဟ့ တစ္ေယာက္တည္းလား၊ အေဖာ္မပါဘူးလား၊ ေစ်းလာဝယ္တာ ထင္တယ္”

အသံနဲ႕အတူ လက္ကိုဖမ္းဆုပ္ကာ နွဳတ္ဆက္ဟန္ ျပင္ေနတဲ႕ မ်က္မွန္းတန္းမိရံုသာ ရွိတဲ႕ အမ်ိဳးသမီးကို အလိုက္သင့္ပဲ ျပံဳးျပလိုက္တယ္။ မေန႕တစ္ေန႕ကမွ လူသစ္အျဖစ္ ေျပာင္းလာသူ မဟုတ္ေသာ္လည္း ကိုယ္တိုင္က လူေတြနဲ႕ သိပ္ေရာေရာေနွာေႏွာေနရတာကို မနွစ္သက္သူမို႕ ဘယ္သူ႕ကိုမွ အေရးတယူ နွဳတ္ဆက္တာမ်ိဳး မလုပ္ခဲ႕သလို ကိုယ့္ကို တရင္းတနီး လာနွဳတ္ဆက္ေတာ့လည္း မရိုင္းခ်င္သူမို႕ ျပံဳးလိုက္ျခင္းမွ်သာ။ ဒါကိုပင္ အလုိက္မသိတဲ႕ သူမက ဆြဲထားေသာ ကၽြန္မလက္ကို လြတ္ဖို႕ေမ႕ေနဟန္နဲ႕ အေမးစကားေတြကို အားမနာစတမ္း ေဖာင္ဖြဲ႕ေနျပန္တယ္။ စိတ္ရွဳပ္စြာပဲ သူမရဲ႕ လက္ထဲမွ မသိမသာရုန္းထြက္ရင္း သူမရဲ႕ အေမးစကားေတြထဲကပါ သိသိသာသာပဲ ေရွာင္ထြက္ဖို႕ ကၽြန္မၾကိဳးစားလိုက္တယ္။


“သြားေတာ့မယ္ေနာ္ ကၽြန္မ ေစ်းလာဝယ္တာ မဟုတ္ပါဘူး၊ ရံုးက ဒီနားမွာမို႕ေလ”

ခပ္သြက္သြက္ အေျဖေပးၿပီး သူမကို နွဳတ္ဆက္လိုက္ေပမယ့္ သိခ်င္တဲ႕ အေမးစကားတစ္ခ်ိဳ႕ကို ဇြတ္အတင္း ျမိဳခ်လိုက္ရသလိုမ်ိဳး သူမမ်က္နွာက မသာမယာ။ ဒါေပမယ့္လည္း မတက္နိုင္ဘူးေလ။ ကၽြန္မက လူေတြနဲ႕မွ မပတ္သက္ခ်င္တာ။ အထူးသျဖင့္ သူတပါးရဲ႕ အတြင္းေရးကို မသိမသာတစ္မ်ိဳး၊ သိသိသာသာတစ္မ်ိဳး ဝင္စြက္ဖက္တက္ေသာ သူေတြနဲ႕ေပါ့။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေနရာတစ္ခုထဲမွာ အခ်ိန္အၾကာၾကီး မေနျဖစ္ခဲ႕တာ။ ဒါေတာင္မွ ေရာက္တဲ႕ေနရာတိုင္းမွာ နားလည္မႈမရွိတဲ႕ လူေတြရဲ႕ စပ္စုတာကို မၾကာခဏဆိုသလို ၾကံဳေတြ႕ရစျမဲ။ ၾကံဳရတိုင္းမွာလည္း အဆင္ေျပသလို ေရွာင္ထြက္ေနရေတာ့ ဒီလိုအျပဳနဲ႕ ကၽြန္မဟာ ေတာ္ေတာ္ေလး အသားက်လာခဲ႕ရတယ္။

စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေနရာ၊ အတည္တက်ရယ္လို႕ မရွိပဲ ခဏခဏ ေျပာင္းေရႊ႕ေနရတာကို ျငီးေငြ႕လာသူပီပီ ဒီတစ္ခါေတာ့ ဒီပတ္ဝန္းက်င္ကေန မေျပာင္းေရႊ႕ေတာ့ဘူးရယ္လို႕ေတာ့ ေတြးထားမိခဲ႕ေသးတာ။ တိုက္ခန္း ယဥ္ေက်းမႈဆိုတာ လံုးျခင္း အိမ္ယာေတြလို တစ္သီးတစ္သန္႕ မဆန္ေသာ္လည္း သင့္တင့္သေလာက္ေတာ့ သီးသန္႕ဆန္မယ္လို႕ ယံုၾကည္ခဲ႕မိတာ။ တံခါးခ်က္ေတြရဲ႕ ေနာက္မွာလည္း မ်က္ဝန္းေပါင္းမ်ားစြာ ရွိေနတက္တာကို ကၽြန္မ သိခဲ႕ရခ်ိန္မွာေတာ့ အနည္းငယ္ စိတ္ပ်က္သြားမိတာ အမွန္။

တစ္ဖက္ကလွည့္ေတြး ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ လူတိုင္း ကၽြန္မကို သိေနတာမ်ိဳးထက္ ဆာရင္ေတာ့ ယခုလို မသိတာကပင္ ေတာ္ေသးတယ္လို႕ပဲ သတ္မွတ္ရမွာ။ လုပ္ငန္းခြင္မွာလည္း အလုပ္အေၾကာင္းကလြဲရင္ အပိုစကားေတြ ေျပာစရာ မလိုတာေၾကာင့္ လူေတြနဲ႕စကားမ်ားမ်ား မေျပာျဖစ္ခဲ႕ဘူး။ သူတို႕ေတြနဲ႕ ပါတ္သက္ဖို႕ မလိုအပ္တာကပဲ ကၽြန္မကိုအမ်ားၾကီး စိတ္သက္သာရာ ရေစတာကလည္း တစ္မ်ိဳး ေက်နပ္စရာပင္ ျဖစ္ေနေသးျပန္တယ္။။ မဟုတ္ရင္ေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ ရပ္တည္ရန္ေနရာ တစ္ခု အလြန္အမင္း ခက္ခဲေနဦးမည္သာ။

ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႕ ေရာေရာေထြးေထြး မေနတက္တဲ႕ ကၽြန္မအတြက္ အေဖာ္ဆိုတာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးထားေသာ ဒီဇိုင္းမ်ား၊ ဒါမွမဟုတ္ စိတ္လိုလက္ရ စပ္ထားေသာ အေရာင္မ်ားရဲ႕ပံုရိပ္  ကၽြန္မလက္ရာ ပန္ခ်ီကားမ်ား၊ ေနာက္တစ္ခုက လြမ္းဆြက္ မြတ္သိပ္မႈ တစ္ခုအေနနဲ႕ ျမတ္နိုးစြာ ေထြးေပြ႕တက္တဲ႕ ကၽြန္မအိပ္ယာထက္က Hollow Guitar တစ္လက္။ ဟုတ္ပါတယ္...။ Guiter မတီးတက္ေသာ ကၽြန္မအတြက္ အဲ႕ဒီ Guiterေလးက အလြမ္းေျပ အမွတ္တရမွ်သာ ပါပဲ။ အဲ႕ဒီအရာေတြကပဲ ကၽြန္မကို အေဖာ္ ျပဳေပးေနခဲ႕တာက  နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ၊ေန႕ရက္ေပါင္းမ်ားစြာ၊  နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တိုင္ခဲ႕ၿပီေလ။ ဒီေန႕အထိ ဘယ္တုန္းကမွ် ကၽြန္မ အထီးမက်န္ခဲ႕ဘူးဆိုတာ ဘယ္သူကမွ် အသိအမွတ္ျပဳ ယံုၾကည္ခဲ႕ျခင္း မရွိနိုင္ေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဘဝေလးမွာ ကၽြန္မက ေနသားတက် စီးေျမာေနခဲ႕သူပါ။

“အခုခ်ိန္ထိ တစ္ေယာက္တည္းပဲလား ၊ အေဖာ္မရွာေသးဘူးလား”

စာနာမႈလား၊ စိုးရိမ္မႈေတြလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ေလွာင္ေျပာင္ ကဲ႕ရဲ႕လိုျခင္းမ်ားလား၊ မေဝခြဲတက္တဲ႕ စုတ္သက္သံမ်းနဲ႕ကၽြန္မကို သနားစရာ သတၱဝါတစ္ေကာင္လို အၾကည့္ခံရတိုင္း ခံရခက္ရသည္က အမွန္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အားနည္းခ်က္၊ ပုဂၢိဳလ္ေရးအရ စည္းမေစာင့္မႈေတြကို ငယ္စဥ္ကေတာ့ ဆတ္ဆတ္ၾကဲ အမုန္းခံ ရန္ေတြ႕ခဲ႕ေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မ ျပံဳးၿပီး ခြင့္လြတ္တတ္လာခဲ႕ၿပီ။  လူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဒါမွမဟုတ္ လူအမ်ားစုက နားမလည္ေပးနိုင္ခဲ႕တဲ႕ ပတ္ဝန္းက်င္မ်ိဳးမွာ ရွင္သန္ခဲ႕ရျခင္းဟာ ကၽြန္မဘဝအတြက္ ေသရာပါ က်ိမ္စာတစ္ခုလို႕ ဆိုရမလား။ လြန္ခဲ႕ေသာ ဆယ္စုနွစ္ တစ္ခုေလာက္ကေတာ့ ကၽြန္မဟာ လူေတြကို မခြင့္လြတ္နိုင္သူပီပီ နားက်ည္းမႈေတြနဲ႕သာ  ကၽြန္မကိုကၽြန္မ အက်ဥ္းခ်ခဲ႕သူေပါ့။

(၂)

“မ .. မအတြက္ ေက်ာ္ လက္ေဆာင္ တစ္ခုဝယ္ခဲ႕တယ္သိလား၊ ဒီေန႕  အလုပ္မွာ အဆင္ေျပခဲ႕တယ္ ၊ မွတ္မွတ္ရရေလး ျဖစ္သြားေအာင္  ဝယ္ျဖစ္ခဲ႕တာ မရဲ႕… ဘာမ်ား ျဖစ္နိုင္မလဲ မွန္းၾကည့္ပါလား…မ”

 အိမ္သို႕ ေရာက္ေရာက္ခ်င္းမွာပဲ ပေဟဠိ ဆန္ဆန္ အားပါးတရ ေျပာေနတဲ႕ ေက်ာ္ကို ကၽြန္မ သက္ျပင္းေမာနဲ႕ ၾကည့္လိုက္မိတယ္။ တစ္ဆက္တည္း နွဳတ္မွလည္း…

“ဘာေတြ ဝယ္လာျပန္ၿပီတုန္း ေက်ာ္ရာ… မ အဲ႕ဒါေတြ မလိုပါဘူး၊ မမွာ အရာအားလံုး ျပည့္စံုေနၿပီးသား၊ အထူးသျဖင့္ ေက်ာ္ရွိေနတာကပဲ  ၊ မ.. ဘဝအတြက္ ေက်ာ္က လြဲၿပီး ဘာမွကို ေနာက္ထပ္ မလိုခ်င္ေတာ့တာ”

ကၽြန္မရဲ႕ စကားကို ေက်ာ္က နားမဝင္စြာပဲ ကၽြန္မရင္ခြင္ထဲသို႕ အတင္းတိုးဝင္လာခဲ႕တယ္။ ၿပိးေတာ့ သူ႕လက္ညိဳနဲ႕ ကၽြန္မ နွဳတ္ခမ္းေပၚကို အသာဖိကပ္လိုက္ရင္းမွ

“ သိတယ္   မ …ေက်ာ္သိတာေပါ့ မ ဘာကိုဆိုလိုခ်င္မွန္း ၊ မ ဘာေတြ လိုအပ္လဲ ဒါေတြ အားလံုး ေက်ာ္က သိၿပိးသား၊ ဒါေပမယ့္ မရယ္ စဥ္းစားၾကည့္ပါဦး ေက်ာ္ဘက္ကေရာ.. ေက်ာ္လည္း မကို တစ္ခုခုေတာ့ အမွတ္တရေတြ ေပးခ်င္တာေပါ့၊ မအတြက္ မလိုအပ္ေပမယ့္ ေက်ာ္ရဲ႕ သတိတရ ခ်စ္ျခင္း လက္ေဆာင္ကိုေတာ့ မျငင္းပါနဲ႕ မ.. ရယ္ေနာ္  ေနာ္"

ေက်ာ္ရဲ႕ သေဘာထားကို နားလည္ေပမယ့္ ေက်ာ္ဆီက လက္ေဆာင္တစ္ခု ရတိုင္း ကၽြန္မအတြက္ ဝန္ထုတ္ဝန္ပိုးတစ္ခုလို ပိုပိုေလးသြားတာကိုေတာ့ ေက်ာ္ ဘယ္သိနိုင္ပါ့မလဲ။ ကၽြန္မ ေက်ာ္ကလြဲၿပီး ဘာမွ အလို မရွိခဲ႕တာပါ။ ဒါကို ေက်ာ္လည္း နားလည္ေစခ်င္မိတယ္။ မၾကာခဏ ဆိုသလို ေက်ာ္ေပးခဲ႕တဲ႕ အမွတ္တရေတြကလည္း အတူေန သံုးနွစ္ဆိုတဲ႕ အခ်ိန္အတြင္းမွာ အေတာ္ေလးကို မ်ာလားခဲ႕ၿပီ။ ဘယ္လိုပဲ ကၽြန္မျငင္းခဲ႕ေစဦး သိပ္မၾကာတဲ႕ အခ်ိန္တစ္ခုမွာ ေက်ာ္တစ္ေယာက္ အေၾကာင္းျပခ်က္ တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးျပၿပီး ေနာက္တစ္ၾကိမ္ လက္ေဆာင္ ဝယ္ခဲ႕ဦးမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ စိတ္က သိေနျပန္တယ္။

“ မ .. လိပ္ျပာပံုစံ ရင္ထိုးေလး . ၾကည့္ပါဦး. ခ်စ္စရာေလးေနာ္မ ..သေဘာက်တယ္ မဟုတ္လားဟင္… အဲ႕လိုၾကီး မ်က္နွာ ညိဳမေနပါနဲ႕ မရဲ႕.. ေက်ာ္မွာလည္း သတိတရ ခ်စ္သက္လက္ေဆာင္ ေပးစရာ မပဲ ရွိေနခဲ႕တာေလ။ ေက်ာ္ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းကို အသိမွတ္ျပဳရင္း ေက်ာ္ကို ျပံဳးျပစမ္းပါ…ေနာ္….ေနာ္လို႕ မ…”

ေက်ာ္ေက်နပ္ေစဖို႕ ကၽြန္မနွဳတ္ခမ္းက အျပံဳးေတြကလည္း အလိုက္တသိနဲ႕ေပါ့။ ကၽြန္မအျပံဳးေတြ ျမင္ရတဲ႕ ေက်ာ္ကလည္း ေက်နပ္စြာနဲ႕ ျပံဳးလို႕ေနတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ေက်ာ္က သတိၱရွိရွိ မိသားစုကို ဆန္႕က်င္ၿပီး ကၽြန္မနဲ႕ အတူေနဖို႕ အိမ္က ဆင္းလာခဲ႕သူပါ။ ေက်ာ္က ထက္ျမက္သလို သြက္သြက္လက္လက္နဲ႕ အေျပာဆို ပြင့္လင္းခ်ိဳသာေသာ သူမို႕ အေပါင္းသင္းလည္း မ်ားတဲ႕သူ။ ေက်ာင္းစာမွာ ထူးခၽြန္သလို ဘာသာစကားမွာလည္း ၅မ်ိဳးေလာက္ကို ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ တတ္ေျမာက္ထားသူမို႕ လူေတာ္တစ္ေယာက္လို႕ ဆိုရမယ့္သူတစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္တယ္။ လူမ်ိဳးျခား စပ္တာေၾကာင့္ ျဖဴဝင္းေနတဲ႕ အသားေရနဲ႕အတူ စိမ္းညိဳ႕ေနေသာ မ်က္ခံုးတန္းသြယ္သြယ္နဲ႕ ေက်ာ္က မျပင္ဆင္ပဲနဲ႕ကို လွေနတက္ေသာ သူတစ္ေယာက္။

ဟိုစပ္စပ္ ဒီစပ္စပ္နဲ႕ အလုပ္ေပါင္းစံုကို တစ္ျပိဳင္တည္း လုပ္တက္ေသာ ေက်ာ္ကို တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မ နားမလည္တတ္ပါ။ ဒါရိုက္တာအလုပ္ဆိုလည္း ေက်ာ္၊ သီခ်င္းေရးဆရာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္ခဲ႕တာလည္း ေက်ာ္၊ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း သတင္းဓါတ္ပံုဆရာ၊ တစ္ခါတစ္ေလက်ျပန္ေတာ့လည္း Tour Guite (ဧည့္လမ္းညႊန္) တစ္ေယာက္အျဖစ္ အလွည့္က် လုပ္ကိုင္တက္ျပန္ေသးတယ္။ ေက်ာ္နဲ႕ ကၽြန္မ စသိစအခ်ိန္က ေက်ာ္ရဲ႕ professional က ဘာကိုအတည္ယူထားလဲလို႕ ေမးခဲ႕ဖူးတယ္။ ေက်ာ္အေျဖ႕ေတြက ကၽြန္မကို အံအားသင့္မႈေတြကို ေပးေစခဲ႕တာေၾကာင့္ပဲ ကၽြန္မဘဝထဲမွာ ေက်ာ္ဆိုတဲ႕ လူသားတစ္ေယာက္ ထဲထဲဝင္ဝင္ ဝင္ခြင့္ ရခဲ႕တာပဲ ျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္။

“ေက်ာ္ရဲ႕ professional က ရွိၿပိးသားေလ မရဲ႕ ၊ ေက်ာ္က Mechanical Engineer တစ္ေယာက္ပါ၊ အခုလုပ္ေနတာေတြက ဝါသနာ အရေပါ့၊ ဘယ္အလုပ္နဲ႕မ်ား အက်ိဳးေပးေကာင္းမလဲလို႕ စမ္းၾကည့္ေနတာေလ မရဲ႕၊ ဝါသနာပါတာေတြကလည္း မ်ားေတာ့ လူေတာင္ နည္းနည္း ေၾကာင္ခ်င္ေနၿပီ ထင္တယ္သိလားမ ၊ ေၾသာ္… က်န္ေသးတယ္ ေက်ာ္က ကဗ်ာေတြ၊ စာေတြမွာလည္း ရူးသြပ္တတ္ေသးတယ္ သိလား”

ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ေက်ာ္က လူထူးလူဆန္း တစ္ေယာက္လိုပါပဲ။ သူ႕ဘဝေလးက တစ္ကုိယ္ေရ၊တကာယ ကိုယ့္ဘဝကို ကိုယ္တိုင္ ရုန္းကန္ေနရတဲ႕ မိဘမဲ႕ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အားက်စရာပါပဲ။ ေလးစားအားက်ဖြယ္ ပညာတတ္ မိဘနွစ္ပါးကေန ေပါက္ဖြားၾကိးျပင္းလာရတဲ႕ သူ႕ဘဝလိုမ်ိဳးဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အိပ္မက္တစ္ခုမွ် သာပါပဲေလ။ တစ္ခါတရံ ကၽြန္မအတြက္ မေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ႕ အေျပာင္းအလဲေတြကိုလည္း ေက်ာ္က ယူလာတက္ေသးတယ္။ အေျပာင္းအလဲ မ်ားစြာထဲကမွ တစ္ေန႕ ေက်ာပိုးအိတ္တစ္လံုးနဲ႕ ကၽြန္မေနတဲ႕ တိုက္ခန္းဆီကို ေက်ာ္ေရာက္လာတဲ႕ ေန႕ေပါ့။ အလည္လာတယ္ ထင္ထားတဲ႕ကၽြန္မကို ေက်ာ္ စကားမ်ားက အံအားသင့္ေစခဲ႕တယ္။

“မ… ေက်ာ္ ဒီေန႕ပဲ အိမ္က ဆင္းခဲ႕ၿပီ၊ ဘာမွလည္း မယူလာခဲ႕ဘူး၊ သူတို႕ စီစဥ္ထားတာကိုလည္း ေက်ာ္ လက္မခံနိုင္ဘူး၊ အဲ႕ေၾကာင့္ ဒီေန႕က စၿပီး မနဲ႕အတူ ေက်ာ္ေနေတာ့မယ္၊ ဘယ္လိုလဲ မ..ေက်ာ္ကို လက္ခံမွာလား..”

ေက်ာ္က အဲ႕ဒီလိုလည္း မာေရေက်ာေရနဲ႕။ ေလာကၾကီးနဲ႕အတူ ကၽြန္မအေပၚမွာလည္း အေပၚစီးက အပိုင္တြက္လို႕ မေခ်မငန္ ဆက္ဆံ တက္ေသးတယ္။ ေက်ာ္စကားေၾကာင့္ ကၽြန္မမွာ လက္ပဲခံရမလို၊ ျငင္းပဲ ျငင္းလိုက္ရမလိုနဲ႕ အနည္းငယ္ေတာ့  စိတ္ထဲ ဘဝင္ မက်ခ်င္။ ဒါကိုသိတဲ႕ ေက်ာ္ကလည္း ခ်ထားတဲ႕ လြယ္အိတ္ကို ေကာက္ကိုင္ကာ ထြက္သြားဖို႕ ျပင္တယ္။ မေနနိုင္တဲ႕ ကၽြန္မကပဲ ေက်ာ္လက္ကိုဆြဲကာ ေခ်ာ့ရသူေပါ့။

“ ေက်ာ္ …ဆႏၵရွိသေလာက္ ေနပါ၊ ေက်ာ္ ေပ်ာ္သေလာက္ေနဖို႕ … မ … ခြင့္ျပဳပါတယ္”

ကၽြန္မရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္ရေတာ့ ကေလးတစ္ေယာက္လို အေပ်ာ္မ်ိဳးနဲ႕ ေက်ာ္က ကၽြန္မရင္ခြင္ထဲကို တိုးဝင္လားခဲ႕တယ္။ မြတ္သိပ္တဲ႕ အနမ္းေတြနဲ႕ အတူေပါ့။ အဲ႕ဒီေန႕ကစၿပီး အေနွာင္အဖြဲ႕ကင္းခဲ႕တဲ႕ ကၽြန္မမွာ ဘာေရာင္ရယ္လို႕ ေခါင္းစဥ္တပ္ဖို႕ မေသခ်ာေသးတဲ႕ ၾကိဳးေလးတစ္ေခ်ာင္းရဲ႕ ရစ္ပတ္ေနွာင္ဖြဲ႕ျခင္းေတြကို ေက်နပ္စြာျဖင့္ ခံယူတက္လာခဲ႕တယ္။ ကၽြန္မကို ထံုးဖြဲ႕ထားတဲ႕ အဲ႕ဒီ ၾကိဳးထံုးေလး ေျပေလ်ာ့ သြားမယ့္ေန႕ကို ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႕ ေစာင့္ၾကည့္လာခဲ႕ရတာ ဘာလိုလိုနဲ႕ သံုးနွစ္သံုးမိုး သို႕တိုင္ခဲ႕ၿပီေလ။

၃။

တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အဲ႕ဒီေန႕က အျပင္မွာ မိုးေတြ သဲသဲမဲမဲ ရြာလို႕ေပါ။

“ေက်ာ္…. မ ေက်ာ္ကို မေစာင့္ေတာ့ဘူး အိပ္နွင့္ေတာ့မယ္"

ကၽြန္မရဲ႕ အေျပာကို ေက်ာ္က နားမလည္ေသာ အၾကည့္ျဖင့္ လွမ္းၾကည့္တယ္။

“မ.. ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ေက်ာ့္ကို စိတ္ေကာက္ေနတာလား၊ မေကာက္ပါနဲ႕ မရယ္ ေက်ာ္ ဒီအလုပ္ေလး အၿပီးအပ္ရမွာမို႕ပါ၊ မကို ပစ္ထားတာမ်ိဳး မဟုတ္ရပါဘူး..ေနာ္ စိတ္မေကာက္နဲ႕ေနာ္ …”

“ အင္း မေကာက္ပါဘူးေက်ာ္…ရဲ႕  .. မ အရင္အိပ္ခ်င္ေနလို႕ပါ ၿပိးေတာ့ ေက်ာ္အလုပ္လည္း ၾကာဦးမွာ မလား”

“အင္း အဲ႕ဒါေတာ့ ဟုတ္တယ္ .. မ   အိပ္ခ်င္ အိပ္ေတာ့ေလ… စိတ္မေကာက္ရဘူးေနာ္၊ ေက်ာ္  .. မကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ မ သိတယ္မလား”

“အင္း သိတာေပါ့ ေက်ာ္ .. အဲ႕ဆို မ အိပ္နွင့္ေတာ့မယ္ ဂြတ္နိုက္”

“ဂြတ္နိုက္..မ”

အလုပ္က အေရးၾကိးေနလို႕ အလုပ္ထဲ စိတ္ေရာက္ေနတဲ႕ ေက်ာ္က နွဳတ္ဆက္ၿပီးသည့္တိုင္ေအာင္ သူ႕ေနာက္မွာ ရွိေနေသးတဲ႕ ကၽြန္မကို သတိထားမိဟန္ပင္ မေပၚ။ သူ႕အလုပ္စားပြဲေပၚက စာရြက္ေတြနဲ႕ အလုပ္ရွဳပ္လို႕ေနတယ္။ သူ႕ေနာက္မွာ ရပ္ေနတဲ႕ ကၽြန္မမွာသာ အိပ္ယာထဲ ဝင္ရနိုးနိုး၊ ဒါမွမဟုတ္ စကားပဲ စေျပာရမလို ေဝခြဲရ ခက္လို႕ေနတယ္။ တစ္ကယ္ဆို ေက်ာ္ အလုပ္မ်ားေနတာမို႕ ကၽြန္မကို သတိမထားနိုင္ခဲ႕ေပမယ့္ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း ေသြးပ်က္ေနခဲ႕တာ ရက္အေတာ္ ၾကာခဲ႕ၿပီေလ။ တစ္ေန႕တစ္ေန႕နဲ႕ ရက္ေတြကို စြဲလာလိုက္တာ တစ္ရက္ၿပိး တစ္ရက္သာ အခ်ိန္ကုန္သြားခဲ႕တယ္။ ကၽြန္မ နွဳတ္ခမ္းေတြ ဆြံ႕အေနဆဲ။

“ေက်ာ္…”

“ဟင္ မ …. မအိပ္ေသးဘူးလား ဘာရပ္ေနတာလဲ ၊ ေက်ာ္ကိုေျပာေတာ့ အိပ္ခ်င္ၿပီဆို၊ ေျပာေတာ့ စိတ္မေကာက္ပါဘူးတဲ႕၊ ၾကည့္ပါဦး ေက်ာ္ကို စိတ္ေကာက္ေနၿပိးေတာ့မ်ား…”

ေျပာေျပာဆိုဆုိ ေက်ာ္က အလုပ္စားပြဲမွ ထလာၿပိး ကၽြန္မကို ေခ်ာ့ဖို႕ဟန္ ျပင္လိုက္တယ္။

“ မဟုတ္ဘူး ..ေက်ာ္     မ ..ေက်ာ္ကို ေျပာစရာ ရွိေနလို႕ ..ၿပိးေတာ့ ေက်ာ့္ကို မ…  ဆက္မလိမ္ခ်င္ေတာ့ဘူး..”

ရုတ္တရက္မို႕ ထင္တယ္ ေက်ာ္မ်က္နွာက နားမလည္ဟန္မ်ားနဲ႕ ျပည့္လို႕ေနတယ္။

“အင္း… ကဲေျပာေစ…. ဘာေျပာမွာလဲ မရဲ႕ စကားပလႅင္ေတြကလည္း ခံေနလိုက္တာ ေက်ာ္ သိပ္စိတ္မရွည္ခ်င္ဘူးေနာ္မ၊ အရင္ကဆို မ    …. အဲ႕လိုမဟုတ္ပါဘူး ၊ ဒီညမွ ဘာေတြ ျဖစ္ေနမွန္းကို မသိဘူး”
“ ေက်ာ္ …. မ တျခားတစ္ေယာက္နဲ႕ လက္ထပ္ေတာ့မယ္”

“ဘာ…. ဘာေျပာတယ္ မ… မ ဘာေျပာလိုက္တယ္ ျပန္ေျပာစမ္းပါမ ..ဒါဟာ….ေနပါဦး  ဒီလို စကားက ေနာက္စရာလို႕မ်ား … မ… ထင္ေနလို႕လား၊ အဲ႕လိုေတြ မေနာက္နဲ႕ မ…ရာ ေက်ာ္မၾကိဳက္ဘူး၊ စိတ္ဆိုး ၊စိတ္ေကာက္ရံုေလာက္နဲ႕ေတာ့ မ..ေက်ာ့္ကို ဒီလိုစကားမ်ိဳး မေျပာသင့္ဘူး..ထင္တာပဲ”

ကၽြန္မ စကားေၾကာင့္ ရူးရူးရွားရွား စိတ္ရွဳပ္ရွားေနတဲ႕ ေက်ာ္ကို ၾကည့္ရင္း ကၽြန္မမွာ ဒူးေတြပင္ ေခြက်ခ်င္သြားတယ္။ ကၽြန္မ လဲက်လို႕ မျဖစ္ဘူးဆိုတဲ႕ အသိကို တင္းရင္းမွပဲ စမိတဲ႕ စကားကို အဆံုးထိၿပိးဆံုးဖို႕ ကၽြန္မၾကိဳးစားလိုက္တယ္။ တစ္ဖက္ကိုလည္း ကၽြန္မ ကတိေပးခဲ႕ၿပိးၿပီ။ ကၽြန္မ မလုပ္နိုင္ခဲ႕ဘူးဆိုရင္ ဒီတစ္သက္ ကၽြန္မ ကိုယ့္လိပ္ျပာ ကိုယ္လံုေတာ့မယ္ မထင္။ ေသခ်ာတာက ဒါဟာ ကစားပြဲတစ္ပြဲ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘဝလမ္း ေရြးခ်ယ္မႈ ျပႆနာ တစ္ခုပါ။

“ေက်ာ္….. မကို ခြင့္လြတ္ပါ၊ မ ေက်ာ့္အေပၚမွာ အျပစ္ရွိခဲ႕ပါတယ္၊ တစ္ကယ္ေတာ့ ေက်ာ္ကို မ… မခ်စ္ခဲ႕ဘူး၊ အသံုးခ်ခဲ႕မိတာ၊ ေက်ာ္ကိုေလ… မ   တစ္ကယ္မခ်စ္ခဲ႕ဘူး၊  ခ်စ္ခဲ႕တယ္ ဆိုရင္လည္း ေမာင္နွမလို သံေယာဇဥ္မ်ိဳးနဲ႕ ခ်စ္ခဲ႕တာပဲ ျဖစ္မယ္… ေက်ာ္ ထင္သလို မဟုတ္ခဲ႕ဘူး”

“ဘာေျပာတယ္….. ခင္ဗ်ား ဘာေျပာတယ္…. ဒီမွာ က်ဳပ္ခင္ဗ်ားကို ရင္ဘတ္နဲ႕ ..ေဟာဒီနွလံုးသားထဲက ပံုၿပီး ခ်စ္ခဲ႕တာ..၊ က်ဳပ္ဘာေတြ ခင္ဗ်ားအတြက္ စြန္႕စားခဲ႕လဲ ၊ ဘာေတြ ဘယ္လို ျပဳမႈ ေဆာင္ရြတ္ခဲ႕လဲ… အားလံုးဟာ နွလ့ုးသားနဲ႕ ခံစားၿပိး ခ်စ္ခဲ႕ လုပ္ခဲ႕တာေတြဗ်….၊ အခ်ိန္ေတြေတာင္ ဘယ္ေလာက္ ၾကာခဲ႕ၿပီလဲ… ဒါေတြကို ခင္ဗ်ားက ခုမွ ..”

“ အဲ႕လို ေက်ာ့္ကို အသံုးခ်ခဲ႕တဲ႕ အတြက္ မကို ေက်ာ္ ၾကိဳက္တဲ႕ အျပစ္ေပးနိုင္ပါတယ္၊ ၿပိးရင္ေတာ့ ေက်ာ့္ဘဝထဲက မကို ထြက္သြားခြင့္ ျပဳပါ… ေက်ာ္ မဟုတ္ဘူး ..မကို လြတ္လပ္ခြင့္ေပးပါ”

“ဒီမွာ ခင္ဗ်ား ေျပာတာ လြယ္လွခ်ည္လား…… ခင္ဗ်ား …ခင္ဗ်ား ပါးစပ္မို႕ အဲ႕ဒါမ်ိဳး ေျပာထြက္တယ္ဗ်ာ… အခ်ိန္ေတြ အၾကာၾကိး ခင္ဗ်ား က်ဳပ္ကို အယံုသြင္းခဲ႕တာ၊ အသံုးခ်ခဲ႕တာ၊ မလိုေတာ့ဘူး ဆိုမွ အခုလို ကန္ထုတ္ပစ္ခ်င္တာလား၊ ဒီအခ်ိန္ထိ က်ဳပ္ရပ္တည္မႈေတြ က်ဳပ္ပတ္ဝန္းေတြမွာ က်ဳပ္ကို သက္သက္ အရွက္ကြဲေစခ်င္လို႕ အခုလို ခ်ိဳးခဲ႕တာလား..ေျပာ… ေျပာ ခင္ဗ်ား ေျပာစမ္းပါ၊ ခင္ဗ်ား …

 က်ဳပ္ေလ ခင္ဗ်ားသတင္းေတြ သူမ်ားေတြဆီက နားနဲ႕ မဆံ႕ေအာင္ ၾကားခဲ႕တုန္းကေတာင္ က်ဳပ္ ခင္ဗ်ား တစ္ေယာက္တည္းထဲကိုပဲ မ်က္စိစံုမွိတ္ၿပီး ယံုခဲ႕တာ အဟားဟား…..ခုေတာ့ ဒါေတြက အမွန္တရားေတြ ျဖစ္လာၿပီေပါ့ .. ဟုတ္လား ။

ဒီမွာ…. ခင္ဗ်ား ဘယ္ေတာ့မွ မေမ႕နဲ႕ ..က်ဳပ္ ခင္ဗ်ားကို တစ္သက္စာ ခြင့္မလြတ္ဘူး မွတ္ထား..က်ဳပ္က တျခားသူေတြလိုေတာ့ ခင္ဗ်ား ဘဝ ေကာင္းစားပါေစလို႕ ဟန္လုပ္ ဆုေတာင္းေပးမဲ႕ သူမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး၊ ျဖစ္နိုင္ရင္ ခင္ဗ်ားကို က်ိမ္စာ တိုက္ခဲ႕ခ်င္ခဲ႕တာ…. ခင္ဗ်ား ကံေကာင္းသြားတယ္မွတ္..”

မ်က္ရည္တြင္တြင္က်ေနကာ စိတ္လွဳပ္ရွားမႈေတြနဲ႕ ေက်ာ္ဟာ အရူးတစ္ေယာက္လိုပဲ စိတ္လွဳပ္ရွားေနခဲဲ႕တယ္။ အျပင္မွာ သဲသဲမဲမဲရြာေနတဲ႕ မိုးေတြလိုပဲ ေက်ာ္ဟာ ကၽြန္မ စကားေတြမွာ ေစာင့္တည္ရာ မဲ႕ေနလိုက္တာ။ ေက်ာ့္ရဲ႕ က်ရွွံဳး ေၾကကြဲေနတဲ႕ ျမင္ကြင္းက ကၽြန္မနွလံုးကိုလည္း ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ က်ေစခဲ့ပါတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ..ေက်ာ္ သိနိုင္လိမ္႕မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူးေလ။

၄။

 “ သမီး …  အခုခ်ိန္ထိ တစ္ေယာက္ထဲပဲလား၊ အန္တီ အလည္လာတာ သမီးဆီကိုပဲ ဆိုပါေတာ့၊ ၿပိးေတာ့ ေက်ာ္ပံုေလးေတြလည္း သမီးကို ျပခ်င္လို႕ေလ၊ ေက်ာ္ကို အခုလို ျဖစ္ေစခဲ႕တဲ႕ သမီးကို အန္တီက ေက်းဇူးတင္တယ္ဆိုတာေလးလည္း ေျပာခ်င္လို႕ ၊ ၿပိးေတာ့  သမီးအကူညီ လိုတာေလး ရွိမယ္ဆိုရင္ အန္တီ ျဖည့္စည္းေပးခ်င္လို႕ပါ ၊ တစ္ေယာက္တည္း ဘဝကို ျဖတ္သန္းေနတဲ႕ သမီးကို ၾကည့္ၿပီး အန္တီ ကိုယ့္လိပ္ျပာ မလံုခ်င္ဘူးရယ္…သိလား”

ကၽြန္မကို နားလည္စြာနဲ႕ ၾကည့္ေနတဲ႕ ေက်ာ့္ေမေမကို ကၽြန္မ နွစ္လိုဖြယ္ ျပံဳးျပလိုက္တယ္။  ေက်ာ္ေမေမဟာ လြန္ခဲ႕ေသာ နွစ္မ်ားစြာကလိုပဲ  အသက္အရြယ္ ရလာခဲ႕သည္တိုင္ေတာင္ပင္ အေတာ္ၾကည့္လို႕ ေကာင္းေနဆဲ။ ေအးခ်မ္းစြာ ျပံဳးလိုက္တဲ႕ သူမ မ်က္နွာ နုနုေလးကို ျမင္ေတာ့ ကၽြန္မ မမွားခဲ႕ပါလားလို႕ အေတြးကဝင္တယ္။ ဒါဟာ စိတ္ခ်မ္းသာမႈရဲ႕ ျပပုဒ္ တစ္ခုပဲ မဟုတ္လား။ အန္တီ လွမ္းေပးေသာ ဓါတ္ပံုအိတ္ေလးကို စိတ္ေစာစြာနဲ႕ပဲ ကၽြန္မ ဖြင့္လိုက္တယ္။

“ဟင္…. အို ေက်ာ္ရယ္… လွလိုက္တာ..ဒါ… ေက်ာ့္သားေလးေပါ့ေနာ္ အန္တီ”

ကၽြန္မရဲ႕ အေမးကို အန္တီက ေက်နပ္စြာနဲ႕ ေခါင္းညိမ္႕လို႕ ေျဖတယ္။ ၾကည့္ပါဦး စိမ္းလႊလႊ ျမက္ခင္းျပင္ေပၚမွာ ခ်စ္စဖြယ္ ကေလးငယ္ တစ္ဦးနဲ႕အတူယွဥ္ကာ အၾကည့္ခ်င္း ဆိုင္ေနၾကတဲ႕ ေက်ာ္ဓါတ္ပံုေလးက အသက္ဝင္လွကာ စြဲေဆာင္မႈအျပည့္နဲ႕ေလ။

“ ၾကည့္ပါဦး…. ေက်ာ္တစ္ေယာက္ ဆံပင္ေတြေတာင္ အေတာ္ရွည္ေနၿပီ …. အို   လွလိုက္တာ…”

ကၽြန္မမွာ ေက်ာ့္ဓါတ္ပံု လွလွေလးကို တစ္ရွီုက္မက္မက္ ၾကည့္မဝနိုင္ေအာင္ပင္။ ဘဝသစ္မွာ ေနသားက်ေနၿပီ ဆိုတာကို ေက်ာ့္ပံုေလးေတြက သက္ေသအျဖစ္ ေျပာ ျပေနသေယာင္။ တစ္ခ်ိန္တစ္ခါက ဆံပင္ရွည္ေတြကို စိတ္ရွဳပ္တတ္ေသာ ေက်ာ္က အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ကိုယ္တိုင္ ဆံပင္ရွည္ ထားတက္ခဲ႕ၿပီပဲ။ သိပ္လွတာပဲေက်ာ္။ အရင္ထက္ေတာင္ ပိုလွေနေသးတယ္။ ေက်ာ္မာမီကလည္း စိတ္ေအးလက္ေအး တာဝန္ေက်သြားတဲ႕ အျပံဳးေတြနဲ႕။ အရာရာ သူေနရာနဲ႕သူ အံ႕ဝင္ခြင္ၾက ျဖစ္လို႕ေနတယ္။

ေက်ာ္ပံုေလးေတြကို အငမ္းမရ တစ္ပံုၿပိး တစ္ပံုၾကည့္ရင္းမွ ၾကည့္မဝနိုင္ေအာင္ ျဖစ္ရသူက ကၽြန္မ။
ေက်ာ့္သားေလးကလည္း ေက်ာ္နဲ႕ တစ္ပံုစံထဲပင္။ တစ္ခါတစ္ခါ ေက်ာ္ရဲ႕ ဂ်စ္ကန္ကန္ဟန္ ေလးေတြကို ကေလးငယ္ေလးဆီမွာ ေတြ႕လိုက္ရခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မ ျပံဳးမိသြားရတယ္။ ေက်ာ္တစ္ေယာက္ သူနဲ႕တူတဲ႕ သားေလးကို ဘယ္လိုမ်ား စည္းရံုးသိမ္းသြင္း မလဲဆိုတာကိုေပါ့။ ေသခ်ာတာက ေက်ာ္က အန္တီဆီက ပညာတစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ လက္ဆင့္ကမ္း သင္ဖို႕ ေကာင္းတယ္လို႕ ေတြးရင္း ေက်ာ့္မာမီကို ေလးစားစြာျဖင့္ ျပံဳး၍ ၾကည့္လိုက္တယ္။ တစ္လက္စတည္းပဲ ေက်ာ္ပံုေလးေတြ အပိုင္ရဖို႕ အန္တီဆီမွာ ကၽြန္မ ခြင့္ေတာင္းလုိက္တယ္။

“ ဒီပံုေလးေတြ ကၽြန္မကို လက္ေဆာင္အျဖစ္ ေပးခဲ႕နိုင္ပါ့မလား အန္တီ..”

“ သိပ္ရတာေပါ့ ကြယ္…. တမင္ပဲ သမီးအတြက္ ယူလာခဲ႕တာပါ၊ တစ္ကယ္ဆို သမီးဆီက ခြင့္ျပဳခ်က္ရရင္ ဒီအေၾကာင္းေတြကို အန္တီ ေက်ာ့္ကို ဖြင့္ေျပာျပခ်င္တာ…”

“အို… မဟုတ္တာ အန္တီ တစ္ကယ္ပဲ ေက်ာ္ကို ေပ်ာ္ေစခ်င္တယ္၊ ကၽြန္မကို အန္တီသမိးတစ္ေယာက္လို သေဘာထားတယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာပါနဲ႕ အန္တီ၊ အဲ႕ဒီ ကတိေလးေတာ့ တည္ေပးပါ၊ အကယ္၍မ်ား ေက်ာ္သာ ဒီအျဖစ္မွန္ေတြကို သိသြားခဲ႕တယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ သိခဲ႕ရင္ ဘယ္သူမွ မသိနိုင္တဲ႕ ေနရာတစ္ခုကို ထြက္သြားဖို႕ ကၽြန္မ အဆင္သင့္ ျဖစ္ေနမွာပါ အန္တီ”

ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြကို စိုက္ၾကည့္ရင္း နားလည္စြာနဲ႕ ေခါင္းညိမ္႕ခဲ႕တဲ႕ အန္တီေၾကာင့္ ကၽြန္မ စိတ္ေအးခဲ႕ရတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႕ ခပ္တိုးတိုးဆိုရင္း ကၽြန္မ ေက်ာ့္မာမီကို နဳတ္ဆက္လိုက္တယ္။ ကၽြန္မ အရာရာမွာ ေနသားတက် ျဖစ္ေနခဲ႕ပါၿပီ။ အစကေန ျပန္စရမယ့္ ဘဝမ်ိဳး ကၽြန္မေနာက္တစ္ၾကိမ္ မဖန္တီး ပရေစနဲ႕ေတာ့။ ဒီလိုအေနအထား၊ ဒီလို ရပ္တည္မႈမ်ိဳးနဲ႕ ေနသားတစ္က်ျဖစ္ဖို႕ ကၽြန္မ ၾကိဳးစားခဲ႕ရတဲ႕ အရင္းနီးေတြက သိပ္မ်ားလြန္းလို႕ပါရွင္။

၅။

ရံုးဆင္းခ်ိန္နား နီးေနမွ ဧည့္သည္ေရာက္ေနတယ္ ဆိုလို႕ဧည့္ခန္းဘက္ကို သြက္သြက္ေလး ထြက္ခဲ႕တဲ႕ကၽြန္မ ဧည့္ခန္းမွာ အသင့္ေစာင့္ေနတဲ႕ ဧည့္သည္ကို ေတြ႕လိုက္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လံုး မတ္တပ္ရပ္လွ်က္မွ ေအးစက္သြားခဲ႕ရတယ္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲ ေက်ာ္တစ္ေယာက္ လမ္းၾကံဳလို႕ ဝင္ၾကိဳတာပဲလို႕ ေပါ့ေပါ့ကေလး ေတြးထားခဲ႕တာ။ အခုေတာ့ ေက်ာ္မဟုတ္ပဲ ေက်ာ္ရဲ႕ အေမက ကၽြန္မကို တည္ျငိမ္ေသာ အျပံဳးတို႕နဲ႕ နွစ္လိုဖြယ္ ၾကည့္ေနခဲ႕တယ္။

“ နာမည္သာ ၾကားဖူးေနခဲ႕တာ သမိးက ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ တည္ျငိမ္ရင့္က်က္တဲ႕ အလွတို႕နဲ႕ လွတာပဲ၊ အန္တီကုိ သိမယ္ေတာ့ မထင္မိဘူး၊ အန္တီက ေက်ာ့္ရဲ႕မာမီပါ”

အဆင့္တန္းရွိတဲ႕ အမ်ိဳးသမီးပီပီ ေက်ာ့မာမီက နွစ္လိုဖြယ္ အျပံဳးတို႕နဲ႕ အထက္တန္းဆန္ခ်င္တိုင္း ဆန္ေနတယ္လို႕ ကၽြန္မထင္မိတယ္။ ေလးစား အားက်စိတ္နဲ႕ပဲ ေက်ာ္မာမီ့ကို ေကာ္ဖီဆိုင္သို႕ ကၽြန္မ ဖိတ္ေခၚလိုက္တယ္။

“ ဟုတ္ကဲ႕ပါ အန္တီ၊ ကၽြန္မ အန္တီ့ကို သိေနခဲ႕ပါတယ္၊ ကၽြန္မ ရံုးဆင္းခါးနီးမို႕ တစ္ခါထဲပဲ ဒီနားေလးက ေကာ္ဖီဆိုင္မွာ ေအးေအးေဆးေဆး စကားေျပာၾကရေအာင္ေနာ္၊ ကၽြန္မ တစ္ခါထဲ ရံုးဆင္းလိုက္ပါ့မယ္။ အန္တီမွာ ကၽြန္မကို ေျပာစရာ စကားေတြ ရွိေနလိမ္႕မယ္လို႕ ထင္ပါတယ္”

“အို … သမီးက အန္တီကို သိေနခဲ႕တာလား၊ အဲ႕ဒါဆို ပိုေကာင္းသြားတာေပါ့ကြယ္၊ အန္တီမွာ သမီးကို ေအးေအးေဆးေဆး ေျပာခ်င္တဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြ ရွိေနလို႕ပါ၊ ေနရာကိုေတာ့ သမီးပဲ ေရြးပါေနာ္..”

ကၽြန္မဆီကို အန္တီ တစ္ေန႕ေရာက္လာမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မအိမ္ကို ေက်ာ္ ေရာက္လာတဲ႕ ေန႕ကစၿပီး ကၽြန္မေမွ်ာ္ေနခဲ႕တာပါ ဆိုတာကိုေတာ့ ေက်ာ့္မာမီကို စိတ္ထဲမွပဲ ျပန္ေျပာလိုက္မိတယ္။ ေမွ်ာ္လင့္ေနတုန္း ေရာက္မလာခဲ႕တဲ႕ အန္တီက ကၽြန္မဆီကို မထင္မွတ္တဲ႕ အခ်ိန္မွာ ေရာက္လာခဲ႕တာမို႕ ကၽြန္မမွာ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈဆိုတာ ဘာမွ မရွိခဲ႕ရပါဘူး။ ျဖစ္နိုင္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မကို ဒီထက္ေစာေစာေလး သိခြင့္ ရွိမယ္ဆိုရင္ သိခြင့္ရခ်င္ခဲ႕ပါတယ္။ ဒါမွ အနည္းဆံုးေတာ့ ကၽြန္မမွာ ျပင္ဆင္စရာ ျပင္ဆင္လို႕ ရမွာေပါ့ အန္တီရယ္။

ရွိရင္းအသက္ထက္ ပိုငယ္မယ္လို႕ ထင္ရေလာက္ေအာင္ပဲ ေက်ာ့မာမီ့က နုပ်ိဳေနသည္မွာ မိန္းမသားခ်င္း အားက်ေလာက္ပင္။ ေသခ်ာတာက ေက်ာ္က အေမတူမဟုတ္တာပဲ။ သြယ္လွတဲ႕ မ်က္နွာမွာ ေခာတ္မွီဆန္းသစ္ေသာ ဘယ္ဘက္ျခမ္းမွ ဆံထံုးပံု႕ပံု႕ေလးနဲ႕ သူမမ်က္နွာေလးက လိုက္ဖက္လွစြာ၊ မ်က္နွာေပၚသို႕လည္း ဆံႏြယ္တစ္ခ်ိဳ႕က ကယိုကရိုက်ေနတာကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ အလွပနဲ႕ ေနသားတက်ျဖစ္ေနဟန္ပင္။ ကၽြန္မလို လူတစ္ေယာက္အတြက္ ဆိုရင္ေတာ့ အလွျပင္ၿပီး မေနတက္ မထိုင္တက္နဲ႕ အေနခက္ေနမည္မွာ အမွန္။ သို႕ေသာ္လည္း ေက်ာ့္မာမီကေတာ့ ခန္႕ခန္႕ထည္ထည္ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္ေနဟန္ျဖင့္ စတိုင္က်လို႕ေနတယ္။

“သမီး…ကို အန္တီအေနနဲ႕ ေျပာစရာ စကားတစ္ခ်ိဳ႕ ရွိေနတယ္၊ ေျပာစရာဆိုတာထက္ကို အကူညီေတာင္းခ်င္တာပါ သမီး၊ အဲ႕ဒီအတြက္ အန္တီအေပၚမွာ သမီးအထင္မလြဲေစခ်င္ဘူး၊ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ အန္တီဟာ မိခင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနလို႕ပါ၊ အဲ႕ဒီလို မိခင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနလို႕လည္း သားသမီးတစ္ေယာက္အေပၚ ထားတဲ႕ စိတ္ရင္းေစတနာဟာ အမွားေတြကို ဦးတည္သြားေစမွာမ်ိဳးကို အန္တီ သိပ္စိုးရိမ္ခဲ႕တာ…”

ကၽြန္မနဲ႕ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္မွာ ထိုင္ေနတဲ႕ ေက်ာ့္မာမီက ကၽြန္မလက္ကို ရုတ္တရက္ ဖြဖြေလး ဆုပ္ကိုင္ရင္းမွ ေျပာလိုက္တဲ႕ စကားလံုးမ်ားဟာ ရုတ္တရက္ ေလ်ာ့ရသြားရသလိုနွယ္။  ကၽြန္မ မေတြးခဲ႕ဘူးေသာ ခံစားခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း ကၽြန္မေခါင္းထဲမွာ တဒဂၤ ရွဳပ္ေထြးလို႕ေနတယ္။ ကၽြန္မ လက္ဖဝါးနွစ္ဖက္ကို ဖြဖြေလး ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ႕ အန္တီလက္ေတြဟာ ေႏြးေထြးတစ္ခ်ိဳ႕ စိးဆင္းေနခဲ႕သလို။ ၿပိးေတာ့ အနည္းငယ္တုန္ရီေနခဲ႕သလား မဆိုတက္ခဲ႕ေပ။ ကၽြန္မမွာေတာ့ ထိတ္လန္႕မႈနဲ႕အတူ အာေခါင္ေျခာက္ေသြ႕လာကာ ေခၽြးေစးျပန္ေနေသာ လက္အစံုက အန္တီလက္ထဲမွာ ခြန္အားမဲ႕ေနခဲ႕ရတယ္။

“အန္တီေလ… မိဘတစ္ေယာက္ရဲ႕ အတၱဆိုတာနဲ႕ သားသမီးရဲ႕ ဘဝကို မခ်ယ္လွယ္ခ်င္ခဲ႕သူပါ၊ အဲ႕ဒါေၾကာင့္လည္း ေက်ာ္ကို သူ႕စိတ္တိုင္းက် ေနပါေစရယ္လို႕ အန္တီ ခြင့္လြတ္ထားခဲ႕တာပါ။ အခုဆို သူလည္း စိတ္တိုင္းက် ေနခြင့္ရခဲ႕တာ သံုးနွစ္ေတာင္ ရွိခဲ႕ၿပီပဲေလ၊ သမီးလည္းသိမွာပါ၊ အဲ႕ဒီသံုးနွစ္အတြင္းမွာ အန္တီ ေက်ာ္ကိုပစ္ထားခဲ႕တယ္လို႕ေတာ့ မေတြးပါနဲ႕ သမီး၊ အန္တီ ေက်ာ္ကို အျမဲမ်က္ေျခမပ်က္ခဲ႕ပါဘူး၊ အထူးသျဖင့္ ေက်ာ္ဟာ သမိးရဲ႕ လက္ထဲမွာ ရွိေနတဲ႕အတြက္ အန္တီဟာ စိတ္ခ်လက္ခ်ကို ထားခဲ႕တာပါ၊”

“ အန္တီရယ္… အဲ႕ဒါဆိုလည္း ခုမွ…..”

“ခဏေလးပါ သမီး၊ အန္တီကို အရင္ စကားဆံုးေအာင္ ေျပာခြင့္ျပဳပါ”

ကၽြန္မရဲ႕ ေမးခ်င္တဲ႕ အေမးစကားတစ္ခ်ိဳ႕က ေလထဲမွာတင္ပဲ တစ္ဝက္တစ္ပ်က္နဲ႕ ရပ္တန္႕ေနခဲ႕ရတယ္။ အန္တီက ကၽြန္မရဲ႕ လက္ဖဝါးနွစ္ဖက္ကို ခပ္တင္းတင္း ပိုၿပိး ဆုပ္ကိုင္လိုက္တယ္။ ၿပိးေတာ့ သူမ စကားဆက္ေျပာဖို႕ ျပင္တယ္။

“ ေက်ာ္ဟာ အန္တီ႕ ဝမ္းနဲ႕လြယ္ထားလို႕ သား၊သမီးျဖစ္ေနတာမို႕ ခ်စ္ရတယ္ဆိုရင္လည္း ေက်ာ္နဲ႕ ပါတ္သက္ၿပိးမွ သိကၽြမ္းရတဲ႕ သမီးကလည္း အန္တီံအတြက္ေတာ့ သမီးရင္းတစ္ေယာက္လို သေဘာမထားနိုင္စရာ မရွိပါဘူး၊ သမိးကလည္း အန္တီ သမီးေလးလိုပါပဲ၊ ေက်ာ္ကိုမွ ေနရာမွန္ေရာက္ေစခ်င္ခဲ႕တာ မဟုတ္ပါဘူး၊ သမီးကိုလည္း တစ္ဘဝလံုး ေက်ာ္နဲ႕ အခုလို အခ်ိန္ေတြ မကုန္လြန္ေစခ်င္ဘူး၊ ဒါဟာ အန္တီရဲ႕ မွန္ေသာ သစၥာ စကားပါ၊ သမီးတို႕နွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ သံေယာဇဥ္ ရွိၾကတယ္ဆိုတာ အန္တီ နားလည္ပါတယ္၊
ဒါေပမယ့္ သမီးရယ္ ဒါဟာ ဘဝ အစစ္မွန္မဟုတ္ေသးဘူး၊ တစ္ကယ့္ ဘဝ အစစ္မွန္မွာ သမီးကိုေရာ ေက်ာ္ကိုပါ ရွင္သန္ေစခ်င္ပါတယ္၊ အဲ႕ဒါေၾကာင့္လည္း အခ်ိန္ေတြ သိပ္မေနွာင္းခင္ သမီးေရွ႕ကို အန္တီေရာက္ခဲ႕ရတာပါ။

မိဘဆိုတာကေလ သားသမိးကို စိုးလို႕မိုက္လို႕ရယ္လို႕ ပစ္ထားခဲ႕တာမ်ိဳး မဟုတ္ခဲ႕ပါဘူး၊ တစ္ခ်ိဳ႕ ျပႆနာေတြက ေျဖရွင္းဖို႕အတြက္ အခ်ိန္လိုတယ္ေလ၊ အဲ႕ဒါေၾကာင့္လည္း ဒီေန႕အထိ အန္တီ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေစာင့္စားခဲ႕ရတာပါ၊ အခုလို သမီးကို အန္တီလာေတြ႕တာကလည္း တစ္ကယ္ေတာ့ အန္တီသေဘာထားကို သမီးအထင္မလြဲေအာင္ ၿပိးေတာ့ ေက်ာ္ကို အိမ္ျပန္လာေစခ်င္တယ္ကြယ္၊ ေက်ာ့္အတြက္ ေနာင္ေရးလည္း ရွိေသးတယ္၊ သူ႕အတြက္ အခ်ိန္ေတြ သိပ္မေနွာင့္ေနွးေစခ်င္ဘူး။

 ၿပိးေတာ့ သမီးရဲ႕ ဘဝ၊ ေက်ာ္ေရာ၊ သမီးေရာ နွစ္ေယာက္စလံုးက ဒီေနရာကေနပဲ ရပ္ေနေတာ့မယ္ဆို သိပ္ဝမ္းနည္းစရာ ေကာင္းေနေတာ့မွာ..၊ အဲ႕ဒီေတာ့ ေက်ာ့္ကို အိမ္ျပန္လာေစဖို႕ဆိုတာ သမီးပဲ တက္နိုင္တယ္ေလ။ အဲ႕ဒီအတြက္ သမီးကို အန္တီ ေတာင္းပန္ခ်င္တာပါ၊ ေက်ာ္ကို အိမ္ျပန္လာေစခ်င္တယ္၊ သမီး အန္တီကို ကူညီေပးပါေနာ္။ သမီးကူညီမွ ျဖစ္မွာမို႕ပါ…”

သိမ္႕ေမြ႕ေသာ အေျပာနဲ႕ နူးညံ႕ညင္သာတဲ႕ သူမရဲ႕ စကားတို႕မွာ  မွင္သက္မိန္းေမာခဲ႕ရတာက ကၽြန္မ။ ေတာင္းလ်ိဳးပန္ရွိဳး ဆိုေနတဲ႕ သူမ မ်က္ဝန္းေတြက ေငြ႕ရည္ေတြ ဖြဲ႕လို႕ေနတယ္။ သူမ ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ႕ ကၽြန္မ လက္ဖဝါးတစ္စံုကေတာ့ ေခၽြးေစးမ်ားနဲ႕အတူ ေအးစက္လို႕ေနေတာ့တယ္။ မထင္မွတ္ထားတဲ႕အခ်ိန္၊ မေမွ်ာ္လင့္ေသာ လူတစ္ေယာက္၊ ၾကိဳတင္မေတြးဆဖူးတဲ႕ စကားလံုးမ်ားၾကားမွာ ကၽြန္မ ေရွာ့ရသြားခဲ႕ရတယ္ ဆိုရင္ မွန္ေလမလား။ ကၽြန္မ နွဳတ္ခမ္းေတြသာ တစစ တုန္ရီလို႕ မ်က္ဝန္းမွ မ်က္ရည္ေတြသာ စကားလံုးအျဖစ္သို႕ ေျပာင္းလဲနိုင္မယ္ ဆိုရင္ သိပ္ေကာင္းခဲ႕မွာ။

သို႕ေပမယ့္ ကၽြန္မက ေခါင္းငံုလိုက္ခ်ရံုကလႊဲၿပီး ေျပာစရာ စကားေတြ ဆြံ႕အ ခဲ႕ရတယ္။ ကၽြန္မ ရွံူးခဲ႕ပါတယ္အန္တီ။ မိခင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေမတၱာ၊ ထက္ျမက္တဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ ပညာသားပါတဲ႕ ထိမ္းခ်ဳပ္မႈေအာက္မွာ ကၽြန္မ က်ရွံဳးခဲ႕ရတာပါ။ ရွိဳက္ငိုေနေသာ ကၽြန္မကို ေထြးေပြ႕နွစ္သိမ္႕ရင္းမွ ဘယ္တုန္းကမွ မရခဲ႕ဘူးေသာ ရင္ခြင္တစ္စံုကို ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ေတာင့္တမိသြားခဲ႕တယ္။ တစ္ကယ္ဆို ကၽြန္မလည္း ေက်ာ့္လိုမ်ိဳး အေမတစ္ေယာက္ေလာက္ ပိုင္ဆိုင္ခ်င္ခဲ႕တာေလ။

၆။

 Love knows no gender, race, color or age. Love is a Human Right.”

အခ်စ္မွာ က်ား၊မ မရွိဘူး၊ ကြာျခားခ်က္ မရွိဘူး၊ အသက္ရြယ္ေတြ မသတ္မွတ္ထားဘူး၊ အခ်စ္ဆိုတာ လူ႕အခြင့္ေရး တစ္ရပ္ပါ။ ဒါေပမယ့္လည္း အခ်စ္ကို အခ်စ္လို႕ လက္ခံအသိမွတ္ မျပဳနိုင္ေသာ လူ႕အသိုင္းအဝိုင္းမွာ ရွင္သန္ခဲ႕ရတဲ႕ အခ်စ္တစ္ခုဟာ ကာယကံရွင္ေတြရဲ႕ ဆႏၵမပါပဲ ျဖိဳခြဲဖ်က္ဆီးခံခဲ႕ရတယ္။ စာနာမႈဆိုတာကို အတင္းအဓမၼ ေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီးမွ စာနာမႈကင္းစြာနဲ႕ လူသားနွစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ကို သူတို႕ နင္းေျခပစ္ခဲ႕ၾကတယ္။

မိဘမဲ႕တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေပမယ့္ မိခင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဆႏၵကို ကၽြန္မ စာနာေပးနိုင္ခဲ႕ပါတယ္။ အဲ႕ဒီအတြက္ ကၽြန္မရဲ႕ ဘယ္ဘက္ရင္အံုတစ္ခုလံုး ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ ထြက္လို႕ေပါ့။ ပါးလ်လ် နွဳတ္ခမ္းဖ်ားေပၚက “ မ… ရက္စက္လိုက္တာ” ဆိုတဲ႕ နားက်ဥ္းသံစြက္ေနတဲ႕ မိုးၾကိဳးသြားတစ္ခုက ကၽြန္မရဲ႕ ဝဲဘတ္ရင္အံုထဲမွာ ယေန႕ထိ ထိုးစိုက္ေနဆဲဆိုတာ ဘယ္သူမွ မသိနိုင္ပါဘူး။ အိပ္မက္ဆိုးေတြနဲ႕ လန္႕နိုးလာတိုင္းမွာ ဆင္တူထိုးခဲ႕ၾကေသာ လက္သန္းၾကြယ္ရဲ႕ လက္စြပ္ေအာက္က ဖံုးကြယ္ထားတဲ႕ (ခ်စ္သူ႕ နာမည္) Tatto ေလးကို ဖြဖြရယ္ တို႕ထိရင္း မ်က္ရည္ေတြၾကားက သူအရာရာ အဆင္ေျပေနပါေစလို႕ ဆုေတာင္းရတာ အၾကိမ္ၾကိမ္ေပါ့။

၇။

အရာရာတိုင္းမွာ ဆန္က်င္ဘက္ေတြ ျဖစ္ၾကေပမယ့္ ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ နားလည္ခဲ႕ၾကတယ္။ ညွိနွိဳင္းစရာ မလိုပဲ အေလ်ာ့အတင္းမွ်တစြာ ေမတၱာသက္ဝင္ခဲ႕ၾကတယ္။ တစ္ေယာက္လိုအပ္ခ်က္ တစ္ေယာက္ျဖည့္ဆည္းရင္း ဘဝမွာ လစ္ဟင္းမႈဆိုတာ မရွိခဲ႕ၾကဘူး။ နွစ္ဦးစလံုး မတိုင္ပင္ရပဲ ေဝးကြာျခင္းဆိုတာကို ကပ္ေရာဂါတစ္ခုလိုပဲ ေၾကာက္လန္႕မိတာေၾကာင့္ စေနာက္ျခင္းျဖင့္ေတာင္  မျပဳမႈခဲ႕ၾကဘူး။ ေလးစားမႈ၊ ပြင့္လင္းမႈ၊ ေဖးမမႈေတြနဲ႕ အခ်ိန္တိုင္းကို တန္ဖိုးထားခဲ႕ၾကတယ္။ လူတကာနဲ႕ ယွဥ္ရင္ေတာင္မွ မရွံဳးနိုင္တဲ႕ ခ်စ္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႕ေပါ့။

အဲ႕ဒီလိုခ်စ္ျခင္းမွာ ခ်စ္ကၽြမ္းဝင္မိၾကတဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းဟာ အျပစ္ဆိုတာ ရွိခဲ႕သင့္ပါသလား။ ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္က မခ်စ္သင့္ေသာ ခ်စ္ျခင္းတစ္ခုမွာ စီးေျမာခဲ႕သူမ်ားရယ္လို႕ ေခါင္းစဥ္တပ္ျခင္း ခံခဲ႕ရတဲ႕အခါ ထိုပတ္ဝန္းက်င္ကေန ထြက္ေျပးဖို႕ ၾကံစည္ျခင္းဟာ ၾကိးမားေသာ အမွားတစ္ခုပင္ ျဖစ္ခဲ႕ေလသလား။ အဲ႕ဒီေန႕က စိတ္လုပ္ရွားမႈနဲ႕ အတူ ေပ်ာ္ေနတဲ႕ ခ်စ္သူမ်က္နွာေလးက ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ မေန႕တစ္ေန႕ကလိုပင္ လတ္ဆတ္ေနဆဲ။ လန္းဆန္းေနဆဲ။ ၿပိးေတာ့ ျပန္ေတြးမိတိုင္း နာက်င္ေၾကကြဲေနရဆဲ။

၈။

“မ… ေက်ာ္တို႕ ဟိုးအေဝးဆံုးကို ထြက္ေျပးၾကမယ္ေနာ္၊ ေက်ာ္တို႕ ခ်စ္ျခင္းကို ခြဲမယ့္သူေတြ မရွိတဲ႕ အရပ္ကိုေပါ့..”

တစ္သက္တာအတြက္ အျပီးတိုင္ ေဝးကြာၾကရမယ္ဆိုတာ မသိေသးတဲ႕ ခ်စ္သူမ်က္နွာက အျဖဴစင္နဲ႕ အလွပဆံုး ျဖစ္ေနခဲ႕တာ။ ရြင္ျမဴးေနတဲ႕ ခ်စ္သူမ်က္နွာကို တစ္ဝၾကီး ေငးရင္း ရွိဳက္ငိုခ်င္တဲ႕ စိတ္ကိုထိန္းကာ အလွဆံုး ျပံဳးျပျဖစ္ခဲ႕တယ္။ အဲ႕ဒီအျပံဳးေတြက ခ်စ္သူ ကၽြန္မကိုမုန္းဖို႕ ခြန္အားျဖစ္ေစခဲ႕ သတဲ႕ေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မ ေက်နပ္ခဲ႕ပါတယ္။

ခ်စ္ျခင္းဆိုတာ အတူေနထိုင္ခြင့္ရွိမွ ခ်စ္လို႕ရတာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာကို ခ်စ္သူနားလည္ေအာင္ ကၽြန္မ မရွင္းျပေတာ့ပါဘူး။ ခ်စ္သူရွိတယ္ ဆိုတဲ႕အသိနဲ႕ ကၽြန္မ ရပ္တည္ခဲ႕တာ ဆယ္စုနွစ္တစ္ခုကိုေတာင္မွ ေက်ာ္ခဲ႕ၿပီးၿပီေလ။ ကၽြန္မ ဘယ္တုန္းကမွ ခ်စ္သူအေပၚ သစၥာမေဖာက္ခဲ႕တဲ႕အေၾကာင္း ခ်စ္သူကိုယ္တိုင္ေတာင္ သိစရာမလိုေအာင္ သစၥာေစာင့္ခဲ႕ပါတယ္။ ကၽြန္မဟာ ခ်စ္သူအေပၚ တာဝန္ေက်ေနဆဲ ၊ ေန႕ရက္မပ်က္၊ စကၠန္႕မျခား၊ အခ်ိန္တိုင္းမွာ ခ်စ္ေနဆဲဆိုတာ ဘယ္သူမွ အသိမွတ္မျပဳေပမယ့္ ကၽြန္မေက်နပ္ေနတတ္ခဲ႕ၿပီပဲ။

၉။

မိန္းမနဲ႕ ေယာက္်ားျဖစ္မွ ခ်စ္ခြင့္ရွိတယ္လို႕ သတ္မွတ္ထားတဲ႕ လူ႕အသိုင္းအဝိုင္းမွာ ကိုယ့္ခ်စ္ျခင္းကို ကိုယ္တိုင္ စိတ္တိုင္းက် ခ်ယ္လွယ္ခြင့္မရွိၾကဘူး။ တစ္ကယ္ဆို လူသားထဲက လူသားေတြ ျဖစ္ၾကတဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္ဟာ တစ္ဦးကိုတစ္ဦး ခ်စ္ခြင့္ရွိၾကပါတယ္။

လိမ္တူ၊ လိမ္ကြဲရယ္လို႕ ပဥာတ္ခ်က္ေတြကို ဖယ္လိုက္ရင္ ကၽြန္မတို႕  ခ်စ္သူ နွစ္ေယာက္ဟာ ခံစားခ်က္ရွိေသာ ခ်စ္တတ္ေသာ (Lesbian) လူသားေတြပါဆိုတာ ၾကံဳၾကိဳက္တဲ႕အခါ ကၽြန္မ ေျပာျပခ်င္ပါေသးတယ္။ ငိုတက္၊ ရယ္တက္ ခံစားတက္ေသာ ကၽြန္မတို႕ ခ်စ္ျခင္းဟာ တစ္ကယ္ဆို အစြန္းထင္းကင္းခဲ႕ပါတယ္။  မွတ္ေက်ာက္တင္ ခံနိုင္ပါေသးတယ္။

လူကို လူတစ္ေယာက္လို အသိမွတ္မျပဳျခင္း ခံရတာေလာက္ ဘဝမွာ ဆိုးရြားစြာ အပါယ္ခံဘဝေတြကေန လြတ္ေျမာက္ခြင့္ဆိုတာကို ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ေနဆဲ။ တစ္ေန႕ေန႕မွာ ရလာနိုးနိုးနဲ႕ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနဆဲ ဆိုတာ…။

၁၀။

ကမာၻ႕အေနာက္ျခမ္း တစ္ေနရာမွာ ေရာက္ေနတဲ႕ ကၽြန္မခ်စ္သူကေတာ့

“ Bonjour   မဂၤလာပါ     (ဘြန္းရွဴး)


Vous alles bien  ေနေကာင္းလား …..!!! ( ဗူအာေလးျဗန္း) ”
ဆိုတဲ႕ နွဳတ္ဆက္စကားေတြကို တြင္တြင္ဆိုရင္း ကၽြန္မကို ေမ႕ေကာင္းေမ႕ေနနိုင္သလို၊ နာက်ည္းေကာင္း နာက်ည္းေနနိုင္တယ္ေလ။  သို႕ေပသည့္တိုင္ ကၽြန္မ ခ်စ္သူ႕အေပၚ စိုးစဥ္မွ် အခ်စ္မေလ်ာ့ခဲ႕ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မထက္ ဘယ္သူကမ်ား သိနိုင္လိမ္႕မယ္ဆိုတာ….။


အိန္ဂ်ယ္လိွဳင္
1.13 am (Aus;)
Friday, November 8, 2013



2 comments:

ေကာင္းလိုက္တဲ့ ဝတၳဳေလးလုိ႔ ေျပာပါရေစညီမ..
ညီမရဲ႕လက္ရာေလးကို အၿမဲဖတ္ခြင့္ရေနပါေစလုိ႔ လည္း ဆုေတာင္းမိပါတယ္..
ခုမွ လာဖတ္တာကို ခြင့္လႊတ္ေနာ္..ညီမ
ခ်စ္ခင္စြာ
သဒၶါ

မမေရ ... အားေပးသူမဲ႕ေနတဲ႕ သေဘာေလးကို သတိတရ အားေပးတဲ႕အတြက္ ရင္ထဲမွ အေလးအနက္ထားၿပီး ေက်းဇူးတင္ပရေစ မမေရ.... <3

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More