http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Sunday, January 23, 2011

အၿဖဴေရာင္စည္းဝိုင္းထဲမွကၽြန္မနဲ႕ကၽြန္မခ်စ္ေသာေကာင္ေလး

ကၽြန္မ အဲဒီေကာင္ေလးကို စတင္သတိ ထားမိတဲ႕အခ်ိန္က ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္း မေလးကို စိတ္ဝင္တစား ပိုပန္းဖို႕ ၾကိဳးစားေနတဲ႕ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ပါ။ အတန္းေဖာ္ သူငယ္ခ်င္း မရွိပဲ တစ္ေယာက္ထည္း ၿဖစ္ေနတဲ႕ကၽြန္မ ခ်စ္ရတဲ႕ သူငယ္ခ်င္း္မေလးကိုကၽြန္မနဲ႕အတူ သင္တန္းတက္ဖို႕အတင္းေၿပာလို႕ လိုက္တက္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္း
ကို ခ်စ္ေရးဆိုဖို႕ ၾကိဳးစားေနတဲ႕ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အၿဖစ္နဲ႕ပါ။ အေနတည္တဲ႕ ကၽြန္မကို ခင္မင္ရင္းနွီးေအာင္
ၾကီဳးစားခ်င္ေပမယ့္ ေၾကာက္စိတ္ေၾကာင့္ ကၽြန္မကိုခင္ေအာင္လုပ္ဖို႕ ေၾကာက္ရြံခဲ႕တယ္လို႕ ကၽြန္မနဲ႕ခင္မင္ၿပီး အခ်ိန္
ေတာ္ေတာ္ၾကာမွ ရယ္ဟဟနဲ႕ဖြင့္ဟဝန္ခံခဲ႕တဲ႕ အဲဒီေကာင္ေလးကို ကၽြန္မအရမ္းပဲ ခ်စ္ပါတယ္။

ကၽြန္မထပ္အသက္( ၆ )လသာငယ္တဲ႕အဲဒီေကာင္ေလးက ကၽြန္မကို သူငယ္ခ်င္းေတြေခၚတာနဲ႕မတူ တမူထူးၿခားစြာ
သဇင္ဆိုတဲ႕ကၽြန္မနာမည္ေရွ႕မွာ မထည့္ၿပီး မသဇင္လို႕ေခၚၿပီး ကၽြန္မအေပၚမွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လိုတမ်ိဳး အမ
တစ္ေယာက္လို တစ္သြယ္ယံုၾကည္အားကိုးသလို အၿမဲလည္း ႏြဲ႕ဆိုးဆိုးတက္တဲ႕အဲဒီေကာင္ေလးကို ကၽြန္မဘယ္လို
ခ်စ္မွန္မသိပါဘူး။ရိုးသားတဲ႕ သူအေၿပာ၊ ပြင့္လင္းတဲ႕သူဟန္ပန္ ၊ေဖာ္ေရြတက္တဲ႕စေနာက္မွဳေတြနဲ႕ ကၽြန္မတို႕ရဲ႕ အၿဖဴ
ေရာင္ သူငယ္ခ်င္းကာလေလးဟာ အၿမဲလို လွပစိုေၿပခဲ႕ပါတယ္..။ရုပ္ရည္သန္႕ၿပန္႕ၿပိး အေနထိုင္လည္း အၿမဲ သန္႕ၿပန္႕
ေနတက္တဲ႕ အဲဒီေကာင္ေလးက တၿခားသူေတြအတြက္ဆို တစ္ခါတစ္ရံလည္း မာနၾကိးေနၿပန္ေသးတယ္ေလ။ တစ္ခါ
တစ္ေလက်ေတာ့လည္း ဂ်စ္ကန္ကန္ပံုစံမ်ိဳးရွိေနတက္ၿပီး ၿပည့္စံုတဲ႕မိသားစုတဲ႕အငယ္ဆံုးသားပီပီ ေပေပေတေတပံုစံ
မ်ိဳးနဲ႕လည္း ၿဖစ္ေနတက္ၿပန္တယ္။
<!--more-->
မိန္းခေလးနာမည္နဲ႕ခပ္ဆင္ဆင္ မိုးဆိုတဲ႕နာမည္နဲ႕အဲဒီေကာင္ေလးက ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွအစားထိုး
မရနိဳင္မဲ႕ အၿဖဴေရာင္ေတြနဲ႕ကာရံထားတဲ႕ ခ်စ္ရသူေလးပါ။ သူရဲ႕ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးမဆို ကၽြန္မရဲ႕ အေတြး၊ခံစားခ်က္ေတြ
ကို မိုးဆိုတဲ႕အသိေလးနဲ႕တင္ ကၽြန္မရင္မွာၾကည္နူးခဲ႕ရတယ္..။ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႕အဲဒီေကာင္ေလး ခ်စ္သူေတြ
ၿဖစ္သြားေအာင္လည္း ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ပဲ ေအာင္သြယ္ေပးခဲ႕တယ္ေလ။ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ေတြ ကိုအဲဒီေကာင္ေလးနဲ႕
အတူ ကၽြန္မနဲ႕အနီးဆံုးေနခဲ႕တဲ႕ သူရဲ႕ခ်စ္သူကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးေတာင္ မရိပ္မိေအာင္ပဲ ကၽြန္မရဲ႕
အခ်စ္ေတြဟာရိုးသားၿဖဴစင္ခဲ႕ၿပိး ပိုင္ဆိုင္ၿခင္း ၊ရယူလိုၿခင္းမရွိပဲ ေပးဆပ္ၿခင္းသပ္သပ္ၿဖင့္သာ ကၽြန္မရဲ႕ခ်စ္ၿခင္း
ေတြက အရိုးသားဆံုးၿဖစ္ခဲ႕တယ္ေလ။

မိုး ကကြမ္းၾကိဳက္တဲ႕ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ၿဖစ္သလို ကြမ္းစားရင္လည္းအမ်ားနဲ႕မတူပဲ ေသေသသပ္သပ္
ကြမ္းစားတဲ႕အတြက္ရုတ္တရက္ၾကည့္ရင္သူဟာကြမ္းစားတဲ႕သူလို႕ေတာင္ ထင္စရာမရွိေအာင္ မိုးရဲ႕သြားေလး
ေတြဟာၿဖဴေဖြးေနတက္တယ္။ ခ်စ္သူကိုၿဖတ္မယ္ ကြမ္းမၿဖတ္နိဳင္ဘူးလို႕ ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႕ေနာက္ေၿပာင္တက္တဲ႕
မိုးကို ခ်စ္သူၿဖစ္တဲ႕သူငယ္ခ်င္းကေတာင္ လက္ေလွ်ာ့ရတဲ႕အထိ မိုးက ကြမ္းစားၿခင္းကို အရမ္းၾကိဳက္နွစ္သက္
တဲ႕သူပါ။ မိုးဘာေဆးနဲ႕ ကြမ္းစားလဲလို႕ေမးရင္ ကြမ္းယာအေၾကာင္းအမ်ိဳးေပါင္းမ်ားစြာ စိတ္ရွည္လက္ရွည္နဲ႕
ရွင္းၿပတက္သလိုမိုးစားတဲ႕(92)ဆိုတဲ႕ေဆးေမြးအမည္ဟာ မိုးေၾကာင့္ ကၽြန္မနဲ႕ရင္းနွီးကၽြမ္းဝင္တဲ႕အမည္တစ္ခု
ၿဖစ္ခဲ႕ၿပန္တယ္။ ဘာရယ္လိုတိတိက်က်မသိပဲ မိုးဆိုတဲ႕အသိေလးနဲ႕ကၽြန္မရဲ႕မိုးနဲ႕အတူ မိုးနွစ္သက္တဲ႕အရာ
ေတြကို ခံုမင္လာခဲ႕တယ္။

တစ္ကယ္ေတာ့မိုးဆိုတာ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းရဲ႕ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ၿဖစ္သလို ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလး
မို႕ အခ်ိန္ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမိုးက ကၽြန္မတို႕နဲ႕ရွိေနခဲ႕တယ္။ကၽြန္မနဲ႕မိုးဟာ သူမ်ားေတြနဲ႕မတူပဲ နားလည္မွဳ
ရွိတာၿခင္း အေတြးေခၚေလးေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတူသလို ခံယူထားတာၿခင္းလည္းတူေနၿပန္တယ္။တစ္ခါတစ္
ေလမိုးနဲ႕ကၽြန္မက တစ္ဖက္ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကတစ္ဖက္ အယူဆေတြ၊ ခံယူခ်က္ေတြ ၿငင္းခုန္ၿဖစ္ၾကရင္ နွစ္
ေယာက္တစ္ဖြဲ႕လိုၿဖစ္သြားတက္ၿပန္ေရာ..ေလ။တစ္ခါတစ္ေလ မိုးကသူ႕ခ်စ္သူကိုလူလည္လုပ္တဲ႕အခါမ်ိဳး၊လိမ္ဆင္
ေတြေပးတဲ႕အခါမ်ိဳးမွာ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းမေလးကဘာမွနားမလည္ရွာ မိုးေၿပာသမွ်သာအဟုတ္ၾကိးထင္ေနတက္
တာမ်ိဳးၿဖစ္ေနတက္ေပမယ့္ ကၽြန္မေရွ႕ေရာက္ရင္အမူစစ္ခံရမယ့္ အၿပစ္သားတစ္ေယာက္လို မိုးကဝန္ခံေနတက္
္ၿပန္တယ္။အဲဒီအခါမ်ိဳးမွာ ကၽြန္မကအလိုက္သိစြာပဲ မိုးဘက္ကေန ဖာေထးၿပိး မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနရၿပန္တယ္။


ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႕ မိုးေၿပာေလ႕ရွိတာက ကၽြန္မရဲ႕မ်က္ဝန္းေတြက သူ႕အထင္စူးရွလြန္းေနပါတယ္တဲ႕။တစ္ခုခုကိုလိမ္ညာခဲ႕
ေပမယ့္ ကၽြန္မေရွ႕ေရာက္ရင္ သူရဲ႕လိမ္ညာမွဳေတြဟာအရာမဝင္ေတာ့သလို ဖြင့္ဟဝန္ခံလိုက္မွ မိုးတစ္ေယာက္ေနလို႕
သက္သာပါတယ္တဲ႕ေလ။မိုးအဲလိုေၿပာတိုင္း ကၽြန္မအၿမဲတမ္းၿပန္ေၿပာမိတာက သိရင္ေနာက္ တစ္ခါမလိမ္နဲ႕ေပါ့လို႕။
တစ္ကယ္ေတာ့ မိုးရဲ႕စိတ္ေတြကို ကၽြန္မခန္႕မွန္းနိဳင္သလို မိုးရဲ႕လိုအင္ေတြကိုကၽြန္မနားလည္ေနတာ ကၽြန္မမိုးကို
ခ်စ္လို႕ မိုးရဲ႕စိတ္ကိုနားလည္ေနခဲ႕တာမ်ိဳးပါ။တစ္ေန႕ထပ္တစ္ေန႕လည္းမိုးကို နားလည္သည္ထပ္နားလည္ဖို႕ၾကိဳး
စားခဲ႕တယ္ေလ။ ကၽြန္မရယ္မိုးရယ္သူငယ္ခ်င္းမေလးရယ္(၃)ေယာက္သားအၿမဲတမ္းတတြဲတြဲရွိေနတက္သလို အၿမဲ
တမ္းလဲ မၾကာခဏစိတ္ေေကာက္တက္တဲ႕မိုးက တစ္ခါတစ္ေလ ကေလးဆန္ေနတက္ၿပန္တယ္။

မိုးအတြက္ဆို အၿမဲအဆင့္သင့္ရွိေနတက္တဲ႕သူတစ္ေယာက္အၿဖစ္ကၽြန္မရပ္တည္ေပးခဲ႕တာ ကၽြန္မရဲ႕ၿဖဴစင္တဲ႕
ခ်စ္ၿခင္းေတြသက္သက္ေၾကာင့္ပါ။သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ႕ စည္းဝိုင္းေလးအတြင္းကေနပဲ ရိုးသားစြာ၊လြတ္လပ္စြာ၊မိုးနဲ႕
ကၽြန္မတည္ရွိခဲ႕ၾကတာ။ကၽြန္မမိုးမိၿပိးေက်ာင္းမတက္နိဳင္လို႕ ရုတ္တရက္ခြင့္မဲ႕ပ်က္ကြက္လိုက္ရတဲ႕ေက်ာင္းပ်က္
ရက္ေလးကို ေက်ာင္းဆင္းတာနဲ႕ ကၽြန္မအိမ္ကို ရွာေဖြၿပိး အိမ္အေရာက္သတင္းလာေမးတဲ႕အဲဒီေကာင္ေလးကို
ဒီေန႕အထိၿမင္ေယာင္ေနမိတယ္။ခင္မင္တာ ၾကာၿပီဆိုေပမယ့္ မိုးနဲ႕ကၽြန္မအိမ္ကေတာ္ေတာ္ေလးအလွမ္းေဝးသ
လို ကၽြန္မနဲ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးအိမ္ကလည္းမနီးပါဘူး။အိမ္မသိပဲ တန္းတန္းမတ္မတ္ေရာက္လာခဲ႕တဲ႕အဲဒီေကာင္
ေလးကလည္းကၽြန္မအေပၚဆို အရမ္းပဲ စိုးရိမ္ေပးေနတက္တဲ႕ေကာင္ေလးပါ။အကူညီေပးဖို႕ဝန္မေလးတက္သလို
သူဒုကၡေပးဖို႕လည္း အရင္ဦးဆံုးသတိရတက္သူက ကၽြန္မၿဖစ္ေနတက္တယ္ေလ။

ဒီလိုနဲ႕ပဲ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ေမ႕ေနတဲ႕ကၽြန္မရဲ႕ေမြးေန႕ေလးကို သူကထူးထူးၿခားၿခားမွတ္မိေနတက္ၿပီး ကၽြန္မရဲ႕ေမြး
ေန႕အတြက္အမွတ္တရလက္ေဆာင္ကို (၃)ရက္ေလာက္အခ်ိန္ေပးစဥ္းစားၿပိး ရွာဝယ္ခဲ႕ရပါတယ္ဆိုတဲ႕ မိုးရဲ႕ေမြးေန႕
ကဒ္ေလးနဲ႕အတူ ဆံပင္ရွည္တဲ႕ ကၽြန္မအတြက္ ဆံညွပ္လွလွေလး...ခုထိေတာင္ ကၽြန္မမွတ္မိေနေသးတယ္။ အလွ
ပလည္း သူမ်ားထပ္ၿမင္တက္တဲ႕ မိုးေရြးခ်ယ္ဝယ္ယူခဲ႕တဲ႕လက္ေဆာင္ေလးကို ကၽြန္မအရမ္းနွစ္သက္ပါတယ္။ လွပ
တဲ႕လက္ေဆာင္နဲ႕သတိတရရွိေနတဲ႕မိုးရဲ႕ သိတက္မွဳေလးကိုကၽြန္မအသိအမွတ္ၿပဳခဲ႕ေပမယ့္ လွပလြန္းတဲ႕ဆံညွပ္
ေလးကိုအၿမင္မွာ မ်က္နွာမေကာင္းတဲ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးကိုညွာတာတဲ႕အတြက္ ကၽြန္မအရမ္းၿမတ္နိဳးရတဲ႕ေကာင္
ေလးရဲ႕အလိုက္တသိလက္ေဆာင္ေလးကို သူငယ္ခ်င္းမေလးလက္ထဲထည့္ေပးၿခင္းၿဖင့္ ကၽြန္မစြန္႕လြတ္လိုက္တယ္။
ကၽြန္မ အတြက္အခ်ိန္ေပးၿပိး သီးသန္႕လိုက္ရွာဝယ္ထားတဲ႕လက္ေဆာင္ေလးကို ကၽြန္မကမယူပဲ သူခ်စ္သူကိုေပးရ
ေကာင္းလားလို႕ မ်က္နွာမသာယာတဲ႕မိုးကို ကၽြန္မေက်နပ္နွစ္သိမ္႕စြာၿပံဳးၿပရင္း သတိတရရွိမွဳနဲ႕ကဒ္ေလးတစ္ကဒ္
နဲ႕မိုးရင္ထဲက သတိတရရွိမွဳေလးကပဲအေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ပါလို႕ ေၿပာခဲ႕ေပမယ့္ သိပ္ေက်နပ္ဟန္မၿပတဲ႕
မိုးကိုၾကည့္ၿပီး ကေလးတစ္ေယာက္ကိုၾကည္စားသလို ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္ေမာခဲ႕ဘူးတယ္။။အဲဒီရယ္ေမာမွဳေတြ
မွာၾကည္နွဳးမွဳေတြအၿပည့္နဲ႕ေပါ့...။

အဲဒီနွစ္ကစၿပီးေနာက္နွစ္ေတြရဲ႕ေမြးေန႕တိုင္းမွာ အလိုက္သိစြာပဲ ကၽြန္မအိမ္ကို အိမ္တိုင္ရာေရာက္လက္ေဆာင္လာပို႕
ေပးတဲ႕မိုးေၾကာင့္ ကၽြန္မရဲ႕တြယ္တာမွဳေတြနားလည္ေပးမွဳေတြပိုခဲ႕ရတယ္။ကၽြန္မရဲ႕ လက္သံုးစကားၿဖစ္တဲ႕ဆႏၵပဲ
ဆိုတဲ႕ စကားစုေလးကို တခုခုေၿပာၿပီးတိုင္း ဒါမွမဟုတ္ တိုင္ပင္အေဖာ္ညွိစကားဆိုတဲ႕အခါတိုင္း ဆႏၵပဲေလ လို႕
အၿမဲေနာက္ေၿပာင္ေနတက္တဲ႕ မိုးဟာတစ္ကယ္ကမ္းကၽြန္မအေပၚမွာ ေမာင္ေလးေလးတစ္ေယာက္လိုလဲ ဆိုးႏြဲ႕
ေနတက္တယ္...။ကၽြန္မတို႕သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆံုတိုင္းလည္း ဒါငါ့မၾကိးရယ္လို႕လည္း မိုးကဂုဏ္ယူစြာေၿပာတက္
တက္သလို မိုးက ကၽြန္မရဲ႕ေမးေစ႕အစြန္းေလးက မွည့္ထင္းထင္းကိုအစြဲၿပဳၿပိးလည္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕မမမို႕မို႕လို႕
လည္းေနာက္ေၿပာင္တက္ၿပန္ေသးတဲ႕မိုးက ႕ကၽြန္မရဲ႕လက္စြဲေတာ္ခ်စ္ရဆံုးေလးပါ။ တစ္ခါတစ္ရံ အလြဲေတြၾကား
မွာလည္း မိုးနဲ႕ကၽြန္မရန္ၿဖစ္တက္ေသးတယ္ေလ။အဲဒီလိုရန္ၿဖစ္တဲ႕အခ်ိန္ေတြဆို ကၽြန္မစိတ္ဆိုးမန္ဆိုးနဲ႕မိုးကို
ေအာ္ၿပီ ဘယ္ေတာ့မွငါ့ကိုလာမေခၚနဲ႕လို႕ ေၿပာတိုင္း မိုးက ကေလးတစ္ေယာက္လို ငိုေနတက္ၿပန္တယ္။နွဳတ္မွ
လည္း ကၽြန္ေတာ္ခင္သလို ကၽြန္ေတာ္ကို မခင္ဘူးရယ္လို႕လဲေၿပာေနတက္ၿပန္တယ္။ကၽြန္မစိတ္ဆိုးတဲ႕အခါေတြ
မွာမိုးက အေလွ်ာ့ေပးလိုက္ေခၚတက္သလို ကၽြန္မနဲ႕ပါက္သက္လာရင္ အစ္မတစ္ေယာက္လိုပဲ အၿမဲဆိုးႏြဲ႕ေန
တက္တဲ႕ အဲဒီေကာင္ေလးကို ကၽြန္မမခ်စ္ပဲမေနနိဳင္ခဲ႕ဘူးေလ။

ကၽြန္မနဲ႕ပက္သတ္ၿပိးတစ္စံုတစ္္ေယာက္က မင္းသူငယ္ခ်င္းမသဇင္ကိုေၿပာေပးပါလို႕ ေၿပာတိုင္းအၿမဲစူပုတ္ေန
ၿပီး မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတက္တဲ႕ မိုးက ကၽြန္မေရွ႕ေရာက္ရင္ေတာ့ မသဇင္ဘယ္သူကဘယ္လို၊ဟိုလူက
ေလမသဇင္ကိုစိတ္ဝင္စားေနလို႕ အဲဒါေလကၽြန္ေတာ္က ိုအတင္းပဲေၿပာခိုင္းေနတယ္ဆိုၿပီး ကၽြန္မကိုလာလာစ
ေနတက္ၿပန္တယ္။အဲဒီလိုအခါမ်ိဳးမွာ ကၽြန္မက သင့္ေတာ္ရင္လက္ခံလိုက္ေလမိုးရဲ႕ ..လို႕ၿပံဳးၿပိးၿပန္ေၿပာရင္ သ
ေဘာက်စြာရယ္ေမာၿပိး ဘယ္သူကဘယ္လို သူအေၾကာင္းမိုးသိတာေပါ့ဆိုၿပီး မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာစကား
လြဲတက္တဲ႕မိုးပါ။မိုးရင္ထဲမွာ အဲလိုေၿပာတိုင္း ကၽြန္မနဲ႕ပါက္သက္ၿပိးေက်နပ္ဂုဏ္ယူေနတဲ႕ မိုးရဲ႕စိတ္ကို ကၽြန္မ
မၿမင္ပဲေနပါ့မလား.။ေက်ာင္းေတြပိတ္လည္းမေတြ႕တာၾကာရင္ သတိရလို႕ဆိုၿပိး မၾကာခဏလဲ အလည္လာ
တက္တဲ႕မိုးကို ကၽြန္မအိမ္သားေတြအားလံုးကလည္းခ်စ္ၾကတယ္ေလ။လူၾကိးလူငယ္အားလံုးနဲ႕သင့္ေအာင္လည္း
အေပါင္းသင္းဆံ႕တဲ႕မိုးပါ။

အဲဒီလိုနဲ႕မိုးနဲ႕ကၽြန္မၿပသနာတက္ဖို႕အေၾကာင္းဖန္လာခဲ႕တာကေတာ့ မိုးခ်စ္ပါတယ္တစ္ဖြဖြေၾကြးေၾကာ္ခဲ႕တဲ႕
ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႕မိုးရဲ႕လမ္းခြဲမွဳမွာ ကၽြန္မအရမ္းစိတ္ဆိုးခဲ႕တယ္။ဘယ္လိုမွမခံစားနိဳင္တဲ႕အဆံုး နင့္ကိုငါ
သူငယ္ခ်င္းအၿဖစ္ကစြန္႕လြတ္လိုက္ၿပီ၊ဘယ္ေတာ့မွလာမေခၚနဲ႕ေတာ့လို႕ေၿပာခဲ႕ၿပိး မိုးနဲ႕ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း
အၿဖစ္ကေနရပ္ဆဲဖို႕ၾကိဳးစားခဲ႕တယ္။ခ်စ္ရတဲ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးကလည္းမိုးကို အရမ္းခ်စ္ပါတယ္ အခန္႕မသင့္
ပဲ စကားတစ္ခြန္းေပၚမွာ မိုးကအထင္လြဲမာနေတြၾကိးၿပီးၿပတ္ဆဲသြားဖို႕အထိၿဖစ္ခဲ႕ၾကတာမို႕ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္
မိုးတို႕အဆင္ေၿပေစဖို႕ၾကိဳးစားခဲ႕ေပမယ့္ ခါးခါးသီးသီးၿငင္းဆန္ခဲ႕တဲ႕မိုးေၾကာင့္ ကၽြန္မရဲ႕ၾကိဳးစားမွဳေတြအရာ
မဝင္ခဲ႕ဘူး.ေလ။အဲဒီကိစၥကလြဲၿပီးဘာမဆိုလိုက္ေလွ်ာမယ္လို႕မိုးကလည္းကၽြန္မနဲ႕ အၿပိဳင္တင္းခံေနေတာ့
ငါ့သူငယ္ခ်င္းမိုးဆိုတာနင္မဟုတ္ဘူးလို႕ ေသသြားၿပိးလို႕ေၿပာခဲ႕တဲ႕စကားတစ္ခြန္းေၾကာင့္မိုးနဲ႕ကၽြန္မအခ်ိန္
္ေတာ္ေတာ္ၾကာမေတြ႕ၿဖစ္ခဲ႕ၾကဘူးေလ။

အဲဒီကိစၥနဲ႕ပါက္သက္ၿပိး မိုးနဲ႕ကၽြန္မမဆံုၿဖစ္ၾကေပမယ့္ ကၽြန္မရင္ထဲကမိုးကိုခ်စ္တဲ႕အခ်စ္ေတြက အရာမယြင္း
ခဲ႕ပါဘူး။ၾကားၿမဲၾကားေနတဲ႕မိုးရဲ႕သတင္းေတြကိုနားစြင့္ေနရင္း လြမ္းဆြတ္ရတဲ႕ေၾကကြဲမွဳေတြဟာ သူငယ္ခ်င္း
မေလးဘက္ကေနရပ္တည္ေပးတဲ႕အေနနဲ႕မိုးအေပၚစိတ္ဆိုးခဲ႕ေပမယ့္ ကၽြန္မနဲ႕မိုးၾကားမွာနားလည္မွဳေတြနဲ႕
မၿမင္နိဳင္တဲ႕အၿဖဴေရာင္ခ်စ္ၿခင္းေတြရွိခဲ႕တာမို႕ကၽြန္မမိုးကိုသတိရေနသလို မိုးလည္းကၽြန္မကို သတိရေနမယ္
လို႕ယံုၾကည္ေနေပမယ့္ ကၽြန္မ မိုးနဲ႕ေတြ႕ဖို႕မၾကိဳးစားခဲ႕ဘူး.။မိုးကလည္ကၽြန္မကိုေၾကာက္တဲ႕သူပီပီကၽြန္မ
ရွိရာအရပ္ကို ေၿခမခ်ရဲဘူးေလ။မေတာ္တဆလမ္းမွာေတြ႕ရင္ေတာင္ဦးေအာင္ေတြ႕တဲ႕မိုးက ကၽြန္မမၿမင္
ေအာင္ပုန္းေနတက္ၿပိး ေရွာင္မရေအာင္ဆံုၿဖစ္ၾကရင္မ်က္လြာခ်ၿပီး ကၽြန္မရဲ႕ဘယ္တုန္းကမွမသိတဲ႕အၾကည့္
မ်ိဳးေတြေအာက္မွာ အေနက်ပ္စြာေရွာင္ေၿပးေနက္တယ္။အဲဒီလိုအခ်ိန္ေတြမွာ ကၽြန္မရင္ထဲ အမည္ေဖာ္အဓိပၸါယ္
ဖြင့္ဖို႕ခက္တဲ႕နာက်င္မွဳေတြတစ္ဆစ္ဆစ္ေနေအာင္ခံစားရတယ္။


မိုးနဲ႕ကၽြန္မကအၿဖဴေရာင္သံဇဥ္ေတြၾကားမွာရရွိခဲ႕တဲ႕ အမွတ္တရေတြတိုင္းမွာ လြမ္းေမာဖြယ္အၿပည့္နဲ႕တစ္
ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ေနွာင္ဖြ႕ဲခဲ႕ၾကတာေလ။ ခ်စ္သူဆိုတာ အခက္မသင့္ရင္အခ်ိန္မေရြးၿပတ္ေတာင္းသြား
နိဳင္တဲ႕ၾကိဳးစတစ္ခုလိုေၿပာမယ္ဆို ကၽြန္မနဲ႕မိုးနဲ႕ခ်ည္ေနွာင္ထားတဲ႕အၿဖဴေရာင္သံေယာဇဥ္ကေတာ့ အမ်ိဳးအမည္
မသိေပမယ့္ ခိုင္ၿမဲေနၿပန္တယ္။တစ္ကယ္ေတာ့ကၽြန္မနဲ႕မိုးက သူငယ္ခ်င္းေတြေလ။စိတ္ဆိုးတယ္ဆိုလည္း
ကၽြန္မနဲ႕ပါက္သက္ၿပိးၿဖစ္ရတာမဟုတ္လို႕ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းမေလးကေတာင္ မိုးကိုကၽြန္မကသူ႕ေၾကာင့္မေခၚ
ဘူးရယ္ဆိုၿပိး အၿပစ္တင္ေနေပမယ့္ ကၽြန္မမိုးကို မေခၚခဲ႕ပါဘူး။အမွန္ေတာ့သူမေၿပာတာအမွန္ေပမယ့္ ဘာရယ္
ေၾကာင့္မွန္းမသိ ကၽြန္မမိုးကို စိတ္ဆိုးေနမိတယ္ေလ။

သတင္းေတြၾကားေနတာကမိုးတစ္ေယာက္ ထိုင္းမွာရွိတဲ႕အမကလွမ္းေခၚလို႔ခရီးသြားဖို႕ၿပင္ေနတယ္ဆိုတဲ႕ အ
ေၾကာင္းေလးပါပဲ။မေတြ႕လည္းလအေတာ္ၾကာၿပိး ဘယ္အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ၾကာမယ္မသိနိဳင္တဲ႕ ခရီးတစ္ခု
ကိုသြားဖို႕ၿပင္ဆင္ေနခဲ႕မိုးကို ေတြ႕ခ်င္ခဲ႕မိေပမယ့္ ကၽြန္မကိုယ္႕စကားနဲ႕ကိုယ္မိုးဆီမေရာက္ခဲ႕ဘူးေလ။ မနက္
ၿဖန္ဆိုမိုးသြားေတာ့မယ္ဆိုတာ သိေနသလို မိုးလာခဲ႕လိမ္႕မယ္လို႕လည္းမေမွ်ာ္လင့္ခဲ႕တဲ႕အခိုက္အတန္႕ေလး
ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္မိုးကၽြန္မအိမ္ကိုေရာက္လာခဲ႕တဲ႕ေန႕ မိုးကိုေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းကၽြန္မမ်က္ဝန္းမွာမ်က္ရည္ေတြ
စိုခဲ႕ရသလို မိုးမ်က္ဝန္းမွာလဲ မ်က္ရည္ေတြနဲ႕ေလ။စိတ္ဆိုးေနမယ္ဆိုတာသိေနေပမယ့္ ဒီအတိုင္းထြက္သြားဖို႕
ဘယ္လိုမၿဖစ္နိဳင္လို႕ လာနဳတ္ဆက္တာပါလို႕ မ်က္ရည္ေတြနဲ႕ငိုၿပိးေၿပာတဲ႕မိုးကိုၾကည့္ၿပိး ကၽြန္မပါေရာငိုေနမိ
တယ္။ မသဇင္ ကၽြန္ေတာ္လာတာမၾကိဳက္ၿပန္မယ္ေနာ္ အခုခ်က္ခ်င္းလို႕ေၿပာတဲ႕မိုးကို ၾကည့္ၿပီး ေနနိဳင္လိုက္တာ
မိုးရယ္လို႕ကၽြန္မအၿပစ္တင္ေနမိတယ္။

တစ္ကယ္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္အရမ္းလာခ်င္ပါတယ္ စိတ္ဆိုးေနတာဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မလာရဲတာပါလို႕ေခါင္းငံုၿပီး
ေၿပာေနတဲ႕မိုးကိုၾကည့္ၿပိး အဲဒီေလာက္ေတာင္တံုးရလားမိုးလို႕အၿပစ္ရင္း ဘာလို႕မ်ားကၽြန္မစိတ္ကိုနားမလည္ရ
တာလဲလို႕ အၿပစ္ေတြတင္ေနမိတယ္။အခ်ိန္ေတြေတာ္ေတာ္ၾကာမိုးနဲ႕ကၽြန္မ မဆံုၿဖစ္ေပမယ့္ မိုးနဲ႕ၿပန္ဆံုရတဲ႕အ
ခိုက္ ကၽြန္မရင္ထဲမွာစိတ္ဆိုးၿခင္း အဖုအထစ္တစ္စံုတစ္ရာမရွိေနပဲ မေန႕ကေတြ႕ၿပိးဒီေန႕ထပ္ဆံုၿဖစ္တဲ႕သူေတြ
လိုပဲ အရာရာအဆင္ေၿပေခ်ာေမြ႕ေနလို႕ပဲေလ။အၿဖဴေရာင္သံဇဥ္ေတြရဲ႕အားသာမွဳတစ္ရပ္လို႕ေၿပာရမလိုပါပဲ။
မိုးနဲ႕အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာကၽြန္မတို႕အိမ္ရဲ႕ ခံုတမ္းေလးမွာစကားထိုင္ေၿပာၿဖစ္ရင္း မိုးကဘယ္ေလာက္သတိရတဲ႕
အေၾကာင္း ကၽြန္မကိုေၾကာက္လို႕မလာခဲ႕တာဆိုတဲ႕အေၾကာင္း အခုလည္းေအာ္လြတ္ခါမွေအာ္လြတ္ေရာ ခဏေလး
ၿဖစ္ၿဖစ္နွဳတ္ဆက္ခဲ႕ခ်င္တယ္ဆိုၿပိး အားတင္းလာခဲ႕တာလို႕ေၿပာရင္း အခ်ိန္ေတြကုန္တာၿမန္လြန္းစြာပဲ ညအေတာ္
ေလးမိုးခ်ဳပ္မွ မိုးတစ္ေယာက္ကၽြန္မနဲ႕အတူ မိသားစုအားလံုးကိုနွဳတ္ဆက္ၿပီးၿပန္သြားခဲ႕တဲ႕မိုး။

တစ္ကယ္တမ္းမိုးထြက္သြားၿပိးတစ္နွစ္ေလာက္ပဲၾကာတယ္ မိုးကအိမ္ရဲ႕အငယ္ဆံုးသားတစ္ေယာက္ၿဖစ္တာလည္း
တစ္ေၾကာင္း မိုးမိဘေတြက ၿပည့္စံုတာလည္းတစ္ေၾကာင္း ေမာင္နွမနည္းတဲ႕မိုးတို႕မိသားစုမွာအကိုေရာအမေရာအိမ္
ေထာင္က်သြားတဲကအခါ လက္ရွိအိမ္ရဲ႕စီးပြားေရးကို ဥိးစီးဖို႕မိုးကိုၿပန္ေခၚတဲ႕အတြက္ မိုးအားၿခင္းၿပန္လာခဲ႕ရတာကို
မသိတဲ႕ကၽြန္မ အိမ္ေရွ႕မွာမားမားၾကီးရပ္ၿပိး သင္တန္းကၿပန္လာတဲ႕ကၽြန္မကိုၿပံဳးၿပိးၾကိဳလင့္ေနတဲ႕မိုးရဲ႕ အၿပဳမွဳေလးေတြ
ဟာကၽြန္မဘယ္လိုမွမခ်စ္ပဲ မေနနိဳင္ေအာင္စြဲေဆာင္မွဳရွိလြန္းေနၿပန္တယ္ေလ။ဘယ္ပဲသြားသြားမိုးက ကၽြန္မအတြက္ဆို
ၿပီးဝယ္လာတဲ႕အမွတ္တရ လက္ေဆာင္ေလးေတြထပ္ မိုးရဲ႕သတိတရဦးစားေပးမွဳေလးေတြကို ကၽြန္မအသိမွတ္
မၿပဳပဲမေနနိဳင္ေအာင္ မိုးရဲ႕ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႕အၿပဳမွဳေလးေတြက ကၽြန္မအတြက္ဘယ္ေတာ့မွမေမ႕နိဳင္တဲ႕
အမွတ္ရစရာ လြမ္းဆြတ္မွဳေတြနဲ႕အၿပည့္ပါပဲ။ကၽြန္မအရမ္းခ်စ္တယ္ ေကာင္ေလးရယ္။။။။

ၿပန္လည္အေၿခခ်ၿပီဆိုတာနဲ႕အလုပ္ေတြမအားတဲ႕ၾကားက မေတြ႕တာၾကာလို႕ဆိုၿပိးမၾကာခဏအေရာက္လာတက္တဲ႕
မိုးနဲ႕ကၽြန္မဟာတစ္ကယ္ေတာ့ အၿဖဴေရာင္စည္းဝိုင္းထဲမွာပဲရွိေနခဲ႕ၾကတာပါ။အဲဒီထပ္ အဆင့္တိုးဖို႕မရွိေပမယ့္ မိုးနဲ႕
ကၽြန္မက အခ်ိန္ရရင္ရသလို လၻက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ၿဖစ္တာမ်ိဳး၊မၾကာခဏလာလည္တက္ၿပိး သူရဲ႕ခ်စ္သူအသစ္ေလး
အေၾကာင္းကိုလည္း မရဲတရဲတိုင္ပင္ေနတက္တဲ႕မိုးက ကၽြန္မရဲ႕စကားတစ္ခြန္းဆို အၿမဲတစ္ေသြမတိမ္းရွိေနတက္
ၿပန္တယ္။နားညည္းတယ္လာမေၿပာနဲ႕ မသိခ်င္ဘူးလို႕ ေၿပာေပမယ့္ စိတ္မဆိုးပဲ ကၽြန္မဘာလုပ္လုပ္ ဘယ္လိုေၿပာ
ေၿပာ အၿပစ္မတင္ပဲကၽြန္မဆီကို အၿမဲေခါင္းေဝ႕တိုးခိုခ်င္တဲ႕ ကေလးတစ္ေယာက္လို မ်ိဳးမိုးရဲ႕အႏြ႕တာခံဆိုးတက္ပံု
ေလးေတြဟာ ကၽြန္မမခ်စ္ပဲမေနနိဳင္ေအာင္ပဲ လုပ္ေဆာင္နိဳင္လြန္းေနပါဘိ။

အဲဒီလိုနဲ႕ပဲ ရက္ကိုလစား၊လက္ိုနွစ္စားလို႕ ရာသီစက္ဝန္းလည္ေနရင္း.ကၽြန္မလည္း တာဝန္က်ရာ နယ္ၿခားၿမိဳ႕ေလးကို
သံုးနွစ္တာဝန္ထမ္းေဆာင္ရမွာမို႕ ကၽြန္မရဲ႕ခ်စ္ရတဲ႕သူငယ္ခ်င္းအားလံုးကို ကၽြန္မရဲ႕နွဳတ္ဆက္ပြဲေလးစည္စည္ကား
ကားၿဖစ္ေစလိုတာေၾကာင့္ အားလံုးေသာသူငယ္ခင္းေတြအားလံုးကိုဖိတ္ၿပိး မပ်က္မကြက္လာခဲ႕ဖို႕ေၿပာခဲ႕တယ္။
တစ္ကယ္ဆို ရည္စားေဟာင္းနဲ႕ၿပန္ဆံုၿဖစ္ၾကမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးနဲ႕ မိုးကို တမင္ရည္ရီယ္ၿပီးလုပ္ခဲ႕တာ
မဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္မအတြက္နွစ္ေယာက္စလံုး ကကၽြန္မခ်စ္ရတဲ႕အဓိကသူေတြပဲမို႕ မၿဖစ္မေနလာခဲ႕ဖို႕
ဖိတ္ၾကားခဲ႕ေပမယ့္ နွစ္ေယာက္စလံုးက အသဲသန္ၿငင္းဆန္ေနၾကသလို လာဖို႕လည္းမက်ိမ္းေသသလိုၿဖစ္ခဲ႕တာ
ေၾကာင့္ ကၽြန္မမွာမယံုတဝက္ယံုတစ္ဝက္နဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕နွဳတ္ဆက္ပြဲေလးကိုရင္ခုန္ေနမိတယ္ေလ။

တစ္ကယ္တမ္း ကၽြန္မရဲ႕နွဳတ္ဆက္ပြဲေလးမွာ ကၽြန္မခ်စ္တဲ႕မိုးေရာ ကၽြန္မခခ်စ္ရတဲ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးေရာ
လာေရာက္ခဲ႕သလို အမွန္တစ္လည္း ေပ်ာ္စရာအတိ၊လြမ္းေမာစရာအၿပည့္နဲ႕နွဳတ္ဆက္ပြဲလွလွေလးတစ္ခု
ၿဖစ္ခဲ႕ရတယ္။အမွတ္တရအေနနဲ႕ သီခ်င္းဆိုခဲတဲ႕ မိုးက ကၽြန္မအတြက္ ဆိုၿပိးသီးခ်င္းေတြအမ်ားၾကိး ဂီတာ
တီးၿပီးဆိုၿပခဲ႕တာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္မ်က္ရည္ဝဲၿပိ္းၾကည္နွဳးရတဲ႕အထိ မိုးကအေကာင္းဆံုးလုပ္ေဆာင္ခဲ႕တယ္ေလ။
တစ္ကယ္ေတာ့မိုးဂီတာတီးၿပီးသီခ်င္းဆိုတက္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္မနွစ္ေတြအမ်ားၾကိးခင္မင္ခဲ႕ေပမယ့္ မိုးကိုယ္
တိုင္ကလည္းမေၿပာခဲ႕သလို မိုးရဲ႕ခ်စ္သူကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတာင္မွ အံ႕ၾသရတဲ႕အထိလ်ိဳဝွက္တက္တဲ႕အဲလို
ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ပါ.။


တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အဲဒီေန႕က မိုးရဲ႕ခ်စ္သူေကာင္မေလးရဲ႕ေမြးေန႕လည္းၿဖစ္ေနၿပန္တယ္ ဆိုတာ
ပြဲၿပိးဆံုးသြားလို႕ၿပန္မယ္လို႔နွဳတ္ဆက္ေတာ့မွ မိုးနဲ႕တၿခားသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္တီးတိုး
ေၿပာေနတာၾကားလိုက္ရတဲ႕ခဏ ကၽြန္မနွဳတ္ခမ္းေတြမွာ ခ်စ္ရတဲ႕မိုးေၾကာင့္အလိုလိုေကြးညြတ္မိလွ်က္သား။
ကဲၾကည့္ပါအံုး ဘယ္ေလာက္မ်ားခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ေကာင္ေလးပါလဲ။။။ခ်စ္သူရဲ႕ေမြးေန႕နဲ႕သူငယ္ခ်င္း
ရဲ႕နွဳတ္ဆက္ပြဲ တစ္ရက္ထဲၿဖစ္ေနတာ ေတာင္ ကၽြန္မအတြက္ဦးစားေပးခဲ႕တဲ႕မိုး။ကၽြန္မရင္ထဲကေန မိုးရဲ႕ခ်စ္သူ
ေကာင္မေလးကို အားနာစြာတီးတိုးေတာင္းပန္ေနမိေပမယ့္ အေတာ္ၾကိးမိုးခ်ဳပ္မွၿပန္သြားတဲ႕ မိုးနဲ႕သူငယ္ခ်င္း
အုပ္စုၾကိးကို မ်က္စိတစ္ဆံုးလွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္မိရင္ ေသခ်ာၿပီ မိုးတစ္ေယာက္သူ႕ေကာင္မေလးကို ဘယ္လိုမ်ား
ေၿဖရွင္းခ်က္ေပးမလဲလို႕ေတြးေနမိတယ္။


အခုေတာ့ မိုးနဲ႕အေဝးဆံုးမွာရွိေနေပမယ့္လည္းကၽြန္မရင္ထဲမွာေတာ့ မိုးကနီးနီးေလးပါ။ကၽြန္မရဲ႕အေတြးေတြထဲ
မွာ မိုးကအခ်ိန္ၿပည့္ရွိေနတက္ၿပိး ကၽြန္မရဲ႕ေသာကေတြ၊စိတ္ညစ္စရာေတြ၊အေပ်ာ္ေတြကို၊မွ်ေဝခံစားေပးမယ့္
အၿဖဴေရာင္စည္ဝိုင္းထဲက ခ်စ္စရာေကာင္းေလတစ္ေယာက္မို႕ေသခ်ာတယ္ ကၽြန္မနဲ႕မိုးဘယ္လိုအေၾကာင္းနဲ႕မွ
မေဝးေစနိဳင္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မရဲ႕အသိထဲမွာေသခ်ာေနမိရင္း......ေဝးေနသေလာက္လြမ္းရသလို...လြမ္းရသ
ေလာက္လည္းၾကည္နွဴးမိတယ္မိုးရယ္.......လို႕တိတ္တဆိတ္ညည္းညဴေနမိရင္း အဲေလာက္ထိ ကၽြန္မအရမ္းခ်စ္
တယ္ေကာင္းေလးရယ္..........။

0 comments:

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More