http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Thursday, February 24, 2011

သူမ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္

သူမကို ကၽြန္ေတာ္ စတင္ သိကၽြမ္းခဲ႕တာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ ေၾကာင့္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္႕ သူမက ခင္မင္ေဖာ္ ေရြတက္ၿပိးခင္မင္ဖြယ္ ေကာင္းေသာ မိန္းခေလး တစ္ဦး ၿဖစ္ေၾကာင္း မိတ္ဆက္ ေပးခဲ႕ ၿခင္းေၾကာင့္ သူမနဲ႕ ခင္မင္ခြင့္ ရခဲ႕ၿခင္းၿဖစ္သည္။ သူမက ခင္မင္ေဖာ္ ေရြတက္သူ အၿပင္ စကားေၿပာ ေကာင္းေသာ၊ ခင္မင္နွစ္ လိုဖြယ္ အၿပည့္ နဲ႕ ရိုးသား၊ ၾကိဳးစားေသာ မိန္းခေလး တစ္ဥိ္းၿဖစ္ ေၾကာင္း သူမနဲ႕ သိကၽြမ္းၿပိး  မၾကာခင္ ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ႕ရသည္။ သူမက ထူးထူးၿခားၿခား မလုပ္ေဆာင္ ေပမယ့္ သူမရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ တိုင္းဟာ လွပတဲ႕ စြဲေဆာင္မွဳ ေလးေတြနဲ႕ သူမတူတဲ႕ ထူးၿခားခ်က္ ေလးေတြ ကိုကုသိုလ္ကံ ထူးစြာ ပိုင္ဆိုင္ ထားသူလဲ ၿဖစ္ၿပန္တယ္။ တစ္စံု တစ္ရာ ထူးထူးၿခားၿခား လွပေနတာ မ်ိဳးမရွိ ေပမယ့္ သူမမ်က္နွာ ကအရိုးစင္းဆံုးေသာ စြဲေဆာင္မွဳ ေတြနဲ႕ ဖြဲ႕စည္း ထားၿခင္းက အံၾသဖို႕ ေကာင္းေလစြ။ ထူတယ္လည္း မဟုတ္၊ ပါးတယ္လည္း မဟုတ္တဲ႕ မ်က္ခံုးစိမ္းစိမ္း အတန္းေလးက ဇင္ေယာ္ေတာင္ လိုလဲ ေကာ့ညြတ္မေနပဲ မထူမပါးနဲ႕ ။ ေဆးဆိုးၿခင္းတဲ႕ သူမရဲ႕ နုတ္ခမ္းေတြက အၿမဲတမ္း နီေထြးေန တက္ၿပီး မထူလည္း မထူ၊ ပါးၿခင္းလဲ ကင္းၿပိး တစ္ခုၿခင္းစီ အေသးစိတ္ ၾကည့္ရင္ လွတယ္လို႕ ေကာက္ခ်က္ ခ်လို႕မရ ေပမယ့္ သူမမ်က္နွာ ေလးက အၿပစ္ကင္းစင္ စြာဂ်ပန္မေလး တစ္ေယာက္လို လွပေနၿပန္တယ္။

သူမက အေပါင္းသင္း လည္းမ်ား သေလာက္ သူမ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ရြယ္စံု လူၾကီး၊ လူငယ္ ေတြနဲ႕အေပါင္း သင္းၿဖစ္ ေနတာကို ၾကည့္ၿခင္း အားၿဖင့္ သူမက လူမွဳေရးမွာ စကားေၿပာ ကၽြမ္းက်င္တဲ႕ မိန္းခေလး တစ္ဦးလို႕ အလြယ္ တကူ ခန္႕မွန္း လို႕ရနိုင္တယ္ေလ။
သူမက ရည္မွန္း ခ်က္ၾကီးၿပီး ဘဝကို ခဲရာခဲဆစ္ ၾကိဳးစားခဲ႕ ရသူပီပီ ေအာင္ၿမင္ လိုစိတ္ ၾကိးေသာ မိန္းခေလး တစ္ေယာက္ ၿဖစ္တဲ႕ အေလွ်ာက္ ေတာ္ရံု အရည္ အခ်င္း ေလာက္ေသာ အမ်ိဳးသား ေတြအေပၚ မွာသူမရဲ႕ အာရံုထဲ အသိမွတ္ ၿပဳခံရဖို႕ လည္းမလြယ္ ေလာက္ပါဘူး။ သူမက အရာရာမွာ နွံစပ္ ကၽြမ္းက်င္မွဳ ရွိၿပိး သူမ မသိေသာ အေၾကာင္း အရာမ်ိဳး ကိုလည္း အနည္း ဆံုးေတာ့ သေဘာတရား ေလာက္သိေအာင္ ၾကိဳးစား တက္သူ လဲၿဖစ္တယ္။ သူမက ကၽြန္ေတာ္ ထပ္(၁၀)လ သာၾကီးေသာ မိန္းခေလး တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ မွာသူမေလာက္ ဗဟုသုတ မၾကြယ္ခဲ႕ သလို သူမနွစ္သက္ ေသာစာဖတ္ၿခင္း အလုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္က ေသမေလာက္ ပ်င္းတဲ႕သူလဲၿဖစ္တယ္။

သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ စတင္ခင္မင္ ခဲ႕ခ်ိန္ကစၿပိး သူမက ကၽြန္ေတာ့္ အေပၚ ေမာင္ငယ္ေလး တစ္ေယာက္လို သေဘာ ထားခဲ႕ ေပမယ့္ ေန႕စဥ္ သူမနဲ႕ စကားေၿပာ ၿဖစ္တဲ႕ အခ်ိန္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မရိုးသား စြာပဲ ကာလ အတန္ ၾကာခ်စ္ေန မိခဲ႕တယ္။ တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ခ်စ္မိေန ၿပီဆိုတဲ႕ အေၾကာင္း ဖြင့္ေၿပာမိ ေတာ့ သူမက အံ႕ၾသ ေသာအၾကည့္ တစ္ခ်က္ၿဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ထံ လွမ္းၾကည့္ ၿပိး သူမက ေမာင္ငယ္ေလး တစ္ေယာက္ ကဲ႕သို႕သာ အသိမွတ္ ၿပဳေၾကာင္း ခ်က္ၿခင္း ဆိုသလို တုန္႕ၿပန္ခဲ႕ ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ခဲ႕ တာက သူမလည္း ကၽြန္ေတာ့္ အေပၚ တန္ၿပန္ ေမတၱာ ရွိေနမယ္ လို႕ ေမွ်ာ္လင့္ ခဲ႕မိေပမယ့္ ၿပတ္သားတဲ႕ သူမ အေၿဖေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ သူမေရွ႕ သို႕ေတာ္ေတာ္ နဲ႕မေရာက္ ခဲ႕ဘူး။ မၾကာခဏ သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဆံုၿဖစ္ေပ မယ့္ သူမကေတာ့ ပကတိ ေအးေဆးစြာ တည္ၿငိမ္ စြာပဲ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုနွဳတ္ဆက္ နိဳင္ခဲ႕ ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ သူမနဲ႕ ေဝးရာပဲ ေရွာင္ဖယ္ ခဲ႕မိတယ္။ ဘာအတြက္ ရယ္လို႕ ေခါင္းစဥ္ တက္ဖို႕ မသိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ သူမေရွ႕မွာ ရပ္တည္ဖို႕ အင္အား ကၽြန္ေတာ္ မွာ မရွိခဲ႕ဘူး။

အဲဒီလိုနဲ႕ အခ်ိန္ နည္းနည္း ၾကာေတာ့ သူမဆီက စၿပိး အဆက္သြယ္ လုပ္ၿခင္း ကို ကၽြန္ေတာ္ ရရွိခဲ႕တယ္။ သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ၿပန္လည္ ေတြ႕ဆံုပြဲမွာ သူမကေတာ့ ပကတိ တည္ၿငိမ္စြာ ပဲ ။ကၽြန္ေတာ့္ မွာသာ ရင္တစ္ခု လံုးဝုန္းတိုင္း က်ဲလို႕ သူမကေတာ့ အေတာ့္ကို တည္ၿငိမ္ တဲ႕ မိန္းခေလးလို႕ ေၿပာရမွာ ပါပဲ။ သူမ ေၿပာတာက သူမလည္း ကၽြန္ေတာ့္ ကိုခ်စ္ေန တာပါတဲ႕။ သူမကိုယ္ သူမေတာင္ မသိလိုက္ ပဲခ်စ္ေန ခဲ႕တာမ်ိဳး လို႕ ဝန္ခံ လာတဲ႕ အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ မွာသူမ မ်က္နွာ ေပၚကို အကဲခတ္ နိဳင္ဖို႕ ေနေနသာသာ အခ်ိန္မေရြး ညႊတ္ေခြ က်သြား နိဳင္တဲ႕ ေၿခအစံု နဲ႕သူမ ေရွ႕ မွာေသြးပ်က္ မတက္ ရင္ခုန္ခဲ႕ ရတယ္။ သူမနဲ႕ ပါက္သက္လာရင္ ဘယ္ေလာက္ ထိကၽြန္ေတာ္ ရူးသြပ္ ခဲ႕မိလဲဆို သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူ ၿဖစ္တဲ႕ရက္စြဲ ကၽြန္ေတာ္ မမွတ္မိ ခဲ႕ဘူး။ ေစ႕စပ္ ေသခ်ာ ပါတယ္ဆိုတဲ႕ သူမကလည္း အံ႕ၾသစရာ မမွတ္ထား မိလို႕ မသိၾက ကၽြန္ေတာ္တို႕ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္က အဲဒီ အခ်ိန္က စခဲ႕တယ္ ထင္ပါရဲ႕။

သူမနဲ႕ ခ်စ္သူ ၿဖစ္လာ ေလေလ သူမကို နားလည္ ေပးနိဳင္ဖို႕ ၾကိဳးစား ေလေလ သိၿပီးရင္း သိလာတဲ႕ သူမရဲ႕ အေၾကာင္း မ်ားကေတာ့....။ သူမက စာဖတ္ၿခင္း၊ တစ္ခါတစ္ရံ စာေရးၿခင္း ကို နွစ္သက္ ခံုမင္ တဲ႕အၿပင္ စာေရးၿခင္း အေပၚမွာ လည္း ရူးသြပ္စြာ ဝါသနာ ၾကိးေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ သိလာခဲ႕ ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႕ဆံုေတြ ခ်ိန္မွာ သူမဘက္က ေၿပာေလ႕ ရွိတာက သူမဖတ္ခဲ႕ ဖူးတဲ႕ စာတစ္ပုဒ္၊ ဒါမွမဟုတ္ သူမနွစ္သက္တဲ႕ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ကိုရြတ္ၿပ ၿခင္း၊ သူမ ဖတ္ခဲ႕ ၿပိးတဲ႕ စာေတြရဲ႕ အနက္အဓိပၸါယ္ေတြ ကဗ်ာ ေတြရဲ႕ ဆိုလိုရင္း ေတြကို မေမာမပန္း ကေလးစာရွင္း သလို ရွင္းၿပတက္သူ ၿဖစ္သလို စာဖတ္ဖို႕ ပ်င္းတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ကိုလည္း စာဖတ္ဖို႕ အၿမဲ တိုက္တြန္း တက္တဲ႕ သူမပါ။ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႕ဆံုေတြ႕ ခ်ိန္မွာ သူမဆီက ခ်စ္စကား တီတီ တာတာထပ္ သူမရဲ႕ တစ္ေန႕တာ အေတြ႕အၾကံဳ ထဲက သူမရဲ႕ စာေပခင္ရာမင္ရာ အေပါင္းသင္း ေတြအေၾကာင္း ကလြဲရင္ က်န္တဲ႕ အခ်ိန္မွာ သူမက နွဳတ္ဆိတ္ ေနတက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ စကားေၿပာ ေနရင္းနဲ႕ေတာင္ သူမရဲ႕ ဖတ္လက္စ စာေပေတြ ဆီစိတ္ ေရာက္ၿပိး ကၽြန္ေတာ္ကို ခဏတာ ေမ႕သြားတက္ တဲ႕သူမပါ။

သူမက အံ႕ၾသရ ေလာက္ေအာင္ လူကဲခတ္ ကၽြမ္းက်င္ သူလဲ ၿဖစ္ၿပန္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ပဲ နံုအ လြန္းေနလား သူမကပဲ အရမ္းထက္ ၿမက္ေနတာလား ေတာ့မသိ။ သူမ က ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲက အေၾကာင္း အရာေတြကို ၿမင္နိဳင္ စြမ္းရွိေနတယ္။ သူမေၿပာ သမွ်ကို ကၽြန္ေတာ္ နွဳတ္က မဟုတ္ပါဘူး လို႕ၿငင္းဆို လိုက္ေပမယ့္ သူမေၿပာ တဲ႕အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲက အမွန္ပင္ တစ္ထပ္ထည္း ၿဖစ္ေနတယ္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္သာ အသိဆံုး မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ၿငင္းဆန္မွဳ ကို သူမက အသိမွတ္ၿပဳ စြာပဲ ကေလးငယ္ တစ္ေယာက္ ကိုနားလည္ ေပးသလိုမ်ိဳး အၿပံဳး တစ္ဝက္နဲ႕ လက္ခံၿပိး ၿငင္းဆိုမွဳ ကိုလက္ခံ ေပးခ်င္ေယာင္ ေဆာင္တက္တဲ႕ သူမ။ ထက္ထက္ ၿမက္ၿမက္ ရွိတဲ႕ နာမည္ေက်ာ္ ရာဇဝင္ထဲက အမ်ိဳးသမီး ေတြကို အားက်တက္ သူၿဖစ္ၿပိး သူမကိုယ္ တိုင္လည္း အဲဒီလို ၿဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားမယ္ လို႕နွလံုး သြင္းထားတဲ႕ သူမက ဘဝမွာ ၿဖစ္ခ်င္ တာတစ္ခုနဲ႕ လြဲခဲ႕ရ တယ္လို႕  တစ္ခါတစ္ရံ  ညည္းၿငဴ ေနတက္ ၿပန္တယ္။ ၿပန္ေတာ့မွ ၿပန္မၿဖစ္ နိဳင္ေတာ့တဲ႕ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းက ဆရာမ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ခ်င္ ခဲ႕တာတဲ႕ေလ။ အဲဒီ အေၾကာင္း ေၿပာတိုင္း သူမရဲ႕ မ်က္နွာမွာ ရွဳပ္ေထြး လြန္းတဲ႕ စိတ္ခံစား မွဳေၾကာင့္လား၊ ကၽြန္ေတာ္ကပဲ သူမကို နားမလည္ နိဳင္ခဲ႕လို႕လား၊ ဒါမွမဟုတ္ ခံစားခ်က္ ေတြကို လွိ်ဳဝွက္ နိဳင္စြမ္း ရွိတဲ႕ သူမရဲ႕ အစြမ္းစ ေၾကာင့္လား မသိ ကၽြန္ေတာ္ ဘာသာ မၿပန္တက္ ခဲ႕ဘူး။

သူမက ပြင့္လင္းတယ္ ဆိုတာထပ္ စကားေၿပာ ကၽြမ္းက်င္တဲ႕ မိန္းခေလး တစ္ဦးပါ။ သူမရဲ႕ ဘဝအေၾကာင္း၊ ၿဖတ္သန္း ခဲ႕ ရတဲ႕ အခက္ခဲ ေတြအေၾကာင္း သူမရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ ခ်က္ အိမ္မက္ ေတြအေၾကာင္း ေၿပာၿပ ခဲ႕တဲ႕ အခ်ိန္က ဆိုရင္ သူမရဲ႕ ထိေရာက္ တဲ႕အေၿပာ၊ သြယ္ဝိုက္ၿပိး ပညာသား ပါပါ စကားေၿပာ ကၽြမ္းက်င္ မွဳေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ မိန္းေမာ ခဲ႕ရတဲ႕အထိ သူမ စကားေၿပာ ကၽြမ္းက်င္ တဲ႕သူပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေမးလို႕ ေၿပာၿပတဲ႕ သူမရဲ႕ ရည္းစားဦး အေၾကာင္း နားေထာင္ခဲ႕ ရစဥ္တုန္းက ရီေဝ ေနတဲ႕ သူမရဲ႕ မ်က္လံုးေဝ၊ ခံစားခ်က္ ေၾကာင့္ ထင္ပါရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ပါက္သက္ၿပိး တစ္ခါမွ မၾကံဳဖူး တဲ႕ တုန္ရီေန တဲ႕သူမရဲ႕အသံ၊ စိတ္လွဳပ္ရွား မွဳေၾကာင့္ အသက္ရွဳ သံၿပင္းၿပင္း နဲ႕ ဖံုးဖိခဲ႕ ေပမယ့္ သူမ ေတာ္ေတာ္ ေလးနွစ္နွစ္ ကာကာ ခ်စ္ခဲ႕ တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ခန္႕မွန္းလို႕ ရခဲ႕တယ္။

အဲေလာက္ ခ်စ္ခဲ႕တာေတာင္ လမ္းခြဲ ခ်န္ထား နိဳင္ခဲ႕တဲ႕ သူမရဲ႕ လုပ္ရပ္ တစ္ခုကို ၾကည့္ရင္ သူမရဲ႕ စိတ္ ဘယ္ေလာက္ ခိုင္မာ ၿပတ္သား တယ္ဆိုတာ အသိသာ ၾကီး။ ပထမဆံုး ေနာက္ဆံုး တစ္ၾကိမ္ ပါပဲ။ ေနာက္ေနာင္ ဘယ္လို ေမးေမး သူမက စူးစူး စိုက္စိုက္ ၾကည့္ၿပီး သိသိ သာသာပဲ ဘာၿဖစ္လို႕ ၿဖစ္ပ်က္ ခဲ႕ၿပိးသား အတိတ္ကို စိတ္ဝင္စား ေနရတာလဲတဲ႕။ လူငယ္ ပီပီ လက္ရွိနဲ႕ ပစၥဳပၸန္ ကိုပဲ စိတ္ဝင္စား သင့္တယ္လို႕ အၿပတ္ ၿငင္းဆိုတက္တဲ႕ သူမပါ။ သူမ ကိုယ္တိုင္က လည္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေနာက္ေၾကာင္းေတြ ရည္းစား ေဟာင္း ေတြအေၾကာင္း တစ္ခါမွ မေမးဘူး သလို တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္က ေၿပာၿပရင္ ေတာင္ ဝတၱရား အရ နားေထာင္ ေပးတဲ႕ သေဘာ။ အဲဒီအေပၚ ေမးၿခင္းၿမန္းၿခင္း တစ္စံု တစ္ရာ မရွိခဲ႕ေလာက္ေအာင္ သူမက စိတ္ဓါတ္ ၿပတ္သားသူ တစ္ဦးလည္း ၿဖစ္တယ္။ သူမက မၾကာမၾကာ ကၽြန္ေတာ္ ကို ကိုယ္ကိုကိုယ့္ ယံုၾကည္မွဳ ရွိဖို႕ အၿမဲတိုက္ တြန္းတက္သလို ေက်နပ္ ေရာင္ရဲ နိဳင္ဖို႕ အသင့္ၿဖစ္ေန တဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ကိုလည္း Phd ၿပိးေအာင္ တက္ဖို႕ စိတ္ကူး ကိုခိုင္မာ ေစခဲ႕တယ္။


ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ သူမရဲ႕ လက္ထပ္ၾကဖို႕ စိတ္ကူး ၾကတဲ႕ သူမေရာ ကၽြန္ေတာ္ ေရာ ရည္မွန္းခ်က္ ေတြၿပည့္ တဲ႕ေန႕။ အဲဒီ အခ်ိန္ သူမလည္း (၃၀)ထဲ ေရာက္မယ့္ အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္လည္း (၁၀) လသာ သူမထပ္ ငယ္သူမို႕ အိမ္ေထာင္ ၿပဳဖို႕ အသင့္ေတာ္ ဆံုး (အနည္းငယ္ ေနာက္က်ေနေပမယ့္ ) အခ်ိန္ လို႕ နွစ္ဦးသေဘာတူ သတ္မွတ္ခဲ႕ ၾကတယ္။ ရည္ရြယ္ခ်က္ ေတြၿပည့္ ဖို႕ၾကိဳးစား ေနၾကေတာ့ သူမေရာ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ပါ သူမေၿပာတဲ႕ အခ်ိန္ ကာလက အသင့္ေတာ္ ဆံုးၿဖစ္ခဲ႕တယ္။ သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဟိုးအေဝးၾကိး ေမွ်ာ္ေတြးၿပိး ရန္ၿဖစ္ခဲ႕ ဘူးသလို ၾကိဳတင္ ရင္ခုန္ မွဳေတြ နဲ႕လွပ ခဲ႕ဘူးတဲ႕ စိတ္ကူး အိမ္မက္ ေတြေပါ့။ တစ္ခါ တစ္ခါ လည္းလွပခဲ႕၊ တစ္ခါတစ္ခါ လည္း စိတ္ပ်က္ခဲ႕ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အခ်ိန္ေတြကို သူမက အပိုင္စား စိုးမိုးခဲ႕ တာ အခ်ိန္ကာလ အေတာ္ၾကာ သည့္အထိပါပဲ။ သူမက အရြယ္ နဲ႕မလိုက္ေအာင္ တည္ၿငိမ္တဲ႕ သူတစ္ေယာက္မို႕ သူမနဲ႕ဆို ကၽြန္ေတာ္က ကေလး တစ္ေယာက္ လိုၿဖစ္သြား ရတာ မဆန္းေတာ့ မဆန္းပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္ သူမကို အရမ္းခ်စ္ေၾကာင္း ေရရြက္ရင္း သူမကိုလည္း သိေစခ်င္တဲ႕ အခါ သူမက အရမ္းမခ်စ္ ပါနဲ႕လို႕ ေတာင္းဆို တက္တယ္။ အဲဒီအခါ မ်ိဳးမွာ သူမက သူမကို စိတ္ပ်က္ သြားတဲ႕ တစ္ေန႕ေန႕ ေရာက္သြား မွာဆိုးလို႕ပါ လို႕ရွင္းၿပ ၿပန္တယ္။ သူမရဲ႕ အေတြးေတြ သူမရဲ႕ စကားေတြ သူမရဲ႕ ခံယူခ်က္ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ေတာ့ အၿမဲ ဒသန ဆန္ေနတက္ ၿပန္တယ္ေလ။ စိတ္ပ်က္ တယ္ဆိုတဲ႕ ေဝါဟာရ ကသူမကို မုန္းတယ္ ဆိုတဲ႕ ခံစားခ်က္ ထပ္ နာက်င္မွဳ ခံၿပင္းမွဳ ေတြ ၿဖစ္ေပၚ ေစတယ္တဲ႕ေလ။ အဲဒါေၾကာင့္ သူမက လူတစ္ေယာက္ ကိုမုန္းလိုက္ ခ်င္တယ္ စိတ္မပ်က္ ခ်င္ဘူးလို႕ ကၽြန္ေတာ့္ ကို ေၿပာၿပ ခဲ႕ဘူးတယ္။ တစ္ခါ တစ္ရံ သူမက ေရွ႕ၿဖစ္ေဟာ သမားေတြလို သူမရဲ႕ အထင္ေတြ အၿမင္ေတြက မၾကာခဏ မွန္ကန္ ေနတက္ သလို အဲလို အခါမ်ိဳး မွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ကို သူမရဲ႕ အထင္ အၿမင္ေတြ လြဲခဲတဲ႕ အေၾကာင္း ဂုဏ္ယူစြာ ေၿပာေလ႕ ရွိၿပန္တယ္။

အံ႕ၾသ ရေလာက္ေအာင္ သူမရဲ႕ ထင္ၿမင္ခ်က္ မွန္ကန္လာ ပံုက ကၽြန္ေတာ္ သူမကို သိပ္ခ်စ္ပါ လွ်က္နဲ႕ စိတ္ပ်က္ ခဲ႕မိတာက စတာပါပဲ။ သူမကို ခ်စ္လြန္းလို႕ နားလည္ေပး တယ္ဆိုတာထပ္ နားလည္ေပးဖို႕ ၾကိဳးစားေန ခဲ႕ပါလွ်က္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို တၿဖည္းၿဖည္း စိတ္ပ်က္ လာခဲ႕တယ္။ သူမရဲ႕ အေပါင္းသင္း ေတြအေပၚ ခင္မင္မွဳ၊ ဝါသနာ အေပၚ တြယ္တာမွဳ၊ ရည္မွန္းခ်က္ ၾကိးလြန္းတဲ႕ အေပၚမွာ ေၾကာက္ရြံ႕ မွဳေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို စိတ္ပ်က္ စၿပဳခဲ႕တဲ႕ အခ်ိန္က စလို႕ သူမကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေၿပာင္းလဲမွဳကို အကဲခတ္မိစြာ နားလည္ေနစြာပဲ ဘာတစ္ခုမွ အၿပစ္တင္ ၿခင္း၊ တစ္စံု တစ္ရာ မရွိပဲ နွဳတ္ဆိတ္ စြာ တည္ၿငိမ္ ေနခဲ႕တယ္။ တစ္ခါတစ္ရံ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ သေဘာထား ေသးမွဳေတြ၊ တမင္တကာ အရြဲ႕တိုက္မွဳ ေတြကို မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ၿပိး နားလည္ေပး ခဲ႕တယ္။ အဲဒီလိုေတြ လုပ္ေနပါလွ်က္ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ထူးထူး ၿခားၿခား မမုန္းပဲ စိတ္ပ်က္ ေနတယ္ဆို တဲ႕ အသိတစ္ခု ပဲ ကၽြန္ေတာ္႕ အေတြးထဲမွာ သူမနဲ႕ ပက္သတ္ၿပိး စိုးမိုး ေနခဲ႕တယ္။

အရင္လို သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ တို႕ရဲ႕ အနာဂတ္ အိမ္မက္က မလွပေတာ့ဘူး။ စိတ္ပ်က္ၿခင္း တစ္ခုသာ ၾကီးစိုး ေနခဲ႕တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ အေတြးထဲမွာ သူမရဲ႕ အၿပံဳးေတြလည္း မလွပခဲ႕ ေတာ့ဘူး။ သူမနဲ႕ ပက္သတ္ၿပီး မခံစား နိဳင္ေတာ့ တဲ႕အဆံုး ကၽြန္ေတာ္ သူမနဲ႕ လမ္းခြဲဖို႕ ဆံုးၿဖတ္ခဲ႕တယ္။ သူမကို ဖြင့္ေၿပာဖို႕ ဆံုးၿဖတ္ၿပိး သြားတဲ႕ အခ်ိန္ ခ်ိန္းဆို ထားတဲ႕ ေနရာ အေရာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ သူမနဲ႕ ခ်စ္သူ ၿဖစ္စ အခ်ိန္က နဲ႕ထပ္တူ စိတ္လွဳပ္ရွားၿခင္း တုန္ရီၿခင္း ေတြနဲ႕ ဂဏာမၿငိမ္ မွဳေတြ ၿဖစ္ေနသေလာက္ သူမကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ စတင္ သိကၽြမ္းခဲ႕တဲ႕ အခ်ိန္က လိုပဲ အေဝး တစ္ေနရာကို လွမ္းေမွ်ာ္ ၾကည့္ေနရင္း ကၽြန္ေတာ္ ေၿပာလာမယ့္ စကားကို နားစြင့္ ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တို႕ လမ္းခြဲ ၾကရေအာင္ လို႕ အားတင္းၿပိး ေၿပာလိုက္တဲ႕ ခဏ သူမက ေခါင္း တစ္ခ်က္ၿငိမ္႕ ၿပိး အသိမွတ္ ၿပဳတယ္။ ၿပိးေတာ့ သူမနွဳတ္က လည္း တစ္ေန႕ ဒီလို ၿဖစ္လာမယ္ ဆိုတာ သိပါတယ္ လို႕ တီးတိုး ေရရြတ္ ေနၿပန္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ ထိသူမက ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ဆန္႕က်င္ဘက္ အရပ္ကို မ်က္မွာ မွဳထားဆဲပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ မွန္တယ္ မွားတယ္ အၿပစ္တင္ၿခင္း တစ္စံု တစ္ရာ မရွိခဲ႕တဲ႕ သူမ ဘယ္လိုမ်ား စိတ္ထဲ ၾကိဳတင္ သိရွိေန ခဲ႕တာလဲ။ ဘယ္လိုမ်ား အဲဒီ အတြက္ ၿပင္ဆင္ ထားခဲ႕မယ္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ မေတြး တက္ေအာင္ ပါပဲ။ သူမက ခံစားခ်က္ ေတြကို ဟန္ေဆာင္မွဳ အတက္ပညာ နဲ႕ ကာကြယ္ထား နိဳင္တဲ႕ သူတစ္ေယာက္ ေပပဲလားမသိ။ ကၽြန္ေတာ္ သူမရဲ႕ ေနာက္ေၾကာ ကို ေငးေမာ ၾကည့္ ေနရင္း ကၽြန္ေတာ္ မွန္လား၊ မွားခဲ႕လား မေဝခြဲ နိဳင္ခဲ႕ခင္ အခ်ိန္ ေလးမွာ ရုတ္တရက္ ဆိုသလို သူမက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြကို စူးစိုက္ ၿပိး ၾကည့္ခဲ႕ တဲ႕ အၾကည့္ တစ္ခ်က္။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ကိုယ္လံုး ၿပဳစားၿခင္း အတက္ ပညာ တစ္ခုခု ၿဖင့္ ညိဳ႕ယူ ဖမ္းစား ခံလိုက္ ရသလို မ်ိဳး၊ ခႏၵာကိုယ္ တစ္ခုလံုး ေအးစက္ ေတာင့္တင္းလွ်က္ ၊ညြတ္က် မတက္ အားအင္ နွဳန္းခ်ိေစတဲ႕ သူမရဲ႕ အၾကည့္ တစ္ခ်က္ ပါပဲ။ ၿပိးေတာ့ သူမနွဳတ္က သြားေတာ့မယ္ ဆိုတဲ႕ တစ္ကယ့္ကို တီးတိုး ေလသံ သဲ႕သဲ႕ မွ် စာေသာ အသံမ်ိဳး။ သူမရဲ႕ အၾကည့္၊ သူမရဲ႕ အသံ၊ အရာအားလံုး ဟာ တစ္ကယ့္ကို တဒဂၤ အခ်ိန္ ေလးပါ။


ကၽြန္ေတာ့္ ၿမင္ကြင္းထဲက သူမ တေၿဖးေၿဖး ေပ်ာက္ကြယ္ သြားတဲ႕ အထိ ကၽြန္ေတာ္ ေနရာမွ မေရြ႕ပဲ ၾကည့္ေန မိတယ္။ သူမရဲ႕ အရိပ္ေလး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ၿမင္ကြင္းမွ တၿဖည္းၿဖည္း ေပ်ာက္ ကြယ္သြားတဲ႕ ခဏ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေၿခေထာက္ ေတြ ဆက္လက္ ရပ္တည္ နိဳင္စြမ္း မဲ႕စြာ ေၿမေပၚသို႕ ညြတ္ေခြ ၾကခဲ႕တယ္။ အဲဒီ ေန႕ ကစလို႕ ကၽြန္ေတာ္ သူမရဲ႕ အၾကည့္ တစ္ခ်က္ေၾကာင့္ အိပ္ယာ ေပၚမွာ အခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္ ၾကာသည့္ အထိ မထနိဳင္ ခဲ႕ေလာက္ေအာင္ အမည္မသိ ေဝဒနာ ေၾကာင့္ လဲသြား ခဲ႕ရတယ္။ သူမသည္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ပတ္ဝန္းက်င္ မွာ မည္သူ တစ္ဦး တစ္ေယာက္မွ သိရွိၿခင္း မရွိပဲ တိတ္တဆိတ္ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားခဲ႕တာ ယေန႕ အထိပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေတြးေတြ ထဲမွာေတာ့  သူမက ယေန႕ အထိတိုင္ ရွိေန ဆဲပါ။ အဲလို ရွိေနၿခင္းက သူမ ေၿပာခဲ႕သလို သူမ အေပၚ မုန္းတာထပ္ ပိုတဲ႕ စိတ္ပ်က္ၿခင္း နဲ႕ လမ္းခြဲခဲ႕ လို႕မ်ားလားလို႕ ေတြးေန မိရင္း ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ အလြတ္ ရေနတဲ႕ သူမရဲ႕ ဒသန ေတြ၊ ခံယူခ်က္ေတြ၊ ၾကားမွာ ေန႕စဥ္နဲ႕ အမွ် ရွင္သန္ ေနခဲ႕တဲ႕  လူတစ္ေယာက္ ၿဖစ္မွန္း မသိ ၿဖစ္ခဲ႕ ရတယ္ ဆိုတာေတာ့ သူမ တစ္ေယာက္ သိနိဳင္မယ္ မထင္ ပါဘူးေလ။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေန႕စဥ္ စိတ္ကူး အိမ္မက္ေတြ မွာ သူမက ကၽြန္ေတာ့္ ရဲ႕ အနီးဆံုး ေနရာ တစ္ခုမွာ ထာဝရ ရွင္သန္ ေနလွ်က္.........။







7 comments:

အားေပးတယ္ ညီမေရ. . .
ေရးသာေရး. . . .

စာဖတ္အားေကာင္းတဲ့ ေကာင္မေလးနဲ႕ စာမဖတ္တဲ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ ဇတ္သိမ္းက ဒါမ်ိဳးလားဟင္..

ေရွ႕သို႕ ဆက္ေလွ်ာက္ပါ... အားေပးလွ်က္ပါခင္ဗ်ာ။

လိႈင္... ၀တၳဳတိုေလး လာဖတ္တယ္။ အစပိုင္းမွာ အဖြဲအႏြဲ႕ေလး သိပ္ မေျပျပစ္ ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ဖတ္လို႕ အဆင္ေျပသြားတယ္။ အားေပးလ်က္ပါ။

ေသေသခ်ာခ်ာဖတ္သြားပါတယ္။ စာေရးလက္ရွိသူလို႔ ထင္မိပါတယ္။

ခံစားခ်က္ ေကာ အျဖစ္အပ်က္ေတြပါ အေတာ္ေလး တိုက္ဆိုင္ေနလို႔ စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ ကို ဖတ္သြားပါတယ္ရွင္။ အေရးအသားေလးေတြ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ အျမဲ အားေပးေနပါ့မယ္ေနာ္။

အင္း...
ရည္မွန္းခ်က္ ၾကီးသူတစ္ေယာက္ ၿဖစ္ႏိုင္သလို၊
ခံစားခ်က္ေတြကို အၿပင္မထုတ္တတ္တဲ ့သူလည္းၿဖစ္ႏိုင္တယ္။
ၾကံဳဘူးခဲ ့တဲ ့ အသိရခက္တဲ ့မိန္းခေလးတစ္ေယာက္လိုပါပဲ။
သူ က ခ်စ္တတ္မွာပါ။
ခ်စ္ တာကို ဘယ္လိုၿပန္ဆို မလဲ၊ အေဝးကေန ဒါမွမဟုတ္ နီးနီးေလးကပဲ
အရိပ္တၾကည္ ့ၾကည္ ့နဲ ့ ေရာ ....။

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More