http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Monday, July 4, 2011

အလြမ္းေလွ်ာ္ေၾကး

" နိုရာ ကို ကၽြန္ေတာ္ ေၿပာစရာ ရွိလို႕ နိုရာရဲ႕ "

" အင္းေၿပာေလ ခ်စ္ ရဲ႕ "

" ကၽြန္ေတာ္ေၿပာမွာက ပံုၿပင္ တစ္ခုပါ နိုရာ ရဲ႕ "

" အင္းေၿပာေလ "

ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕အေၿပာကို သူမက အာရံုအၿပည့္နဲ႕ နားစိုက္ေထာင္ေန ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ မွာ ရယ္ခ်င္စိတ္ကို မနည္းထိန္းၿပိး စကားစဖို႕ ဟန္ၿပင္ လိုက္သည္။

" ဒီလို နိုရာရဲ႕ ဟိုးေရွးေရွး တုန္းက ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ ရွိတယ္ "

" အင္း "

သူမက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စကား အစမွာပဲ ေထာက္ခံမဲ အၿပည့္နဲ႕ ဂရုတစိုက္ ရွိလွပါတယ္။

" ၿပိးေတာ့ သူက ဘာမွလည္း မသိဘူး "

" အင္း "

ကၽြန္ေတာ္ စကားစကို ခဏရပ္လိုက္ၿပိး ဟိုေငး ဒီေငး လုပ္ေန လိုက္သည္။ အခ်ိန္ နည္းနည္း ၾကာေတာ့ သူမက

" အင္း ဆက္ေၿပာေလ ခ်စ္..ရဲ႕ ဘာၿဖစ္လဲ "

" ေၾသာ္ ဟုတ္...နိုရာ  သူက ဘာမွလည္း မသိဘူး ေလ"

" အင္းေလ အဲဒီေရာက္ေနၿပီ ဆက္ေၿပာေလ "

" အင္း ဟုတ္တယ္ သူက ဘာမွ မသိဘူး "

" အင္းပါ ဟုတ္ပါၿပီ ဆက္ေၿပာပါဆိုေန "

" ေၾသာ္ ...နိုရာ  ကေတာ့ ခက္ၿပီ သူကဘာမွ မသိပါဘူး ဆိုမွပဲ ဘာမွ မသိဘူးေပါ့ ..နိုရာ ရဲ႕ "

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၾကာင္ရိုက္ ေနွာင္ေၿပာင္ မွဳကို ေတာ္ေတာ္ေလး ၾကာမွ သူမက သေဘာေပါက္ စြာရယ္ေမာၿပိး ကၽြန္ေတာ္ကို အၿပံဳး ၿဖင့္ လွမ္းၾကည့္သည္။

" ခ်စ္...ကေတာ့ လုပ္ၿပီ သူမ်ားက  ကတစ္ကယ္ မွတ္လို႕ နားေထာင္ေနတာ ဆိုးပ ေနာ္ ... "

တစ္ခါတစ္ေလ သူမနဲ႕ စေနွာက္ရတာ ကၽြန္ေတာ္ အဖို႕ သူမရယ္ေမာတဲ႕ အဆင့္ေရာက္ဖို႕ သူမ်ား တကာထပ္ ပိုၾကိဳးစားရတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္က ဆိုလိုတာ တစ္မ်ိဳး၊ သူမ နားလည္တာက တစ္မ်ိဳးနဲ႕ အူေၾကာင္ေၾကာင္ လဲနိဳင္လွတယ္။ သူမက ေအးေဆးတယ္လည္း မဟုတ္ ခတ္ဆန္ တယ္လည္း မဟုတ္နဲ႕ သူမက တစ္သီးတစ္သန္႕ ဆန္ေနသလိုလို။ တစ္ခါတစ္ေလ ေတာ့လည္း ထက္ၿမက္ေန လိုက္တာ သူမမွ ဟုတ္ပါေလစ လို႕ေတြးမိ ရသေလာက္ပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလ သူမက လက္သည္း ဝွက္တက္ေသာ က်ားသစ္မ ေလးအသြင္နဲ႕၊ တစ္ခါတစ္ေလ က်ေတာ့လည္း ခပ္ပိန္းပိန္း မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဟန္ပန္ အမူအရာေတြနဲ႕ စေနာက္လို႕ အရမ္းေကာင္းတဲ႕သူ တစ္ဦးၿဖစ္ ေနတက္ၿပန္တယ္။

စိတ္သေဘာထား ၿပည့္ဝသလို ရင့္က်က္တဲ႕ မိန္းမသား တစ္ေယာက္ ဟန္ပန္ အၿပည့္နဲ႕ သူမက သူမထက္ ငယ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ အေပၚလည္း မသိမသာ လူလည္ၾက အနိဳင္ယူ တက္ၿပန္ေသးတယ္။ အဲဒီ အခါမ်ိဳးမွာ မခ်ိဳမခ်ဥ္ မ်က္နွာနဲ႕ သေဘာတက် ရယ္ေမာပံုေလး ကလည္း တစ္ကယ့္ အၿပစ္ကင္းတဲ႕ ကေလးငယ္ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ပံုစံ မ်ိဳးေတြ သူမရဲ႕ မ်က္နွာမွာ ေပၚလြင္ ေနလွ်က္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုလည္း " ကေလးေလး ဆိုတာက တစ္မ်ိဳး၊ ခ်စ္ခ်စ္ေလး ဆိုတာ တစ္သြယ္၊ ကေလး.. ကလည္း၊ ခ်စ္.. ကလည္း" ဆိုတဲ႕ အသံုးနွဳန္းေတြနဲ႕ အမ်ိဳးမ်ိဳး သံုးရင္း အေခၚေဝၚ အမ်ိဳးမ်ိဴးမွာ သူမ တစ္ေယာက္ထည္း ခ်ာခ်ာ လည္ေနတက္သူလဲ ၿဖစ္ၿပန္တယ္။

သူမက သူမရဲ႕ ဂရုတစိုက္ ခ်စ္ခင္မွဳ ကိုနွဳတ္ကေန ဖြင့္ဟ မေၿပာ ၿပတက္ေပမယ့္ သူမရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ေတြကကၽြန္ေတာ္ ကိုသူမအေလးထား ခ်စ္ၿမတ္နိဳး ေၾကာင္း သိသာေစရန္ေတာ့ လုပ္ေဆာင္ေလ႕ ရွိသလို " အရမ္းခ်စ္တယ္ ေနာ္ " လို႕ မၾကာခဏ ဖြင့္ေၿပာဖို႕ မေမ႕တက္တဲ႕ သူမက ကၽြန္ေတာ္ကို " ေမာင္ " လို႕ ေခၚေဝၚ ဖို႕အတြက္ေတာ့ အရွက္သည္း တက္တဲ႕ သူတစ္ေယာက္ ၿဖစ္ေနတက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေၿပာသမွ်ကို အားမနားတမ္း မညည္းမၿငဴ နားေထာင္တက္ တဲ႕သူမက ကၽြန္ေတာ္ တင္ၿပေဆြးေႏြးတဲ႕ အေၾကာင္းအရာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကိုလဲ စိတ္ရွည္ သည္းခံစြာ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္၍ သူမပဲ တစ္ကယ္ မသိေသး သလိုမ်ိဳး၊ ကၽြန္ေတာ္ ေၿပာမွသိသလို ပံုစံမ်ိဳး ၿဖင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္ကို တစ္ပတ္ရိုက္ တက္ၿပန္ေသးတယ္။


" ခ်စ္ "

" ဟုတ္ နိုရာ  ေၿပာေလ "

" နုိရာ  မနက္ၿဖန္ အၿပင္သြားစရာ ရွိလို႕ အဲဒါ ခ်စ္ ..နဲ႕ ဆံုၿဖစ္မယ္ မထင္ဘူး အိမ္ၿပန္ ေနာက္က်မွာမို႕ေလ "

" ဟင္း အဲဒါဆို ကၽြန္ေတာ္က ဘာလုပ္ေနရမွာလဲ "

" ခ်စ္ကလည္း မသြားမၿဖစ္လို႕ပါ ခ်စ္ရဲ႕ လူၾကိးေတြနဲ႕ ေၿပာၿပိးဆိုၿပိးသား ၿဖစ္ေနလို႕ေလ "

" အင္းပါ အင္းပါေနာ္ တားလို႕လဲ ရတာမဟုတ္ အသိေပးရံု သေဘာမ်ိဳးနဲ႕ ေၿပာေနတာ ဆိုေတာ့လည္း "

" ေၾသာ္ ခက္ၿပီ ခ်စ္ကလည္း အဲလို သေဘာမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူးေနာ္  နိုရာက ဒီေလာက္ ခ်စ္တာကိုးေနာ္ "

" ဟုတ္ကဲ႕ ပါဗ်ာ... နိုရာ..ရဲ႕ သေဘာပါ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မေၿပာပါ ဘူးေနာ္ "

" အဲဒါေၾကာင့္ ခ်စ္ရတာ သိလား ခ်စ္ကို "

သူမလုပ္ခ်င္တာ လုပ္ခြင့္ရလို႕ သေဘာတက် ရွိတာ အေသခ်ာမို႕ ၿပံဳးေနမယ့္ သူမမ်က္နွာကို ကၽြန္ေတာ္ မၾကည့္ပဲ ၿမင္ေနရသည္။ တစ္ကယ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထဲက ဆႏၵအမွန္ တစ္ခုဆိုရင္ သူမမ်က္နွာ အၿမဲ ၿပံဳးေနတာ မ်ိဳးပဲ ၿဖစ္ေစ ခ်င္တာပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ လည္းသူမနဲ႕ ေတြ႕တိုင္း ဟာသေတြနဲ႕ အေၿပာင္အပ်က္ ေတြရွာေဖြ ေၿပာၿခင္းၿဖင့္ သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕ဆံုမွဳ တိုင္းမွာ သူမ မ်က္နွာ ၿပံဳးေပ်ာ္ေနဖို႕ ဆႏၵတစ္ခု ကလြဲၿပီး က်န္တာ မေမွ်ာ္လင့္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ သူမရဲ႕ အရယ္အၿပံဳး ေလးေတြထက္ အၿခား အေရးပါတာ မရွိနိဳင္တာလဲ အမွန္ပါပဲ။

လွတယ္ ဆိုတာထက္ ေၿပၿပစ္တဲ႕ သူမရဲ႕ အလွက ရုတ္တရက္ ၾကည့္လွ်င္ လွသလို မထင္ရေသာ္လည္း သူမက တစ္စိမ္႕စိမ္႕ ၾကည့္ေလ အၾကည့္ခံေလ ဆိုတဲ႕ အလွမ်ိဳး ထဲမွာ ပါဝင္သူ။ သူမထံမွာ ရိုးသားေသာ ပြင့္လင္းမွဳ၊ ၿဖဴစင္ေသာ ကူညီတက္မွဳ ေလးေတြ၊ ၾကိးၾကိးငယ္ငယ္ ခ်ိဳသာစြာ ေၿပာဆို တက္သူ ၿဖစ္ေသာေၾကာင့္ သူမ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ သူမကို ခ်စ္ေသာ သူမ်ားနွင့္ အၿမဲ ဝိုင္းရံေန တက္သူေလးပင္။ တခါတရံ သူမရဲ႕ အေပါင္းသင္းေတြ နဲ႕ဆိုရင္ သူမက ကၽြန္ေတာ့ကို ေမ႕သြားဖို႕လည္း ဝန္မေလး တက္သူ ၿဖစ္ေနတက္ ၿပန္သည္။

သူမက အေပါင္းသင္းဆံ႕ သလို အလြန္ အားနာတက္ သူလဲ ၿဖစ္ေသာေၾကာင့္ သူမရဲ႕ အေပါင္းသင္းေတြ ၾကားမွာ ဘာမသိ၊ ညာမသိ ကၽြန္ေတာ္က အလြန္ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ၿဖစ္ရတဲ႕ အခါေတြလည္း မေရတြက္နိဳင္ေအာင္ မ်ားၿပားလွသည္။ ထိုအခါမ်ိဳး မ်ားတြင္ သူမရဲ႕ အေပါင္းသင္း မ်ားမွဳကို မခံမရပ္နိဳင္စြာပဲ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ဆိုးရ သည့္အထိ ၿဖစ္တက္၏။ သူမကလည္း ၿဖတ္ထိုး ဥာဏ္ေကာင္းေသာ ထက္ၿမတ္သူ တစ္ဦးပီပီ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ မ်က္နွာ အရိပ္အကဲ ၾကည့္၍ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ဆိုး ေၿပဖို႕ အစြမ္းကုန္ ၾကိဳးစားတက္သူ ၿဖစ္ေလသည္။ အၿမဲလိုလို တည္တည္ ေနတက္တဲ႕ သူမက တစ္ခါတစ္ေလ ေတာ့လည္း အတည္ေပါက္နဲ႕ ေနာက္တက္သူ တစ္ဦး ၿဖစ္ေနၿပန္တယ္။

" ခ်စ္ "

" နိုရာ  ခဏေလး "

" ဟာ မရဘူး... ခ်စ္ ...ခ်စ္ ..ဘာေတြ လုပ္ေနတာလဲ ဆို "

" နိုရာ  ကလဲဗ်ာ.. ခဏေလးပါဆိုမွ "

" အင္းေလ ဘာလုပ္ေနလဲ ေၿပာမွ ေစာင့္ေနရတဲ႕ သူက ေစာင့္ေနနိဳင္မွာေပါ့ ခုေတာ့ သိခ်င္လွၿပီ "

" နိုရာ ..ကေတာ့ လုပ္ၿပီ ဒီမွာ မကို သီခ်င္းဆိုၿပမလို႕ ဂီတာ ၾကိဳးၿပတ္သြားလို႕ အသစ္လဲေနတာ "

" ေၾသာ္ သိမွ သိပဲဟာ... ေၿပာေလ အဲလို .."

ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ စကားအဆံုးမွာ လွစ္ခနဲ ၿပံဳးလိုက္တဲ႕ သူမရဲ႕ ေက်နပ္ၿပံဳးေလး ကိုကၽြန္ေတာ္က ၿမင္ၿဖစ္ေအာင္ ၿမင္လိုက္ၿပိး လက္ထဲက ဂစ္တာကို ေမ႕ေလွ်ာ့ကာ သူမရဲ႕ တဒဂၤ အၿပံဳးမွာ ေပ်ာ္ဝင္လို႕။

" ဟင္ ..ဘာလုပ္ေနတာလဲ လူကို စိုက္ၾကည့္ၿပိး .."

" နိုရာ .. ကခ်စ္ဖို႕ ေကာင္းလို႕ "

" အပိုေတြေနာ္ ...တိုးတိုးေၿပာ သူမ်ားေတြ ၾကားရင္ နိုရာ  ...ကို ေလွာင္ေန ၾကအံုးမယ္ "

" ေၾသာ္ ..ကဲ... နိုရာ ကလည္း တစ္မ်ိဳး ၊ ကၽြန္ေတာ္ ကလည္း တစ္မ်ိဳး၊ သူတို႕ ကလည္း တစ္မ်ိဳး ၊ အားလံုးေပါင္းေတာ့ သံုးမ်ိဳး ရတာေပါ့ နိုရာ ရဲ႕ ဟုတ္ဘူးလား ... "

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အရြန္းေဖာက္ စကားကို သူမက သေဘာတက် ရယ္ေမာလို႕။ သူမမို႕ ရယ္လိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ့္ နွလံုးေသြးေတြ တစ္ဒိတ္ဒိတ္ အခုန္ၿမန္လို႕ အသက္ရူဖို႕ ေမ႕ရေလာက္ေအာင္ပဲ သူမရဲ႕ အရယ္အၿပံဳးက ကၽြန္ေတာ္ကို ၿပဳစား ေစနိဳင္သည္။ ကၽြန္ေတာ့ ဘဝမွာ အၿဖစ္ေစ ခ်င္ဆံုး ဆႏၵတစ္ခုကို ေၿပာပါဆိုလွ်င္ သူမရဲ႕ နံေဘးမွာ ကၽြန္ေတာ္ ရွိသည္ ၿဖစ္ေစ၊ မရွိသည္ ၿဖစ္ေစ အၿမဲ ရယ္ေမာ ေနေစခ်င္တဲ႕ စိတ္ကေလး သူမအတြက္ အသင့္ရွိ ေန၏။

" နိုရာ  ဘာသီခ်င္း နားေထာင္ခ်င္လဲ ေၿပာ "

" ခ်စ္ရတဲ႕ သီခ်င္းပဲ ဆိုပါ ..နိုရာ .ကဘာရယ္လို႕ မဟုတ္ဘူး ခ်စ္ ဆိုၿပတယ္ဆိုတဲ႕ အသိေလးနဲ႕ပဲ နွလံုးသားနဲ႕ နားေထာင္မွာ ဆိုေတာ့ .."

" ဟ..ဟ... နိုရာ ကေတာ့ လုပ္ၿပီ "

" ဟာ.. တစ္ကယ္ပါဆို ..."

" ကၽြန္ေတာ္က သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ ေကာင္းေကာင္း မရဘူး နိုရာ ရဲ႕ "

" အင္းပါ ရသေလာက္ေပါ့ ...ေစ်းမကိုင္နဲ႕ေတာ့ေနာ္... ဒီမွာ နားေထာင္ခ်င္လွၿပီ.."

" ဟုတ္...."

တစ္ကယ္တမ္း က်ေတာ့လည္း သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ အစအဆံုး မရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က သီခ်င္း တစ္ဝက္ေလာက္ အထိပဲ ေကာင္းေကာင္း ရေလ႕ရွိၿပီး တစ္ဝက္ေက်ာ္ရင္ Key ေတြလြဲ သီခ်င္း စားသားေတြ ေမ႕ၿပိး သံစဥ္ေတြ ပ်က္ကာ အရယ္နဲ႕သာ အဆံုးသတ္ရ သူၿဖစ္၏။ ဟိုတစ္စ ဒီတစ္စ စိတ္ကူးတည့္ရာ သံစဥ္ေတြ ကိုသူမနံေဘးမွာ တီးခတ္ခြင့္ရတဲ႕ အခိုက္ အတန္႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘာနဲ႕မွ မလဲနိဳင္ေအာင္ပဲ ၾကည္နဴး မိသည္။ သူမသည္လည္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ပုခံုးထက္မွာ မွီလွ်က္ ပီတိ ကေလးငယ္ တစ္ဦးလိုပဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ နံေဘးမွာ မွီတြဲ၍ ေက်နပ္ ေနမယ့္ သူမအၿပံဳးကို မၿမင္ေသာ္လည္း သိေန၏။

" ခ်စ္က သီခ်င္းဆို ေကာင္းသားပဲ "

" အသံ မေကာင္းပါဘူး နိုရာ ..ရာ "

" အင္း အသံေကာင္းရင္ အဆိုေတာ္ ၿဖစ္ေနမွာေပါ့..ခ်စ္ရဲ႕ သီခ်င္းကို သီခ်င္းတစ္ပုဒ္လို နားဝင္ခ်ိဳေအာင္ ဆိုတက္ရင္ပဲ ေတာ္ေတာ္ေလး အဆင္ေၿပၿပီ မဟုတ္လား "

" အင္း.. ဟုတ္တာေပါ့ ..အသံေတာ့ မေကာင္းဘူး ေသခ်ာတယ္ နိုရာ ....မေၿပာလဲ သိတယ္လို႕.."

" လုပ္ၿပီ ...ခ်စ္ကေတာ့ေလ..ေၾသာ္ ဒါနဲ႕ ခ်စ္က ဘာလို႕ နွစ္သက္စရာေတြ ဒီေလာက္ အမ်ားၾကိး ရွိတဲ႕ ထဲက မိုးေကာင္းကင္ (Heaven) ဆိုတဲ႕ ေဝါဟာရကို ဘာလို႕ နွစ္သက္ ရတာလဲဟင္ "

" ကၽြန္ေတာ္က အၿမဲ အထီးက်န္ တယ္လို႕ အၿမဲခံစားရေလ႕ ရွိတက္တယ္ ..အဲလို ခံစားရတိုင္းလဲ ရင္ဖြင့္စရာ ဆိုလို႕ ေကာင္းကင္ၿပာ ၾကိးကိုေမာ႕ၾကည့္ လိုက္တိုင္း မၿမင္ရတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳ တစ္ခုခု ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္ေပၚ လြမ္းၿခံဳထားသလို ခံစားရတယ္..၊ ရင္ထဲမွာ တင္းက်ပ္ေနတဲ႕ အရာေတြကို ေကာင္းကင္ၾကိးကို ေမာ့ၾကည့္ၿပိး ရင္ဖြင့္ တိုင္တည္ လိုက္ရရင္ပဲ ေနလို႕ ထိုင္လို႕ ေတာ္ေတာ္ေလး အဆင္ေၿပတယ္လို႕ ထင္မိတယ္၊ သူမ်ားေတြ အတြက္ကေတာ့ မိုးေကာင္းကင္ ကို အိပ္ေနတဲ႕ အခ်ိန္ တိုက္ဆိုင္လို႕ မ်က္နွာဆိုင္ မိမွ ၾကည့္ၿဖစ္တယ္ ဆိုေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တစ္စံုတစ္ခုကို ၿပင္းၿပင္းၿပၿပ အလိုရွိတိုင္း၊ စိတ္ဖိစီးမွဳ ေတြနဲ႕ ၾကံဳၾကိဳက္တဲ႕ အခ်ိန္တိုင္း၊ မၾကာခဏ ေမာ့ၾကည့္မိတယ္ ၊ ေပ်ာ္စရာနဲ႕ ၾကံဳဆံုလဲ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္ရတာ အေမာ၊ စိတ္ေသာကေတြနဲ႕ ၾကံဳလည္း ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္ရတာ အေမာ ..ၿပိးေတာ့ ဘယ္လို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ၿဖစ္ၿဖစ္ ေကာင္းကင္ၾကိးကို ေမာၾကည့္လိုက္ ရတာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ေႏြးေထြးတဲ႕ အလႊာတစ္ခုရဲ႕ ဖံုးလြမ္းၿခင္းကို ခံစားရသလိုမ်ိဳး ေႏြးေထြးတယ္ေလ ၿပိးေတာ့ မ..ကို သတိရတိုင္းလဲ ေကာင္းကင္ၾကိးကို ေမာ့ၾကည့္ ၿဖစ္တယ္ နိုရာ ရဲ႕ အေၾကာင္းေတြ စဥ္းစားၿပီး နိုရာ..က အၿပံဳးေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို ငံု႕မိုးၾကည့္ ေနသလို မ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ေႏြးေထြးမွဳေတြ ရတယ္..နိုရာ အဲဒါေၾကာင့္ ေလာကမွာ ရွိတဲ႕ တစ္ခ်ိဳ႕တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ အရာေတြထက္ ကၽြန္ေတာ္ မိုးေကာင္းကင္ကို ပိုၿပိး နွစ္သက္မိရတဲ႕ အေၾကာင္းရင္းပဲ..နို၇ာ"

" ကဗ်ာဆန္လိုက္တာ ...နိုရာ..ေတာင္ တစ္ခါမွ အဲလိုအေတြးမ်ိဳး မဝင္တက္ခဲ႕ ဘူးဖူး.. ခုေတာ့ ခ်စ္ေၾကာင့္ နိုရာ..လည္း မၾကာခဏဆိုသလို ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္ၿပီး တီးတိုး စကားဆို တက္ေနၿပီ .."

သူမရဲ႕ ရွက္ၿပံဳး တစ္ခုနဲ႕ ဝန္ခံလိုက္တဲ႕ အမွန္တရား တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္ရင္ တစ္ခုလံုးကို ဝုန္းတိုင္း က်ဲသြားေစသည္။ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေကာင္းကင္လို႕ တင္စားရေလာက္ေအာင္ပဲ လွ်ိဳဝွက္ နက္နဲ လြန္းေသာသူ၊ သူမတြင္ ခက္ထန္ မေယာင္နဲ႕ နူးညံ႕ေသာ ခ်စ္ၿခင္းေတြ ရွိ၏။ ရံဖန္ ရံခါမ်ိဳးတြင္လည္း သူ မတူေအာင္ မာေက်ာလြန္းေသာ နွလံုးသား ပိုင္ရွင္ တစ္ေယာက္လဲ ၿဖစ္၏။ သေဘာေကာင္း၊ ခ်ိဳေသာေသာ အေၿပာေတြ ပိုင္ဆိုင္ေသာ္ ၿငားလည္း ေအးစက္ေသာ ဥေပကၡာ တရား သူမတြင္ ခိုင္ခိုင္မာမာ ရွိေနတက္၏။ ခံစားခ်က္ေတြကို သိုဝွက္နိဳင္ စြမ္း ရွိသလို သည္းခံနိဳင္မွဳ လည္း ေတာ္ေတာ္ေလး ၿပည့္ဝတဲ႕ သူလည္း ၿဖစ္၏။

သူမရဲ႕ ဘဝက ၾကမ္းေသာ္ ၿငားလည္း စိတ္ဓါတ္အားၿဖင့္ ေတာ္ရံု အမ်ိဳးသမီး ေတြမွာ မရွိနိဳင္ေသာ ၾကံ႕ခိုင္ေသာ စိတ္ဓါတ္အင္အားၿဖင့္ ေလာကဓံကို တိုက္ဆစ္ ဆင္နိဳင္ေသာ သူလည္း ၿဖစ္ေပ၏။ သူမတဲ႕ အခ်က္လက္ေတြၿဖင့္ သူမက သူမပတ္ဝန္းက်င္မွာ သူရဲေကာင္း တစ္ဦးသဖြယ္လဲ အထင္ကရ ရွိသူ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္သည္။ ဘယ္လိုပင္ သူမရဲ႕ အရည္ခ်င္းေတြ ၿပည့္စံုေန ေသာ္ၿငားလည္း သူမရဲ႕ ရယ္ေမာသံ လြင္လြင္ေလး ၾကားရ၊ ၿမင္ရရင္ ကၽြန္ေတာ္ရင္ တစ္ခုလံုး စမ္းေခ်ာင္း သဖြယ္ ေအးၿမေစတဲ႕ သူမရဲ႕ ရယ္သံ ခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြ ရရွိဖို႕ အတြက္ သူမရယ္ေမာဖို႕ ၾကိဳးစားတိုင္း ၾကိဳးစားမွဳရဲ႕ ရလဒ္က ကၽြန္ေတာ္႕ အတြက္ ေက်နပ္မွဳ နဲ႕အတူ ၾကည္နဴးမွဳ ေတြရရွိ ေစသည္။

" နိုရာ.... ညက ဖုန္းၿပန္ ဆက္ပါဆို ဘာလို႕ မဆက္တာလဲ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ရတာ လည္ပင္းကို ရွည္လို႕ "

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အၿပစ္တင္စကားကို သူမက သေဘာတက် ရယ္ေမာလွ်က္မွ

" ခ်စ္ အၿပစ္တင္လဲ ခံရမွာပဲ ..ခ်စ္ေၿပာတဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကိုပဲ နွိပ္တာေလ အဲဒါ ဖုန္းက နံပါတ္မွားေနတယ္တဲ႕ .."

" ၿဖစ္ရမယ္ နိုရာ..ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေလာက္ေၿပာေနရင္းနဲ႕ ေၿပာေတာ့ ေသခ်ာ မွတ္ထားတယ္ဆို "

" အင္းေလ မွတ္ထားတာပဲ ဟာ..ခ်စ္ကလည္း သိရဲ႕သားနဲ႕ နိုရာ  အေၾကာင္း နိုရာ...က နည္းနည္းေလးေတာ့ လြဲလိုက္ရမွေလ သိတယ္မလား "

သူမက ေၿပာလည္းေၿပာ သူမရဲ႕အေၿပာကို သေဘာက်စြာ ရယ္လဲရယ္ေန၏။ သူမကို ၾကည့္ရင္း ကၽြန္ေတာ္မွာသာ အူေတြ အေခြလိုက္ ကေန ၿပဳတ္ထြက္မလား ပါပဲ။ သူမက ထူးထူးၿခားၿခားလဲ အလြဲေတြနဲ႕ ၾကံဳတက္သူလဲ ၿဖစ္သလို မၾကာခဏလဲ လြဲေန တက္သူ ၿဖစ္၏။ သူမက သူမကိုယ္သူမလည္း လြဲေနတက္ေသာေၾကာင့္ " သိတယ္မလား..နိုရာ ..က နည္းနည္းေလးေတာ့ လြဲလိုက္ ရမွေလ.." လို႕ အရြန္းေဖာက္တက္သူ လဲၿဖစ္ၿပန္၏။

" အင္းပါ..အင္းပါ အဲမွာ အၿမဲတမ္း လြဲေန ၿပိးရင္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ပါ လြဲေနအံုးမယ္ေနာ္ ၾကည့္လုပ္အံုး..နိုရာ..ရဲ႕"

" ဟင္းးေနာ္ နိုရာ..အဲလို ..လြဲတက္မွန္း ခ်စ္လည္း သိေနတာကိုပဲ..စိတ္ရွည္ေလ ေနာ္...ဘာလဲ ခ်စ္က ခုထဲက ၿငိဳၿငင္တာလား ေၿပာ "

" ဟာ.. နိုရာ..ေတာ့လုပ္ၿပီ နိုရာ.. ပဲ အၿမဲ လြဲေနတက္တာ ဆိုၿပိးေတာ့ေနာ္...ကၽြန္ေတာ္က လြဲမွာဆိုးလို႕ သတိေပးတာပါ နိုရာ..ရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္လား နိုရာ နဲ႕ လြဲခ်င္မလားလို႕ေနာ္ ေဟာဒီ ရင္ဘတ္တစ္ခုလံုး နိုရာ.အတြက္ ခ်ည္းပဲဗ်...ၿဖစ္နိဳင္ရင္ေလ ရင္နွစ္ၿခမ္း ၿဗန္းၿဗန္းခြဲၿပိးသာ သက္ေသ ၿပလိုက္ ခ်င္တယ္ .."

" အမေလးေလးေနာ္ ... သက္ေသေတာ့ မၿပလိုက္ပါနဲ႕ ရွင္... ေနာက္ဘဝထိ မေစာင့္နိဳင္ဘူး ရွင့္..သိရဲ႕လား.."

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စကားကို အရြန္းေဖာက္လို႕ သူမက ထိုသို႕လည္း ေနာက္ေၿပာင္ တက္ေသာ သူလည္း ၿဖစ္၏။ သူမက ေဖာ္ေရြသလို ပြင့္လင္း၏။ ဟန္ေဆာင္မွဳ ကင္းသလို ေပ်ာ္ေပ်ာ္လည္း ေနတက္၏။ စိတ္ညစ္ စရာေတြကိုလဲ ရင္ထဲမွာ ၾကာၾကာ မထားတက္သလို မေက်နပ္တာ ရွိရင္လည္း ၿမိဳသိပ္နိဳင္မွဳ နည္းသူ ၿဖစ္၏။ စိတ္ဓါတ္အားၿဖင့္ ၾကံ႕ခိုင္ေသာ သူမသည္ မၾကာခဏ ဆိုသလို အာဂါနု ေရာဂါ အေသးမႊားေလးမ်ားနွင့္ မၿပတ္ရွိတက္သူလဲ ၿဖစ္၏။

" နိုရာ... နွာေခါင္းထဲက ေသြးေတြ က်တယ္ဆိုတာေရာ သက္သာရဲ႕လား "

" အင္း သက္သာပါတယ္ .."

" ဆရာဝန္နဲ႕ေရာ ထပ္မၿပဘူးလား "

" ေနာက္နွစ္ရက္ေလာက္ေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္ေသးတယ္ မသက္သာရင္ေတာ့ ထက္၊ၿပမယ္ေလ "

" အင္းေနာ္ ဆရာဝန္နဲ႕ ၿပမယ့္အေရးမ်ား ေန႕လြဲညလြဲ နဲ႕ေနာ္..ၾကည့္လဲ လုပ္အံုး ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မေတြ႕ပဲ သိၾကားမင္း ဦးမာဃနဲ႕ ေတြ႕ေနမယ္.."

" ေၿပာေတာ့မယ္ ...ခ်စ္ကေတာ့ေလ..သူနဲ႕ ေတြ႕လို႕ မၿဖစ္ေသးပါဘူး နိုရာ ..မွာ ဦးမာဃ႕ထက္အရင္ ေတြ႕ရမယ့္သူ ရွိတဲ႕ဟာ ကိုေနာ္..."

သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က အၿမဲလိုလို အတိုင္အေဖာက္ ညီညီ စကား အေပးအယူလဲ ေတာ္ေတာ္ေလး မွ်ၾကလို႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြကဆို ကၽြန္ေတာ္ကို အၿမဲတမ္း သူမနဲ႕ ပါက္သတ္ၿပိး စေနာက္လို႕ မဆံုး။

" မင္းေလ ၾကည့္ေလ ..ၾကည့္ေလ မင္းရဲ႕ နိုရာ..နဲ႕ တၿဖည္းၿဖည္း တူတူ လာၿပီ "

" မင္းတို႕ နွစ္ေယာက္က ရုပ္လဲ ေတာ္ေတာ္ေလး ဆင္ၾကတယ္ "

" မင္း..အဲလို ၾကပ္ၾကပ္လုပ္ ... ဟိုတစ္ေယာက္ကို မင္းကို ၿပန္မလြတ္ပဲ အပိုင္ သိမ္းထားလိုက္ လိမ္႕မယ္ "

မၾကာခဏ ဆိုသလို သူမေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္နွာ ပြင့္ရသလို သူမေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္မွာ အေနရ ခက္လွသည္။ သတင္းေမြးတဲ႕ ေရႊမင္းသမီး တပါးအလား သူမက ထည္ဝါလွေသာ ေၾကာင့္ ဝိုင္းရံေနတဲ႕ သူမနံေဘးမွ ပုရိသ ေတြနဲ႕ ဘဝအေရး ေတြးမလြယ္လို႕ အေဝးထြက္ရမယ့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ ရင္ေတြပူလိုက္ ရတာ ညေတြလဲ မေရတြက္ နိဳင္ေအာင္ပါပဲ။ တစ္ဘဝတာ ေပါင္းရဖို႕ အေရး တခဏတာ ခြဲၾကရမွာ ဆိုေပမယ့္ သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ မခြဲခ်င္ေလာက္ ေအာင္ပဲ ၿဖစ္ရ၏။ ဘယ္လို အေၾကာင္းမ်ိဳးနဲ႕မွ သူမနဲ႕ မခြဲခြာခ်င္ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ နွစ္ဦး စံုစည္းဖို႕ အေရး ခဏေလးေတာ့ ေဝးေန ၾကရမွာလည္း အေသအခ်ာ ပါပဲေလ။

" ခ်စ္..တစ္ေန႕ ဒီလို ထြက္သြားရမယ္ ဆိုတာ သိေနေပမယ့္ ဒီေလာက္ ၿမန္ၿမန္ၾကိး ၿဖစ္လိမ္႕လို႕ မထင္ထားဘူး .. ၾကိဳတင္ သိနွင့္ေန ေပမယ့္လဲ ၿပင္ဆင္ထားေပမယ့္လည္း တစ္ကယ္တမ္း ၾကံဳလာေတာ့ ခံနိုင္ရည္ မရွိဘူး ခ်စ္..နိုရာ..တစ္ေယာက္ထဲ ဘယ္လိုေနခဲ႕ ရမလဲေတာင္ မေတြးရဲဘူး.. ခ်စ္..မရွိပဲ နိုရာ. မေနခ်င္ဘူး ၿဖစ္နိဳင္ရင္ ခ်စ္..လို႕ အက်ယ္ၾကိး ေအာ္ၿပီး ရင္တစ္ခုလံုး ပြင့္ထြက္သြားေအာင္ ေအာ္ဟစ္ ၿပစ္လိုက္ခ်င္တယ္ ..နိုရာ..ရင္ေတြ ပြင့္ထြက္ မတက္ပါပဲ ခ်စ္ "

" ကၽြန္ေတာ္လည္း နိုရာ နဲ႕ ထပ္တူ ထက္မွ်ပါပဲ ..နိုရာ..ရယ္..တစ္ဘဝစာ ေပါင္းရဖို႕အေရး တခဏတာ ေဝးၾကဖို႕ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ အလြမ္းေတြကို တံတားအၿဖစ္ ခင္းၾကရမယ္ေလ..ၿပိးေတာ့ ဘဝတစ္ခု ၿပီးၿပည့္စံုဖို႕ အခ်စ္တစ္ခု ထည္းနဲ႕ မၿပိးစံုနိဳင္တာ နိုရာ..လဲအသိပဲ..အခ်စ္အၿပင္ ေနာက္ထက္ လိုအပ္တဲ႕ (၇၅)% ကို ကၽြန္ေတာ္ေရာ နိုရာ..ပါ ၿဖည့္စည္း ၾကရမွာေပါ့ ..မဟုတ္ဘူးလား နိုရာ."

ၾကိဳသိေန ပါလွ်က္နဲ႕ အဆင္သင့္ မၿဖစ္တဲ႕ သူမရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြကို ၾကင္နာစြာ သုတ္ေပးရင္း သူမရဲ႕ ရွိဳက္သံေတြနဲ႕အတူ မ်က္ရည္ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္မွာ စြန္းထင္းခဲ႕ရသည္။ တစ္ကယ္တမ္းေတာ့ မ..ရယ္ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘတ္မွာ စြန္းထင္းသြားတဲ႕ မ်က္ရည္စက္ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဟိုးအနက္ရွီဳင္းဆံုး နွလံုးသား တစ္ခုလံုးကိုပါ စိုစြတ္သြား ေစတယ္ဆိုရင္ ပိုမွန္ပါတယ္ေလ။

" မငိုပါနဲ႕ ..နိုရာ..ရယ္ ဒီအလြမ္းေတြ ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ နွစ္ေယာက္အတြက္ အားၿဖစ္ေစဖို႕ တြန္းအား တစ္ခုအေနနဲ႕ ၾကိဳးစား ၾကရေအာင္လားေနာ္ .."

" အင္းပါ...မငိုေတာ့ဘူးေနာ္... "

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၿပာေၾကာင့္ သူမက ၿပာၿပာသလဲ မ်က္ရည္ေတြ သုတ္လို႕ အၿပံဳးမ်က္နွာကို ဖန္တီးၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကို စူးစူး စိုက္စိုက္ ၾကည့္ေန၏။

" ဘာ ၿဖစ္လို႕လဲ..နိုရာ "

ရုတ္တရက္ ကြယ္ေပ်ာက္ သြားမယ့္ သူအလား သူမက ၾကည့္ေန၇င္းမွ

" မွတ္မိေအာင္ ၾကည့္လို႕ရတဲ႕ အခ်ိန္ေလးမွာ ေသခ်ာ မွတ္ထားမလို႕ .."

ကေလးဆန္ဆန္ နုတ္ခမ္းစူ၍ ေၿပာတဲ႕ သူမ။ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာမက်ပဲ မေနနိဳင္ေအာင္ ၿပဳစား လြန္းပါဘိ။

" မရယ္နဲ႕ တစ္ကယ္ေၿပာေနတာ အခ်ိန္ အၾကားၾကီး လြမ္းရေအာင္ လုပ္ထားၿပီး ၿပန္လာရင္ အဲဒီ အလြမ္းေတြ အတြက္ တန္ရာ တန္ေၾကးပါ အတိုးနဲ႕ ေတာင္းမွာေနာ္.."

" ဟုတ္ပါၿပီ ဗ်ာ...နိုရာ..သေဘာပါ.."

" အင္း ၿပီးေရာ ..ကိုယ္႕စကား ေသေသခ်ာခ်ာ မွတ္ထားေနာ္ "

" အင္းပါ နိုရာ..ရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ကတိတည္တာ သိတယ္ဟုတ္...နိုရာ..နဲ႕ပါတ္သက္ၿပိး အၿမဲကတိ တည္တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က နိုရာ ရွိရာ အရပ္ကို အၿမန္ဆံုးနဲ႕ အလြမ္းေတြသည္ၿပိး အေရာက္ ၿပန္ခဲ႕ပါ့မယ္..ေနာ္"

" အင္း..နိုရာ .ဆုေတာင္းမေပး ေတာ့ဘူးေနာ္..နိုရာ..ကဆုေတာင္းတိုင္း လြဲတက္သူ ဆိုေတာ့ ဘာမွ ဆုမေတာင္းေပးတာ ခ်စ္.အတြက္ ပိုေကာင္းမယ္ ထင္လို႕ေလ..ၿပိးေတာ့ က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ေနာ္၊ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေနပါ၊ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ လည္းေနေနာ္၊ စိတ္ညစ္စရာေတြကို ရင္ထဲ ၾကာၾကာ မသိမ္းထားနဲ႕ ေရာဂါ ၿဖစ္လိမ္႕မယ္၊ အစားစားခ်ိန္ ဂရုစိုက္ပါ၊ ဗိုက္မဆာဘူး ဆိုၿပိး မစားပဲ မေနရဘူးေနာ္.."

ကေလး တစ္ေယာက္မွာ သလို တတြတ္တြတ္ မွာေနေသာ သူမကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္မွာ သက္ၿပင္းေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္ ခ်ေနမိသည္။ ဆုေတာင္းတိုင္း လြဲတက္လို႕ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ဆုမေတာင္းပဲ ေနေနရတဲ႕ သူမရင္ထဲက နာက်င္မွဳေတြကို သူမနွဳတ္က ေဖာ္မၿပေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ခံစားလို႕ရေန၏။

" တစ္ကယ္ ဆုမေတာင္းဘူးလား.. ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ၿပန္ဆံုဖို႕ေလ.."

" ဟင့္အင္း မေတာင္းဘူး ေတာင္းမိရင္ လြဲမွာ ေသခ်ာလို႕ ဘယ္ေတာ့မွ ဆုမေတာင္ဘူး "

သူမရဲ႕ အေၿပာကို ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်စြာ ရယ္ေမာရင္းမွ

" စိတ္ခ်ေနာ္..နိုရာ..ကၽြန္ေတာ္ နိုရာ..ရွိရာအရပ္ကို အၿမန္ဆံုးနဲ႕ ဆက္ဆက္ ၿပန္လာခဲ႕မယ္.. ၿပိးေတာ့ အၿမဲ ကတိတည္ သလို ေၿပာရင္ ေၿပာတိုင္း အေသအခ်ာ လုပ္တက္တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို ယံုၾကည္မွဳေတြနဲ႕ပဲ ေစာင့္ၾကိဳေနပါလို႕..ေနာ္ "

" အင္း "

အင္း ဆိုၿပိး ေခါင္းၿငိမ္႕လွ်က္မွ မ်က္ရည္ေတြ ၾကားမွ အနိဳင္နိဳင္ ၿပံဳးၿပရင္း သူမေရာ ကၽြန္ေတာ္ပါ တစ္ကယ္တမ္း ခြဲခြာၾကေတာ့ စကားလံုးေတြ ဆြံ႕အလို႕ ေပ်ာက္ဆံုးကုန္၏။ မ်က္ရည္ေတြၾကားမွ အၿပံဳးလွလွ ၿဖင့္ နွဳတ္ဆက္လက္ ၿပရွာတဲ႕ အငိုမ်က္နွာေလး တစ္ခု ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာခိုင္းခဲ႕ သည္တိုင္ ရင္ဘတ္မွာ ၿငိပါခဲ႕ရသည္။ သူမသည္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ နည္းတူ နာက်င္ေသာ ခံစားမွဳေတြၿဖင့္ ငိုပြဲဆင္ေနမွာ အေသခ်ာဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ေနမိသည္။ သူမနဲ႕ ပါတ္သက္ၿပိး ရရွိေန အလြမ္း ခါးခါးေတြကို သူမရယ္သံ နဲ႕ ၿပာခ် ၿပစ္ဖို႕ ေန႕စဥ္နဲ႕ အမွ် ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစားေနမိသည္။

သူမကို လြမ္းတိုင္း မိုးေကာင္ကင္ကို ေမာ့ၾကည့္ၿပိး စကားေတြ တစ္ေယာက္ထည္း ဆိုၿဖစ္သလို သူမသည္လည္း ကၽြန္ေတာ္လိုပဲ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္လို႕ တိုင္တည္ေနေလ မလားလို႕ ေတြးရင္း သူမနာမည္ေလး ဖြဖြ ေရရြတ္မိတယ္ ဆိုရင္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ရင္ ထဲေႏြးခနဲပါပဲ။ သူမသည္လည္း အလြမ္းေတြနဲ႕ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေန သလို ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ထပ္တူ အတိတ္နယ္ထဲမွာ တဝဲလည္လည္ သိတရ ရွိေနမယ္ ဆိုတာ ေၿပးမၾကည့္ နိဳင္ေပမယ့္ အေသအခ်ာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆီမွာ စကားေတြ ေဖာင္ဖြဲ႕လို႕ သူမရဲ႕ တစ္ေန႕တာ အၿဖစ္ပ်က္ေတြကို ရင္ဖြင့္တက္တဲ႕ သူမ။ သူမ အရမ္းနွစ္သက္ပါ သည္ဆိုေသာ စာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ နားေထာင္ခ်င္လား မေထာင္ခ်င္လား ဘယ္ေတာ့မွ မေမးပဲ သူမဘာသာ ဖတ္ၿပၿပိးမွ " နားညည္း သြားၿပိးလား၊ ဒီစာေလးက ေကာင္းလို႕ပါ ..ဖတ္ေစခ်င္လို႕ ညြန္းလိုက္ရင္ မဖတ္ၿဖစ္မွာ ဆိုးလို႕ ကိုယ္တိုင္ပဲ ဖတ္ၿပလိုက္တာ .ကဲ သိၿပီလား " လို႕ အၿပံဳးေတြနဲ႕ မလိမ္႕တပတ္ လုပ္တက္တဲ႕ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းပဲ လြမ္းပါသည္။

ရာသီ စက္ဝန္း အၾကိမ္ၾကိမ္ လည္လို႕ သူမမ်ား ကၽြန္ေတာ့္ အေပၚ စိမ္းေလမလား ဆိုတဲ႕ အေတြးနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ရင္ေတြ တဒိတ္ဒိတ္ ခုန္လွ်က္ သူမရွိရာသို႕ စိတ္လွဳပ္ရွားၿခင္း မ်ာစြာၿဖင့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ ကိုယ္႕အသက္ရူသံ ၿဖင့္ကိုယ္ ထိန္လန္႕လို႕ ေန၏။ သူမရဲ႕ တစ္ေန႕တာ အခ်ိန္ ဇယားသည္ နွစ္ေတြ ေၿပာင္းေသာ္လည္း ယခင္ အတိုင္းပဲ ရွိေနမွာပဲလို႕ တက္အက္ သိေနသည့္အလား ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေၿခလွမ္းေတြက သူမရွိရာ အရပ္သို႕ ေပါ့ပါးစြာ ေလွ်ာက္ လွမ္းလွ်က္။ ေလွ်ာက္ေန ရင္းနဲ႕ ေၿမၾကိးနဲ႕ ေၿခေထာက္ မထိသလို ရင္တစ္ခုလံုး ေလမွာလြင့္လို႕ ဟာတာတာ ဗလာက်င္းနဲ႕ ရင္ခြင္တစ္ခု။

သူမရွိရာ အရပ္နဲ႕ နီးေလေလ ကၽြန္ေတာ္မွာ အသက္ရူရပ္မတက္ စိတ္လွဳပ္ရွားမွဳ ေတြ အစီအရီၿဖင့္။ ေဟာ.. ၿမင္ေတြေနၾက သစ္ပင္ ပုပု စိမ္းစိမ္းေလးေတြ က အစီအရီ။ ဒီပတ္ဝန္းက်င္ ဒီအေနအထား က ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ မ်က္စိမွိတ္ၿပိး ေလွ်ာက္ ဆိုရင္ေတာင္ အလြတ္ရေနတဲ႕ ေနရာေတြ။ အစီအရီ လွလွပပ ညက္ၿပီး ပံုသြင္းထားတဲ႕ သစ္ပင္တန္းေတြရဲ႕ အဆံုး ခံုတမ္းေလး ေပၚမွာ ေသခ်ာတယ္ သူမရွိေနမွာ ပဲေလ။ ရုတ္တရက္ အေတြးေတြနဲ႕ ဘယ္လိုမ်ား သူမကို ထိန္႕လန္႕ေအာင္ လုပ္ရင္ ေကာင္းမလဲလို႕ အေတြးေတြနဲ႕ ရုတ္တရက္ ရွဳပ္ေထြးသြားရသည္။ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ကို ရုတ္တရက္ ၿမင္ေတြ႕ လိုက္ရရင္ သူမ ထမ်ား ေအာ္ေလမလား သို႕ေလာ သို႕ေလာ အေတြးမ်ားစြာ ၿဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည္နူး ေနမိ၏။

သစ္ပင္တန္းေလးေတြ ရဲ႕ အဆံုး ခံုတမ္းေလး အေရာက္ မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ေနသလို သူမ ရွိေနခဲ႕ပါ။ ဟာ..ခနဲ ဆင္းသြားတဲ႕ ရင္တစ္ခု ကၽြန္ေတာ္ မတ္တပ္ရပ္သည့္ အေနၿဖင့္ ရပ္တည္ နိဳင္စြမ္း ကင္းစြာ ဒူးေတြ တစ္စက္စက္ တုန္ရီလွ်က္။ သူမ ဘာလို႕မ်ား ထိုေနရာမွာ ရွိမေန ခဲ႕တာပါလိမ္႕။ သူမ ကၽြန္ေတာ္ အေပၚ စိတ္မ်ား ေၿပာင္းလဲ သြားၿပီးလား။ အနွစ္နွစ္ အလလ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ ေမွ်ာ္လင့္ ေနသလို ကၽြန္ေတာ္ကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ၿခင္း ကင္းခဲ႕ေလ ၿပီလား။ အေၿခေန မေပးလို႕ အဆက္သြယ္ ၿပတ္ေတာက္ မွဳအေပၚ အၿပစ္ၿမင္လို႕ သူမ စိမ္းရက္ေလ ၿခင္းလား။ ထားခဲ႕တဲ႕ သစၥာ ေဖာက္ၿပားဖို႕ ၾကံရြယ္ သူမ တစ္ကယ္ပဲ မုန္းနိဳင္ ေလၿပီလား။

စူးရွတဲ႕ အေတြးနဲ႕ နာက်င္နဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြ ေၾကာင့္ မ်က္ဝန္းမွ မ်က္ရည္ေတြ တလိမ္႕လိမ္႕ က်ဆင္းလာ၏။ မၿဖစ္သင့္ဘူး၊ မၿဖစ္ရဘူး ရယ္လို႕ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေအာ္ ဟစ္လိုက္ဖို႕ ၾကိဳးစားေပမယ့္ နွဳတ္ခမ္းမွာက တစ္စက္စက္ တုန္ရီလွ်က္မွ ဘာအသံမွ ထြက္မလာခဲ႕။ အဲလို မဟုတ္ပါ ေစနဲ႕လို႕ အၾကိမ္ၾကိမ္ ဆုေတာင္းေနရင္း ေကြးညြတ္က်ဆင္း သြားတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေၿခေထာက္ေတြက ခံုတန္းေလး အေရွ႕မွာ ဒူးေထာက္ ေနလွ်က္မွ။ က်ဆင္းလာတဲ႕ မ်က္ရည္ေတြက ေယာက္်ားဆိုတဲ႕ မန္ကို ခြင္းၿပိး တာက်ိဳးတဲ႕ ၿမစ္အလား ပါးၿပင္မွာ စီးဆင္းလွ်က္ ကၽြန္ေတာ္ ခံနိဳင္ရည္ မဲ႕စြာ ေခါင္းငံု ခ်လိုက္မိသည္။ ကေလးငယ္ တစ္ေယာက္လို ပဲ အသံထြက္၍ ခ်ံဳပြဲခ် ငိုမိသည္။ တရိုက္မတ္မတ္ ရိုက္သံေတြက အနွစ္နွစ္ အလလက ေမွ်ာ္လင့္ခဲ႕တဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ တစ္ခု ရိုက္ခ်ိဳး ပ်က္စီး ခံခဲ႕ ရသလို နာက်င္ေၾကကြဲ ေနလွ်က္။

ဒူးေထာက္ ေခါင္းငံုေနလွ်က္မွ ဖ်တ္ခနဲ႕ ေႏြးေထြးတဲ႕ လက္တစ္စံု ကၽြန္ေတာ္ ပုခံုးသို႕ လာေရာက္ထိေတြ႕ တဲ႕အခိုက္ ဦးညြတ္ထားတဲ႕ ဦးေခါင္းကို ေမာ့လို႕ အၾကည့္ မၿမင္တာၿပိၿဖစ္တဲ႕ နူးညံ႕တဲ႕ ေႏြးေထြးတဲ႕ အၿပံဳးမ်က္နွာနဲ႕ သူမက ကၽြန္ေတာ္ကို ၿပံဳးလို႕ ၾကည့္ေန၏။ ရုတ္တရက္ သူမအား ရင္ခြင္ထဲ ေထြးေပြ႕လွ်က္ လြတ္ထြက္သြားမွာ ဆိုးသည့္အလား ေထြးပိုက္မိရင္း

" ဟာ.... နိုရာ..ရယ္ ..လြမ္းလိုက္ရတာ ဗ်ာ"

လို႔ မခိ်တင္ခဲ ေရရြတ္လိုက္ေတာ့ သူမက နားလည္ေသာ အၿပံဳးေတြၿဖင့္

" အလြမ္းေတြ အတြက္ ေလွ်ာ္ေၾကးေပးရတာ နင့္နင့္နဲနဲ မွ ဟုတ္ပ ေလစ ခ်စ္ "

သူမရဲ႕ အေၿပာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ နားမလည္ေသာ မ်က္လံုးမ်ားၿဖင့္ သူမအား ၾကည့္မိရင္း

" ဘာ ေၿပာတယ္နိုရာ.. ေလွ်ာ္ေၾကး ဟုတ္လား.."

" ဟုတ္တယ္ေလ ခ်စ္ရဲ႕ နိုရာ..ေၿပာသားပဲ အလြမ္းေတြ အတြက္ ထိုက္တန္တဲ႕ ေလွ်ာ္ေၾကး ေပးရမယ္ ဆိုတာေလ ..ဘာလဲ ေမ႕သြားၿပီ ..ခုခ်က္ခ်င္း စိတ္ေကာက္ လိုက္မွာေနာ္ "

ေၿပာလည္းေၿပာ သူမက ကၽြန္ေတာ္ကို ေက်ာခိုင္းဖို႕ ဟန္ၿပင္လိုက္၏။

" မလုပ္လိုက္ပါနဲ႕ နိုရာ..ရယ္ အခုေတာင္ ကံေကာင္းလို႕ဗ် မဟုတ္ရင္ အသက္ပါ ပါသြားမွာ သိရဲ႕လား ေၾကာက္စရာ ......လန္႕စရာဗ်ာ အလြမ္းရဲ႕ ေလွ်ာ္ေၾကး ဆိုတာနဲ႕တင္ လံုေလာက္ ေနပါၿပီ စိတ္ေတာ့ မေကာက္ပါနဲ႕ေတာ့ေနာ္."

" ဟြန္႕  .ေနာ္ သနားလို႕ ..ဘာမွတ္ေနလဲ "

ၿပံဳးစစ မ်က္နွာေပးတဲ႕ သူမက ကေလးတစ္ေယာက္ကို ၾကည္စယ္သည့္အလား ခ်ိဳၿမ ဝင္းလဲ႕လို႕ ေန၏။ ကၽြန္ေတာ္ ကမ္းေသာ လက္သို႕ သူမရဲ႕ လက္ေလး အလိုက္သင့္ ၿပန္ကမ္းေပးၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ လက္ေမာင္းကို ပိုင္ပိုင္နိဳင္နိဳင္ တြဲလို႕ သူမနံေဘး ေရာက္လာတဲ႕ ခဏ ေလာကၾကိး တစ္ခုလံုး ကၽြန္ေတာ္တို႕ နွလံုးသားနဲ႕ အတူ အလွေတြ ၿပိဳင္လို႕...ေလ။






##################################
########################
##############

ခ်စ္ၾကသူတိုင္း ဆံုစည္း နိဳင္ၾကပါေစလို႕
ဆႏၵၿပဳလွ်က္
အၿမဲ ၾကိဳးစားေနမည့္
Angelhlaing
(3.02)pm,  4 , July . 2011
(www.angelhlaing.blogspot.com)

မွတ္ခ်က္ ။ ။ ဇတ္သိမ္း လွလွေလး ဖတ္ခ်င္ တယ္လို႕ ေတာင္းဆို ၾကတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အတြက္ပါ။ အားလံုးပဲ ေက်နပ္ ၾကမယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္ ပါတယ္။ စာေရးသူ ကေတာ့ ေပါင္းေပး လိုက္ရလို႕ မေက်နပ္ပါ....:):):)

19 comments:

အိန္ဂ်ယ္လႈိင္ေရ မဂၤလာပါ။

၀တၳဳတုိေလးက ထိတယ္ အိန္ဂ်ယ္လႈိင္ေရ ၀တၳဳတုိေလး ခံစားသြားပါတယ္...

က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ ႀကည္လင္၀င္းပ ေအးျမပါေစေနာ့...

ေပါင္းေပးလိုက္တာ ကုိပဲ ေက်နပ္လိုက္ပါဟယ္...
အားတုန္းခဏေရာက္တာနဲ႕ ခဏေလးဖတ္လို္က္တာနဲ႕
ဇာတ္လမ္းေလးကို သေဘာက်သြားတယ္..
အဖြဲ႕ အႏြဲ႕နဲ႕ စကားေလးေတြကိုးက ခ်စ္စရာ

အေရးအသား ညက္ညက္ေညာေညာရွိတာကို သတိထားမိတယ္ ညီမေရ...ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအေၾကာင္းကေတာ့ ေန႔ရွိသ၍၊ လူရွိေနသ၍၊ ေရးေန၊ ေျပာေနရဦးမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြပါ...ပုိစ့္တစ္ခုထက္တစ္ခု ပို၍သာ၍ တိုးတက္လာေသာ အႏုပညာအင္အားနဲ႔ ဆက္ေရးႏိုင္ပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္းေပးပါရေစ...

နာမည္ေက်ာ္စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မ်ားလားဗ်ာ... ေကာင္းလိုက္တဲ့အေရးအသားးး.

ကြဲသြားၾကမယ္ ထင္ေနတာ။ ေပါင္းသြားၾကတာကုိး။ ေပါင္းသြားေတာ့လဲ ေပါင္းသြားတယ္ မွတ္ရုံေပါ့။ း))))
ကုိယ္ေတြ႔က်ေနတာဘဲ ေရးတတ္လုိက္တာ။ း))

ခင္မင္လ်က္

လူသားအားလံုး လက္ေတြ႔ဘဝမွာ ၿပီးျပည့္စံုမႈကို ရႏိုင္ဖို႔ရာ ခက္ခဲၾကေပမယ့္ အခုလို ၾကည္ႏူးစရာေလးနဲ႔ နိဂံုးခ်ဳပ္ထားေတာ့ စာဖတ္သူတို႔ရဲ႕စိတ္ကို ေက်နပ္မႈ ေပးႏိုင္တာေပါ့ကြယ္။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ ၾကည္လင္ေအးျမ ခ်မ္းသာသုခနဲ႔ျပည့္ဝပါေစေနာ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ကြဲသြားေတာ႔လည္း စိတ္မေကာင္း၀မ္းနည္းရသလို ေပါင္းသြားရတဲ႔ ခ်စ္သူေတြအတြက္ေတာ႕ ၾကည္ႏူးခ်မ္းေျမ႔ျခင္းေတြ ကူးစက္ခံစားရပါတယ္ညီမေလးေရ
စာေရးေကာင္းတဲ႔ ညီမေလးလည္း ေပ်ာ္ရႊင္ က်န္းမာ စိတ္ခ်မ္းသာပါေစ

ဖတ္သြားတယ္ညီမေရ ober

၀တၳဳေလးကေကာင္းလိုက္တာညီမေရ.. အရမ္းဖြဲ႔ႏြဲ႔တတ္တာဘဲ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီအဖြဲ႔အႏြဲ႔ေလးေတြက သြက္သြက္ကေလးေတြဆိုေတာ့ ဖတ္တဲ့သူကို ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလး ဆြဲေခၚသြားႏိုင္တယ္။

စာလာဖတ္တယ္ဗ်ဳိ႕ ... အားေပးလ်က္ပါ ...

အခ်စ္မွတဆင့္နိဗၺာန္သုိ႔လုိ႔ေတာ့ ေျပာတာပဲ။ ဘယ္အခ်စ္နဲ႔ ေရာက္ေအာင္သြားရမွန္းကုိ မသိေသးဘူး။ ဖတ္ရတာ ေမ်ာပါသြားတယ္...။

နင့္နင့္နဲ႔ ေပးရတဲ့ေလွ်ာ္ေၾကးကုိ စဥ္းစားေနတာ၊

စကားေျပာခန္းေတြမ်ားေနတယ္၊ ဇာတ္လမ္းက နည္းတယ္။

အေရးအသားမွာ တိုးတက္လာျပီပဲ။ ဇာတ္အိမ္တခုခုဖြဲ႔တည္ျပီး ေရးရင္ ပိုေကာင္းမယ္ ထင္မိတယ္။ ဒီဝတၳဳတိုရဲ႕ အေရွ႕ပိုင္းမွာ ဖြဲ႔ထားတာေတြက ဇာတ္လမ္းရွည္ေရးသလို စိတ္ေျပနေျပ ဖြဲ႔ထားတာမ်ဳိးလို႔ ခံစားမိတယ္။

စာေရးတာအရမ္းကုိေကာင္းေနတယ္ေနာ္..
ဆက္ၾကိဳးစားေနာ္ညီမေရ..
နာမည္ၾကီးစာေရးဆရာမၿဖစ္ဖုိ႔ရွိတယ္..
အတည္ေၿ႔ာတာပါေနာ္...

အလြမ္းေလွ်ာ္ေၾကး လာယူသြားပါတယ္..
ငါ့ညီမေလးက စာေရးအရမ္းေကာင္းတယ္..
ေအာင္ျမင္တဲ့ စာေရးဆရာမႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါေစကြယ္..

မမေရဇတ္လမ္းေလးေကာင္းတယ္ေနာစာေရးဆရာမၾကီးျဖစ္ပါေစဗ်ာ..

ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ..........။
ဇာတ္အိမ္မပါသလိုပဲေနာ္
ဇာတ္ေကာင္ေတြကို ခြဲျပစ္လိုက္ရင္
ပိုျပီးေကာင္းမယ္လို႔ထင္မိတယ္။

ထင္မိျမင္မိတာေလးကိုေျပာမိတာပါ။

အင္း..ခ်စ္ေသာသူတိုင္းညားၾကပါေစ..
ညားေသာသူတိုင္းသစၥာရွိၾကပါေစ................

ခင္မင္လွ်က္
မဒမ္ကိုး

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More