http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Monday, December 27, 2010

ကၽြန္မအခ်စ္ကဒီလိုပါ...ကို....

  ကၽြန္မအသက္(၂၅)နွစ္တင္းတင္းၿပည့္လို႕ အေမနဲ႕အေဖကအိမ္ေထာင္ခ်ေပးဖို႕
စကားဆိုလာခဲ႕တယ္ေလ။ ဘာရယ္မဟုတ္ေက်ာင္းၿပီးကတည္းက လုပ္ငန္းခြင္ဝင္ၿပီး အားလပ္ခ်ိန္ ေတြမွာ ကၽြန္မလိုပဲအိမ္ေထာင္မက်ေသးတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ စားလိုက္ေသာက္လိုက္လည္လိုက္နဲ႕ အခ်ိန္ေတြသာကုန္လာမွန္းမသိေပမယ္႕  စည္းစနစ္ၾကိးတဲ႕ေဖေဖနဲ႕ေဖေဖသေဘာတစ္ခု ကိုပဲ ေခါင္းၿငိမ္႕ ေခါင္းခါလုပ္တက္တဲ႕ေမေမကေဖေဖရဲ႕  အစီအမံတစ္ခုကိုကၽြန္မသိေစရန္ဆိုတဲ႕  အတည္ၿပဳမွဳေလးကိုသိေစရံုေလးဆိုရံုပဲေမးၿမန္းခြင့္မရွိပဲ.. သတို႕သားေလာင္းနဲ႕ေတြ႕ရမယ္လို႕ အမိန္႕ခ်မွတ္လိုက္တဲ႕ေဖေဖရဲ႕ဆႏၵကိုမလြန္ဆန္နိဳင္ေပမယ့္ စိတ္ထဲကေတာ့တိတ္တိဆိတ္ ရည္ရြယ္ထားၿပိး ဘယ္လိုစိတ္ပ်က္ေအာင္ၿငင္းရမလဲလို႕ နာမခံတက္တဲ႕ဥာဥ္ဆိုးေလးအတိုင္း စိတ္ကူးထဲမွာေတာ့အဆင္သင့္ ၿပင္ဆင္ထားၿပီးသားၿဖစ္ေနခဲ႕တယ္..အေၾကာင္းၿပခ်က္မခိုင္လံုပဲ  ဘာရယ္မွန္းတိတိက်က်မေၿပာပဲ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနခ်င္ေသးလို႕ဆိုတဲ႕စကားတစ္ခြန္းက ကၽြန္မကိုအကာအကြယ္မေပးနိဳင္ခဲ႕ဘူးေလ။ အသက္(၂၅)ဆိုတဲ႕အရြယ္ဟာမိဘေတြ
စိတ္ပူရေလာက္တဲ႕အရြယ္ဟိုင္းမဟုတ္သလို..ခုမွပူပူေႏြးႏြးဘြဲလြန္တက္ၿပီးၿပန္လာတဲ႕
သမီးေလးတစ္ေယာက္ကိုဘာအတြက္ေၾကာင့္မ်ား အိမ္ေထာင္ခ်ေပးဖို႕စိတ္ေလာေနရတာပါလိမ္႕ ကၽြန္မရဲ႕အကိုၾကိးဆိုရင္အခုဆိုေဖေဖရဲ႕  အလုပ္ေတြဝင္ဦးစီးလုပ္ေနသလ ို. အရြယ္ကလည္း (၃၅)နွစ္နားနီးေနတာေတာင္ အကိုၾကိးအတြတ္စိတ္မပူပဲ ကၽြန္မကိုပဲအိမ္ေထာင္ခ်ေပးဖို႕ စီစဥ္ေနတာကိုနားမလည္နိဳင္ေပမယ္မၿငင္းဆန္နိဳင္ခဲ႕ဘူးေလ.. ဘာရယ္မွန္းေသေသခ်ာခ်ာ
မသိသလို ေမေမေၿပာၿပခ်က္က အေမတစ္ခုသားတစ္ခုပဲ..ရွိတာတဲ႕.။သမီးထပ္လည္း(၃)နွစ္ ေလာက္ပဲၾကိးတယ္တဲ႕...သင့္ေတာ္လို႕စီစဥ္တာကိုကပ်က္ကေခ်ာ္မလုပ္နဲ႕လို႕ ကၽြန္မအေတြးေတြကို
ရိပ္မိေနတဲ႕ ေမေမကေဖေဖမသိေအာင္တိုးတိုးသတိေပးရင္း.ကၽြန္မကိုအစြမ္းကုန္ၿပင္ဆင္ေပးလိုက္တာ.
.မွန္ေရွ႕မွာၿမင္ေနရတဲ႕ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မၿပီးၿပည့္စံုေနတဲ႕ မရိုးလြန္းမဆန္းလြန္းေသာလွပတင့္တယ္
ေနမွဳကိုမၾကည္ၿဖဴစြာပ ဲစူးစိုက္ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္ရဲ႕သီးသန္႕ေတြ႕ဆံုဖို႕ခ်ိန္းဆိုထားတဲ ႕ ေနရာကိုတာဝန္အရထြက္လာခဲ႕မိတယ္..ၾကိဳတင္စိတ္ကူးထားတဲ႕အတိဳင္းကၽြန္မတစ္မင္တကာ တစ္ဲနာရီေလာက္ေနာက္က်ခံၿပီးေရာက္သြားေတာ့..ကၽြန္မသတိရလိုက္တာကကၽြန္မတစ္ခါမွမၿမင္ဖူး ေသးတဲ႕လူတစ္ေယာက္..ဘယ္ေလာက္မ်ားကိုယ္႕ရဲ႕သတိုးသားေကာင္းအေပၚမွာ စိတ္ဝင္စားတယ္ မစားတယ္ မသိေမေမေပးတဲ႕မွန္တင္ခံုေပၚကဓါတ္ပံုကိုမ်က္လံ့ုးတစ္ခ်က ္ေဝ႕မၾကည့္ခဲ႕တာကို သတိရေတာ့..ေရာက္လုနီးဆဲဆဲကၽြန္မရဲ႕ေၿခလွမ္းေတြ အလိုလိုရပ္တန္႕သြားရတယ္. ေရွ႕တိုးရမလားေနာက္ဆုတ္ရမလား ေသခ်ာမဆံုးၿဖတ္နိဳင္ခင္ဆိုင္ထဲကိုေဝ႕ဝဲၾကည့္ေတာ့ ခ်ည္ေခ်ာအစိမ္းပုဆိုးေလးနဲ႕ ရွပ္လက္တိုအစိမ္းနုေလးကို ေသေသသပ္သပ္ဝတ္ဆင္ထားတဲ႕ လူတစ္ေယာက္ကၽြန္မရွိရာသို႕တန္းတန္းမက္မက္ေလွ်ာက္လာတာၿမင္ရတဲ႕ခဏကၽြန္မအေတြးေတြ
ထဲမွာအဲဒီလူသာၿဖစ္လိုက္ပါေတာ့..လို႕ စိတ္ထဲကဆုေတာင္းလိုက္မိတယ္။ တဒဂၤေလးအတြင္းမွာ..
အဲဒီလူကိုကၽြန္မရဲ႕အိမ္ေထာင္ဖက္ၿဖစ္ဖို႕ ေမွ်ာ္လင့္မိရေလာက္ေအာင္သူရဲ႕ဟန္ပန္ကကၽြန္မေပၚ စြဲေဆာင္ေနလိုက္တာ....ကၽြန္မကိုနွစ္လိုဖြယ္အၿပံဳးတစ္ခုနဲ႕ေစာရီးေနာ္လို႕ရွတတအသံတစ္မ်ိဳးေလးနဲ႕
ခြင့္ေတာင္းေတာ့မွကၽြန္မရဲ႕အသိေတြၿပန္ဝင္လာခဲ႕ရတယ္..ၾကည့္ပါအံုးတစ္ဦးထည္းသာသြားလို႕ရတဲ႕
လမ္းက်ဥ္းေလးကေရွ႕တိုးရမလား ေနာက္ဆုတ္ရမလားေတြေဝေနတဲ႕ကၽြန္မေၾကာင့္လမ္းက
ပိတ္ေနၿပီေလ...သူကိုဒီအနားမွာ ထပ္ၿပိးရွိေနေစခ်င္ခဲ႕ေပမယ့္တစ္လမ္းသြားလမ္းေလးကို အာနာနာနဲ႕ပဲဖယ္ေပးရင္း..ခ်ိန္းဆိုထားတဲ႕ဆိုင္အတြင္းကို ကၽြန္မစိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႕ ဝင္ေရာက္ ္ခဲ႕တယ္..တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုေစာင့္ေမွ်ာ္ေနသူရယ္လို႕ရွာေဖြေတာ့လည္း ဆိုင္ထဲမွာ
သာမန္ေအးေအးစကားေၿပာေနတဲ႕အဖြဲ႕ေတြကလြဲရင္ ေမေမေၿပာတဲ႕ကၽြန္မထပ္(၃)နွစ္ၾကိး
တဲ႕အမ်ိဳးသားဆိုတာကိုကၽြန္မမေတြ႕ခဲ႕ပဲစိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႕ အိမ္ၿပန္ခဲ႕တယ္...အိမ္ေရာက္ရင္
သတင္းေမးမဲ႕အေဖေဖနဲ႕ေမေမကိုဘယ္လိုစကားလံုးေတြနဲ႕ ေၿပာၿပရမွႏ္းမသိမသိေပမယ့္.. ထိုလူနွင္႕မေတြ႕ရၿခင္း..လြဲသြားၿခင္းကံေကာင္းေလစြလို႕ အားတင္းၿပိး အိမ္ၿပန္ဖို႕ဆံုးၿဖတ္ခဲ႕တာေလ။ မ်က္နွာထားကိုေသေသခ်ာခ်ာၿပင္ၿပိးေဖေဖဆူရင္ဘယ္လိုဆင္ေၿခေပးရင္ေကာင္းမလဲလို႕အေတြးေတြနဲ႕
အိမ္ကိုၿပန္လာတဲ႕ကၽြန္မ အိမ္အဝင္အဝမွာေတြ႕လိုက္ရတဲ႕ထိုလူေၾကာင့္ကၽြန္မအံ႕ၾသမင္သက္ၿပိး
စကားမဆိုနိဳင္ေအာင္ လွဳပ္ရွားလြန္းတဲ႕ရင္အစံုေၾကာင့္..နွဳတ္ခမ္းေတြဆြံအၿပီး ထိုေန႕တစ္ေနလံုးခံစာခ်က္ေတြမ်ဳိုးစံုနဲ႕...ေဖေဖ၊ေမေမတို႕နဲ႕ထိုလူနဲ႕ဘာေတြေၿပာတယ္ ဘာေတြဆိုတယ္ဆိုတာကၽြန္မနားထဲမဝင္ခံ႕ဘူးေလ...ကၽြန္မဟာအလိုလိုပဲေဖေဖရဲ႕အမိန္႕ေၾကာင့္
မဟုတ္ပဲခ်စ္ၿခင္းရဲ႕အမိန္႕ေၾကာင့္သာထိုလူ...ကၽြန္မခ်စ္ေသာထိုလူနွင္႕အိမ္ေထာင္ၿပဳၿဖစ္ခဲ႕ပါတယ္..........
.ကၽြန္မအတြက္ေတာ့.ခ်စ္ၿခင္းဆိုတဲ႕ေဝါဟာရနဲ႕အိမ္ေထာင္ဖက္ကို စိတ္ၾကိဳက္ေရြးခ်ယ္ခြင့္ရခဲ႕ေပမယ္႕
.ကို...လို႕ကၽြန္မၿမတ္နိဳးမိတဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕အမ်ိဳးသားကေတာ့သင့္ေတာ္တဲ႕ အိမ္ေထာင္ဖက္ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ႕တာပါတဲ႕...နွလံုးသားေရးနဲ႕ပါတ္သက္လာရင္ ဘဝတစ္ခုလံုးပံုအပ္ခ်င္ခဲ႕တဲ႕သ ူရွိခဲ႕ပါတယ္တဲ႕.ကို႕ရဲ႕မိခင္သေဘာမတူလို႕လမ္းခြဲခဲ႕တာဆိုရေအာင္လည္းကို႕ရဲ႕ခ်စ္သူကို႕ရဲ႕
အေမသေဘာမတူမွန္းသိလို႕နွစ္ေယာက္ ဘဝထူေထာင္ဖို႕ၾကိဳးစားခဲ႕ေပမယ့္ကို႕ရဲ႕
ခ်စ္သူကေယာက္ၡမသေဘာမတူတဲ႕ အိမ္ေထာင္ေရးမ်ိဳးလက္မခံနိဳင္သလို သူကခါးခါးသီးသီး
သေဘာမတူတဲ႕အတြက္ ၿငင္းဆိုခဲ႕တာပါတဲ႕...မာနခ်င္းၿပိဳင္တဲ႕မိခင္နဲ႕ခ်စ္သူၾကားမွာခ်စ္သူဘက္က
ရပ္တည္ခဲ႕တာေတာင္ ကို႕ရဲ႕ခ်စ္သူကကိုယ္႕အေပၚမၾကည္ၿဖဴတဲ႕ေယာကၡမဆီကိုေခါင္းငံု႕
မဝင္ဘူးဆိုတဲ႕မာနနဲ႕ၿငင္းခဲ႕တာေၾကာင့္ ခုလိုကိုနဲ႕ကၽြန္မဖူးစာဆံုခဲ႕ရတာတဲ႕ေလ..။
ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အတိတ္ဆိုတာထည့္မတြက္နိဳင္ပါဘူး....ဒီေန႕သည္သာအေရးၾကိးဆံုးမို႕
ဘာအေၾကာင္းနဲ႕ပဲၿဖစ္ၿဖစ္..ကၽြန္မကေတာ့ကိုနဲ႕ဆံုစည္းခြင့္ရတဲ႕အတြက္ အရမ္းပဲေပ်ာ္မိပါတယ္....
ဘယ္တုန္းကမွလည္း ကိုရဲ႕ခ်စ္ဦးသူအေၾကာင္းကိုအစၿပန္ေဖာ္ၿခင္းမရွိသလို ကၽြန္မကို..ခ်စ္ရဲ႕လားလို႕လည္းေမးဖို႕မလိုေအာင္..ကၽြန္မကကို႕ကိုယ္ခ်စ္ေနရရင္.
ပဲၿပီးၿပည့္စံုေနၿပီေလ...ကိုကလည္းေယာက္်ားေကာင္းပီသစြာပဲအိမ္ေထာင္တာဝန္ေတြေက်ခဲ႕ပါတယ္...
အခ်ိန္ေတြလေတြေၿပာင္းလို႕ ကၽြန္မရဲ႕အိမ္ေထာင္သက္(၁)နွစ္ၿပည့္ၿပိးမၾကာဘူးသားဦးေလးကို ကိုယ္ဝန္လြယ္ထားေနရၿပီဆိုတဲ႕အသိေၾကာင့္ မိသားစုေတြအားလံုးအၿပံဳးေတြေဝေနခ်ိန္မွာေပါ့...
ကို႕က.ကေလးေလးတစ္ေယာက္ေမြးစားဖို႕ခြင့္ေတာင္းလာခဲ႕တယ္...ၿပိးေတာ့ကိုေမြးစားခ်င္တယ္ဆိုတဲ႕
ကေလးကကို႕ရဲ႕ခ်စ္ဦးသူရဲ႕ကေလးၿဖစ္ေနၿပန္တယ္္..ကို႕ရဲ႕အေမဘေဘာတူကမိဘမဲ႕ေဂဟာမွာ
ၾကိးပ်င္းခဲ႕တဲ႕ကိုယ္ရဲ႕ခ်စ္သူကို လက္မခံနိဳင္လို႕ၿငင္းဆိုခဲ႕လို႕ ဘဝတူမိဘမဲ႕ေဂဟာမွာၾကီးပ်င္းခဲ႕
သူတစ္ဦးနဲ႕ကို႕ထပ္အရင္အိမ္ေထာင္ၿပဳသြားခဲ႕တဲ႕ကိုရဲ႕ခ်စ္သူကအခုကေလးတစ္ေယာက္ရၿပီး
မိသားစုနဲ႕ကေလာၿမိဳ႕ေလးမွာအေၿခခ်ေနထိုင္ေနခဲ႕တာတဲ႕ေလ..ရန္ကုန္ကိုအလုပ္ကိစၥနဲ႕
ဆင္းအလာ..ကားေမွာက္လို႕ကေလးမိဘနွစ္ဦးစလံုးအၿပင္းအထန္ဒဏ္ရာရၿပီး..
ေသးဆံုးခဲ႕ၾကတာတဲ႕ေလ။ကေလးစိတ္ေၾကာင့္ပဲမဆံုးခင္မိခင္ၿဖစ္သူက ကေလးကို..ကို႕ဆီေရာက္
ေစဖို႕ကိုရဲ႕လိပ္စာေပးၿပိးကေလးကို ကို႕ဆီပို႕ေပးေစခဲ႕လို႕ခုလိုကိုယ္တစ္ေယာက္ဖြင့္ေၿပာလာေတာ့...
ကၽြန္မရုတ္တရက္ ဆြံအခဲ႕ရတယ္....မၾကာခင္ေရာက္လာေတာ့မယ့္ကၽြန္မနဲ႕ကိုရဲ႕ရင္ေသြးေလးအၿပင္..
ကၽြန္မတစ္ခါမွမၿမင္ဖူးလိုက္တဲ႕ကိုယ္႕ခ်စ္သူရဲ႕ကေလးတစ္ေယာက္ကိုေမြးစားဖို႕ဖန္လာခဲ႕တဲ႕
ကံၾကမၼာ။ကၽြန္မရဲ႕စကားတစ္ခြန္းကိုေသမိန္႕ တစ္ခုေစာင့္ဆိုင္းေနတဲ႕ကို႕မ်က္ဝန္းမွာ ကၽြန္မ
တစ္ခါမေတြ႕ဘူးတဲ႕ မ်က္ရည္ေတြတြင္တြင္က်လို႕ေလ။ ကၽြန္မသိလိုက္ပါၿပီ.. ကိုရဲ႕မ်က္ဝန္းထဲကမ်က္ရည္ေတြရဲ႕အဓိပၸါယ္ကို....ကိုရဲ႕ခ်စ္ဦးသူအေပၚမွာ..ဘယ္ေလာက္ခ်စ္
ေၾကာင္း၊ေလာကၾကီးထဲကမထြက္ခြာခင္..ရင္ေသြးေလးကို..ကို႕ဆီအေရာက္ပို႕ေပးေစခဲ႕တဲ႕ကိုယ္ရဲ႕
ခ်စ္ဦးသူရဲ႕ေနာက္ဆံုးေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို..ဘယ္ေလာက္တန္ဖိုးထားၿပိးၿဖည့္စည္းေပးခ်င္
ေနတယ္ဆိုတာ..။တကယ္လို႕မ်ားကၽြန္မသာၿငင္းဆိုခဲ႕မယ္ဆိုရင္..ေသခ်ာတယ္ကၽြန္မကို႕
ကိုယ္ဆံုးရံူးရမယ္ဆိုတာ.။ တစ္ကယ္တမ္းနာက်င္ေစတာကၽြန္မကိုနာက်င္ေစတာကေလးေလး
မဟုတ္ပါဘူးကို.... ကိုရဲ႕မ်က္ရည္ေတြပါ...အဲဒီမ်က္ရည္ေတြကသာ ကၽြန္မကိုအမွန္တစ္ကယ္ နာက်င္ေစခဲ႕တာပါ...ကို႕ရင္ထဲကဘယ္ေတာ့မွမေမးခဲ႕တဲ႕တစ္စံုတစ္ရာကိုၿမင္လိုက္ရတဲ႕ခဏ... ကၽြန္မရဲ႕အခ်စ္ေတြကိုသက္ေသၿပဖို႕ကၽြန္မအဲဒီကေလးေလးကို ရင္မွတည္ေသာသားနဲ႕
မၿခားေမြးစားဖို႕လက္ခံသေဘာတူဖို႕ေခါင္းအၿငိမ္႕မွာ.....ေယာက်ၤားတန္မဲ႕ရိုက္ၾကိးတငင္ငိုၿပီး
တင္းတင္းဖတ္ထားတဲ႕ကိုယ္ရဲ႕ရင္ခြင္ထဲမွာ..ကၽြန္မပါအခ်ိန္အတန္ၾကာငိုေၾကြးေနမိတယ္....
ထိန္းခ်ဳပ္ထားသမွ်ဖြင့္ခ်လိုက္တဲ႕ကို႕ရဲ႕ငိုေၾကြးမွဳအဆံုးမွာ...ကၽြန္မမ်က္ဝန္းေတြကို စိုက္ၾကည့္ၿပီး
ကိုက...ကို႕ကိုခ်စ္လားလို႕မေမးတဲ႕မင္းအတြက္..ကို႕မွာဆႏၵေတြအမ်ားၾကီးရွိေနတယ္ဆိုတာ
ယံုေပးပါတဲ႕ေလ.....။ကၽြန္မလည္း..ကို႕လိုပဲဖြင့္မေၿပာေပမယ့္...ကို႕အတြက္ဆႏၵေတြအမ်ားၾကိး
ရွိခဲ႕တာ...ကို႕တစ္ေယာက္သိခဲ႕ၿပီဆိုမွေတာ့....ကၽြန္မအတြက္ဘာမွမလိုအပ္ေတာ့ပါဘူးကိုရယ္လို႕
စိတ္ထဲကသာၿပန္လည္ေၿပာဆိုမိၿပီး....ကို႕ရင္ခြင္ထဲတိုးလို႕သာ....။။။။။။။။။။။။။။။



ကၽြန္မ၏စိတ္ကူးသက္သက္သာၿဖစ္ပါသည္။ 
အေရးအသားနဲ႕အေၾကာင္းအရာသာလွ်င္....အဓိကထားေရးဖြဲ႕ၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။
............Written By Anglehlaing..................................

2 comments:

ခံစားရတယ္။ နားလည္တယ္။ စိတ္ကူးသက္သက္ကိုဖတ္ရေပမယ့္...
အၿပန္အလွန္နားလည္မႈ့ေပးရတဲ့ခ်စ္ၿခင္းေတြ အၿပင္မွာလည္းတကယ္ရွိတယ္ေလ။

စိတ္ကူးသတ္သတ္ေပမဲ႕
ပိုစ္႕ေလးက အရမ္းခံစားရတယ္

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More