http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Friday, April 22, 2011

ခ်စ္ခဲ႕ၾကသည္မွာ...အမွန္ပင္ၿဖစ္ေသာ္လည္း

" တစ္သက္မွတ္ထည္း အဲလို တစ္ထစ္က် သတ္မွတ္လို႕ မရတဲ႕ အရာေတြ ေလာကၾကိးမွာ အမ်ားၾကိးပဲ သကၠရဲ႕ ကိုယ္႕ဘက္က ၾကည့္ေတာ့ လက္ဖဝါး သူမ်ားဘက္က ၾကည့္ေတာ့ လက္ဖမိုး ဘယ္သူမွ မမွားပဲ နွစ္ဖက္လံုး မွန္ၾကတာေတြ လဲရွိတယ္ ေလ "
" မၿငင္းပါဘူး ညိဳ႕ရဲ႕ ဒီလိုပါပဲ သကၠကလည္း တစ္ဖက္ေစာင္းနင္းၿပိး ေၿပာေနတာမ်ိဳး မဟုတ္သလို ၿဖစ္နိဳင္တာေလးေတြ ၿဖစ္တက္တာ ေလးေတြကို ဥပမာ၊ သာဓကနဲ႕ ေတြနဲ႕အၿမဲ ယွဥ္ၿပိး ေၿပာၿပ ေနတာပါေနာ္ ကိုယ္မွန္တယ္ သူမ်ားမွားတယ္ လို႕တစ္ဖက္သတ္ အၿမင္၊ တစ္ဖက္သတ္ အေတြးေတြ မရွိပါဘူး ညိဳ႕ရဲ႕ ဒါေပမယ့္ ညိဳ႕ကေတာ့ သကၠေၿပာ သမွွ် လိုက္ၿပီး ကန္႕ကြက္ဖို႕၊ ၿငင္းခုန္ဖို႕ တမင္ၾကိဳးစား ေနတာမ်ိဳး ေတာ့မဟုတ္ နိဳင္ေလာက္ ပါဘူးေနာ္ "

သကၠရဲ႕ အေၿပာေၾကာင့္ သူမ အသံထြက္ေအာင္ပင္ ခပ္ဖြဖြ ေလးရယ္ေမာ လိုက္မိသည္။ သကၠဆိုတဲ႕ တစ္ေယာက္က ရိုးသားသေလာက္ တစ္ခါတစ္ေလ ေတာ့လည္း မထင္မွတ္ေလာက္ ေအာင္ပဲ ထက္ၿမက္ေန တက္ၿပိး သူမ်ားနဲ႕ မတူတဲ႕ အၿမင္ေတြ အယူဆ ေတြေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ပိုင္ဆိုင္ ထားသူတစ္ေယာက္ လည္းၿဖစ္ေန တက္ၿပန္တယ္။ အၿမဲ မဟုတ္ေတာင္ မၾကာခဏ ၿငင္းခုန္မွဳ ေတြရွိေန တက္တဲ႕ ညို႕နဲ႕ သကၠကေတာ့ အခ်ိန္ကာလ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက နွေၿမာစရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ ၿငင္းခုန္မွဳ ေတြ အေၿခအတင္ ေဆြးေႏြးမွဳ ေတြနဲ႕ အခ်ိန္ ကုန္ေနတက္တဲ႕ သူေတြ ၿဖစ္မွန္းမသိ ၿဖစ္ေန ခဲ႕ၾကတာပဲေလ။

" ညိဳ႕ ဟိုေန႕ကလည္း သကၠကို ဘာမွ မေၿပာပဲ ရုတ္တရက္ ထၿပိး ၿပန္သြားတယ္ေနာ္ "
" အင္းေလ ဘာၿဖစ္လို႕လဲ သကၠ "
" ဟင္ "

သူမရဲ႕ အေၿပာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလးပဲ စြန္႕အ သြားခဲ႕သည္။ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ေတာ့ ညိဳ႕ဆိုတဲ႕ မိန္းမ တစ္ေယာက္က အၿမဲတမ္းပဲ အေၿဖရွာ မရတဲ႕ ပုစာၦ တစ္ပုဒ္လို ပါပဲ။ သူမ လာခ်င္ လာတယ္၊ လုပ္ခ်င္တာ ေတြလုပ္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ကို ေခါင္းထဲ ရွိတယ္လို႕ ေတာင္ သတ္မွတ္ ထားရဲ႕လားမသိ။ ရွာေဖြလို႕ မေတြ႕တဲ႕ တစ္စံု တစ္ခုသူမရင္ထဲမွာ သိုဝွက္ထား တယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲ အၿမဲ ခံစားေနရသေလာက္ သူမကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို ဥေကၡာ ထားနိုင္ လြန္းလွပါတယ္။

" ညိဳ႕ ဘယ္လိုေၿပာ လိုက္တာလဲ တစ္ခါတစ္ေလ ညိဳ႕လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ၿပိး ထားသြားတိုင္း က်န္ခဲ႕ရတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို ညိဳ႕နည္းနည္းမွ ထည့္မတြက္ဘူးလား ဟင္"
" သကၠ ကလည္း အေတြးကလည္း ေၾကာင္လိုက္တာ ညိဳ႕အေၾကာင္း နည္းနည္းေတာ့ သိဖို႕ ေကာင္းပါတယ္ေနာ္ "
" အဲဒါ ေၾကာင္တာ မဟုတ္ဘူး ညိဳ႕ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ၿပိး က်န္ခဲ႕ရတဲ႕ သူရဲ႕ရင္ထဲ နည္းနည္း ေတာ့ ဝင္ၾကည့္သင့္ တယ္လို႕ေတာ့ သကၠ ထင္တယ္ အဲလိုဆို တစ္ဖက္ေဇာင္းနင္း ဆိုတဲ႕ အသံုးအနွဳန္း ေတြၿဖစ္လာ စရာ အေၾကာင္းမရွိ ေတာ့ဘူးေလ မဟုတ္ဘူးလား ညိဳ႕ "

သူမက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၿပာအကို အေရးတယူလဲ မဟုတ္၊ မယူတာလဲ မဟုတ္၊ အေဝးတစ္ေနရာကို လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ ရင္းနွဳတ္ ဆိတ္လို႕ေနၿပန္တယ္။

" ညိဳ႕မွာ ကကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ပါက္သတ္ၿပိး ဆန္႕က်င္ဘက္ စကားေတြ တြင္တြင္ေၿပာၿပီး ၿငင္းခုန္တဲ႕ ဝါက် ေတြေလာက္သာ လိွဳင္လွိဳင္ ေၿပာတက္တဲ႕ သူတစ္ေယာက္ အၿဖစ္နဲ႕ပဲ၊ က်န္တာေတြ မစဥ္းစားပဲ ညိဳ႕ လုပ္ခ်င္တာေတြ တန္းစီၿပိး လုပ္သြားတာ ကၽြန္ေတာ္ကို နည္းနည္းေတာ့ ထည့္စဥ္းစား ဖို႕ေကာင္းတာ ေပါ့ "
" ကဲ သကၠ မဟုတ္တာေတြ ဒရစပ္ ေၿပာေနမလား၊ ေၿပာေနတာေတြ ရပ္မလား၊ ဒါမဟုတ္ရင္ ညိဳ႕ပဲ ထၿပန္ရ မွာလား၊ ေၿပာတစ္ခုခု ဘာလုပ္ေစ ခ်င္လဲ၊ ဘာၿဖစ္ေစခ်င္ လုိ႕အဲေလာက္ စကားေတြ မ်ားေနရတာလဲ "

သူမရဲ႕ စကားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘတ္ၾကိး တစ္ခုလံုး က်င္စက္နဲ႕ တို႕ခံလိုက္ရသလို ပါပဲ။ ေၿပာလိုက္တဲ႕ သူက အဲေလာက္ထိ ရည္ရြယ္ ခ်င္မွရည္ရြယ္မယ္၊ ေၿပာခံရတဲ႕ သူကေတာ့ တစ္နင့္တဖိုး ၿဖစ္ရမယ္ဆိုတာ သူမ နည္းနည္းမွ မေတြးမိ ဘူးထင္ပါရဲ႕။ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ေတာ့ အၿမဲ ပေဟဠိ တစ္ခုလို ၿဖစ္ေနတဲ႕ သူမကေတာ့ သူမေၿပာတဲ႕ စကားတစ္ခြန္း ေပၚမွာ တာဝန္ယူ ရေကာင္းမွန္းလဲ မသိပါဘူး။ သူမရဲ႕ အေတြးေတြနဲ႕ သူမရဲ႕ အၾကည့္ေတြက ေတာ္ေတာ္ ေဝးေဝး ဆီမွာပဲ အာရံု ရွိေနလွ်က္။

ရိုးသား ေအးေဆးတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဘဝ ထဲကို မထင္မွတ္နဲ႕ ၿငင္းဆန္မွဳ ေတြနဲ႕ သူမက ခ်ည္းနွင္း ဝင္ေရာက္ ခဲ႕ၿပီး မယံုနိဳင္ ေလာက္ပဲ သူမက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အာရံုေတြ ယိုင္လဲ ေထြၿပားရေလာက္ေအာင္ စြဲေဆာင္မွဳ အၿပည့္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ ဘဝထဲကို ဝင္ေရာက္လာခဲ႕ တာလဲ သူမကိုယ္တိုင္ပဲ ၿဖစ္သည္။ အၿမဲတမ္း ၿငင္းခုန္မွဳ အေၿခတင္ စကားေတြ မွာပဲ ေဖာင္ဖြဲ႕ ေၿပာဆို ေနတက္တဲ႕ သူမက က်န္တဲ႕ အခ်ိန္ေတြမွာ လူက တစ္ၿခား စိတ္က တစ္ၿခားနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္နားမွာ ရွိေနသည္ မွန္ေသာ္လည္း သူမရဲ႕ စိတ္အစဥ္က သူမရဲ႕ ကိုယ္ခႏၵာနဲ႕ မကပ္ပဲ တစ္စံု တစ္ရာဆီမွာ စီးေၿမာ ေနတတ္ၿပန္သည္။

" ေကာင္းၿပီ ညိဳ႕ မၾကိဳက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ နွဳတ္ဆိတ္ ေနေပးပါ့မယ္ အဆင္ေၿပရဲ႕ လားညိဳ႕ "
" အင္း ေၿပပါတယ္........ သကၠမွာ သူမ်ားနဲ႕ မတူတဲ႕ စိတ္ရွည္ သည္းခံမွဳေတြ အမ်ားၾကိး ေတြ႕ရတယ္ သိလား "

သူမက အသိမွတ္ ၿပဳတာလား ဘာသေဘာလဲ မေသခ်ာတဲ႕ အဓိပၸါယ္ေတြ ပါဝင္ေနတဲ႕ စကားေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို တစ္ခ်က္ စူးစူး စိုက္စိုက္ၾကည့္ၿပိး ေၿပာၿပန္သည္။ တစ္ကယ္ေတာ့ အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္ ညိဳ႕ကို ခ်စ္တဲ႕ စိတ္တစ္ခုထဲ နဲ႕ ညိဳ႕ ၿငိဳၿငင္မွာ ဆိုးလို႕ပါ ဆိုတာေတာ့ မေၿပာၿဖစ္ပဲ နွဳတ္ဆိတ္ ေနခဲ႕လိုက္တာ ညိဳ႕သိနိဳင္မယ္ မထင္ပါဘူး။

########################

" ညိဳ႕ မေန႕က ကၽြန္ေတာ္ဆီ လာမယ္လို႕ ေၿပာၿပိး ေရာက္မလာ ခဲ႕ဘူးေနာ္ "
" အင္း ဟုတ္တယ္ သကၠ မေန႕က သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္နဲ႕ အၿပင္ေရာက္ေန လို႕ေလ သကၠဆီ အေၾကာင္းၾကား ဖို႕လဲ ေနာက္က် ေနတာနဲ႔ပဲ ဖုန္းလည္း မဆက္ၿဖစ္ ေတာ့တာေလ "
" ေၾသာ္ "

ဘာမွ ေၿပာစရာ မရွိသလို နဳတ္ဆိတ္ ေနတဲ႕ သကၠကို ၾကည့္ရင္း ကၽြန္မ လြန္သြား ၿပိးလားလို႕ ေတြးမိေပမယ့္ ဘယ္လို အရိပ္ေယာင္ မ်ိဳးနဲ႕မွေတာ့ ေတာင္းပန္ စကားေၿပာဖို႕ ကၽြန္မ မၾကိဳးစား မိဘူးေလ။ စိတ္ဆိုးေကာင္း ဆိုးေနမွာ ၿဖစ္ေပမယ့္ သူတပါးကို အားနာ လိုက္ေလွ်ာ တက္တဲ႕ သကၠရဲ႕ အက်င့္ေၾကာင့္ ေသခ်ာတယ္ ကၽြန္မကို သူအၿပစ္တင္ စကားေၿပာဖို႕ ၾကိဳးစားမွာ မဟုတ္ဘူး လို႕လဲ ယံုၾကည္ေန မိၿပန္တယ္။ အနိဳင္ယူရာ က်ေနတယ္ ဆိုေပမယ့္ ၾကိဳတင္တမင္ ရည္ရြယ္ ၿပိး အနိုင္က်င့္ တာမ်ိဳး မဟုတ္ပဲ မေမွ်ာ္လင့္တဲ႕ အေၾကာင္းတရား တစ္စံုတစ္ရာ ေၾကာင့္ လြဲေခ်ာ္မွဳ ၿဖစ္သြား ခဲ႕ရတာမို႕ ေတာင္းပန္စရာ မလိုဘူးလို႕လဲ စိတ္ထဲက ထင္မွတ္ ထားလို႕ေလ။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြက တစ္ပါးသူ အတြက္ နာက်င္ေကာင္း နာက်င္ေစ ခဲ႕မွာ မွန္ေပမယ့္ နာက်င္ေအာင္ မရည္ရြယ္ ခဲ႕သလို တမင္ၾကိဳတင္ ၿပင္ဆင္မွဳ မဟုတ္တဲ႕ အတြက္လဲ ကၽြန္မက ကိုယ္႕လိပ္ၿပာ ကိုယ္လံုေန တဲ႕သေဘာ။

" ညိဳ႕ ဟို....... ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခုေလာက္ ေမးလို႕ရမလား "

ခြင့္ေတာင္း သလိုနဲ႕ တစ္ကယ္ေမးဖို႕ စိတ္ပိုင္းၿဖတ္ ၿပိးမွ ေၿပာခ်လိုက္တဲ႕ ပံုအထင္သားနဲ႕ သကၠက ကၽြန္မကို ေမးလာတယ္။ ရိုးသား သူတစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြ မို႕ထင္ပါရဲ႕ သကၠရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြကို ၾကည့္ရံုနဲ႕ ကၽြန္မက သူကို အကဲခတ္ၿပိး သူကရင္ထဲ ထိုးေဖာက္ ၿမင္ေနရတာ သကၠရဲ႕ ညံ႕ဖ်င္းမွဳလား၊ ကၽြန္မရဲ႕ အၿမင္စူးရွ မွဳေၾကာင့္လား ဘာရယ္လို႕ ေတာ့ကၽြန္မ မေသခ်ာ ခဲ႕ဘူး။

" အင္းေမးေလ သကၠ ဘာေမးမွာလဲ "
" ညိဳ႕ရဲ႕ ပထမ ခ်စ္သူ အေၾကာင္း ေၿပာၿပပါလား ညိဳ႕ဘက္က ေၿပာၿပခ်င္စိတ္ လဲရွိမယ္ မခက္ခဲဘူး ဆိုရင္ေပါ့ ညိဳ႕ "
" လူ႕ ေလာကမွာ မရွိေတာ့တဲ႕ လူတစ္ေယာက္ အေၾကာင္း သိၿပိးဘာလုပ္မွာလဲ သကၠ၊ သူအသက္ ရွင္စဥ္က ေကာင္းခ်င္ ေကာင္းခဲ႕မယ္ ဆိုးခ်င္ ဆိုးခဲ႕မယ္၊ အခုလက္ရွိ အခ်ိန္မွာ သူမရွိေတာ့ဘူးေလ။ အဲလို သူမရွိေတာ့တဲ႕ အခ်ိန္မွာမွ သူ႕အေၾကာင္း ေၿပာတဲ႕သူက မေကာင္းတာကို ေကာင္းတာလုပ္ၿပိးလည္း ေၿပာနိဳင္သလို ေကာင္းတာကို မေကာင္းဘူး ေၿပာလဲ ဘာတက္နိဳင္မွာလဲ၊ ၿပိးေတာ့ အထူး သၿဖင့္ ညိဳ႕နွဳတ္ကေန သူ႕အေၾကာင္း ေၿပာၿပ ၿပိးသြားရင္ေကာ သကၠ အတြက္ ဘာေတြ ထူးၿခားလာမယ္ ထင္လို႕လဲ "
" အဲဒီလို သေဘာမ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္ဘူးေလ ညိဳ႕၊ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕အေၾကာင္း အရမ္းသိခ်င္တယ္၊ သူဘယ္လို သူမ်ိဳး တစ္ေယာက္ လဲဆိုတာ ကိုေပါ့ ၊ၿပီးေတာ့ ညိဳ႕ တစ္ခါတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္နွာေပၚကေန တစ္စံုတစ္ခု ရွာေဖြေနတယ္ ဆိုတဲ႕ အသိမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္ ခံစားလို႕ရတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ညိဳ႕ မကြယ္ဝွက္တမ္း ေၿပာလို႕ရမယ္ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္မွာ ညိဳ႕ရဲ႕ စိတ္အစဥ္ကို စြဲေဆာင္ လြမ္းမိုး နိဳင္တဲ႕ တစံုတရာ ရွိမရွိ ကၽြန္ေတာ္ သိခြင့္ ရခ်င္မိတယ္ ညိဳ႕ "
" ညိဳ႕ဆီကေန ဘာေတြ ၾကားခ်င္တာလဲ သကၠ၊ ဘာကို သိခ်င္ေနတာလဲ "
" ကၽြန္ေတာ္ နဲ႕ညိဳ႕ အၿမဲလိုလို ၿငင္းခုန္ေနရတာ ကၽြန္ေတာ္ ေမာေနၿပီ ညိဳ႕၊ ေရွ႕ဆက္ၿပိး ညိဳ႕နဲ႕ ဆက္လက္ ၿငင္းခုန္ ဖို႕ကၽြန္ေတာ္ အင္အားမရွိေအာင္ ၿဖစ္ေနၿပီ၊ ၿပိးေတာ့ ညိဳ႕ဆီကေန ကၽြန္ေတာ္ တစ္စံု တစရာကိုလဲ အရမ္းေမွ်ာ္ လင့္ေနတယ္ ဆိုရင္ ပိုမွန္မယ္ ညိဳ႕။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာကို ဆိုလိုေနတယ္ ဆိုတာ ညိဳ႕လို မိန္းခေလး တစ္ေယာက္က မသိမွာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနတာမ်ိဳး ပဲ ေနမွာပါ။"
" ခက္ၿပီ သကၠ ညိဳ႕မွာ ဘာမွေၿပာစရာ မရွိတာ အမွန္ပဲ "

ရုတ္ခ်င္းဆို သလို ကၽြန္မရဲ႕ အေၿပာေၾကာင့္ ၿပိဳေတာ့မယ့္ မိုးလိုပဲ မွိဳင္းက်သြားတဲ႕ သကၠရဲ႕ မ်က္နွာကို မၾကည့္ပဲနဲ႕ ၿမင္လိုက္ရတဲ႕ ကၽြန္မအဖို႕ ေတာ္ေတာ္ေလး ဘာရယ္မဟုတ္ တစံုတရာ ရင္ထဲ စူးစူးနွစ္နွစ္ ဝင္လာခဲ႕သည္။ သကၠ ထင္ေနသလို ကၽြန္မက သကၠရဲ႕ မ်က္နွာ ေပၚက တစ္စံုတစ္ခု ရွာေဖြေန တယ္ဆိုတာလဲ ကၽြန္မနွဳတ္က ဝန္မခံလိုက္ ေပမယ့္ အဲဒါကလည္း အမွန္တရား တစ္ခုပဲေလ။ သကၠဆီမွာ ကၽြန္မအတြက္ အစားထိုး မရနိဳင္တဲ႕ ဆံုးရွံဳးခဲ႕ၿပိး ၿဖစ္တဲ႕ မ်က္ဝန္းတစ္ စံုနဲ႕အတူ သူမတူနဲ႕ ရိုးသားမွဳေတြနဲ႕ လူေတြအေပၚ အေလွ်ာ့ေပး ဆက္ဆံတက္တဲ႕ အမွဳအက်င့္ ေလးေၾကာင့္ပဲ ကၽြန္မ တစ္စံုတစ္ခု ေနရာမွာ အစားထိုး သတ္မွတ္လို႕ ရွာေဖြ ေနမိၿခင္းပဲေလ။ အခ်ိန္ကာလ ေတြေၿပာင္းလဲ ခဲ႕ေပမယ့္ ကၽြန္မအတြက္ မေန႕တစ္ေန႕ကလိုပဲ အတိတ္ေတြထဲ က်င္လည္ေနမိ ေနသူပီပီ အနားရွိေနတဲ႕ သူကို သတိမထားမိ ေလာက္ပဲ ကၽြန္မ အေတြးေတြ ကနယ္ကၽြံေနလွ်က္ ရွိေနဆဲပဲေလ။

" ညိဳ႕ ကၽြန္ေတာ္မွာ ညိဳ႕ရဲ႕ ခ်စ္သူနဲ႕ တူတဲ႕ တစ္စံုတစ္ရာ မ်ားရွိေနခဲ႕လို႕ ညိဳ႕နားမွာ ကၽြန္ေတာ္ကို ေခၚထားတဲ႕ သေဘာမ်ိဳးလား ညိဳ "

သိပ္ရိုးသား တဲ႕သူတစ္ေယာက္ မို႕ထင္ပါရဲ႕ စကားေၿပာရင္ ထိန္ခ်န္ေၿပာရမွန္း သကၠတစ္ေယာက္ နားမလည္ရွာဘူး။ ၿဖစ္ခ်င္တာေတြ ၿဖစ္သင့္တာေတြကို အတိုက္အခံလုပ္ၿပိး မွန္တယ္ထင္ရင္ ေနာက္မဆုတ္တမ္း လုပ္တက္တဲ႕ ဥာဥ္ေလးကလည္း တစ္ခါတစ္ရံ ကေလးဆန္တဲ႕ အၿပဳမွဳ ေတြကို ၿဖစ္ေပၚေစတယ္ ဆိုတာ သကၠတစ္ေယာက္ မသိေသးဘူး ထင္ပါရဲ႕။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လဲ တစ္ခ်ိန္တုန္းက အဲလို ၿဖစ္ခဲ႕ဘူးတာ ၿပန္လည္အမွတ္ ရမိရင္း ဘာရယ္မဟုတ္ ကၽြန္မ နွဳတ္ခမ္းေတြ မွာအၿပံဳး ေတြခိုခဲ႕ရတယ္။

" ညိဳ႕ ကၽြန္ေတာ္႕ စကားက ညိဳ႕ ၿပံဳးရေလာက္ေအာင္ ပဲ တစ္ခုခု ၿဖစ္ေစခဲ႕သလား "
အတိတ္ကို ဖ်က္ခနဲ သတိတရ ရွိလိုက္လို႕ ၿပံဳးမိလိုက္တဲ႕ တဒဂၤအၿပံဳးကို ၿမင္ၿဖစ္ေအာင္ ၿမင္လိုက္တဲ႕ သကၠ။ ကၽြန္မ မ်က္နွာကို စာဖတ္သလို မ်ားဖတ္ေနေလ ေရာ့သလားေတာ့မသိ။
" မဟုတ္ပါဘူး သကၠ၊ သကၠအေၿပာကို ၿပံဳးတာ မဟုတ္ပါဘူး ညိဳ႕ တစ္စံုတစ္ခုကို သတိရသြားလို႕ပါ။ "
" ညိဳ႕ အဲဒီတစ္စံု တစ္ခုဆိုတာေရာ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလို႕ သိခြင့္မရွိ ရတာလဲညိဳ႕ "
" တစ္ခ်ိဳ႕ အေၾကာင္းအရာ ေတြကို ညိဳ႕အေနနဲ႕ လံုးဝ အစၿပန္မေဖာ္ ခ်င္ေတာ့လို႕ ဆိုရင္ ပိုၿပိး အဓိပၸါယ္ ရွိသလို၊ ပိုၿပိးမွန္တယ္ လို႕ညိဳ႕ ထင္လို႕ပဲ သကၠ "
" ေကာင္းၿပီေလ ညိဳ႕ဆီက ဘယ္ေတာ့မွ ဖြင့္မေၿပာေတာ့ မွာေသခ်ာၿပီ ဆိုမွေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ညိဳ႕စိတ္အေနွာက္ယွက္ ၿဖစ္ေအာင္ မေမးေတာ့ပါဘူး။ "
" ေက်းဇူးပါ သကၠ "
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ဘာသာ ကၽြန္ေတာ္စံုစမ္း ယူမွာေပါ့ လို႕ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲကပဲ ေၿပာလိုက္မိတယ္။ ခြင့္လြတ္ပါ ညိဳ႕။ ကၽြန္ေတာ္ သိခြင့္ ရွိသလို သိလဲသိသင့္တယ္ ထင္လို႕ပါ။

###################################

ကၽြန္ေတာ္ ထင္ထားတဲ႕ အတိုင္းပါပဲ ညိဳ႕က ကၽြန္ေတာ္ကို သူမရဲ႕ ခ်စ္သူနဲ႕တူလို႕ တဲ႕ေလ။ သူမက အၿမဲတမ္းပဲ ကၽြန္ေတာ့္ အေပၚ ပေဟဠိ ဆန္တဲ႕ မိန္းခေလး တစ္ေယာက္ပါပဲ။ သူမက လြန္ခဲ႕ေသာ သံုးနွစ္ေလာက္က ေတာ္ေတာ္ေလး ဆိုးသြမ္းခဲ႕တဲ႕ မိန္းမဆိုး တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ခဲ႕သလို သူမဘယ္ေလာက္ ဆိုးဆိုး နားလည္ခြင့္လြတ္ အလိုလိုက္တဲ႕ သူမထက္ (၄) နွစ္ ၾကိးတဲ႕ ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္ ရွိခဲ႕ပါတယ္တဲ႕ေလ။ ဆိုးခ်င္တိုင္း ဆိုးတာေတာင္ အၿပံဳးမပ်က္ အလိုလိုက္ ခ်စ္တဲ႕ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ ရုတ္တရက္ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ အက္စီးဒင့္ ၿဖစ္ၿပီး ကြယ္လြန္ သြားခ်ိန္မွာ ေတာ့ ညိဳ႕က လူေတြနဲ႕ ေပါင္းရ သင္းရခက္ေသာ သူတစ္ေယာက္၊ နားလည္ရခက္တဲ႕ ပုစာၦဆန္တဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္ ၿဖစ္မွန္းမသိ ၿဖစ္သြား ခဲ႕ရတာတဲ႕ေလ။

ညိဳ႕နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ စတင္သိကၽြမ္း ခဲ႕တာကလည္း သူမ်ားေတြလို ကဗ်ာမဆန္ခဲ႕ပဲ စကားတစ္ခုကို အေၿခအတင္ ေဆြးေႏြးရကေန သူမက တမင္တကာကိုပဲ ကန္႕လန္႕တိုက္သလား ေအာင့္ေမ႕ရ ေလာက္ေအာင္ စကားလံုးေတြ ၾကြယ္ၾကြယ္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို တိုက္ခိုက္ ခဲ႕ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ဘဝထဲကို တိုးဝင္ခဲ႕သူ တစ္ေယာက္။ "ေဒါင္ေဒါင္ျမည္မွ အိုး၊ သံုးလြန္းတင္မွ ၾကိဳး၊ အစဥ္အလာဆိုးေတြကို ရိုက္ခ်ိဳးနုိင္မွ ေယာက်္ား၊ ငါခ်စ္လို႔ရမွ မိန္းမ...။" သူငယ္ခ်င္းေတြ ၾကားမွာ ဘာရယ္မဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္ အေပ်ာ္အပ်က္ စေနာက္ေနက် စကားေလး လိုပါပဲ။ ညိဳ႕နဲ႕က်မွ ကၽြန္ေတာ္ရင္ခုန္ သံေတြ လွဳပ္ရွားခဲ႕ရတာ ညိဳ႕ကေတာ့ အသိမွတ္ ၿပဳပံုေတာင္ မရဘူး။ ခ်စ္တက္လာေအာင္ သင္ေပးၿပိးမွ တာဝန္မယူတဲ႕ သူတစ္ေယာက္လို႕ ညိဳ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ အၿပစ္တင္ဖို႕ မၾကိဳးစားမိ တာေတာ့ အမွန္ပဲေလ။ ဒါေပမယ့္လည္း ညိဳ႕နဲ႕ အတိုက္အခံ ၿဖစ္ေနသည့္ တိုင္ေအာင္ ညိဳ႕နားမွာပဲ ထာဝရ ရပ္တည္ခြင့္ မ်ိဳးကၽြန္ေတာ္ ေတာင့္တမိတာ ကလည္း ကၽြန္ေတာ့ ရင္ထဲက ဆႏၵ အမွန္ပါပဲ။

သူမ်ားေတြနဲ႕ မတူ ဂ်စ္တစ္တစ္ ပံုစံနဲ႕ ေလာကၾကိးကို အရြဲ႕တိုက္တဲ႕ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႕ သူမပတ္ဝန္းက်င္က လူေတြနဲ႕ အတိုက္အခံ လုပ္ေနရတာ နွစ္သက္တဲ႕ မိန္းမဆိုးေလး အၿဖစ္နဲ႕ တစ္ခါတစ္ခါ ၿဖစ္ခ်င္ရာၿဖစ္ တစ္ကိုယ္ေတာ္ ေလလြင့္ေနတဲ႕ သူမရဲ႕ ပံုစံက ဘယ္ကေနဘယ္လိုမ်ား ကၽြန္ေတာ္႕ရင္ကို တိုးဝင္လာခဲ႕ တာပါလိမ္႕။ တစ္ခါတစ္ေလ က်ေတာ့လဲ လ်ိဳဝွက္တယ္ ေၿပာရမလား၊ ရင့္က်က္တယ္ ေၿပာရမလား မသိတဲ႕ ဒသနေတြနဲ႕ သူမက စာအုပ္ၾကီး တစ္အုပ္လိုပဲ ခန္႕မွန္းခက္တဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြ တစ္သီခ်ည္း ရွိေနခဲ႕သလို မ်ိဳး။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ ဆိုးခဲ႕ပါတယ္ ဆိုတဲ႕ သူမက တစ္ခါတစ္ေလ က်ေတာ့လည္း လူၾကိး တစ္ေယာက္ရဲ႕ အၿပဳမွဳ ရင့္က်က္မွဳ ေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို ကေလးတစ္ေယာက္ကို ၾကည္စယ္ ေနသလိုလိုပါပဲ။" မိန္းမ တစ္ေယာက္အတြက္ တစ္သက္မွာ ေယာက္်ားနွစ္ေယာက္ ရွိခဲ႕မယ္ဆို တစ္ေယာက္က အမွတ္တရထဲမွာ၊ ေနာက္တစ္ေယာက္က တစ္သက္လံုး အနားမွာ " ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ညိဳ႕ရဲ႕ နားမွာ တစ္သက္လံုး ေနခြင့္ရတဲ႕ သူၿဖစ္ခ်င္ မိတယ္ ညိဳရယ္။

################################

" သကၠ အခ်စ္ဆိုတာ ဘယ္လို အဓိပၸါယ္ ဖြင့္မလဲ၊ ဘယ္လို ယူဆထားလဲ သကၠအေနနဲ႕ေပါ့ "

ထူးထူး ဆန္းဆန္း ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ပါက္သက္ၿပီး အခ်စ္အေၾကာင္း မေဆြးေႏြးဘူးတဲ႕ သူမ၊ တစ္ခြန္းမွ မဟဘူးတဲ႕ သူမဆီက စကားၾကားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တစ္အံ႕တစ္ၾသနဲ႕ သူမကို အလန္႕တၾကား ေမာ့ၾကည့္မိရတဲ႕ အထိပါပဲ။ သူမကေတာ့ ဟန္မပ်က္ အၿပံဳးမပ်က္နဲ႕ တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္မွာသာ သူမရဲ႕ အေမးေၾကာင့္ ေနမထိ ထိုင္မရနဲ႕ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို ေအးစက္လာတဲ႕ လက္ဖ်ားေတြ၊ ေခၽြးေစးၿပန္မတက္ ေၿခာက္ခ်ား ေနတဲ႕ အေတြးေတြနဲ႕။ အဲဒီေလာက္ ထိေအာင္ပဲ သူမနဲ႕ ပါက္သက္လာရင္ ကၽြန္ေတာ္မွာ မတည္ၿငိမ္မွဳ ေတြမ်ားၿပား ခဲ႕ရတယ္ေလ။

" ကၽြန္ေတာ္ ခံယူထားတဲ႕ အခ်စ္ဆိုတာ ဘယ္လိုေၿပာရမလဲ ညိဳ႕ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ေပါ့ "

အမွန္ေတာ့ ထိတ္လန္႕မွဳေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြလွဳပ္ရွား ေနခဲ႕တာဆိုရင္ ပိုမွန္မွာပါ။ ဆရာေရွ႕မွာ စာေမးခံရတဲ႕ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္လို ေၾကာက္ရြံ႕စိတ္ေတြနဲ႕ ေၿခာက္ခ်ားၿပိး အေၿဖမွားမွာ စိုးရိမ္ေနတဲ႕ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္ရဲ႕ အၿဖစ္လိုပါပဲ။ ေသြးပ်က္ေနခဲ႕တယ္ ဆိုရင္ ပိုမွန္မယ္ ထင္တယ္ညိဳ။ သူမနဲ႕ ေခါင္းစဥ္ေတြ အမ်ားၾကိး အတိုက္ခံ လုပ္ၿပိး ေဆြးေႏြးခဲ႕ ဘူးေပမယ့္ အခ်စ္ဆိုတာနဲ႕ေတာ့ သူမနဲ႕ ၿငင္းခုန္ဖို႕ ကၽြန္ေတာ္ ဆႏၵမရွိတာ အမွန္ပါ။

" အင္း ေၿပာေလ သကၠ၊ ညိဳ႕ နားေထာင္ေနတယ္ "
" ကၽြန္ေတာ္ ခံယူထားတဲ႕ အခ်စ္ဆိုတာ သူနဲ႕ ပက္သတ္ၿပိး ေကာင္းတူဆိုးတူ မွွ်ေဝ ခံစားခ်င္တာ၊ ေကာင္းတာၿဖစ္ေစ၊ ဆိုးတာပဲ ၿဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ သူရွိမွ ၿဖစ္မွာ။ ဘယ္လိုမ်ိဳး အေနအထားပဲ ၿဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထည္း ရပ္တည္လို႕ မရဘူး။ သူဒုကၡေရာက္မ်ာဆိုးလုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဒုကၡေရာက္မွာဆိုးလို႕ ဆိုၿပိး အနွစ္နာခံတာမ်ိဳး စြန္႕လြတ္လိုက္တာမ်ိဳး မရွိဘူး၊ အခ်စ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ဘယ္လိုအေနထားမွာပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္၊ ဘယ္လိုအေၿခမ်ိဳး မွာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ သူနဲ႕ အတူရွိေနမွ ကိုၿဖစ္မွာ ညိဳ႕၊ ကုန္ကုန္ ေၿပာမယ္ညိဳ သူနဲ႕ ရန္ၿဖစ္ေနတဲ႕ အေနထားမ်ိဳး ဆိုရင္ေတာင္ ခြဲေနလို႕မရတဲ႕ သံုးနဲ႕ေလး လိုမ်ိဳး အၿမဲ နီးနီးကပ္ကပ္ ရွိေနမွ ၿဖစ္မယ္။ အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္ ခံယူထားတဲ႕ အခ်စ္ရဲ႕ အဓိပၸါယ္ပဲ ညိဳ႕ "

ရင္ထဲရွီတဲ႕ အတိုင္း ဖြင့္ေၿပာၿပလိုက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္႕အေၿဖကို ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ေနမိတယ္။ မဟုတ္ရင္ ညိဳ႕နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ၿငင္းခုန္ ၾကတဲ႕အခါ အခ်ိန္မေရြး အမွားေတြ အမ်ားၾကီး ၿဖစ္ေပၚလာ နိဳင္တယ္ေလ။ စကားအရာမွာ ပရိယာယ္ ၾကြယ္လြန္းတဲ႕ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ေၾကာက္တာေတာ့လည္း အမွန္ပါ။

" အင္း ထားပါေတာ့ အဲဒါ သကၠခံယူ ထားတဲ႕ အခ်စ္ေပါ့ "
" ညိဳ႕ လည္းေၿပာၿပေလ၊ ကၽြန္ေတာ္ကို အခ်စ္နဲ႕ ပါက္သက္လို႕ ဘယ္လိုခံယူ ထားလဲ ဆိုတာေပါ့ "
" အင္း ညိဳ႕ မေၿပာၿပခင္ သကၠကို တစ္ခုေလာက္ ေမးခ်င္တယ္ ရတယ္ဟုတ္ "
" အင္းရပါတယ္ ညိဳ႕ ဘာေမးမွာလဲ ေမးေလ"
" သကၠကေရာ ခ်စ္သူအေပၚ ဘယ္ေလာက္ နားလည္မွဳ ေပးနိဳင္မွာလဲ "
" ဘယ္ေလာက္ နားလည္မွဳ ေပးနိဳင္ မွာလဲဆိုေတာ့ ေပးနိဳင္သေလာက္ အထိ ပဲဆိုပါေတာ့ "
" အင္း အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိပဲ ဆိုပါေတာ့ ဟုတ္လား သကၠ "
" ဟုတ္တယ္ေလ ညိဳ "
"အင္း ညိဳ႕ေၿဖမယ္ သကၠ။ ညိဳ႕အတြက္ အခ်စ္ဆိုတာ နားလည္မေပးနိဳင္တဲ႕ အရာတစ္ခုကို နားလည္ေပးနိဳင္ေအာင္ ၾကိဳးစားရမယ္ ဆိုတဲ႕ အရာပဲ။ ကဲ အဲဒါ ညိဳ႕ရဲ႕ အခ်စ္ဆိုတာနဲ႕ ပါက္သက္တဲ႕ ခံယူခ်က္ပဲ သကၠ "

သူမရဲ႕ အေၿပာမွာ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွၿပန္မေၿပာ နိဳင္ခဲ႕ေအာင္ စြန္႕အခဲ႕ရတယ္။ သူမက မေမွ်ာ္လင့္တဲ႕ ရွဴေထာင့္ကေန အမွတ္မထင္ ဝင္ေရာက္လာတက္တဲ႕ ရိုက္ခ်က္မ်ိဳးေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့ကို မိန္းေမာေစရ ေလာက္ေအာင္ပဲ သူမတူနဲ႕ မိန္းခေလး တစ္ေယာက္ပါပဲ။ အၿမဲလိုလို အၿငင္းခုန္ေတြ ဆန္႕က်င္ဘက္ေတြနဲ႕ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၿငင္းခုန္ခဲ႕ ဘူးေပမယ့္ အခုလို အေၿခေနမ်ိဳးမွာ ကၽြန္ေတာ္ဘက္က ၿငင္းဆန္ဖို႕ စကားရွာမရ ခဲ႕တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ညံ႕ဖ်င္းမွဳလား၊ သူမရဲ႕ ထိေရာက္တဲ႕ အေၿဖတစ္ခု ေၾကာင့္လားေတာ့ မေသခ်ာေပမယ့္ သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႕ ေဆြးေႏြးမွဳမွာ ၿပသနာနဲ႕ အဆံုးသတ္ မသြား တာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ က်ိတ္ၿပိး ဝမ္းသာမိတာေတာ့ အမွန္ပဲ။

" ကဲ ညိဳ႕တို႕ ၿပန္ၾကရေအာင္ သကၠ၊ ေနာက္မွ ၿပန္ဆံုၾကတာေပါ့ "
" ညိဳ႕ ကိုကၽြန္ေတာ္ လိုက္ပို႕ေပးမယ္ေလ "
" အင္း ပို႕ေလ သကၠ "

ေၿပာလဲ ေၿပာ ထလဲထရင္း သံေယာဇဥ္ မကုန္စြာ ထိုင္ခံုတန္းေလးကို ေငးေမာ ၾကည့္ေနတဲ႕ သကၠကို ၾကည့္ၿပိး ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ သေဘာက်စြာ ၿပံဳးလိုက္မိသည္။ အမွန္ေတာ့ ဒီေန႕ ေဆြးေႏြးပြဲရဲ႕ ရလဒ္က သကၠအတြက္ ရွံဳးနွိမ္႕တယ္လို႕ ထင္ေကာင္း ထင္ေနေပမယ့္ အနိဳင္ရလိုက္တဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ အနိဳင္က မွန္ကန္တဲ႕ အနိဳင္ မဟုတ္တာကိုေတာ့ သကၠ သိမယ္ မထင္ပါဘူး။ ဟိုးအရင္ ေလးနွစ္ေလာက္ တုန္းကလဲ ကၽြန္မလည္း သကၠလို အလဲလဲ အကြဲကြဲ ရွံဳးခဲ႕ဖူးသူ တစ္ေယာက္ပဲေလ။ ၿပိဳင္ပြဲ အေတြ႕ၾကံဳ ရွိသူ တစ္ေယာက္နဲ႕ ပထမဆံုး ၿပိဳင္ပြဲ ဝင္သူဆိုရင္ အေတြ႕အၾကံဳ ရွိသူက နည္းနည္းေလးေတာ့ သာတယ္ဆိုတဲ႕ အခ်က္ေလး တစ္ခုအေနနဲ႕ ပါပဲ ဆိုတာ သကၠကို မေၿပာၿဖစ္ေတာ့ပဲ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္ထဲ အေတြးေတြ ထဲမွာ သေဘာတက် ၿပံဳးေနမိရင္း သကၠ တစ္ေယာက္ကေတာ့ ကၽြန္မနဲ႕ ယွဥ္လွ်က္ကေန ဘာမွမသိ နားမလည္စြာ နွဳတ္ဆိတ္ ေနလွ်က္။။။

##################################

" ညိဳ႕တို႕ လမ္းခြဲၾကရေအာင္ သကၠ "

မထင္မွတ္တဲ႕ ရိုက္ခ်က္နဲ႕ အလစ္ဝင္ ရိုက္ခံလိုက္ရတဲ႕ လူတစ္ေယာက္လိုပဲ ဟန္ခ်က္ မဲ႕စြာနဲ႕ ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ ကၽြန္ေတာ္ က်ရွံဳး ခဲ႕ရတယ္။ ဘာစကား တစ္ခြန္းမွ ၿပန္လည္ ၿငင္းခြင့္ မရွိေအာင္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ နွဳတ္ခမ္းေတြ ဆြံ႕အခဲ႕ရတယ္။ သူမသေဘာနဲ႕ သူမ ကၽြန္ေတာ္ဘဝထဲ တိုးဝင္လာခဲ႕ၿပီး အခုေတာ့လည္း သူမသေဘာနဲ႕ သူမ ထြက္သြားေတာ့မယ္ေလ။


" ညိဳ႕တို႕ သေဘာထားေတြ မတိုက္ဆိုင္ ၾကဘူးေလ၊ ဘဝ တစ္ေလွ်ာက္လံုး လက္တြဲဖို႕ ဆိုတာ လြယ္တာမွ မဟုတ္တာ သကၠရဲ႕၊ အခ်ိန္မေရြး၊ အေၾကာင္း မတိုက္ဆိုင္လို႕ စိတ္ သေဘာထား ကြဲလြဲၾကသလို လမ္းခြဲ ၾကဖို႕ ၿဖစ္လာတာလဲ လက္ခံ ၾကရမွာေပါ့ "

သူမကေတာ့ စကားေတြေဖာင္ဖြဲ႕ ေသြးေအးေအးနဲ႕ တည္တည္ ၿငိမ္ၿငိမ္ ၿဖစ္ေန သေလာက္ ကၽြန္ေတာ္မွာေတာ့ ကမာၻပ်က္မဲ႕ အၿဖစ္မ်ိဳး ဆိုတာ သူမ မသိခဲ႕ေလေရာ့ သလား။ သြားစမ္းပါ အဲဒီ အသံုးနွဳန္းေတြက ဆင္ေၿခေတြပါ။ ဟိုးယခင္ကလို သူမနဲ႕ အတိုက္အခံ မလုပ္ၿဖစ္ ေတာ့ပဲ နွဳတ္ဆိတ္ လွ်က္သာ ကၽြန္ေတာ္ နားေထာင္ေနမိသည္။ သူမရဲ႕ နွဳတ္က ဖြင့္မေၿပာခဲ႕ ေပမယ့္ သူမကိုယ္တိုင္ သူမရဲ႕ အသိစိတ္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ကို ခ်စ္ခဲ႕ဖူးတာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ အတက္သိေနမွေတာ့ လမ္းခြဲဖိဳ႕ ေၿပာေနတဲ႕ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ တားဆိးဖို႕ အင္အားမရွိခဲ႕ဘူးေလ။ သူမ အမွန္တစ္ကယ္ ခ်စ္ခဲ႕သူက ကၽြန္ေတာ္မွ မဟုတ္ခဲ႕တာ။ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ သူမရဲ႕ ရင္ခုန္သံ တစ္ခုတစ္ရာ အစစ္အမွန္ တစ္ခု ကၽြန္ေတာ္ ရရွိခဲ႕ၿခင္း မရွိခဲ႕တာ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ အသိဆံုးပဲေလ။

အေၾကာင္းၿပခ်က္ မဲ႕စြာ မဖိတ္ေခၚပဲ သူမ ကၽြန္ေတာ့္ ဘဝထဲကို ဝင္လာ ခဲ႕သူ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္သလို ယခုလဲ မနွင္ထုတ္ပဲ ထြက္သြားဖို႕ ၿပင္ဆင္ေနတဲ႕ သူမကို ကၽြန္ေတာ္မတားပါဘူး။ ထြက္သြားဖို႕ အဆင္သင့္ ၿဖစ္လို႕ ၿပင္ဆင္ခဲ႕ၿပီး ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ သူမဆီကလည္း ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လို အေၾကာင္းၿပခ်က္ မ်ိဳးမွ အလိုမရွိပါဘူး။ သူမအတြက္ ပံုမွန္ ထမင္းစား ေရေသာက္ အဆင့္ဆိုေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ဘဝတစ္ခုလံုးနဲ႕ ပံုအပ္ခဲ႕တာ သူမ မသိတာလဲ မဟုတ္၊ မၿမင္တာလဲ မဟုတ္။ ေသခ်ာတာ သူမ မခံစားေပး တက္တာပဲ ေနမွာပါ။ အခ်ိန္ကာလ ေတာ္ေတာ္ၾကာ လိုခ်င္ေတာင့္တ ခဲ႕ရတဲ႕ တစ္စံုတစ္ရာ ရလာနိဳးနိဳးနဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ေစာင့္စား ေနခဲ႕ရေပမယ့္ မရခဲ႕လို႕ ကၽြန္ေတာ္ဘက္က ၿငိဳၿငင္မွဳ စိုးစဥ္မွ မရွိခဲ႕တာ သူမ အသိဆံုးပဲ ေနမွာပါ။ မနက္ၿဖန္မ်ားစြာ အတြက္ ပံုေအာထားတဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို သူမအတြက္ အားတင္းထားတဲ႕ ခံနိဳင္ရည္ ေတြကို ရိုက္ခ်ိဳးပစ္တာလဲ သူမကိုယ္တိုင္ပါပဲ။

" ကၽြန္ေတာ္ မွားသြားခဲ႕တယ္ညိဳ႕၊ အၾကိးအက်ယ္ မွားသြားခဲ႕တာ တစ္ခုရွိတယ္ အဲဒါ ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မုန္းတက္ေအာင္ အရင္သင္ၿပိးမွ ခ်စ္တက္ဖို႕ ၾကိဳးစား သင့္တာ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ...."

ေၿပာေနရင္း သူမေလာက္ ခံနိဳင္ရည္ မသိတဲ႕သူ တစ္ေယာက္မို႕ ဆက္ေၿပာဖို႕ ခြန္အားမဲ႕ စြာနဲ႕ပဲ ကၽြန္ေတာ္စကား မဆက္နိဳင္ခဲ႕ ဘူးေလ။ သူမနဲ႕ ပါက္သက္လာရင္ ကၽြန္ေတာ္ အဲေလာက္ထိ ညံ႕ဖ်င္းစြာပဲ ေပ်ာ့ညံ့ မိပါသည္။ ေဘာင္ခတ္ မထားတဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြမွာ သူမအတြက္ ခ်ဳပ္ေနွာင္မွဳ မရွိပဲ ဟန္ေဆာင္မွဳ ကင္းကင္းနဲ႕ အရိုးသားဆံုး ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္ အၿဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္တည္ခဲ႕ တယ္ဆိုတာ သူမသာလွ်င္ အသိဆံုး ၿဖစ္မွာပါ။ အၾကိမ္ၾကိမ္ ၿငင္းခုန္ခဲ႕ဘူးတဲ႕ Actoin and Reaction ၇ဲ႕သေဘာတရား အခုေတာ့ လက္ေတြ႕ပဲ ဆိုတာ သူမ အမွတ္ရ မရေတာ့ မသိ။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ေခါင္းထဲ တန္းၿပိး ဝင္ေရာက္ လာတာေလ။ ေမတၱာရဲ႕ သေဘာတရား အသြားအၿပန္ ရွိတယ္ ဆိုေပမယ့္ 100 % (၇ာခိုင္နွဳန္း) အၿပည့္မဟုတ္ ဘူးလို႕ အၿပန္လွန္ ၿငင္းခဲ႕ဘူး ၾကသလို ပါပဲေလ။ ဘယ္သူ ဘယ္သူ ကိုမွ အၿပစ္ မတင္ပဲ ကိုယ္ကိုတိုင္ရဲ႕ အားနည္းမွဳ ေၾကာင့္သာ ခုလို ၿဖစ္ရတာလို႕ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ခံယူပါ့မယ္ ညိဳ႕ရယ္။

တစ္ကယ္ေတာ့ ညိဳ႕... ဆက္ေၿပာၿဖစ္ မယ္ဆိုရင္ ဟိုယခင္စသိခဲ႕ စတုန္းလိုပဲ အၿပိဳင္ဆိုင္ ၿငင္းပြဲေလး တစ္ခု ၿဖစ္ခဲ႕ အံုးမွာပါ ညိဳ႕။ " သေဘာထား မတိုက္ဆိုင္ လို႕လြမ္းခြဲ ၾကတယ္ " လို႕ညိဳ႕ ဘက္က ယူဆခဲ႕ ေပမယ့္ " တိုက္ဆိုင္မွဳ ေတြမ်ားလြန္းတဲ႕ လူနွစ္ေယာက္၊ စိတ္ဓါတ္ေတြ တူလြန္းတဲ႕ နွစ္ေယာက္၊ အၾကိဳက္ခ်င္းေတြ ထပ္တူၾက လြန္းတဲ႕ လူနွစ္ေယာက္ ကအၿမဲအတူတူ ေနဖို႕ မၿဖစ္နိဳင္ဘူး :" လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ညိဳ႕ရဲ႕ အဆိုကို ၿငင္းလို႕ ရအံုးမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ညိဳက အက်င့္စရိုက္ ေလးေတြ၊ ဝါသနာေတြ၊ အၾကိဳက္ေတြ၊ အက်င့္ေလးေတြ ေနာက္ဆံုး စြဲလန္းမွဳၾကိးတာ ေတာင္တူေနၾက လို႕ေပါင္း စည္းလို႕ မရတာမ်ိဳးပဲ ၿဖစ္ေနခဲ႕ မွာပါ ညိဳ႕။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေဆြးေႏြးဖူးတဲ႕ အခ်စ္အေၾကာင္းေလး ၿပန္လည္ ေတြးေတာ သံုးသပ္ ၾကည့္မယ္ ဆိုရင္ေတာင္ ညိဳ႕နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုပဲ သေဘာထားေတြ မတိုက္ဆိုင္ ေနပါေစ ညိဳ႕နဲ႕အတူ ကၽြန္ေတာ္ နီးနီးေလးမွာပဲ ေနခြင့္ရခ်င္ခဲ႕ တာေလ။ အဲဒီအခ်ိန္ တုန္းက ညိဳလည္း ေၿပာခဲ႕ဘူးတာပဲေလ။ နားမည္နိဳင္တဲ႕ အရာေတြကိုေတာင္ နားလည္နိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားၿပိး ခ်စ္မွာလို႕ ေၿပာခဲ႕တာလည္း မွန္ပါတယ္။ ညိဳ႕သာ ကၽြန္ေတာ္ကို ရင္ခုန္ခဲ႕မယ္၊ ခ်စ္ခဲ႕ဖူးမယ္ ဆိုရင္ ညိဳ႕ရဲ႕ ခံယူခ်က္ အတိုင္း ညိဳ႕ခ်စ္မွာလို႕လဲ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ပါတယ္ ညိဳ႕။ တစ္ကယ္ေတာ့ ညိဳ႕မွ ကၽြန္ေတာ္အေပၚ မခ်စ္ခဲ႕ တာပဲေလ။

အဲဒီလိုပါပဲ ညိဳ။ တစ္ခ်ိန္ထဲမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္က ညိဳ႕အေၾကာင္းေတြး ေနၿပိး ညိဳ႕ကို သတိရေနသလို ညိဳ႕ကလဲ ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္တဲ႕ တၿခားသူ တစ္ေယာက္ကို ေတြးၿပိး သတိရေနမွာပဲေလ။ အဲဒါေတြက ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ညိဳ႕နဲ႕ အတြက္ တိုက္ဆိုင္မွဳ ေတြမ်ားလြန္းလို႕ ေပါင္းစည္းမရတဲ႕ အခ်က္ေတြပဲလို႕ ညိဳ႕နဲ႕ မၿငင္းၿဖစ္ခဲ႕တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ညိဳ႕ရဲ႕ အမွန္တစ္ကယ္ အေၾကာင္းရင္း မွန္တစ္ခုမို႕ ဘယ္လို အၿပစ္တင္စကား မွမဆိုပဲ ကၽြန္ေတာ္ ညိဳ႕ရဲ႕ အဆိုတင္ သြင္းမွဳကို နားလည္မွဳ အၿပည့္နဲ႕ ခြင့္ၿပဳေပးခဲ႕ လိုက္တာကို ညိဳ႕သိနိုင္မယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ေနတယ္ညိဳ။ ခ်စ္ၿခင္းတစ္ခု ကိုေမ႕ပစ္ လိုက္ရေအာင္ အိမ္မက္မွ မဟုတ္ခဲ႕တာပဲ ညိဳရယ္ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္။ ညိဳ႕ရင္ထဲက တၿခားတစ္ေယာက္ ကိုခ်စ္တဲ႕ ခ်စ္ၿခင္း တရားထက္ မနိမ္႕က်တဲ႕ ခ်စ္ၿခင္းေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ညိဳ႕ကို ရင္ခုန္ၿပိး ခ်စ္ခဲ႕ရတာပါ ညိဳ႕။ ခ်စ္တက္သူ ၿခင္းေတြသာ အခ်စ္ေၾကာင္းကို နားလည္ တက္ၾကတာပဲ မဟုတ္လား ညိဳ႕။ လြယ္လြယ္ ရင္ခုန္ၿပိး လြယ္လြယ္ ခ်စ္တက္ၾကတဲ႕ သူေတြမဟုတ္ တဲ႕အတြက္ လြယ္လြယ္ မေမ႕နိဳင္ၾကတာ ကို အၿပစ္တင္လို႕ ဘယ္ရပါမလဲ ညိဳ႕ရယ္။

" ကၽြန္ေတာ္ ကိုေၿပာ စရာမရွိ ေတာ့ဘူးဆိုရင္ ဒီတစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို အရင္သြားခြင့္ ၿပဳပါညိဳ "

ခြင့္ေတာင္းတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကို ၾကည့္ၿပိး သူမက ေခါင္းညိမ္႕ၿပီး အသိမွတ္ၿပဳ ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ေၿခလွမ္းေတြ ေရႊ႕လို႕ မရေအာင္ ေလးလံေန ခဲ႕တာ ဘာအတြက္ ေၾကာင့္မ်ားလဲ ညိဳ။ ေက်ာခိုင္းၿပိး ေလွ်ာက္ခဲ႕ေတာ့မွ အတားဆီးမဲ႕ စြာ တစ္လိမ္႕လိ္မ္႕ က်ဆင္းခဲ႕ မ်က္ရည္ေတြက ေယာက္်ားဆိုတဲ႕ မန္ကိုေတာင္ မထားနိဳင္တဲ႕ အထိေအာင္ အခ်စ္က စြမ္းေဆာင္ နိဳင္ခဲ႕ တာညိဳလည္း ခံစားဖူးသူ တစ္ေယာက္မို႕ သိမယ္ထင္ပါတယ္ ညိဳ။ က်ဆင္းလာတဲ႕ မ်က္ရည္ေတြ ကိုမတားဆီး နိဳင္သလို ညိဳ႕ကို ခ်စ္ခဲ႕မိတဲ႕ အခ်စ္ေတြကိုလဲ ရုတ္သိမ္း ဖို႕မလြယ္ကူ တဲ႕အၾကာင္း တစ္ခါမွ မရရွိခဲ႕တဲ႕ ညိဳ႕ရင္ထဲက ခ်စ္ခ်င္း အတြက္ ငိုခြင့္ ရွိခဲ႕မယ္ ဆိုရင္ ေယာက္်ား ဆိုတဲ႕ နမ္တစ္ခု အသားထားၿပီး တစ္ခါေလာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ငိုပရေစ ေတာ့ ညိဳရယ္။


##########################

စာဖတ္သူမ်ားအား အစဥ္အၿမဲ ေလးစားလွ်က္
 ၾကိဳးစားေနမယ့္
Angelhlaing







15 comments:

ညိဳ႕ ေၾကာင့္ ငို ။ ခ်စ္ခဲ့ၾကသည္ ဆိုေသာ္လည္း မ်က္ရည္ေတြ ေသာကေတြ နဲ႕ ၾကည္ႏူး ဆြတ္ပ်႕မႈေလးေတြ ေတာ့ ရႏိုင္ခြင့္ရွိသင့္တာေပါ့ေလ

လူသားအားလံုး ဆံုမိတဲ့ အခ်စ္ပလက္ေဖာင္းမွာ ေျမာင္းေပါက္ထဲ ကၽြံၾကမိေလသလား သကၠ ရယ္။

ေမာင္လင္းသစ္ အားေပးဖတ္ရႈအားေပးသြားပါတယ္ဗ်ာ။။

ဟိဟိ။။ အရမ္းမိုက္ပါ၏ ။။ ခြဲသာခြဲ မင္းဂရုမစိုက္နဲ႕။။ဟိဟိ ကိုယ့္စိတ္နဲ႕ကိုယ္။။။

မုန္းတက္ေအာင္ အရင္သင္ၿပိးမွ ခ်စ္တက္ဖို႕ ၾကိဳးစား သင့္တာ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မ်ကည္ရည္နဲ႕ပဲ ေက်ာခိုင္းခဲ့ရတာေပါ့

အခ်စ္မွာ စိတ္သေဘာထားခ်င္း တိုက္ဆိုင္ ၊ မတို္က္ဆိုင္ ဆိုတာထက္ အဓိက က နားလည္မႈ ရွိဖို႔လိုတယ္လို႔ ထင္တယ္။ ဒါနဲ႔ အခ်စ္ကို ေပါင္းကြပ္ရမွာ။ အခုေတာ့ . . .

အင္း ညီမ ေရ

အခ်စ္ဝတၳဳေလး ဖတ္သြားတယ္ေနာ္ အားေပးေနပါတယ္

ခင္မင္စြာျဖင္႔
ေရႊစင္ဦး

ေျပျပစ္တဲ့အေရးအသားနဲ႔ ဝတၳဳတိုေလးကို ခံစားဖတ္ရႈသြားပါတယ္ ညီမေလးေရ...

ဖတ္မွတ္ ေလ့လာ၊ ျပံဳးေပ်ာ္၊ ၀မ္းနည္း ရသအစံုနွင့္ ဖတ္သြားသည္။

လာဖတ္သြားတယ္ေနာ္။။ အခ်စ္အေၾကာင္းေတြကို မခံစားဖူးေတာ့ နဲနဲေတာ့ လည္ေနတယ္... အထဲမွာ “ ျပီး” ဆုိတာအစား “ျပိး”လို႔ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေတြ႔တယ္။။ စိတ္မရိွပါနဲ႔ေနာ္။။။ စာဖတ္ရင္း သတိထားမိလို႔ပါ။ အျမဲအားေပးေနပါတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။။။

ခ်စ္မိရင္ ခံစားရတာပါဘဲ ညီမေရ..
ဒီေတာ႔ အခ်စ္နဲ႔ေ၀းေလ ေကာင္းေလဘဲမဟုတ္လား။
၀တၳဳထဲက သကၠ သနားပါတယ္။ ခ်စ္ေတာ႔လည္း ခံစားရရွာတယ္

jasmine လဲလာၿပီးခံစားသြားပါတယ္ရွင္။
တူတူခံစားတယ္ဆုိလုိ႔လဲ၀မ္းသာေနပါတယ္

ဇာတ္လမ္း အစေတာ့ ခပ္ဆင္ဆင္ေလးပါ..အဆံုးေတာ့ဘယ္လိုလာမလဲမသိဖူး..တူမ်ားတူေနမလားပဲ...ေလ

ဖတ္သြားတယ္ညီမေလး

၀တၳဳတိုေလး လာဖတ္ျပီး အားေပးသြားပါတယ္ေနာ္... လိႈင္။ စာလုံးေပါင္း သတ္ပုံေလးေတြနဲ႔ space ျခားတာေလးကို ပိုသတိထား လုိက္ရင္ ပိုျပီး သပ္ရပ္ အဆင္ေျပသြားမယ္ ထင္လို႔ အႀကံေလး ေပးသြားပါတယ္ေနာ္။

အခ်စ္ကို အဓိပၸာယ္ ဖြင့္ဆိုထားတာေလး ႏွစ္သက္မိတယ္။ "အခ်စ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ဘယ္လို အေနထားမွာပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္၊ ဘယ္လို အေၿခမ်ိဳးမွာပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္ သူနဲ႕ အတူ ရွိေနမွကို ၿဖစ္မွာ ညိဳ႕... ကုန္ကုန္ ေၿပာမယ္ ည႕ိဳ သူနဲ႔ ရန္ၿဖစ္ေနတ့ဲ အေနထားမ်ိဳး ဆိုရင္ေတာင္ ခြဲေနလို႔ မရတဲ့ သံုးနဲ႔ေလး လိုမ်ိဳး အၿမဲ နီးနီးကပ္ကပ္ ရွိေနမွ ၿဖစ္မယ္။ အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္ ခံယူထားတဲ့ အခ်စ္ရဲ႕ အဓိပၸါယ္ပဲ ညိဳ႕ "

လိႈင္ေရ... ၀တၳဳတိုေလး လာဖတ္ျပီးျပီ။ စကားေျပာခန္းေလးေတြ ႀကိဳက္တယ္။ အထူးသျဖင့္ သကၠ ဖြင့္ဆိုထားတ့ဲ အခ်စ္ အဓိပၸာယ္။ ရို႕စ္တို႔လည္း ခဏ ခဏ စကားမ်ားတတ္လို႔ေလ ခစ္ခစ္ း))

"အခ်စ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ဘယ္လို အေနထားမွာပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္၊ ဘယ္လို အေၿခမ်ိဳးမွာပဲ ၿဖစ္ၿဖစ္ သူနဲ႔ အတူ ရွိေနမွကို ၿဖစ္မွာ ညိဳ႕၊ ကုန္ကုန္ ေၿပာမယ္ ညိဳ... သူနဲဲ႔ ရန္ၿဖစ္ေနတဲ့ အေနထားမ်ိဳး ဆိုရင္ေတာင္ ခြဲေနလို႔ မရတဲ့ သံုးနဲ႔ေလး လိုမ်ိဳး အၿမဲ နီးနီးကပ္ကပ္ ရွိေနမွ ၿဖစ္မယ္။"

တကယ္လို႔မ်ားလြမ္းေဆြးေႀကကြဲၿခင္းေတြဟာအနုပညာ
ျဖစ္ခဲ႔မယ္ဆိုရင္ေတာ့ မေျပာတတ္ေတာ့ပါဘူး ဒါေပမယ့္
ညီမငယ္ရဲ တင္ထားတဲ႔ပုံကေလးျပဳံးေစျခင္မိတာေတာ့
အမွန္။

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More