http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Wednesday, February 2, 2011

နင္ ကတိမတည္ခဲ႕ဘူးေနာ္

ၾကည့္စမ္းၾကည့္စမ္း တြယ္တာ နင္အသက္ေလးမွ(၁၂)နွစ္ၿပည့္မလို႕ရွိေသးတယ္

မိ္န္းခေလးသူငယ္ခ်င္းေတြ ဘာေတြနဲ႕ ေတာ္ေတာ္ဟုတ္ေနပါလား..ဟင္
မဟုတ္ပါဘူးမမၾကိးရဲ႕ သား...မသိဘူးသူတို႕ကို


ဘာမဟုတ္ရမွာလဲ သူတို႕ကအခုဘယ္ကလဲ မဟုတ္ရင္ လာေခၚမလား
အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ...

မမၾကိးရဲ႕ဆူပူမွဳကို မမေလးကပါ အားၿဖည့္ေပးေနတာမို႕ ကၽြန္ေတာ္ေရငံုနဳတ္ပိတ္လုပ္ေနလိုက္တယ္။ အဲလိုမွမဟုတ္ရင္ အဆင္သင့္ေဘးမွာဝိုင္းေနတဲ႕ အစမ(၃)ေယာက္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႕ ဘယ္လိုမွ အဆင္မေၿပနိဳင္တဲ႕ အၿပင္ ဆပ္ဖ်င္းဖ်င္းေက်ာက ဒဏ္ရာေပၚက နာက်င္မွဳမ်ိဳး ထပ္မေရာက္လာဘူးလို႕ အာမမခံနိဳင္တာမို႕ တည္ေနတယ္ဆိုတဲ႕ အေနအထား ထပ္ေက်ာ္လြန္စြာ စူပုတ္ေနမိတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္။ ငယ္စဥ္ကတည္းေ ၾကာက္ခဲ႕ရေသာ ဒီအစ္မ(၃) သံုးေယာက္ၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ္ မလုပ္သာခဲ႕သလို တာဝန္ကိုယ္ဆီနဲ႕ေ မၾကိးေရာေဖၾကီးပါ အိမ္မွာမရွိတာမို႕ ဒီအစ္မေတြနဲ႕ ပဲေန႕စဥ္ၿဖတ္သန္းရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဘဝ တစ္ကယ္ေတာ့မလြယ္ပါဘူး။ အၿပစ္တစ္ခုခုဆို ဝိုင္းၿပိးအၿပစ္တင္ဖို႕ေလာက္ အဆင္သင့္ရွိေနၾကတဲ႕ အတြက္ကၽြန္ေတာ္မွာ အၿပစ္ကင္းေအာင္ေနေနရင္းနဲ႕ ကိုၿပသနာက မဖိတ္ေခၚပဲ အိမ္ေရာက္ေအာင္ လာခဲ႕တာေလ။

ေက်ာင္းက ဆရာမက ေက်ာင္းသားအားလံုး မၿဖစ္မေနနဲ႕ အခ်ိန္ပို ေခၚတာနဲ႕ ပါက္သတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္အိမ္ကို မေၿပာခဲ႕တဲ႕ ၿပသနာက အစၿပဳၿပိး အခုလိုၿဖစ္ခဲ႕တာေလ။ အိမ္မွာလည္း မမၾကိးေရာ မမေလးေရာ မမငယ္ကပါ အလွ်င္းသင့္ သလိုအၿမဲစာၿပ ေပးေနတဲ႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ က်ဴရွင္မလိုတာ သိေနတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္။အခုလို ဆရာမက တက္ရမယ္ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္ၿပိး မေၿပာခဲ႕ တာေလ။ ကိုယ္အိမ္အေၾကာင္း ကိုယ္ပဲသိေနတာ ဆိုေတာ့ ေၿပာလည္း အခ်ည္းနွီးၿဖစ္ မွာသိေနတာမို႕ မေၿပာခဲ႕တာ။ တစ္ကယ္တက္ရမယ့္ ေန႕ၾကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိတဲ႕ မေရႊေခ်ာ နွစ္ေယာက္က အိမ္ကိုလာေခၚ တဲ႕အခ်ိန္မို႕ ၿပသနာစပါေလေရာ.။

တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဇာတိက ရန္ကုန္ကပါ။အေဖၾကိးရဲ႕ အလုပ္တာဝန္ေၾကာင့္ အခုလိုမႏၱေလးကို ေၿပာင္းလာတာ မၾကာေသး သလို အတန္းထဲမွာလည္း အသိရယ္ခင္မင္သူရယ္လို႕ လည္းမ်ားမ်ားမရွိတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ အတန္းထဲက လူအကုန္ေတာင္ မမွတ္မိေသးတဲ႕ အခ်ိန္။ ေက်ာင္းသားအသစ္ဆိုေတာ့ ေက်ာင္းသားေဟာင္းေတြက မွတ္မိေနတက္ၿပိး ကၽြန္ေတာ္က ေတာ့ အခုမွ ေက်ာင္းတက္စဆိုေတာ့ အေပါင္းအသင္း လည္းမရွိ သူငယ္ခ်င္းလဲမရွိေသးတာပါ.။ မေရႊေခ်ာနွစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕ တစ္လမ္းေက်ာ္မွာ ေနၾကတာမို႕ ေက်ာင္းသြားခါနီး ကၽြန္ေတာ္ကို ဝင္ေခၚတာက စတဲ႕ၿပသနာပါ။ စေနေန႕လည္း ၿဖစ္ မိန္းခေလးနွစ္ေယာက္က အိမ္အထိ လာေခၚတယ္ဆိုၿပိး ရွဳပ္ရွဳပ္ရွက္ရွက္ လုပ္တယ္ဆိုၿပိး အခုလို အၿပစ္ေပးခံရတဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္တစ္ေန႕ေက်ာင္းေရာက္ ေတာ့ အတန္းပိုင္ ဆရာမနဲ႕ အဲဒီေကာင္မေလး နွစ္ေယာက္ ကို စကားမေၿပာပဲ သူတို႕ေၾကာင့္ အရိုက္ခံရတယ္ဆို ၿပိး ရူတည္တည္ဂ်စ္ကန္ကန္ ေကာင္ေလးအၿဖစ္ နဲ႕ကၽြန္ေတာ္။ ေနာက္ရက္ ၾကေတာ့မွ ဆရာမက မိဘေခၚၿပိး ရွင္းၿပတဲ႕အတြက္ အိမ္ကနားလည္ သြားၿပိး ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ပို တက္ခြင့္ရခဲ႕ပါတယ္။

...............။........

တြယ္တာ....

ေခၚသံေၾကာင့္ ဆြဲလက္စ ပန္းခ်ီပံုေလးကိုရပ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ မေရႊေခ်ာနွစ္ေယာက္။

ဘာလဲ.

အခဲမေက်စြာပဲ ကၽြန္ေတာ္ ခပ္မာမာ ၿပန္ထူးရင္း ဆြဲလက္စ ပန္းခင္းပံုပန္ခ်ီေလးကိုဆက္ဆြဲေနမိသည္။

စိတ္မဆိုးပါနဲ႕ဟ ငါ့တို႕က နင့္ကိုခင္လို႕ ေက်ာင္းအတူတူသြားဖို႕လာေခၚမိတာပါ

ေအးေလ ဟုတ္ပါတယ္ဟ စိတ္မဆိုးပါနဲ႕

တစ္ေယာက္တစ္ခြန္း ေၿပာေနတဲ႕ မေရႊေခ်ာနွစ္ေယာက္ ကိုကၽြန္ေတာ္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလိုက္တယ္။ အတန္းထဲမွာလဲ မုန္႕စားဆင္း ခ်ိန္မို႕ အနည္းငယ္ေသာ ေက်ာင္းသားေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ဂရုစိုက္ပံုမေပၚပါဘူး။ ေၿပးလြားေဆာ့ေနသူ ၊ကစားေနသူေတြ နဲ႕.ရွင္းသေရာင္ၿဖစ္ေနတဲ႕ စာသင္ခန္း။

ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ဆိုးမွန္း သိေနတာမို႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ထိုင္ခံု မွာ တစ္ခါတစ္ရံ မုန္႕ေတြထားတက္တာမ်ိဳး။ လိုက္လိုက္ေလွ်ာေလွ်ာ အၿမဲလိုက္ေခၚ တက္တဲ႕ အဲဒီေကာင္မေလး နွစ္ေယာက္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ရက္ေတြမွာ ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းၿပန္ အတူတူ သြားခြင့္ရခဲ႕ပါတယ္။ ညီအစ္မလည္း မဟုတ္ပဲ အဲဒီမေရႊေခ်ာနွစ္ေယာက္က ရုပ္ခ်င္းအေတာ္ဆင္ၾက ၿပီး ပံုစံ၊အက်င့္ စရိုက္ေတြ ကလည္းတူေနတက္ၿပန္တယ္။ ရုတ္တရက္ၾကည့္ရင္ ညီအစ္မအရင္းလို႕ ထင္ရေလာက္တူၾကတယ္။ အဲဒီလို ပံုစံဆင္တူ ေလးေတြၿဖစ္သလို နာမည္ၾကေတာ့ ေသြးသစၥာနဲ႕ ေႏြးေနၿခည္ ရယ္လို႕နာမည္ဆန္းဆန္းေလး ေတြနဲ႕ သူမတို႕ နွစ္ေယာက္က ေက်ာင္းမွာေတာ္ေတာ္ေလး နာမည္ၾကိးၾက မွန္း ကၽြန္ေတာ္ေနာက္မွသိလာခဲ႕ရတယ္။


တြယ္တာေရ...ခဏေစာင့္အံုး


ေခၚသံနဲ႕အတူေၿပးလာေနတဲ႕ ေသြးနဲ႕ေႏြးကို ကၽြန္ေတာ္ လွည့္ၾကည့္ရင္း ေက်ာင္းအုတ္နံရံကို မွီၿပိးေစာင့္ေနမိတယ္။ အေမာတစ္ေခါ ေၿပးလာေနတဲ႕ မေရႊေခ်ာ နွစ္ေယာက္ကို ၾကည့္ၿပိး ကၽြန္ေတာ္လက္ထဲမွာ က်စ္က်စ္ဆုပ္ထားတဲ႕ စာနွစ္ေဆာင္ ကိုအသာေလးေနာက္ပစ္ၿပိး ဖြက္ရင္း

ဘယ္ေတာ့မဆို အၿမဲေနာက္က်ေနေရာ ေက်ာင္းဆင္းတာၿဖင့္ၾကာလွေနၿပိ

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အၿပစ္တင္စကားကိုေႏြးက

ေအာင္မာ ငါ့တို႕ကမိန္းခေလးေတြေလ...နဲနဲေတာ့ေစာင့္ပါလား တြယ္တာရဲ႕ မေၿပာလိုက္ခ်င္ဘူး..ၿပိးရင္ေပ်ာက္ေပ်ာက္သြား

ဆိုၿပိးခြန္းတုန္႕ၿပန္ ရန္ေတြ႕ေပမယ့္ ေသြးကေတာ့ ေၿပးလိုက္လာရလို႕ ထင္ပါရဲ႕ ေမာေနတဲ႕ ဟန္ပန္ၿဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ကို ရန္မေတြ႕နိဳင္ရွာဘူး။ အိမ္နဲ႕ေက်ာင္း ကလမ္းေလွ်ာက္ရင္ အၿမဲနာရီဝက္ေလာက္ ေလွ်ာက္ရတာမို႕ တစ္ခါတစ္ရံ ေၿပးလိုက္ စလိုက္ ေနာက္လိုက္နဲ႕ ေဝးလို႕ ေဝးမွန္းလည္းမသိပါဘူး.။ ေက်ာင္းကၿပန္ရင္ ေသြးနဲ႕ေႏြးက အရင္ေရာက္ၿပိး ကၽြန္ေတာ္က သူတို႕ထပ္ တစ္လမ္းေက်ာ္မွာ မို႕ ေနာက္က်မွ အိမ္ေရာက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ လက္ထဲက ဆုပ္ထားတဲ႕ စာနွစ္ေဆာင္ကို ထုတ္ၿပိး

ေရာ႕..အဲဒါနင့္တို႕နွစ္ေယာက္ ကိုေပးတာတဲ႕ ရည္းစားစာေလ.

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၿပာကို နားမလည္စြာပဲ မေရႊေခ်ာနွစ္ေယာက္က ၿပိဳင္တူဆိုသလို မ်က္လံုးၿပဳးၾကည့္ေတာ့..

ဟား...ဟား....ဟား...ေၾကာက္စရာၾကိး ေသြးနဲ႕ေႏြးရာ ဘာလဲ ငါေပးတယ္ထင္လို႕လား
အဲဒါ သူမ်ားေပးခိုင္းတာ ဟ ေန႕လည္က သူတို႕ေတြ မုန္႕ေကၽြးလို႕ေတာင္ စားၿပိးၿပီ ဟဲဟဲ

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေၿပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္အေၿပာကို မေရႊေခ်ာနွစ္ေယာက္ အခုမွ သေဘာေပါက္ဟန္ ၿဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ကို ထုဖို႕ဟန္ၿပင္ၿပိး အေၿခေနသိေနတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က ေရွ႕က ဦးေအာင္ေၿပးရင္း မလိုက္နိဳင္ေတာ့မွ.. သူတို႕နဲ႕ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္ရင္း


ငါက ေပးေပးပါဆိုလို႕ ေပးေပးတာ ၾကိဳက္တာမၾကိဳက္တာကေတာ့ နင့္တို႕အပိုင္းပဲေလ မဟုတ္ဘူးလား နင္တို႕နဲ႕ အတူၿပန္ေနတဲ႕ ငါကလည္း အႏၱရယ္ရွိတယ္ေလ...

နင္ကေလ သူငယ္ခ်င္း ဘက္က ကာကြယ္ေပးမယ္မရွိဘူး ရည္းစားစာ ကိုေတာင္ တာဝန္ ယူၿပိး ေပးေပးရတယ္လို႕

ေသြးရဲ႕စကားကို ေႏြးကေထာက္ခံမဲ အၿပည့္ၿဖင့္


ေအးေလ ေတာ္ေတာ္ေလးခင္ဖို႕ေကာင္းတယ္ စိတ္ခ်ရၿပီသိလား တြယ္တာ နင့္လို သူငယ္ခ်င္းမ်ိဳး

မဟုတ္ပါဘူး ဟ ငါလည္း မုန္႕စားရလို႕ပါဟ...ဟီးဟီး

ေၾသာ္...ေတာ္ေတာ္မုန္႕ ငတ္ေနတယ္ေပါ့ေလ...မစားရရွာဘူးမလား

ဆိုၿပိးေသြးက ထပ္မံေထာပနာၿပဳရင္း။။ဟုတ္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းလာရင္ ဘယ္ေတာ့မွ မုန္႕ဖိုးမရတက္ပါဘူး။ ဘယ္တုန္း ကမွလည္းမရခဲ႕သလို အိမ္ကထည္႕ ေပးတဲ႕ထမင္းဘူး ဒါမွမဟုတ္ မုန္႕နဲ႕ပဲအၿမဲ ေက်ာင္းလာခဲ႕ရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ပိုက္ဆံကိုင္ၿပိး မုန္႕ေစ်းတန္း မုန္႕ဝယ္စားတဲ႕ အခြင့္ေရးမရခဲ႕ပါဘူး.။အၿပည့္အစံု အိမ္ကအၿမဲလုပ္ေပးေနတာမို႕ မုန္႕ဖိုးလည္း မေတာင္းရဲသလို ေတာင္းလည္းမရမွာ ေသခ်ာတာမို႕ ဒီအတိဳင္းေလးပဲ ေနခဲ႕တာ အခုဆို ကၽြန္ေတာ္ အလယ္တန္းေနာက္ဆံုးနွစ္ ေက်ာင္းသားေတာင္ေရာက္ေနၿပိးေလ။ ေၿပာရင္းေၿပာရင္း ေသြးတို႕ေနတဲ႕ လမ္းထိပ္ေရာက္ေတာ့

ေနာက္ေန႕ေက်ာင္းေရာက္မွ အေၾကြးေတာင္းမယ္

လို႕တစ္ေယာက္တစ္ခြန္းေၿပာရင္း မေရႊေခ်ာေလး ေတြနဲ႕လမ္းခြဲရင္း အိမ္ေရာက္ရင္ လုပ္ရမယ့္ အလုပ္ေတြေတြးရင္း ကၽြန္ေတာ္ ရင္ေမာေနမိတယ္။





သားတစ္ေယာက္ထဲ သာပါတယ္ဆိုေပမယ့္ သူမ်ားမိသားစုေတြလို အငယ္ဆံုးသားၿဖစ္လို႕ ဆိုၿပိး အလိုက္လိုက္ အေရးေပး ခံရဖို႕ေနေနသာသာ အၿပစ္ကင္းေအာင္ေနေနရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဘဝ။ အမွားတစ္ခု ေတြ႕တိုင္း အၿပစ္တင္ ဒဏ္ေပးတက္ ၾကတဲ႕အစ္မေတြေၾကာင့္ လည္း အၿပစ္လြတ္ေအာင္ ေနထိုင္ရသလို အားတဲ႕အခ်ိန္ေတြ မွာလည္း ၾကမ္းတိုက္၊ ေရခပ္၊ ထင္းခြဲစတာ ေတြလည္း အလွ်င္းသင့္ေအာင္ လုပ္ေပးရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မွာဆို အပိုးက်ိဳးတဲ႕ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ပါ။စာနဲ႕ ပါက္သက္လာရင္လည္း က်ဖို႕မေၿပာနဲ႕ အမွတ္နည္းတာေတာင္ အၿပစ္တင္ဆူပူေနတက္တဲ႕ အစ္မေတြေၾကာင့္ အၿမဲပဲ က်ီးလန္႕စားစားေနရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္။ ေမၾကိးနဲ႕ေဖၾကိး ကလည္း အလုပ္ေတြနဲ႕ အိမ္မွာအၿမဲ မရွိၾကတာမို႕ အစ္မေတြ လက္ထဲမွာပဲၾကီး ၿပင္းၿပိး အစ္မေတြဆိုရင္ မ်က္လံုးေတာင္ လွန္မၾကည့္ရဲေလာက္ ေအာင္ေၾကာက္ရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္အၿဖစ္။

...............။...............

ေဟ႕ေကာင္ တြယ္တာ

အေၿပာကမဆံုး လက္ကအရင္လာတဲ႕ အတြက္ က်င့္သားရေနၿပီ မို႕ ကၽြန္ေတာ္ဆီ ဦးတည္လာတဲ႕ သက္ေမာ္ရဲ႕ လက္ကို ဖမ္းဆုပ္ရင္း

ဘာလဲ သက္္ေမာ္

မင္းသိလား မင္းရဲ႕မဒီနွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ေတာ့ စြန္ၿပီ

ဟင္ ဘာလဲမင္းစကားကၾကိးက

ဟာကြာ မင္းကေလ ညံ႕ပါ့ အဲဒါေၾကာင့္ မင္းက်န္ခဲ႕တာေနတာ

ဘာကိုလဲကြာ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ေၿပာစမ္းပါ သက္ေမာ္ရ

ေသြးေလ ေသြးသစၥာေလ အခုအတြဲရေနၿပီကြသိလား

ဟာမင္းကလည္း အစမရွိ၊အဆံုးမရွိ မဟုတ္ပါဘူးကြ

အဲဒါေၾကာင့္မင္း ကိုေၿပာတာ မင္ေလာက္ညံ႕တဲ႕လူမရွိဘူးလို႕ေပါ့ လာငါနဲ႕လိုက္ခဲ႕ မင္းကို ၿပမယ္

ေၿပာလည္းေၿပာ၊လက္ကလည္း ပါတက္တဲ႕ သက္ေမာ္ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ ပံုစံပ်က္တရြတ္တိုက္ပါသြားၿပီး

ေဟာ...ေကာ္ရစ္တာမွာ ေတြ႕လား မင္းရဲ႕ေသြးသစၥာ

ဟုတ္ပါရဲ႕ သက္ေမာ္ လက္ညြန္ရာကို ၾကည့္မိေတာ ေသြးတစ္ေယာက္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ စကားေၿပာေနလိုက္တာ ရီလို႕ေမာလို႕။ဘာရယ္မဟုတ္ လွမ္းၾကည့္မိရင္း ကၽြန္ေတာ္လက္ထဲက ဆြဲလက္စ ပန္းခ်ီကားေလး ေလွ်ာခနဲ လြတ္က်သြားခဲ႕တာ

ဟာ ဘာလဲဟ အဲဒါက

မ်က္စိလွ်င္တဲ႕သက္ေမာ္က စာရြတ္ေလးကိုေကာက္ယူရင္း

ဟာ မင္းဘယ္သူ ပံုတူဆြဲေနတာလဲ

ေမးလည္းေမး ေအာ္လည္းေအာ္တဲ႕ သက္ေမာ္ရဲ႕လက္ထဲက ဆြဲလက္စ ပံုတူေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ၿပန္ယူဖို႕ ၾကိဳးစားခဲ႕ ေပမယ့္ စဖို႕ေနာက္ဖို႕ဆို သူမတူတဲ႕ သက္ေမာ္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဘယ္သူဘယ္ဝါမွန္း မေသခ်ာေသးတဲ႕ ပန္ခ်ီေလး အေၾကာင္း တစ္ခန္းလံုး သိသြားခဲ႕တယ္ေလ။ ညေနေက်ာင္းဆင္း ခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ မေနနိဳင္စြာပဲ အရင္လို ၿပန္ေနက် သံုးေယာက္ မဟုတ္ပဲ ေသြးက ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕အတူ မပါေတာ့ဘူးေလ။

ေသြး ဘယ္ေပ်ာက္ေနတာလဲ ေႏြး

မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ေႏြးကို ေမးေတာ့ေႏြးက

ငါဘယ္သိမလဲ တြယ္တာရဲ႕

ဆိုၿပီး လြယ္လြယ္ေလးပဲ ၿပန္ေၿဖတဲ႕ ေႏြးက သိေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သိပါတယ္။ ဘာရယ္မဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြ အလိုလို တိုေနမိၿပီး တစ္စံုတစ္ခုကို အလိုမက် စြာနဲ႕ပဲ

ေႏြး ခဏေစာင့္မယ္ ေသြးလာမွာေပါ့

ရုတ္တရက္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၿပာကို ေႏြးက သေဘာမက်စြာပဲ

မေစာင့္ပါနဲ႕ တြယ္တာရာ ငါတို႕သြားနွင့္မယ္ေလ ေသြးလိုက္လာမွာေပါ့

နင္ၿပန္ခ်င္ ၿပန္နွင့္ေလ ငါေသြးကိုေစာင့္အံုးမယ္

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၿပာကို အလိုမက်စြာနဲ႕ ေႏြးကပါ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕အတူ ရပ္ေစာင့္မယ္ဆိုတဲ႕ အေနအထားမ်ိဳးၿဖင့္ ရပ္ေစာင့္ေနတယ္ေလ။ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာေတာ့ ေသြးတစ္ေယာက္ တၿဖည္းၿဖည္း ေလွ်ာက္လာတာ ေတြ႕ရပါၿပီ။ ေသြးက သူကိုေစာင့္ေန တဲ႕ကၽြန္ေတာ္တို႕ နွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ အံၾသသလို မ်က္လံုးၿပဴးၾကည့္ ၿပိး

ငါကနင္တို႕ သြားၿပိလို႕ ထင္ေနတာ

လို႕ ခပ္ေအးေအးေၿပာၿပပံု က ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေစာင့္ေနၿခင္း မေစာင့္ေနၿခင္း အေပၚမွာ ဘာခံစားမွဳ မရွိတာ သိသာလွပါတယ္။ ဘာရယ္မဟုတ္ ေသြးကိုၿမင္ရေတာ့ မွ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြ နည္းနည္းေက်နပ္ေနသြား ရတာကို ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ ၿဖစ္မိရင္း။

.............။............

ကေလးဘဝရဲ႕ အခ်စ္ဆိုတာ မယ္မယ္ရရ မခံစားတက္ ခင္ကတည္းက ေသြးကို ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ဝင္စားခဲ႕ မိေပမယ့္ ေသြးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို သာမန္သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ထပ္ မပိုခဲ႕ပါဘူး။ ေသြးနဲ႕ စကားေၿပာရင္း ေသြးမ်က္နွာေလး ကို တရိုက္မက္မက္ ေငးေမာခြင့္ ရေနတဲ႕ အခိုက္အတန္႕ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လို မက္ေမာမိမွန္းမသိဘူး။ ေသြးမသိေအာင္ ေသြးရဲ႕အိမ္ကို သြားလည္တုန္းက ခိုးယူမိခဲ႕တဲ႕ ေသြးဓါတ္ပံု ေနာက္ေက်ာေလးမွာ ခ်စ္တယ္ ေသြးရယ္လို႕ တိတ္တခိုး ခ်ေရးမိတဲ႕ အထိ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ေသြးက ဆိုးမိုးနိုင္လြန္းတဲ႕ သူပါ။

တြယ္တာ ဘာေတြေတြးေနတာလဲ ငါေၿပာတာၾကားလား

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေတြးေတြ ေႏြးရဲ႕အေၿပာနဲ႕အတူ ေက်ာေပၚ က်လာတဲ႕ ခပ္ဆတ္ဆတ္ ရိုက္သံေလးေၾကာင့္ အေတြးေတြ လြင့္ေပ်ာက္ခဲ႕ရတယ္။

ဘာလဲ ေႏြးရ ငါမၾကားလိုက္ဘူး

တြယ္တာေနာ္ နင္ကေလ ထုရိုက္ခံရတာေတာင္ နည္းတယ္ အေသသတ္ဖို႕ေကာင္းတဲ႕ေကာင္

ဟ ငါဘာလုပ္မိလို႕လဲ ေႏြးက

အူေၾကာင္ေၾကာင္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေမးကိုေႏြးက

နင္ကေလ ငါခင္သလိုလဲမခင္ဘူး ငါ့မွာေတာ့ အိမ္က ရန္ကုန္ေၿပာင္းရမယ္ဆိုေတာ့ နင္တို႕နဲ႕ ခြဲရမယ္ဆို ၿပိး ငိုလိုက္ရတာ နင္ကေတာ့

မဟုတ္ပါဘူး ေႏြးရ အဲလိုလည္း ငါတို႕လည္း လြမ္းေနမွာေပါ့ ေႏြး ရ ငါတို႕ေတြ တကၠသိုလ္ေရာက္ရင္ ဆံုၾကမယ္ေလ နင္ကလည္း အဲၾကမွ အတူတူ ၿပန္တက္ၾကတာေပါ့ မေကာင္းဘူးလားေႏြးရ

ေအးပါ ငါလည္း အဲလိုပဲ ေမွ်ာ္လင့္ထားတယ္ ငါလည္းစာၾကိဳးစားမယ္ေလ နင္တို႕လည္း စာၾကိဳးစားေနာ္ တကၠသိုလ္ေရာက္ရင္ ၿပန္ဆံုၾကမယ္ေလ

ေအးေပါ့ဟ ဟုတ္တာေပါ့ ေနြးရ

ကၽြန္ေတာ္ ေႏြးရဲ႕စကားေထာက္ခံ ရင္ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုးထဲမွာ ေႏြးမရွိရင္ ေနာက္နွစ္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ေသြး နွစ္ေယာက္ထဲ ဆိုတဲ႕ အသိေၾကာင့္ ဘာရယ္မဟုတ္ လိုက္ခနဲခုန္ေနတာ ေႏြးသာသိရင္..။တေၿဖးေၿဖး ေသြးတို႕အိမ္ကို ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ေႏြးေရာက္ေတာ့ ေသြးက အိမ္ေရွ႕က ထိုင္ခံုတန္းေလးမွာ ထိုင္ရင္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ အလာကို ေစာင့္ၾကိဳေနတယ္ေလ။ ေသြးတို႕အိမ္ေရွ႕ မွာရွိတဲ႕ တရုတ္စကားပင္ၾကိး ေအာက္မွာ ထိုင္ခံုတန္းေလးနဲ႕ ေသြးက ဘာမွန္မသိပဲ ကဗ်ာဆန္ ေနခဲ႕တယ္။ ပါးကြက္က်ား ပါးပါးေလးနဲ႕ ေသြးက ဘယ္အခ်ိန္ပဲ ၾကည့္ၾကည့္ လွပေနလိုက္တာ။

ေသြး ငါသြားရင္ လိုက္မပို႕နဲ႕ေနာ္..

လို႕ ေႏြးက မ်က္ရည္ ဝဲၿပိး ေၿပာေတာ့ ေသြကပါ မ်က္ရည္ေတြက်လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိတာနဲ႕ မေရႊေခ်ာ နွစ္ေယာက္နားက ထြက္လာၿပီး ေသြးတို႕ အိမ္ေဘးက မာလကာပင္ ေပၚသို႕တက္ရင္း ပြၿပိးေဖြးေနတဲ႕ အလံုးလွလွေလးေတြ ကိုမွစိတ္ၾကိဳက္ ေရႊးခူးရင္းနဲ႕ ေသြးနဲ႕ေႏြးအတြက္ပါ ပိုခူးရင္း အေတြးလြန္သြားတဲ႕ကၽြန္ေတာ္ မာလကာ ပင္ေပၚကေန အက်မေတာ္ စြာပဲၿပဳတ္က်ပါေလေရာ။

အား

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေအာ္သံေၾကာင့္ ေသြးေရာ ေႏြးပါ အေၿပးေရာက္လာ သလို ေသြးရဲ႕အေမကပါ ေၿပးဆင္းလာၿပိး ဘာၿဖစ္တာလဲလို႕
ဝိုင္းၾကည့္ရင္း အက်မေတာ္ေတာ့ ေၿခသပြတ္အူလည္ၿပိး ေၿခေထာက္ ေထာက္လို႕မရေအာင္ နာက်င္တဲ႕ဒဏ္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ရံွဳ႕မဲ႕တာကိုၾကည့္ၿပီး ေသြးနဲ႕ေႏြးက အသဲပိုရန္ေကာ ဆိုတဲ႕ အသိနဲ႕ မ်က္ေစာင္း ကိုယ္စီထိုးၾကရင္း။ တစ္ကယ္ကို အဲဒီေန႕က အိမ္ကို လွမ္းေလွ်ာက္ၿပိး မၿပန္နိဳင္တာမို႕ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ေသြးရဲ႕ အေမကပါ ကၽြန္ေတာ္ကို အီမ္ၿပန္ လိုက္ပို႕ရခဲ႕တယ္ေလ။ အက်ေကာင္းၿခင္း တစ္မ်ိဳးပါပဲ။ ေၿခေထာက္မေထာက္နိဳင္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ကို လာပို႕တဲ႕ အခ်ိန္ ေမၾကိးကလည္း ရံုးက ၿပန္ေရာက္ေန ခ်ိန္မို႕ မမၾကိးရဲ႕ အဆူခံက လြတ္တဲ႕အၿပင္ ေသြးရဲ႕ေမေမက ေမၾကိးနဲ႕ ေက်ာင္းေနဘက္ ေတြၿဖစ္ေနတဲ႕ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ပိုလို႕ေပ်ာ္ပါတယ္။ မိန္းခေလး အေပါင္းသင္း ထားတာမၾကိဳက္တဲ႕ မမၾကိးတို႕ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ ေသြးနဲ႕သိပ္မေတြ႕ရသလို ေသြးရွိရာ သို႕လည္းမသြားရဲ ခဲ႕တာ အခုေတာ့ တစ္ခ်က္ခုတ္ နွစ္ခ်က္ၿပတ္မို႕ ဒဏ္ရာနာတဲ႕ ၾကားက ပိုလို႕ေပ်ာ္မိပါတယ္။ အဲဒါေတြ ေသြးကေတာ့ ဘယ္သိပါ့မလဲေနာ္။

................။............

အဲလိုနဲ႕ အထက္တန္းေက်ာင္း တက္ရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ေသြးရယ္ နွစ္ေယာက္ထဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕ အထက္တန္းေက်ာင္းက ေတာ္ေတာ္ေလးေဝးတာမို႕ အိမ္က ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ေက်ာင္းတက္ဖို႕ စက္ဘီးအသစ္ မိေခ်ာင္းဘီး ေလးဝယ္ေပးတဲ႕အတြက္ စက္ဘီး အသစ္ေလးနဲ႕အတူ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ေသြး ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းၿပန္ အတူမို႕ ေပ်ာ္လိုက္ရတာ ကၽြန္ေတာ္မွာ အတိုင္းမသိပါပဲ။ ဘာရယ္မဟုတ္ ေသြးရဲ႕လက္ဖဝါးေလးေတြ ကၽြန္ေတာ္ေက်ာ ေပၚေရာက္လာရင္ ရင္ခုန္သံေတြ ၿမန္ၿပိး အသက္ရွဴ ရပ္မတက္ ကၽြန္ေတာ္ ခံစားရတာ ေသြးကေတာ့ ဘယ္သိပါ့မလဲေလ။

တြယ္တာ နင္ၾကီးလာရင္ ဘာလုပ္မွာလဲဟင္

အင္းဘာလုပ္ရမွာလဲ တကၠသိုလ္တက္မွာေပါ့ေသြးရ

ဟြန္း နင္ကလည္း စစ္ဗိုလ္ေလးဘာေလးလုပ္ပါလား တြယ္တာရ

ဟာနင္ကလည္း ဘာၿဖစ္လို႕လဲ

ငါေလစစ္ဗိုလ္ဆို အရမ္းသေဘာက်တာဟ ငါေယာက္်ားေလးမဟုတ္လို႕ ဟုတ္ရင္စစ္ဗိုလ္ပဲ လုပ္မွာ

အဲဒါဆို နင္ကေရာ ဘာလုပ္မွာလဲ

ငါကလား ငါကေက်ာင္းဆရာမ လုပ္မယ္ေလ မေကာင္းဘူးလား ပညာေရး တကၠသိုလ္တက္မယ္ေလ နင္က စစ္တကၠသိုလ္တက္ေပါ့ မဟုတ္ဘူးလား

အဲဒါဆို ငါတို႕ တကၠသိုလ္ အတူတူ မတက္ၿဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့ ေသြးရ

ဘာၿဖစ္လဲဟ ငါတို႕ေတြ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ ၿပည့္မွ ၿပန္ဆံုၾကတာေပါ့ တြယ္တာရ

ေသြးကလည္း ေႏြးနဲ႕လည္း တကၠသိုလ္မွာ ၿပန္ဆံုမယ္လို႕ ေၿပာထားတဲ႕ဟာကို ဘယ္လိုလုပ္မလဲ

တြယ္တာ နင္ကေလ ရုပ္ေခ်ာသေလာက္ ေတာ္ေတာ္သရဲေဘာေၾကာင္တယ္

ဟင္ဘာဆိုင္လို႕လဲ ေသြးရ

နင္စစ္ဗိုလ္ လုပ္ရမွာ ေၾကာက္ေနတာမလား

ငါက ဘာလို႕ေၾကာက္ရမွာလဲေသြးရ ငါက နင္တို႕နဲ႕အတူတူ တကၠသိုလ္ တက္ခ်င္တာေလ

မရပါဘူးဟာ တြယ္တာ ငါ့ကိုကတိေပးဟာ နင္စစ္ဗိုလ္ၾကိး ၿဖစ္ေအာင္လုပ္ေနာ္

အင္း ဒီအတိုင္းေတာ့ လုပ္လို႕မရဘူးေသြးရ

ဘာလို႕လဲ တြယ္တာ ရ

ငါ့ကို ခ်စ္တယ္လို႕ ေၿပာရင္ ငါနင့္စကား နားေထာင္မယ္ေလ

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စကားကို ေသြးက အလိုမတူစြာ စူပုတ္ေနၿပိး

စိတ္မဆိုးပါနဲ႕ ေသြးရယ္ ငါနင့္ကို အဆံုးရွံဳးမခံနိဳင္ဘူးဟ ငါကို အခုအေၿဖေပးလို႕ မလိုပါဘူးဟာ ေနာက္တစ္ခ်ိန္ နင္ၿဖစ္ေစခ်င္သလို ငါလုပ္မွာမို႕ အဲဒီအခ်ိန္ က်ရင္သာ ငါ့ကိုလက္ခံ ေပးပါေသြးရာေနာ္

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၿပာကို ေသြးကနွဳတ္ဆိတ္ေနၿပိး

ေသြး နင္ငါ့ကို စိတ္ဆိုးသြားတာလားဟင္ မဆိုးပါနဲ႕ေသြးရာ နင္မၾကိဳက္ဘူးဆိုရင္

ေကာင္းၿပိေလ..နင္ရဲ႕လုပ္ရက္ကို ငါေစာင့္ၾကည့္ၿပိး အေၿဖေပးမယ္ အဲဒီအခ်ိန္ မတိုင္ခင္ ေတာ့ငါတို႕က သူငယ္ခ်င္းပဲေနာ္ တြယ္တာ

ေအးပါဟ ေသြးရ...ငါၾကိဳးစားမွာပါ နင္သာ သစၥာမေဖာက္နဲ႕ေနာ္

ဒီမွာ တြယ္တာ ငါ့နာမည္ေသြးသစၥာ မွတ္ထား ငါဘယ္ေတာ့မွ သစၥာမေဖာက္ဘူး နင္သာ နာမည္က တြယ္တာ လူက မင္းသားရုပ္နဲ႕ ဇတ္ကမလား ဘာလားေစာင့္ၾကည့္ရမယ္

ဟားဟားဟား

ေသြးရဲ႕ စကားေၾကာင့္ အားရပါးရ ရယ္ေမာေနတက္တဲ႕ တြယ္တာကိုၾကည့္ၿပိး ေသြးၿပံဳးေနမိတယ္။ ေသြးကိုယ္တိုင္ မနာလို ၿဖစ္ရေလာက္ေအာင္ တြယ္တာက မိန္းမဆန္ဆန္ ေခ်ာတဲ႕သူပါ။ ရယ္လိုက္ရင္ ညာဘက္မွာ ပါးခ်ိဳင္႕ေလး ရွိေနတက္တဲ႕ တြယ္တာက အရယ္အၿပံဳးလည္း နည္းၿပိး တစ္ခါတစ္ရံ ရယ္ေမာလိုက္ရင္ တစ္မ်ိဳးေလး စြဲေဆာင္မွဳ ရွိေနတက္တဲ႕ ေကာင္ေလးမို႕ ေသြးကေတာ့ အၿမဲပဲ ေသြးမနာလို ၿဖစ္မိရေလာက္ေအာင္ ေခ်ာလြန္းတဲ႕ တြယ္တာပါ။ ေယာက္်ားေလး ေပမယ့္ ဆံႏြယ္ ရွည္ရွည္ ေၿဖာင့္ေၿဖာင့္ေတြကို နွစ္သက္တဲ႕ တြယ္တာေၾကာင့္ ေခ်ာရတဲ႕အထဲ မိန္းမဆန္ဆန္ ၿဖစ္ေနတာမို႕ ေသြးတြယ္တာကို တမင္ေၿပာၿခင္း ဆိုတာ သိေနလို႕လဲ ေသြးရဲ႕အေၿပာကို သေဘာတက် ရယ္ေမာ ေနတဲ႕ တြယ္တာပါ။ လူက ၿဖဴႏြဲ႕ႏြဲ႕ ရွိရတဲ႕ အထဲ နာမည္ကပါ တြယ္တာေအာင္ ရယ္လို႔ဆိုေတာ့ ေသြးအတြက္ တြယ္တာကို အဲလိုေၿပာေန ၾကဆိုတာ မလြန္ပါဘူးေနာ္။

ေသြး နင္မညာနဲ႕ေနာ္ ငါ့ကို ၿပိးေတာ့ ကတိလည္း တည္ရမယ္ ခ်စ္သူလည္း မထားရဘူးေနာ္

စိတ္မခ်သလို ထပ္ေၿပာလာတဲ႕ တြယ္တာ ကိုၾကည့္ ၿပီး ေသြးရယ္ေမာရင္း

အင္းပါ တြယ္တာ ငါ ရည္စားမထားတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာေန ၿပိလဲ နင္ေကာင္းက်ိဳးေၾကာင့္ေလ

ေသြးအေၿပာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာတက်ရယ္ေမာလိုက္မိသည္။ ဟိုတစ္ခ်ိန္ ေသြးခ်စ္သူ ထားတာကို ေသြးအိမ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ တိုင္ေၿပာတဲ႕ အတြက္ ေသြးရဲ႕ အေမက ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႕မွာတင္ ေသြးကို ရီုက္တာကို ေသြးကၿပန္ေၿပာၿခင္းပါ။အဲဒီအခ်ိန္ တုန္းကအခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္ၾကာ ေသြးက ကၽြန္ေတာ္ကို မေခၚခဲ႕ေပမယ့္ ေႏြးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေတြ ၿပန္လည္သင့္ၿမတ္ခဲ႕ ၾကရတာေလ။

..............။.................

ဒီေန႕ သီတင္းကၽြတ္ လၿပည့္ေန႕မို႕ ကၽြန္ေတာ္ဘြားဘြားဆီ ကိုသြား ကန္ေတာ့မွာမို႕ မနက္ေစာေစာထၿပီး သြားကန္ေတာ့ၿပီး ေန႕လည္ က်ဳရွင္ရွိတာမို႕ အေၿပးၿပန္လာတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္။ မိုးေလ ကင္းလြတ္တဲ႕ ရာသီဆိုေပမယ့္ မိုင္းညိဳ႕ေနတဲ႕ေကာင္းကင္ၾကီးက ေနမပူ မိုးမရြာနဲ႕ အုပ္ဆိုင္းၿပိး အေဝးကို လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ရင္ ၿမဴေတြဆိုင္းေနတာမို႕ တစ္မ်ိဳးေလး လွပေန လိုက္တာ။ ထံံုးစံအတိဳင္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေနာက္ကယ္ရီယာခံု ေလးေပၚမွာေတာ့ ေသြးက စကားတစ္ေၿပာ ေၿပာနဲ႕ လွပေနတဲ႕ ရာသီဥတု ရယ္ ၊ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ ေသြးရယ္ က်ဴရွင္ ၿပန္လာခ်ိန္ေလးမို႕ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ မွာလည္း အေပ်ာ္တမ္း စက္ဘီးစိးသူေတြ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕လို႕ က်ဴရွင္အၿပန္ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႕ စည္ကားေနလိုက္တာ။ ေတာ္ေတာ္ေဝးေဝးမွာ ၿပၿပေလးသာ ၿမင္ရတဲ႕ မႏၱေလးေတာင္ကလည္း လွပတဲ႕ ရာသီဥတုနဲ႕ အၿပိဳင္ သာယာေန လိုက္တာ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ က်ဴရွင္နဲ႕ ေတာ္ေတာ္လွမ္းတဲ႕ ေနရာအေရာက္ ေသြးက

တြယ္တာ ၾကည့္စမ္း အဲဒီ ပန္းၿခံၾကိးကို ငါလိုခ်င္လိုက္တာ ဘယ္ေလာက္လွတဲ႕ ပန္းေတြလည္း စံုေနတာပဲ

အင္းဟုတ္တယ္ေသြးရ ဒီလိုလုပ္ေလ နင္လိုခ်င္ရင္ ငါဝယ္ေပးမွာေပါ့ဟ

ေတာ္ပါ ေကာင္စုတ္ ဟုတ္တာလဲ မဟုတ္ပဲနဲ႕ ေလွ်ာက္ေၿပာေန

ေသြးက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၿပာကို ၿပစ္ၿပစ္နွစ္နွစ္ပါပဲ တုန္႕ၿပန္လိုက္တာ။ ေလကို ဆန္ၿပိး နင္းရတဲ႕ အတြက္ ေသြးရဲ႕ ရယ္သံ ခ်ိဳခ်ိဳေလး ကို မၾကားရေပမယ့္ ေသခ်ာရယ္ ေသြးရယ္ေမာေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ အတက္သိေနတယ္ေလ။

တြယ္တာ ငါေၿပာတာ ၾကားရလား

အေတြးေၾကာင့္ ေရာ စက္ဘီးနင္းေနရတဲ႕ အတြက္ေရာေၾကာင့္ ေသြးေၿပာတာ ကၽြန္ေတာ္ မၾကားလိုက္တာမို႕

ဘာလဲေသြး ၿပန္ေၿပာ မၾကားလိုက္ဘူးဟ

ေၾသာ္ အဲဒီ ပန္းၿခံၾကိးကို တစ္ခ်ိန္က်ရင္ နင္တစ္ကယ္ ဝယ္ေပးပါလားလို႕

ေသြးေနာ္...မဟုတ္ကဟုတ္ကေတြ ေတြးၿပိး နင္စိတ္ကူးယဥ္ ေနတယ္ေပါ့ေလ ဟဟဟ

တြယ္တာေနာ္ ငါတစ္ကယ္ေၿပာေနတာ ငါတို႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ ေတြၿပည့္သြားရင္ အားလပ္ရက္ေတြ မွာပန္းစိုက္ၾကမယ္ေလ မေကာင္းဘူးလား တြယ္တာရဲ႕ ၾကည့္စမ္း အဲဒီပန္းခင္းၾကိး ဘယ္ေလာက္ အေရာင္အေသြး စံုလင္ၿပိး လွပေနလဲလို႕

အင္းဝယ္ေပးမွာေပါ့ ေသြးရ နင္လိုခ်င္တာဆို ၿဖစ္ေအာင္ငါ ၾကိဳးစားေပးမွာေပါ့

ေသြးေန႕တိုင္း မရိုးနိဳင္ေအာင္ ေၿပာေနၾက စကားေလးပါ။ ပန္းၿမိဳ႕ေေတာ္လို႕ ေတာင္ တင္စားလို႕ရတဲ႕ မႏၱေလး ၿမိဳ႕ က ေရခံ ေၿမခံအရမ္းေကာင္း တဲ႕အတြက္ ပန္းမ်ိဳးစံု ပြင့္တဲ႕ ေနရာေဒသ တစ္ခုမို႕ ဘယ္ေနရာၾကည့္ၾကည့္ ပန္းၿခံေတြ မလွမ္းမကမ္းမွာ ရွိေနတက္တယ္ေလ။ စကားတစ္ေၿပာေၿပာနဲ႕ ေသြးတို႕ အိမ္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ေသြးက စက္ဘီးေပၚက ကၽြန္းက်င္စြာ ခံု ဆင္းရင္း ကၽြန္ေတာ္ကို ေၿပာင္ရင္း အိမ္ထဲသို႕ ေၿပးဝင္ေပ်ာက္ကြယ္ သြားတဲ႕အထိ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္ၾကည့္ေနမိတယ္ ။ ေမွာင္ရီ ပ်ိဳးစအခ်ိန္ မို႕ ဒီအခ်ိန္ အိမ္မွာ ေဖၾကိးေရာ၊ေမၾကိးပါ ေရာက္ေနေလာက္ၿပီ ဆိုတဲ႕ အသိနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ သြက္သြက္ေလးနင္းၿပိး အိမ္ကိုဥိးတည္ လိုက္တယ္။ ထင္တဲ႕အတိုင္းပါပဲ ၿခံတခါး ဝမွာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အလာကို ေစာင့္ၾကိဳေနတဲ႕ ေမၾကီး။

ေမၾကိး ဘာလုပ္ေနတာလဲ

သားမလာေသးလို႕ေလ ေနာက္က်လားလို႕

မဟုတ္ပါေမၾကိးရဲ႕ ေက်ာင္းမ်ာ ဒီေန႕Physicဆရာက စာၿပတာနည္းနည္း ၾကာေနတာပါ ေမၾကိးရ

ေမးၾကိးရဲ႕ အေမးကို ေၾကလည္စြာ ေၿဖရင္း အိမ္ထဲဝင္လိုက္ေတာ့ စူး၇ွတဲ႕ အၾကည့္ေတြနဲ႕ ဝိုင္းၾကည့္ေနၾက တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အစ္မေတာ္(၃)ေယာက္။ ကၽြန္ေတာ္ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ၿပိး ခပ္တည္တည္နဲ႕ စားၾကည့္စားပြဲေပၚ လြယ္အိပ္တင္ၿပီး ဆာေလာင္ေနၿပီ ၿဖစ္တဲ႕ ဗိုက္ထဲကလည္း တဂီြဂီြၿဖင့္ အခ်က္ေပးေနၿပီမို႕ ညစာစားဖို႕အတြက္ ေနာက္ေဖြးသို႕ ခပ္သြက္သြက္ေလး ဝင္ခဲ႕တယ္။ အဲဒီအစ္မ သံုးေယာက္ရဲ႕ အၾကည့္ေအာက္က ေနလြတ္လို႕ လြတ္ၿငားေလ။ ေသြးကို ေနာက္ကယ္ရီယာခံုမွာ တင္ၿပိး ေက်ာင္းအတူတူ သြားေနတာကို သိပ္ၾကည့္မရတာက တစ္ေၾကာင္း ေသြးေမေမနဲ႕ ေမၾကီးနဲ႕ကလည္း ငယ္သူခ်င္းေတြမို႕ ေသြးေမေမ ကိုယ္တိုင္က ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းၿပန္ အတူသြားဖို႕ ေတာင္းဆိုထားတဲ႕ အတြက္ေၾကာင့္ သာ ေသြးနဲ႕ အခုလို ေက်ာင္းအတူ သြားခြင့္ရေနတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ အၿဖစ္ေလ။ ညစာစားၿပိး ခဏေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စာၾကည့္ဖို႕အတြက္ စာၾကည့္စားပြဲမွာ ထိုင္လိုက္ေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္ နားမွာဝိုင္းေနတဲ႕ အစ္မေတြ ကိုယ္စီေပ်ာက္ ကုန္ၾကတယ္ေလ။ တစ္ေနစာ တစ္ေန႕ ပံုမွန္လုပ္ေနတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ေသြး ဒီနွစ္ေတာ့ နွစ္ခ်င္းေပါက္ မယ္ဆိုတာ ကိုယ္စီယံုၾကည္ ထားၾကသလို အဲဒီလို ရည္မွန္းခ်က္ ေလးအတြက္လည္း ေတြးၿပိး ေပ်ာ္ေနမိတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္။ ညအေတာ္ နက္တဲ႕ အထိ စာက်က္ရင္း
ေတာ္ေတာ္ေလး ညဥ္႕နက္မွ အိမ္ယာသို႕ ဝင္ခဲ႕တယ္။

.............။.............

တြယ္တာ ေက်ာင္းတက္ ရမယ္မလားသား ထေတာ့ ေလ

လို႕ ေမၾကီး အသံၾကားေတာ့မွ အိပ္ရာက ကုန္းထၿပိး နာရီလွမ္းၾကည့္ မိေတာ့ ၆း၃၀ ေနၿပိး။ ကဗ်ာကယာ အိပ္ယာမွ လူးလဲ ထရင္း ေသြးေတာ့ ေစာင့္ရလို႕ ေဒါပြေနမွာပဲ ဆိုတဲ႕အသိက ကၽြန္ေတာ္ကို လွဳပ္နိဳးေတာ့ ေက်ာင္းသြားဖို႕ အၿမန္ၿပင္ ဆင္လိုက္ၿပီး ေသာ႕ခတ္ထားတဲ႕ စက္ဘီးေလးကို အသာခ်ၿပီး နွဳတ္ဆက္ရန္ ေမၾကီးကို လွမ္းအၾကည့္

သား ဒီေန႕ ေသြးကိုဝင္မေခၚနဲ႕ သားေက်ာင္းပဲ တန္းသြားေတာ့ေနာ္

ဟင္ ဘာလို႕လဲေမၾကီး ေသြးညက ဘာမွမေၿပာဘူးေလ ဒီေန႕ စာေမးပြဲရွိတယ္ ေမၾကိးရဲ႕

အင္းပါ ဘာပဲရွိရွိ သားပဲသြားလိုက္ ေစာေစာေလးကမွ ေသြးအိမ္က လာေၿပာသြားတာ သားရဲ႕

မ်က္နွာမေကာင္း ပဲေၿပာေနတဲ႕ ေမၾကိးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲ ထိတ္ေနရသည္။ အရင္လို ေသြးနဲ႕အတူ ေက်ာင္းသြား ဖို႕ေမၾကိး ခြင့္မၿပဳ ခ်င္ေတာ့လို႕ မ်ားလို႕ ေတြးၿပိး ကၽြန္ေတာ္ ေခ်ာက္ၿခား လာခဲ႕ရတယ္။ မဆီမဆိုင္ အိမ္က အစ္မေတာ္ သံုးေယာက္ကိုလည္း စိတ္ကူးထဲက ၿမင္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြ ငယ္ထိပ္ထိေရာက္ၿပိး ေလးလံစြာပဲ စက္ဘီးေလး တြန္းရင္း ေက်ာင္းသြားဖို႕ ထြက္ခဲ႕တယ္။ ေမၾကိး မွာလိုက္တဲ႕ ဒီေန႕ ေသြးကို ဝင္မေခၚရဘူး ဆိုတဲ႕ မွားတန္းကို မလြန္ဆန္ နိဳင္တာ သိေနတာေပါ့ ေသြးမ်ား ေက်ာင္းသြားဖို႕ လာေခၚတာ ေစာင့္ေနမလား ဆိုတဲ႕အသိက ေခါင္းထဲ ဝင္လာတယ္။ ေသြးနဲ႕မ်ား မေတြ႕ရေတာ့ရင္ ဆိုတဲ႕ အသိေၾကာင့္ နင္းရတဲ႕ စက္ဘီးကလည္း ေလးလံေနလိုက္တာ။ ေသြးကို တင္နင္းရတာထပ္ကို လူမပါပဲေလး လိုက္တာ။ ပံုမွန္နင္းေနၾက လမ္းမွာ အဆမတန္ ေလးေနတဲ႕ စက္ဘီးေၾကာင့္ ခဏရပ္ၿပိး စက္ဘီးကို စစ္ၾကည့္ေတာ့ လည္း အနာအဆာမေတြ။ ေလစမ္းၾကည့္ေတာ့ လည္း ေရွ႕ဘီး၊ ေနာက္ဘီး ေလအၿပည့္မွ တင္းေန လိုက္တာ။ ေသြးကို ေခၚခြင့္ မရလို႕ စိတ္ကမၾကည္ ရတဲ႕အထဲ ဘာအၿပစ္မွ ရွာမေတြပဲ ေလးလံေနတဲ႕ စက္ဘီး ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္တိုရင္း တိုမိေနတယ္။ ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ အတန္းက စေနၿပိမို႕ ကဗ်ာကယာ စက္ဘီး ေထာက္ခ်ရင္း ထိုင္ေနက် ထိုင္ခံု ကိုဝင္ထိုင္ရင္း ဘာရယ္မဟုတ္ ေသြးထိုင္ေနၾကေနရာေလး လြတ္ေနတာမို႕ ေၾသာ္ ေသြးလည္း ဒီေန႕ တစ္ကယ္မတက္ ဘူးရယ္လို႕ အေတြးဝင္ရင္း။ ေက်ာင္းသား အားလံုးရဲ႕ အၾကည့္နဲ႕ အတူ ေနာက္က်မွ ဝင္လာတဲ႕ ဆရာကပါ ကၽြန္ေတာ္ကို ၾကည့္ရင္း ေနာက္က်တဲ႕ အတြက္ ၾကည့္ၾကတာပဲလို႕ အေတြးဝင္ေနဆဲ မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေဘးက သက္ေမာ္က

တြယ္တာ ေသြးေလွ်ာတာ သိတယ္မလား

ဘာလဲ မင္းဟာက မနက္မလင္းေသးဘူး ေပါက္ကရစကားေတြ

စိတ္တိုေနရတဲ႕ အထဲ ေစာေစာစီးစီး သက္ေမာ္ ေနာက္ရမလားလို႕ ဆရာမၾကားေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ခပ္တိုးတိုး ဖိေယာက္ရင္း

မင္းမသိေသးဘူးလား တြယ္တာ ငါတို႕ကမင္းသိၿပီးၿပီး မွတ္လို႕ ေသြးက ေဆးရံုေတာင္မမွီဘူး ဆံုးသြားၿပီေလ

ဟင္ ဘာေၿပာတယ္ သက္ေမာ္ ၿပန္ေၿပာစမ္း ေသြး ..ေသြး ဘာၿဖစ္တယ္

ေၾသာ္ မင္းတစ္ကယ္မသိေသးတာပဲ ...

သက္ေမာ္ရဲ႕ စကားေတာင္ မဆံုးေသးဘူး အတန္းထဲမွ ဆရာက စကားေၿပာဖို႕ ေခ်ာင္းသံရွင္းရင္း

အားလံုးသိၿပိးသား ၿဖစ္မွာပါ ဆရာတို႕ေက်ာင္းက ေက်ာင္းသူေလးတစ္ဦး ရုတ္တရက္ဆံုးပါ သြားတာ အစာအိမ္ ေပါက္တာလို႔ ဆရာလည္း ၾကာတယ္ မတည္႕တဲ႕ ဂတ္စ္ပါတဲ႕ အခ်ိဳရည္ တစ္မ်ိဳး ေသာက္မိလို႕ ဆိုတာ  အစာအိမ္နာ ေနတဲ႕အခ်ိန္မွာ ေသာက္မိတာ မ်ိဳးေပါ့ 

သက္ေမာ္ရဲ႕ မဆံုးေသးတဲ႕ အားဝင္ၿဖည့္တဲ႕ ဆရာစကားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ မယံုနိဳင္စြာ အံ႕ၾသလြန္းစြာ က်က္ေသေသ ခဲ႕ရတယ္။ ညကမွ က်ဴရွင္က အၿပန္ ေသြးကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ အိမ္အထိလိုက္ ပို႕ေပးခဲ႕တာ ဖ်ားလည္းမဖ်ား နာလည္းမနာတဲ႕ ေသြးက အခုမနက္ၾကေတာ့ ဆံုးၿပိး တဲ႕လား ။မယံုဘူး ေသြး အဲဒါ ငါ့အတြက္ အိမ္မက္ဆိုး တစ္ခုပဲ ၿဖစ္ပါေစ..မဟုတ္ဘူးေနာ္ ေသြး အဲလို မဟုတ္ဘူး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေတြးေတြ ထဲမွာ ဆရာရဲ႕ စကားသံေတြ မၾကားတစ္ခ်က္ ၾကားတစ္ခ်က္ နဲ႕။ အရာအားလံုး ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ နီးသြားလိုက္ ေဝး သြားလိုက္နဲ႕..။ မ်က္စိေရွ႕ ေရာက္လာတဲ႕ အေမးခြန္းလႊာေပၚမွာလည္း ဘာရယ္ေရးခ်မိမွန္း မသိေတာ့ဘူး။ ေက်ာင္းသား အားလံုး စာေမးပြဲ ၿပိးတာနဲ႕ ေသြးရဲ႕ အိမ္ကို စုၿပိး သြားၾကဖို႕ ဆရာက ခြင့္ၿပဳခ်က္ေပးၿပိး အတန္းေစာေစာ လြတ္ေပးခဲ႕တာမို႕ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေက်ာင္းက ဆရာဆရာမ ေတြနဲ႕အတူ ေသြးရဲ႕ အိမ္ေလးဆီကို ေရာက္ခဲ႕ေတာ့ အိပ္ေနသလိုေလး လွဲေလ်ာင္းေနတဲ႕ ေသြးက မေန႕က ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ လမ္းခြဲခဲ႕တဲ႕ အတိုင္းပါပဲ။ ဘာရယ္လို ေၿပာၿပရမွန္း မသိခင္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ လက္ေတြ ေအးခဲလာၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ကို အၿမင္မွာ ေသြးရဲ႕အေမက

သမီးေရ..သမိး သူငယ္ခ်င္း လာၿပီေလ ထၾကည့္ပါအံုးလား.......

ဆိုတဲ႕ ေအာ္ၿပီး ငိုလိုက္တဲ႕ ေသြးေမေမရဲ႕ ငိုသံမွာ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာကိုမွ သတိမထားနိဳင္စြာ လဲက်ေမ႕ေမွ်ာၿပီး ေလာကနဲ႕ အဆကိသြယ္ ၿပတ္ခဲ႕တာ. ။ကၽြန္ေတာ္ သတိရလာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေဘးမွာ ဆရာမေတြနဲ႕ အတူ ေမၾကိး ရယ္ မ်က္ရည္ အဝဲသားနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အစ္မေတာ္ေတြရယ္ေလ။

.............။...........

အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပိး ကၽြန္ေတာ္ကို အၿမဲ ဒဏ္ေပးအၿပစ္ တင္ဖို႕ ေစာင့္ေနတဲ႕ အစ္မေတြကလည္း ကၽြန္ေတာ္ကို အရင္ေလာက္ မေၿပာဆိုေတာ့ သလို တက္ေနၾကေက်ာင္း ကေနထုပ္ၿပိး ေက်ာင္းအိပ္ ေက်ာင္းစားအၿဖစ္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို ေဘာ္ဒါေက်ာင္းကို ပို႕ဖို႕စီစဥ္ၾကတယ္။ ၿငင္းဆန္ၿခင္း တားၿမစ္ၿခင္း ဘာတစ္ခုမွမလုပ္ပဲ အိမ္က အစီစဥ္အတိုင္းပဲ ကၽြန္ေတာ္ လက္ခံလိုက္တာ ေသြးမပါပဲ ေသြးမရွိတဲ႕ေက်ာင္းကို တစ္ေယာက္ထဲ ေက်ာင္းသြား ေက်ာင္းၿပန္ လုပ္ဖို႕ အင္အား ကၽြန္ေတာ္မွာ မရွိခဲ႕ဘူးေလ။ ၿမင္ၿမင္သမွ် အရာေတြ နဲ႕အေဝးဆံုးမွာ ေနဖို႕ စီးေနၾကစက္ဘီး ေလးကိုေတာင္ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ ၾကာ မစိးၿဖစ္ပဲ ေသာ႕ခတ္ထားခဲ႕ရတာ။ အခ်ိန္ေတာ္ၾကာ မစီးၿဖစ္ခဲ႕တဲ႕ စက္ဘီးေလးက ပင္ကူေတြယွက္ ၿပိး ဖုန္တက္ေနခဲ႕လဲ ေနာက္တစ္ခါ စီးဖို႕မဝံ႕မရဲ တဲ႕စိတ္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ပစ္ထားမိတာ ေသြးေၾကာင့္ပါ။

ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ့ ဗိုလ္သင္တန္းတက္မယ္ လို႕အိမ္ကိုေၿပာေတာ့ အားလံုးက အသံတိတ္ေနၾကၿပီး အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာ မွေဖၾကိးက တက္ခြင့္ၿပဳလိုက္တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို ေမၾကိးနဲ႕ အစ္မေတြက သိပ္သေဘာမက် ၾကဘူးေလ။ ခြင့္ရလို႕အိမ္ကို ၿပန္တိုင္း ေသာ႕ခတ္ထားတဲ႕ မိေခ်ာင္းဘီးေလးကို နင္မပါပဲ ေလွ်ာက္စီးၿဖစ္တိုင္း ငါလြမ္းေနတယ္ေသြး။ တစ္ကယ္ေတာ႕ နင္ ကတိမတည္ခဲ႕ ဘူးေသြးရယ္။ နင္ညာခဲ႕တယ္ ငါ့ကို။ ရာသီစံု ပန္းေတြနဲ႕ အၿပိဳင္ဖူးပြင့္ေနတဲ႕ ပန္းခင္းၾကိး ကိုၿဖတ္နင္းတိုင္း နင္နဲ႕ ေၿပာခဲ႕တာေလးေတြ ငါအၿမဲ အမွတ္ရေနဆဲပါ ေသြး။ ေက်ာင္းစိမ္း အၿဖဴနဲ႕အစီမ္းဝတ္ၿပီး ဆြဲၿခင္းေလးေတြ ကိုင္ထားတဲ႕ ဆရာမေလးေတြကို ၿမင္တိုင္း ငါနင့္ကို မုန္းတယ္ေသြးရယ္။ ဒီအခ်ိန္ နင္ရွိေနရမွာကို အခုေတာ့ ငါတစ္ေယာက္ထဲ ရက္ရက္စက္ ထားရစ္ခဲ႕တယ္။ နင္ဆံုးသြားတာ မသိပဲ ေႏြးကနင့္ဆီေရာ ငါ့ဆီပါလာလည္ သြားေသးတယ္တဲ႕ေသြး၊ အဲဒါေရာ နင္သိရဲ႕လား။ ေႏြး လာလည္တဲ႕ အခ်ိန္ ငါလည္း အိမ္မွာ မရွိခဲ႕လို႕ မေတြ႕လိုက္ရဘူး။ နင့္ဆီကို ေတြ႕ခ်င္စိတ္ တစ္ခုထဲနဲ႕ ေရာက္လာတဲ႕ ေႏြးအေပၚမွာ နင္ကတိမတည္ဘူးေသြး။ ငါရဲ႕ ၾကိဳးစားမွဳေတြကို အသိမွတ္ၿပဳေပးဖို႕ လည္း နင္ကတိမတည္ဘူး ေသြး။ ေက်ာင္းဆရာမ ၿဖစ္ခ်င္လွခ်ည္ ရဲ႕ဆိုၿပိး နင္တဖြဖြ ေၿပာခဲ႕တာ ငါ့ နားထဲ ဒီေန႕ထိၾကားေယာင္ ေနဆဲပါေသြး။ ငါတို႕အတူ တက္ခဲ႕တဲ႕ ေက်ာင္းၾကိးကလည္း ဟိုးအရင္အခ်ိန္ တုန္းကအတိုင္းပဲ ေက်ာင္းစာအံသံေတြနဲ႕ ညံေနဆဲပါပဲေသြး။ နင္တစ္ေမ႕တစ္ေမာ ေငးၾကည့္ေနၾက ပန္းခင္းၾကိးကလည္း ပန္းေပါင္းစံုနဲ႕ လွပေဝဆာ ေနဆဲပါေသြး။ ထိုင္သူမဲ႕ ေနတဲ႕ ငါ့ရဲ႕စက္ဘီး ကယ္ရီယာ ခံုေလးကလည္း ဟိုးအရင္အတိုင္း ရွိေနဆဲပ္ေသြး။ ဟိုးအရင္လို ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းၿပန္ လမ္းမၾကိးမွာလည္း အခုထိ စက္ဘီးေတြနဲ႕ ရွုပ္ေထြးေနဆဲပါပဲ ေသြး။ အရာအားလံုးေသာ အရာေတြက နင္ရွိခဲ႕ အခ်ိန္က အတိုင္းပါပဲ။ နင္မရွိေတာ့ တာကလြဲရင္ ေၿခရာမပ်က္ လက္ရာမပ်က္ ရွိေနဆဲမို႕ ငါ့ကို ခ်န္ထားရစ္ခဲ႕တဲ႕ နင့္ကို ငါအရမ္းမုန္း တယ္ေသြးရယ္။ ငါ့ကို ၿမင္တိုင္း မ်က္ရည္ေတြနဲ႕ ေဝေနတက္တဲ႕ နင့္ေမေမ ကိုလဲ နင္မသနားဘူး။ ရက္စက္နိဳင္ပါေပ႕ ေသြးသစၥာရယ္။။။။။။
(ကၽြန္မရဲ႕ကိုတ္ိုင္ေရးဝထၳဳေလးအား အားေပးၾကတဲ႕သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး ပတ္ဝန္က်င္ရွိသက္ရွိသက္မဲ႕

ေတြနဲ႕အတူ ထာဝရေပ်ာ္ရြင္နိဳင္ၾကပါေစလို႕ ဆႏၵၿပဳရင္း..

Written By Anglehlaing )


0 comments:

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More